-
to neo clio sou proteinw kai egw foveri odiki symperifora kai kaloi xwroi.
to mono asximo isws einai i poiotita tou eswterikou , giati exei poly plastikoura... -
Προτεινω οποιοδηποτε απο τα Clio mk3 και Punto mk3. Και τα 2 φαινεται να ειναι πολυ καλα αμαξια γενικως.
Ολα τα αλλα, θα τα απορριψω για διαφορετικους λογους το καθενα...@ aekara: Το οδηγησες κιολας το Clio? Οσο για την πλαστικουρα που αναφερεις.... ολα τα εσωτερικα αυτοκινητων με πλαστικο γινονται. Αυτο που εχει σημασια ειναι να ειναι καλοβαλμενα. Απο εκει και περα το Clio απο οτι ξερω ερχεται σε διαφορετικες ποιοτητες πλαστικων... επιλεγεις λοιπον... την φθηνη η την ακριβη.
-
Tσέκαρε και το swift. Το τουμπανιασμένο θα είναι εδώ μα το νέο χρόνο νομίζω.
-
Για το ibiza 101 που ανέφερες, σκέψου ότι με 1000Ε γίνεται φουλ 1ο στάδιο (σκούπα + πρόγραμμα + εξάτμιση: 115+ πραγματικοί ίπποι, καμία σχέση με το top gun) και με άλλα 900Ε του βάζεις και μια σούπερ ανάρτηση (kw variant II)...
Δυστυχώς έχεις το μειονέκτημα του ηλεκτρόγκαζου, το οποίο όμως εξαλείφεται με άλλα 200Ε (sprint booster).
Για περισσότερες πληροφορίες για το ibiza: http://www.ibizaclub.gr/forumΗ αποψή μου είναι αν μπορείς να περιμένεις και την έλευση των νέων μοντέλων και μετά αποφασίζεις!
-
Δεν ρίχνεις μια ματιά και στο νέο Rio; Δεν είναι πλέον μικρομεσαίο, αλλά super mini.
-
Το Ιbiza είναι πολύ καλό. Οδήγησέ το πάντως για να δεις πόσο σε ενοχλεί ο 'νεκρός' κινητήρας έως τις 3500σαλ. Εκτός αυτού δεν έχει άλλο μειονέκτημα.
Το Fiesta, ακόμη και το 'S', έχει επιδόσεις απλά λίγο καλύτερες από 1400άρι.
Το VTS αν έχει νορμάλ τιμή εμένα μου φαίνεται καλή περίπτωση. Σίγουρα είναι πολύ πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα. -
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Tσέκαρε και το swift. Το τουμπανιασμένο θα είναι εδώ μα το νέο χρόνο νομίζω.Αυτό από εμένα,καθώς και τα νέα Punto,Clio,Yaris....
....κοινώς υπομονή,και καμμία κίνηση αγοράς μέχρι να λανσαριστούν,τιμολογηθούν και δοκιμασθούν τα ανωτέρω αναφερόμενα!
-
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Ευχαριστώ για τις γνώμες.
Πήγα και είδα σήμερα το 206. Μου είπε ο πωλητής πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα υπάρχει στην αγορά μέχρι το 2009. Θα υπάρχει ταυτόχρονα και το 207.
Είδα ακόμη και το Ibiza 1.4 101HP Sport. Πιο οικονομικό. Είναι όμως μέσα στις επιλογές μου.αφου στο ειπε ο πωλητης εμεις τι να πουμε
ΤΟ ΑΛΛΟ χρονο ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ....... και να υπαρχει θα ειναι ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ
-
περιμενε να μπει το 2006 και μετα κανε επιλογη...
απο κει και περα να προτεινω μχ5, μ3, αλφα 147, μαζντα 3 που ειναι τα αυτοκινητα φετιχ του φορουμ...α! και γκολφ!
μεταχειρισμενο δε σκεφτεσαι?
-
@corsair : οχι δεν το εχω οδηγησει αλλα λεω ο,τι λενε και οι 4τροχοι , αν διαβασεις το παρον τεύχος. Α και να μην ξεχασω , σημερα στη ΡΕΛΕΞ (στη κεντρικη ΡΕΝΩ στη Νεα Φιλαδελφεια) φερανε το καινουργιο κλιο , δεν το ειδα στην εκθεση αλλα εξω απτο κτηριο.Δεν ειναι λιγο νωρις;;;γιατι η κυκλοφορια δεν ειναι καπου στον Νοεμβρη ή κάνω λάθος;
Πάντως και το νεο punto φαινεται εξαιρετικο , θα ειναι μια ενδιαφερουσα μαχη
-
Γιατί πάντα ξεχνιέται το coltάκι...? Μάλλον δεν πρέπει να αρέσει και πολύ εξωτερικά ..γιατί απο όλα τα άλλα μάλλον δεν υστερεί πουθενά.
Ίσα ίσα μάλιστα! Τα τεχνικά και οι επιδόσεις το λένε ξεκάθαρα αν ψαχτούν - συγκριθούνΠροσωπικά κανένα απο 206-fiesta-ibiza και νέο punto (μα που πάνε με 8 βάλβιδα μοτέρ....ήμαρτον).
Τα μόνα που θα μου κινούσαν το ενδιαφέρον είναι το νέο yaris και ακόμα περισσότερα το νέο clio!
Προσωπικά και απο τα νέα πάλι το colt θα έπαιρνα ακόμα και με την παρουσία των νέων!
Περί ορέξεως βέβαια....
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Γιατί πάντα ξεχνιέται το coltάκι...? Μάλλον δεν πρέπει να αρέσει και πολύ εξωτερικά ..γιατί απο όλα τα άλλα μάλλον δεν υστερεί πουθενά.
Ίσα ίσα μάλιστα! Τα τεχνικά και οι επιδόσεις το λένε ξεκάθαρα αν ψαχτούν - συγκριθούνΠροσωπικά κανένα απο 206-fiesta-ibiza και νέο punto (μα που πάνε με 8 βάλβιδα μοτέρ....ήμαρτον).
Τα μόνα που θα μου κινούσαν το ενδιαφέρον είναι το νέο yaris και ακόμα περισσότερα το νέο clio!
Προσωπικά και απο τα νέα πάλι το colt θα έπαιρνα ακόμα και με την παρουσία των νέων!
Περί ορέξεως βέβαια....
ας μην το ειχες αγορασει και θα σου ελεγα εγω αμα το προτεινες........
και για να τα λεμε τα πραγματα οπως εχουν το κολτ δεν ανηκει στην κατηγορια των μικρων που μπορουν να σου δωσουν το κατι παραπανω......... -
εμενα παντως το κολτ μια χαρα μου φαινεται σε σχεση με κατι αλλα...
αν και νομιζω ο συγκεκριμενος μαλλον προς czt θα την εψαχνε...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εμενα παντως το κολτ μια χαρα μου φαινεται σε σχεση με κατι αλλα...αν και νομιζω ο συγκεκριμενος μαλλον προς czt θα την εψαχνε...
το κολτ ειναι για πιο χαλαρουιτα καταστασεις ....... το CZT ειναι αλλη κατηγορια.......
-
για χαλαρες καταστασεις ειναι το φιεστα το 1.4 και το πολο 1.4...
για να πηγαινει σε 1.6 σημαινει οτι δεν τον χαλαει να το παταει και λιγο...
-
Νομίζω οτι είμαι αρκετά αντικειμενικός και ο κάθε ένας αποφασίζει για την αγορά του αυτοκινήτου του με ξεχωριστά κριτήρια.
Δεν ξέρω τι θεωρείς το κάτι παραπάνω και αν το έχεις οδηγήσει το συγκεκριμένο αλλά... ενδεικτικά αναφέρω...
0-100 10,5 sec (Μετρημένο με ένα άτομο τον οδηγό του-εμένα την στιγμή που διάφορα περιοδικά έχουν αναφέρει απο 10,5 έως 11)
110-0 47 m ( Τέτοια φρένα δεν έχει κανένα απο τα παραπάνω και πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα)Οδηγική συμπεριφορά πλήρως προβλέψιμη και τιμή αρκετά κάτω απο τα
16000 -
Αν μιλαμε για ολοκληρωμενα mini... τοτε το Colt δεν μπορει να συγκριθει με τα επερχομενα Clio και Punto τα οποια ειναι ποιο ολοκληρωμενα αμαξια. Ουτε με Fabia δεν το συγκρινω (για να δωσω κατι ποιο χειροπιαστο). Νταξ, εχει καλους κινητηρες... αλλα αυτο δεν φτανει. Το CZT ειναι αλλη υποθεση παντως... και αν κανεις θελει ενα mini-gti (με ποιο πολυ ταση στις επιδοσεις και οχι σε αλλα πραγματα) τοτε σιγουρα οφειλει να το εξετασει.
-
Συγνώμη που επιμένω αλλά το κάνω απλά απο περιέργεα θέλοντας να διαπιστώσω που στηρίζονται τα λεγομενά σας (σε προσωπικές εμπειρίες-σε γνώμες περιοδικών...??? )
Συνεχίζω να ακούω οτι δεν είναι ολοκληρωμένο σαν το fabia-clio ή πιο πριν οτι δεν μπορεί να δώσει το κάτι παραπάνω....αλλά δεν διαβάζω γιατί?
Και αναρωτιέμαι...δεν ειναι ολοκληρωμένο σε επιδόσεις,σε ασφάλεια (παθητική ναι δεν ξέρωουμε πιστοποιημένα ακόμα μιας και δεν έχει γίνει EuroNcap test αλλά έχει οριστεί ημερομηνία ) ,σε χώρους,σε οικονομία ,σε εγγύηση σε τι?
Εννοείται οτι δεν προσπαθώ να πείσω κανένα αλλά μάλλον έχει πέσει λίγο 'θάψιμο' του συγκεκριμένου αυτοκινήτου απο τα περιοδικά όχι γιατί έχει βγεί δεύτερο σε συγκριτικά τέστ (κάθε άλλο αν έχετε διαβάσει συγκριτικά με polo-swift ) αλλά επειδή δεν έχει συγκριθεί με τα παραπάνω μοντέλα του ανταγωνισμοό που αναφέρεται ως ολοκληρωμένα και προσωπικά νομίζω οτι δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε ουσιαστικούς τομείς !
-
α, και για να μην ξεχνιόμαστε:
εκείνο το C2 με τα 90 αλογάκια πότε έρχεται, βρε παιδιά;
-
Tι κακό έχει το Κολτ πέρα της ιδιόμορφης σχεδίασης ???
Μια χαρά μοτεράκια έχει και ιδαίτερα το γλήγορο είναι μια χαρα βόμβα τσέπης .Και τι έγινε που δεν βγάζει εκτός το esp ?
για το 206 αρκετά καλό όμως παλιό και αλλάζει σύντομα
Φαμπια μόνο 5θυρο
Φιέστα καλό στην σπόρ έκδοση , αλλά με το Φόκους σαν αμέσως επόμενο και με αρκετά καλύτερο μοτέρ ,πάτημα στον δρόμο και τιμή αρκετά καλή...Κακία Νο 1
Οσο για το 206 και το απαθές τιμόνι και τη ευκολία στο παρκάρισμα που αναφέρθηκαν πιο πάνω ναι είναι απαραίτητα ...άλλωστε δεν λέει να φτάνεις πιο γρήγορα απο όλους και μετά να τρως μια ώρα να παρκάρεις
Κακία Νο 2
Και η Φερράρι F 430 εχει 3 στροφές απο άκρη σε άκρη αλλά όλοι παθαίνουν ψυχολογικά -εγκεφαλικά απο την ακρίβεια αίσθηση ταχύτητα
Αυτό για όσους πιστεύουν ότι οι λίγες στροφές απο άκρη σε άκρη είναι και πανάκεια
Μικρό με 15-16k