-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ρε παιδιά, το Panda είναι το θέμα εδώ, για εξορμίσεις στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά θέματα στην 'Αυτοκίνηση' [moderator]
Εντάξει το Panda είναι το θέμα μας, αλλά πόσο 'νέο' είναι τελικά;
Η Diesel έκδοση είναι όλοκαινουργια και είναι η έκδοση που ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα του. Τα Diesel είναι γενικά πιο ακριβά γιατί οι μηχανές είναι πιο πολύπλοκες.
πληροφοριακά ο λόγος που άργησε να έρθει ή έκδοση αυτή ήταν οτι το κιβώτιο του 1.2 4χ4 δεν άντεχε την ροπή του Multijet και έπρεπε να κάνουν μετατροπές.
Σύντομα (μάλλον το δεκέμβριο) θα έρθει και η SUV έκδοση
-
Το diesel ΔΕΝ μας ενδιαφέρει, παρά μόνον θεωρητικά, εφ' όσον ΔΕΝ κατοικούμε εκτός νομού Αττικής ή Θεσσαλονίκης. Αλλά ακόμα κι αν κατοικούσαμε στην επαρχία, δεν θα υπήρχε λόγος να πάρουμε ένα τόσο μικρό όχημα για τις μετακινήσεις μας. Εν ολίγοις, το συγκεκριμένο όχημα (Panda multijet) θα ήταν το ιδανικό για μια οικογένεια με ένα μικρό παιδάκι, η οποιά διαβιεί σε μια τερατούπολη σαν την Αθήνα, αν αυτό το κράτος κυβερνείτο από σοβαρούς ανθρώπους... Κατά τα άλλα, επισημαίνω γι' άλλη μια φορά, ότι ο βενζινοκινητήρας 'χαντακώνει' το αυτοκίνητο (αλήθεια, από τα περίπου 5.000 Panda που θα πουληθούν φέτος στην Ελλάδα, αν δεν κάνω λάθος, πόσα άραγε θα είναι 4x4;-μη συνυπολογίζοντας όσα αγόρασαν οι εταιρείες ενοικιάσεων στα νησιά)...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το diesel ΔΕΝ μας ενδιαφέρει, παρά μόνον θεωρητικά, εφ' όσον ΔΕΝ κατοικούμε εκτός νομού Αττικής ή Θεσσαλονίκης.Sorry, αλλά δεν νομίζω το forum να είναι μόνο για τους κατοίκους της πρωτευούσας , ? έτσι ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το diesel ΔΕΝ μας ενδιαφέρει, παρά μόνον θεωρητικά, εφ' όσον ΔΕΝ κατοικούμε εκτός νομού Αττικής ή Θεσσαλονίκης.
Sorry, αλλά δεν νομίζω το forum να είναι μόνο για τους κατοίκους της πρωτευούσας , ? έτσι ?
Eπισης να συμπληρωσω πως δεν ειναι ολοι οι κατοικοι των πολεων νομoταγεις
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το diesel ΔΕΝ μας ενδιαφέρει, παρά μόνον θεωρητικά, εφ' όσον ΔΕΝ κατοικούμε εκτός νομού Αττικής ή Θεσσαλονίκης.
Sorry, αλλά δεν νομίζω το forum να είναι μόνο για τους κατοίκους της πρωτευούσας , ? έτσι ?
Sorry, αλλά μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα του μηνύματός μου... Δεν πειράζει! Πάντως, και για να τελειώνουμε με το ζήτημα, αν κάποιος από σας έχει τη διάθεση, ας ψάξει στις πωλήσεις της FIAT, μπας και τελικά βρούμε κάποια άκρη για το πόσα multijet Panda, απλά ή τετρακίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα, για να μη φαίνεται δηλαδή ότι θίγω και κάποιον αδίκως...
-
Εχει καποια σημασια ποσα multijet πουληθηκαν?
Αν και σε συνδυασμο με την αγνοια του πολυ κοσμου για το τι εστι diesel σε συνδοιασμο με το φοβητρο του προστιμου για τις πολεις... θα ελεγα πως οι πωλησεις ειναι ελαχιστες, αν υπαρχουν καν... -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Γεια σας παιδια. Καταληξαμε στην οικογενεια για το Panda 4X4 climbing, λογω μεγεθους, και πολλων αλλων υπερ και φυσικα και για την 'ομορφια' του, μεσα και εξω, καθως και για τα δισκοφρενα πισω. Μηπως υπαρχει κανεις που εχει το συγκεκριμενο αυτοκινητο?μετα απο 14000χλμ και 10 μηνες συμβιωσης
Πρωτη εντυπωση: Ψηλο και σε κανει να αισθανεσαι ανετα στη πολη. Πολυ μαλακο και σαν αναρτηση και σαν χειριστηρια. (αποκαλυψη για μενα το ηλεκτρικα υποβοηθουμενο τιμονι- ειχα σαν δευτερο ενα cinquecento 900 πριν)
Ο κινητηρας ειναι αργος για πολλες ωρες ταξιδι αλλα η κλιμακωση του κιβωτιου και οι κοντες 1-2-3 βοηθουν πολυ σε συνεργασια με τη ροπη απο χαμηλα, να κινηθεις πολυ σβελτα σε κοματια με στροφες.
Το 4Χ4 λειτουργει φανταστικά σε χιονι (λογω και μικρου βαρους - ναι ειναι ελαφρυ για 4χ4) και πολυ καλα σε αμμο. Σε λασπη θελει προσοχη λογω ελλειψης μπλοκε (μπλοκε δεν υπαρχει στα σχεδια μεχρι στιγμης).
Ειναι απιστευτο σε χωματινες ανηφοριες ακομα και με βαρος.
Κατα τα αλλα σε ταξιδι θελει σκεψη ή κεκτημενη ταχυτητα για τις προσπερασεις. Σε 2 εκδρομες Καρπενησι και Βολο (αστρωτο) ειχα μεση ωριαια 105 χλμ (συμφωνα με το trip computer) στην εθνικήΑξιζει τον κοπο αν θες ενα μικρο που να πηγαινει σχεδον παντου και να μην πληρωνεις τα μαλλια της κεφαλης σου σε τελη και συντηρηση, αλλα και να κυκλοφορεις στη πολη με ανεση.
Τωρα σε συγκριση με Ignis ειναι καθαρα θεμα επιλογης και χρηματων 13350 το Panda 15000-15500 το ignis
κατα τη προσωπικη μου αποψη η υπεροχη του Ignis ειναι μονο η ιπποδυναμη -
κατα τη προσωπικη μου αποψη η υπεροχη του Ignis ειναι μονο η ιπποδυναμη[/quote]
...ζωτική η υπεροχή αυτή στη χώρα που ζούμε !
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
κατα τη προσωπικη μου αποψη η υπεροχη του Ignis ειναι μονο η ιπποδυναμη
...ζωτική η υπεροχή αυτή στη χώρα που ζούμε !
Επειδή ακριβώς ζούμε σε αυτή την χώρα τα 2000
-
Ο χρήστης diamond έγραψε:
μετα απο 14000χλμ και 10 μηνες συμβιωσης
Πρωτη εντυπωση: Ψηλο και σε κανει να αισθανεσαι ανετα στη πολη. Πολυ μαλακο και σαν αναρτηση και σαν χειριστηρια. (αποκαλυψη για μενα το ηλεκτρικα υποβοηθουμενο τιμονι- ειχα σαν δευτερο ενα cinquecento 900 πριν)
Ο κινητηρας ειναι αργος για πολλες ωρες ταξιδι αλλα η κλιμακωση του κιβωτιου και οι κοντες 1-2-3 βοηθουν πολυ σε συνεργασια με τη ροπη απο χαμηλα, να κινηθεις πολυ σβελτα σε κοματια με στροφες.
Το 4Χ4 λειτουργει φανταστικά σε χιονι (λογω και μικρου βαρους - ναι ειναι ελαφρυ για 4χ4) και πολυ καλα σε αμμο. Σε λασπη θελει προσοχη λογω ελλειψης μπλοκε (μπλοκε δεν υπαρχει στα σχεδια μεχρι στιγμης).
Ειναι απιστευτο σε χωματινες ανηφοριες ακομα και με βαρος.
Κατα τα αλλα σε ταξιδι θελει σκεψη ή κεκτημενη ταχυτητα για τις προσπερασεις. Σε 2 εκδρομες Καρπενησι και Βολο (αστρωτο) ειχα μεση ωριαια 105 χλμ (συμφωνα με το trip computer) στην εθνικήΑξιζει τον κοπο αν θες ενα μικρο που να πηγαινει σχεδον παντου και να μην πληρωνεις τα μαλλια της κεφαλης σου σε τελη και συντηρηση, αλλα και να κυκλοφορεις στη πολη με ανεση.
Τωρα σε συγκριση με Ignis ειναι καθαρα θεμα επιλογης και χρηματων 13350 το Panda 15000-15500 το ignis
κατα τη προσωπικη μου αποψη η υπεροχη του Ignis ειναι μονο η ιπποδυναμηΣε ευχαριστω αγαπητε φιλε και συμφωνουμε απολυτα. Θα προσθεσω οτι για μενα το οτι ειναι μεγαλυτερο το ignis ειναι μειονεκτημα. Αλλα βεβαια και τα 94 αλογακια δεν ειναι ασχημα . Ο ρολος του αυτοκινητου ειναι να ειναι μικρο, ανετο, φθηνο σε συντηρηση, και επειδη θα κυκλοφορει προποδες Πεντελης, θα παταει και λιγο χιονακι το χειμωνα. Τωρα για μια η δυο το πολυ φορες το χρονο αν χρειαστει καποιο ταξιδι, δεν πειραζει θα τηρησουμε τα ορια ταχυτητος για πρωτη φορα
Θα ηταν ενδιαφερον να ακουσω γνωμη και απο καποιον που εχει το ignis 4X4. Και κατι αλλο. Να σας πω οτι παλιοτερα ειχα δυο μικρα suzuki. To πρωτο ηταν εκεινο το θρυλικο πισωκινητο διχρονο SS20 και το επομενο το alto. Ρε παιδια δυο φορες τα εδωσα στον πατερα μου, και τις δυο επεσαν πανω του απο το πουθενα και τον ελιωσαν, ευτυχως δεν χτυπησε. Τα αυτοκινητα παντως αποσυρθηκαν. Λογω αυτου αποφευγω να παρω τριτο Suzuki, προληπτικος ειμαι λετε? -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το diesel ΔΕΝ μας ενδιαφέρει, παρά μόνον θεωρητικά, εφ' όσον ΔΕΝ κατοικούμε εκτός νομού Αττικής ή Θεσσαλονίκης.
Sorry, αλλά δεν νομίζω το forum να είναι μόνο για τους κατοίκους της πρωτευούσας , ? έτσι ?
Sorry, αλλά μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα του μηνύματός μου... Δεν πειράζει! Πάντως, και για να τελειώνουμε με το ζήτημα, αν κάποιος από σας έχει τη διάθεση, ας ψάξει στις πωλήσεις της FIAT, μπας και τελικά βρούμε κάποια άκρη για το πόσα multijet Panda, απλά ή τετρακίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα, για να μη φαίνεται δηλαδή ότι θίγω και κάποιον αδίκως...
Εγώ κατάλαβα το μύνημά σου, και δε βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να ΜΗΝ γίνει ΤΡΕΛΛΟ μπεστ σέλλερ στα Ελληνικά νησιά που ΚΑΙ μικρό θες, ΚΑΙ ροπάτο και πολύ συχνά 4Χ4!!!
Ξέρεις πόσα Πάντα 4Χ4 κυκλοφορούν στην ζάπλουτη Ελβετία σε μικρά χωριά;
Μικρό, 4Χ4 και ελαφρύ δύσκολα να κωλώσει στο χιονοπάγο, ελάχιστα έξοδα για δεύτερο, τρίτο ή απλά για να ανεβαίνεις στην πάνω καλύβα για ΠΣΚ, στο χωριό είναι... στριμόκωλα και αυτό χωράει, συν το ότι έχει πολύ μεγάλες μεταφορικές ικανότητες σε σχέση με το πλάτος του κυρίως. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
κατα τη προσωπικη μου αποψη η υπεροχη του Ignis ειναι μονο η ιπποδυναμη...ζωτική η υπεροχή αυτή στη χώρα που ζούμε ![/quote]
μαλλον λαθος αυτοκινητο αν σκεφτεσαι την ιπποδυναμη
παρε ενα EVO ή Impreza -
Εθεάθη Fiat Panda Multijet με ελληνικές πινακίδες (δεν μπορεσα να δω γραμματα) στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων στην Πάτρα! Σωστοοοος!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Εθεάθη Fiat Panda Multijet με ελληνικές πινακίδες (δεν μπορεσα να δω γραμματα) στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων στην Πάτρα! Σωστοοοος!Στον Αγιο Βασίλη στην Πάτρα, κυκλοφορεί και μια Alfa Crosswagon JTD, Σωστότατος
-
Σημερα το οδηγησα για λιγο και οπως ηταν αναμενομενο μου αρεσε. Στο λιγο που το οδηγησα επισημανα πολυ καλη θεση οδηγησης, καθεσαι ψηλα και αισθανεσαι σιγουρια, εχοντας πολυ καλη ορατοτητα παντου, καλα φρενα και πολυ ζωντανο (τραβηγμα με 4η-5η ταχυτητα απο τα 50 χιλιομετρα, λογω κοντων σχεσεων). Δεν ετριζε τιποτα και σε 'καλες' λακουβες ακουγοταν ενας ελαφρυς συντομος γδουπος απο την σκληρη αναρτηση, εχοντας επιτηδες ομως κλειστα παραθυρα και ραδιοφωνο και 'τα αυτια ανοιχτα' .
-
η φιατ σαν μεγας χορηγος της Χειμερινης ολυμπιαδας του Τορινου βαζει αλλο ενα δυνατο χαρτακι οπου θα τρελανει ΝΑΙ !!
**fiat panda Suv (simba?) **
αρα με 3 τετρακουνιτα μοντελα στη μικρη κατηγορια και πεταει το γαντι σε γαλλακια και γερμανακια .
καλα απο εμφανιση σκιζει μακαρι να βαλουν τον ανανεομενο multizet 1.3 με 90 hp
-
Ο χρήστης pininfarina65 έγραψε:
η φιατ σαν μεγας χορηγος της Χειμερινης ολυμπιαδας του Τορινου βαζει αλλο ενα δυνατο χαρτακι οπου θα τρελανει ΝΑΙ !!
**fiat panda Suv (simba?) **
αρα με 3 τετρακουνιτα μοντελα στη μικρη κατηγορια και πεταει το γαντι σε γαλλακια και γερμανακια .
καλα απο εμφανιση σκιζει μακαρι να βαλουν τον ανανεομενο
multizet 1.3 με 90 hp ...Οι εικόνες δεν φαίνονται!
Με τον 1.3 90HP είχαν πρόβλημα να πέρασουν την θηριώθη ροπή (20.0 Νm) απο το κιβώτιο ταχυτήτων οπότε υπάρχει μόνο η 'πεσμένη' έκδοση με 70ΗP και 15Νm ροπής.
-
Να πω πως δεν μου αρεσει αυτη η εκδοση?
Βασικα ποια ειναι η διαφορα απο τα αλλα? Οι ζαντουλες και τα πλαστικα φουσκωματα? Ετσι γινετε απο 4χ4 σε SUV? .... μμμμ... καλη φαση
Μου φερνει λιγο σε 'kagkoyri edition'....
-
FIAT Panda Cross
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... .96748.htm
-
ΤΡΕΧΑΤΕ ΧΩΡΙΑΝΟΙ... ΕΓΙΝΕ Η FIAT PREMIUM!!!
Τιμη για το Cross.... κρατηθειτε.... κρατηθειτε....
.
.
.
.
.
.16750......................
Εεε ρε τι σου κανει ενα body kit
Ωρες ωρες σκεφτομαι πως αξιζει που τα παθαινει η Fiat, απο την αλλη εχει την λογικη της μια υψηλη τιμη (κατα τους Marketeers ο κοσμος εχει την ταση να εκτιμα περρισοτερο, να δινει περρισοτερη αξια σε κατι που χρυσοπληρωνει)
Αμμ το αλλο.... τι τιμες επιταχυνσεις ηταν αυτες για τον 70αρι diesel? Πραγματικα περιμενα κατι καλυτερο απο τα 18 δευτερα για 0-100.... κατι σε 15 με 14 περιμενα με τοση πολυ ροπη....
Ριξτε μια ματια εδω: http://www.italiaspeed.com/2005/cars/fi ... /2311.html
NEO FIAT PANDA 4X4