-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τα Ιαπώνικα είναι αξιόπιστα αλλά ΟΧΙ τα SUBARU με τουμπίνες και το λέω απο προσωπική εμπειρια και από τον (προήν) συνεργειά μου γιατί το εσπροξα στο τέλος.Μώπως αναφέρεσαι στα Impreza 1.6 turbo των 150(! ) και 180(!!! ) ίππων?
Διότι αυτά είναι μετατροπές της εδώ αντιπροσωπείας και μάλιστα καθόλου πετυχημένες. Εργοστασιακά turbo είναι μόνο τα 2λιτρα, και τα 2μισάρια τώρα πια... -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Κανείς δεν είπε οτί τα Ιαπωνικά δεν είναι καλά αυτοκίνητα ή κάτι παρόμοιοΔεν είναι καθόλου θέμα τοπικισμού... απλή οικονομία είναι.
Για ξαναδιάβασε λίγο τα παραπάνω πριν μιλήσεις.Τα Ιαπώνικα είναι αξιόπιστα αλλά ΟΧΙ τα SUBARU με τουμπίνες και το λέω απο προσωπική εμπειρια και από τον (προήν) συνεργειά μου γιατί το εσπροξα στο τέλος.
Απλή οικονομία δεν είναι να μην προτιμάς αντίστοιχα προιόντα εκτός Ελλάδος ή/και από Αμερική;
Αυτό ακριβώς λεω γιατί ας πούμε πίνεις coca και Whisky, αυτά δεν βλάπτουν την οικονομία σου;
Εκτός κι έχεις δυο διαφορετικά μέτρα και σταθμά στην κρίση σου.
'Οσο για την αξιοπιστία των Subaru επειδή λες πως ξέρεις πες μου κι εμένα την πηγή σου να το παραδεχτώ γιατί αν βρεις άλλο turbo που να του πίνεις όπως εμείς κάθε μέρα το αίμα, να του έχεις κάνει Χ μετατροπές, να το δουλεύεις στις Ελληνικές θερμοκρασίες και με μάπα βενζίνες κι αυτό να μη σου παραπονιέται, πες μου, φυσικά κι εσύ έπεσες θύμα της Ελληνικής modifias που λέγεται 1600 Sturbo!
Κι αν νομίζεις πως έχω άδικο κοιταξε λίγο σε παρακαλώ τους δείκτες αξιοπιστίας του TUV (που είναι και Γερμανικό ) και μετά τα ξαναλέμε, και δημοσίευσε σε παρακαλώ πόσες και ποιες μάρκες Ευρωπαικών (Γαλλικά Ιταλικά είναι εκτός συναγωνισμού) είναι μέσα στη δεκάδα!
Τι είπες, μόνο BMW και Porsche;
Η Hyundai πιο πάνω από τις περισσότερες Ευρωπαικές;
Μα καλά και οι Γερμανοί τα πέρνουν;
JIM -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Έλεος παιδια, τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Και ποιος είπε πως όλα τα Toyota έχουν ίδιο σχεδιαστικό μοντέλο ή διαφέρουν πλέον από τα Ευρωπαικά στην εμφάνιση - αν διαφέρουν...![list:1qt0dp3j]Σηκωσε σε μια ραμπα μια Corolla στρογυλοφαναρη(αγνοησε το σχεδιασμο οπου τσιμπαει το μεγαλυτερο ποσοστο των αγοραστων) και συγκρινε την με την ΕΕ90 του 87.Αν δεις σε καποιο σημειο διαφορα εγω δηλωνω τρανσεξουαλ δημοσια .
Ακομα και το μπλοκ του κινητηρα ειναι ιδιο με τον 2Ε αφου διαφοροποιουνται μονο στην κεφαλη, και φυσικα στο εξωτερικο.....φουσκωμα.Με αυτην την λογικη της Toyota ειναι επομενο να παρεχουν καποια σχετικη αξιοπιστια(ειπαμε, δεν ειναι και Lada), οπως αξιοπιστος ειναι κι ενας γαιδαρος ο οποιος δεν ειναι ομως αυτοκινητο.
Και να στο θεσω ποιο απλα.Γιατι να προτιμησω Corolla?Tι εχει να μου προσφερει τεχνολογικα αλλα και κατασκευαστικα?
Πρεπει να καταλαβετε ορισμενοι οτι καποιοι στην αυτοκινητοβιομηχανια πρεπει να εφευρισκουν νεες τεχνολογιες οι οποιες ταυτοχρονα να υλοποιουνται και να θετονται σε μαζικη παραγωγη.ΚΑΙ σε αυτον τον τομεα η Ευρωπη προηγειτε ετη φωτος απ τους Ιαπωνες οι οποιοι με τη σειρα τους περιμενουν να 'περπατησουν' τα ηλεκτρικα τιμονια, τα συστηματα αμεσου ψεκασμου κλπ κλπ οπου θα εχουν ξεπεραστει οι παιδικες ασθενειες, και να τα εφαρμοσουν μαζικα μερικα χρονακια αργοτερα για να εχουν τουλαχιστον ενα οπλο στην αγορα, την (σχετικη ειπαμε) αξιπιστια και τιποτε αλλο.
Και μιας και εχεις Impreza.Θα αγοραζες (θετοντας εκτος το κριτηριο του κοστους) το απλο 1600αρι εναντι του Α4?Κι αν ναι σε τι το θεωρεις καλυτερο?[/list:u:1qt0dp3j]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Πρεπει να καταλαβετε ορισμενοι οτι καποιοι στην αυτοκινητοβιομηχανια πρεπει να εφευρισκουν νεες τεχνολογιες οι οποιες ταυτοχρονα να υλοποιουνται και να θετονται σε μαζικη παραγωγη.ΚΑΙ σε αυτον τον τομεα η Ευρωπη προηγειτε ετη φωτος απ τους ΙαπωνεςΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕ!
Κάνεις πλάκα έτσι? -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
'Οσο για την αξιοπιστία των Subaru επειδή λες πως ξέρεις πες μου κι εμένα την πηγή σου να το παραδεχτώ γιατί αν βρεις άλλο turbo που να του πίνεις όπως εμείς κάθε μέρα το αίμα, να του έχεις κάνει Χ μετατροπές, να το δουλεύεις στις Ελληνικές θερμοκρασίες και με μάπα βενζίνες κι αυτό να μη σου παραπονιέται.......
[list:1499kwnd]**1,8Τ **[/list:u:1499kwnd]
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πρεπει να καταλαβετε ορισμενοι οτι καποιοι στην αυτοκινητοβιομηχανια πρεπει να εφευρισκουν νεες τεχνολογιες οι οποιες ταυτοχρονα να υλοποιουνται και να θετονται σε μαζικη παραγωγη.ΚΑΙ σε αυτον τον τομεα η Ευρωπη προηγειτε ετη φωτος απ τους Ιαπωνες
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕ!
Κάνεις πλάκα έτσι?**ΚΑΘΟΛΟΥ **
Επρεπε ομως να κανεις παραθεση σε ολοκληρη την παραγραφο, αν θες γινει συζητηση και οχι να καταλαβαινεις τα γραφοφομενα οπως θες εσυ.
Ενα παραδειγμα.Σημερα η VW εχει θεσει τον αμεσο ψεκασμο σε ΟΛΑ της τα αυτοκινητα, ατμοσφαιρικα η τουρμπο.Οι Ιαπωνες γιατι αραγε φοβουνται να τον θεσουν σε μαζικη παραγωγη?
Common rail?
Hλεκτρικα τιμονια?
Ηλεκτρονικος ψεκασμος καυσιμου?(αληθεια ποτε τον εθεσαν σε παραγωγη και βασιζομενοι σε ποια τεχνολογια?)
Αεροσακοι?(ποτε τους τοποθετησαν?και με τι σκεπτικο?για την ασφαλεια η ως ακομα ενα γκατζετ?)Αυτα ειναι μερικα απ τα απειρα παραδειγματα
-
Και το Prius; Αυτό φίλε G60 δεν αποτελεί δείγμα τεχνολογίας; Δεν τους είδα να... φοβούνται να το θέσουν σε μαζική παραγωγή... Του ρίξανε και 8 χρόνια εγγύηση.
Παραδείχματα θα υπάρχουν πολλά για να μου φέρεις και να σου φέρω ώστε να στηρίξουμε τις αντίθετες απόψεις μας.
Αλλά για να μου δικαιολογήσεις τα 'έτη φωτός' που χωρίζουν Ευρωπαίους και Ιάπωνες θα χρειαστείς πολύ κόπο.Ή αξιοπιστία πάντα σχετική είναι. Υπάρχουν όμως και συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία για σύγκριση και ασφαλές συμπέρασμα. Εκεί η Toyota προηγείται. Προσωπικά, μέχρι στιγμής και το Punto το ίδιο αξιόπιστο μου βγήκε και ας τρίζει και από λίγο.
Οκ ας υποθέσουμε τέλος ότι τεχνολογικά δε σου προσφέρει κάτι η Toyota. Κατασκευαστικά τι είναι αυτό που περιμένεις και δε σου προσφέρει;
-
G60,
αν αυτα τα ελεγες 15 χρονια πριν θα ειχες δικιο , αλλα να τα λες σημερα μαλλον εθελοτυφλης σε αρκετα πραγματα.Ποιο ειναι το πλεονεκτημα του αμεσου ψεκασμου εναντι ενος VVTI?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Πρεπει να καταλαβετε ορισμενοι οτι καποιοι στην αυτοκινητοβιομηχανια πρεπει να εφευρισκουν νεες τεχνολογιες οι οποιες ταυτοχρονα να υλοποιουνται και να θετονται σε μαζικη παραγωγη.ΚΑΙ σε αυτον τον τομεα η Ευρωπη προηγειτε ετη φωτος απ τους Ιαπωνες
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕ!
Κάνεις πλάκα έτσι?**ΚΑΘΟΛΟΥ **
Επρεπε ομως να κανεις παραθεση σε ολοκληρη την παραγραφο, αν θες γινει συζητηση και οχι να καταλαβαινεις τα γραφοφομενα οπως θες εσυ.
Ενα παραδειγμα.Σημερα η VW εχει θεσει τον αμεσο ψεκασμο σε ΟΛΑ της τα αυτοκινητα, ατμοσφαιρικα η τουρμπο.Οι Ιαπωνες γιατι αραγε φοβουνται να τον θεσουν σε μαζικη παραγωγη?
Common rail?
Hλεκτρικα τιμονια?
Ηλεκτρονικος ψεκασμος καυσιμου?(αληθεια ποτε τον εθεσαν σε παραγωγη και βασιζομενοι σε ποια τεχνολογια?)
Αεροσακοι?(ποτε τους τοποθετησαν?και με τι σκεπτικο?για την ασφαλεια η ως ακομα ενα γκατζετ?)Αυτα ειναι μερικα απ τα απειρα παραδειγματα
κάνω κουότ όλο σου το ποστ, για να μη με μαλώσεις πάλι
αν θεωρείς πρόοδο για την αυτοκίνηση τα ηλεκτρικά τιμόνια (και ηλεκτρικά φρένα κλπ κλπ), τότε απλά εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος.
Είμαι φιλοευρωπαίος και φιλοιταλός, αλλά αν δεν αναγνωρίσουμε την τεχνολογική υπεροχή των ιαπώνων σε ΠΟΛΛΑ θέματα (αυτοκίνησης, αλλά και γενικότερα), τότε μάλλον εθελοτυφλούμε. Δεν θα κάτσω να σου κάνω λίστα, γιατί προτιμάς να εθελοτυφλείς. Εγώ πάλι, όχι.
-
Αν θες να κάνουμε ιστορική ανάλυση τότε ΝΑΙ οι Ιάπωνες αντιγράψαν κάποια στιγμή και σε μεγάλο βαθμό τους Ευρωπαίους γενικότερα όπως όμως κι άλλοι αντιγράψαν άλλους στην ίδια την Ευρώπη, αυτό δεν λεει τίποτα γιατί με το ίδιο σκεπτικό η Renault ανακάλυψε το μπουζι και το turbo, η Mitsubishi τον άμεσο ψεκασμό, η Honda τον μεταβλητό χρονισμό κλπ δηλαδή οι άλλοι έχουν μεσάνυχτα, ή δεν έχουν το δικαίωμα να εξελίσσουν κάποια τεχνολογία καλύτερα από τον εφευρέτη της, αυτό μου λες τώρα;
Κατ'αναλογία να μην αγοράζουμε Γερμανικά γιατί ο Χίτλερ καθάρισε τη μισή Ευρώπη, γιατί να τους δώσουμε λεφτά, συζητάμε για το σημερα κι όχι για το 1900!
Συγνώμη αλλά δεν ασπάζομαι την άποψή σου και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω τη συζήτηση αφου παρότι όπως το θέτεις είμαι 'Ιαπωνεζόφιλος' στο θέμα αυτοκινήτων ταυτόχρονα αναγνωρίζω την υπεροχή ας πούμε των Γάλλων σε ότι έχει να κάνει με οδική συμπεριφορά-άνεση, Ιταλών σε άλλους τομείς κλπ κλπ κλπ.
Απλά για να μην μένουν εντυπώσεις όλα τα 1.8 turbo Group VAG πρώτης και μερικά δεύτερης γενιάς κι ειδικά τα S3 είχαν προβλήματα με την τουρμπινα τους, και δεύτερον ΔΕΝ υπάρχει 1600 Impreza ΕΤΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ αλλά μόνο 2λιτρο (ατμοσφαιρικό) κι ούτε υπάρχει μέτρο σύγκρισης μεταξύ αυτού και του καταπληκτικού κατ'εμέ Α4!
Άλλη κατηγορία, μακράν καλύτερο σε απτή ποιότητα κι ανέσεις το Α4 αλλα μέχρις εκεί γιατί όταν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο το πληρώνεις κιόλας, δεν μπορεί να βγάζεις εκτός τον παράγοντα κόστος, τον παράγοντα αξιοπιστία, κι ούτε όταν βρεθείς σε μια στροφή θα υποκλιθεί μπροστά σου επειδή οδηγάς Γερμανικο ή Ιταλικό ή Χ χώρας, είναι σαν να λες πως το σούσι δεν είναι καλό ενώ τα bradwurst υπέροχα, καθένα έχει και τα πλεονεκτήματά και τα μειονεκτήματά του και είναι τελείως προσωπική υπόθεση ποια προτιμάς και γιατί!
Κι εμένα θα μου άρεσε το Impreza να είχε χλίδα αλλά συνάμα δεν θα μου άρεσε να έχει το βάρος του Α4, το προτιμώ όπως είναι που ναι μεν έχει 1450 κιλά αλλά είναι όλα σε σασί, μετάδοση κ.α. δηλαδή ουσία, άλλες είναι οι προτεραιότητές μου, μην μου πεις κι εσύ πως δεν είναι τόσο καλό στα crash tests κλπ γιατι και βαριέμαι να γράφω τα ίδια και γίνομαι γραφικός, δες στο topic Νεα μοντέλα>Impreza.Krusenstern σίγουρα κάνει πλάκα, δεν μπορεί, ειδικά που το γράφει στο Toyota topic που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια Prius και διάφορα άλλα παρωχημένης τεχνολογίας παλιουβριδικά!
JIM -
Να κανω μια ερψτησουλα που την εχω απορια εδω και πολυ καιρο μιας και δεν ασχολουμαι διεξοδικα με τα αυτοκινητα.
Τα corolla 1.4 , αυτα με τον VVT-I των 97 αν δεν κανω λαθος αλογων, γιατι ειανι τοσο γρηγορα? Οχι μονο της τελευταιας γενιας αλλα και προηγουμενα. Βλεπω μετρησεις σε διαφορα περιοδικα και ολοι το βγαζουν 0-100 σε 10.8 δευτερολεπτα (ο κατασκευαστης δινει 12 αλλα πεφτει πολυ εξω). Αντιστοιχα βλεπω πολλα αλλα 1400αρια μερικες φορες και 1600αρια με παραπλησια ή και περισσοτερα αλογα να κανουν χειροτερους χρονους.
Το πρωτο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το Renault Clio 1.4 με τα 100 αλογα. Σε ιπποδυναμη δεν υστερει, ειναι και πιο ελαφρυ αλλα παρολαυτα κανει 11+...Η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω με τα λιγα που γνωριζω ειναι να εχει πολυ κοντη κλιμακωση το κιβωτιο του corolla, αλλα δε το βρισκω πολυ πιθανο μιας και ειναι οικογενειακο αυτοκινητο 5 ταχυτητων.
Μπορει κανεις να με διαφωτησει?
-
Ουπς! Παλιό θέμα.
Είστε όλοι off topic.
Το θέμα δεν αφορούσε ούτε πιο αυτοκίνητο στίβει καλύτερα, ούτε πιο είναι πιο προηγμένο τεχνολογικά. Υπάρχουν άλλα θέματα γι αυτά.Το θέμα αφορούσε την Toyota σαν εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων.
-
Οι Γιαπωνέζοι αντέγραψαν τα πάντα, ηλεκτρικές συσκευές, στυλό διαρκείας, συσκευές επικοινωνίας, αυτοκίνητα, αλλά μετά τα έφτιαξαν καλύτερα. Μόνο το στυλ δεν πέτυχαν, ίσως γιατί αυτό δεν μπορεί να αντιγραφεί εύκολα αν δεν το έχεις μέσα σου.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι Γιαπωνέζοι αντέγραψαν τα πάντα, ηλεκτρικές συσκευές, στυλό διαρκείας, συσκευές επικοινωνίας, αυτοκίνητα, αλλά μετά τα έφτιαξαν καλύτερα. Μόνο το στυλ δεν πέτυχαν, ίσως γιατί αυτό δεν μπορεί να αντιγραφεί εύκολα αν δεν το έχεις μέσα σου.Σωστότατος. Αν και πιστεύω πως οσο περνά ο καιρός βελτιώνονται και στο τομέα του στύλ (π.χ. RX-8, απλά πανέμορφο, Celica κ.λ.π.)
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Πρεπει να καταλαβετε ορισμενοι οτι καποιοι στην αυτοκινητοβιομηχανια πρεπει να εφευρισκουν νεες τεχνολογιες οι οποιες ταυτοχρονα να υλοποιουνται και να θετονται σε μαζικη παραγωγη.ΚΑΙ σε αυτον τον τομεα η Ευρωπη προηγειτε ετη φωτος απ τους Ιαπωνες
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕ!
Κάνεις πλάκα έτσι?**ΚΑΘΟΛΟΥ **
Επρεπε ομως να κανεις παραθεση σε ολοκληρη την παραγραφο, αν θες γινει συζητηση και οχι να καταλαβαινεις τα γραφοφομενα οπως θες εσυ.
Ενα παραδειγμα.Σημερα η VW εχει θεσει τον αμεσο ψεκασμο σε ΟΛΑ της τα αυτοκινητα, ατμοσφαιρικα η τουρμπο.Οι Ιαπωνες γιατι αραγε φοβουνται να τον θεσουν σε μαζικη παραγωγη?
Common rail?
Hλεκτρικα τιμονια?
Ηλεκτρονικος ψεκασμος καυσιμου?(αληθεια ποτε τον εθεσαν σε παραγωγη και βασιζομενοι σε ποια τεχνολογια?)
Αεροσακοι?(ποτε τους τοποθετησαν?και με τι σκεπτικο?για την ασφαλεια η ως ακομα ενα γκατζετ?)Αυτα ειναι μερικα απ τα απειρα παραδειγματα
(Η MITSUBISHI ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ CARISMA 1.8 TO 1998 ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΕΝΕΥΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 3 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ DOHC ΜΕ 660 CC 12 VALVE,ΣΤΑ 1.500 16 VALVE DOHC,ΣΤΑ 1.800 ΚΑΙ ΣΤΑ 2.400.ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ 2 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 24V ,V6 ΣΤΑ 3.000 ΚΑΙ ΣΤΑ 3.500 ΚΥΒΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ PAJERO.EΠΙΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 1998 ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ Η MISTUBISHI EIXE ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200.000 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ GDI ME ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.)
Kαι για πες μου τα θετικα ενος κινητηρα fsi?Καταναλωση?Αξιοπιστια?Ειδες μεσα στο forum πιστευω για τα προβληματα των fsi και να φανταστεις οτι ακομα δεν (περπατησαν ).Οταν θα γινουν τα πρωτα τεστ αξιοπιστιας τοτε τα λεμε παλι.Την ωρα που η Toyota εβγαζε το prius 2 στην ευρωπη ,γιατι μη ξεχναμε οτι η πρωτη γενια prius ηταν το 1997 και κυκλοφορουσε κανονικα στην αμερικη, η καινοτομος? VW ελεγε οτι το μελλον της αυτοκινησης ειναι η πετρελαιοκινηση παρουσιαζοντας το lupo(εντελως γυμνο για μικροτερο βαρος) με καταναλωση 3 λιτρα .Στις μερες μας διαβασα καπου σε περιοδικο (αν κανω λαθος να με διορθωσει καποιος) οτι η PORCHE θα δανειστει απο την ΤΟΥΟΤΑ την υβριδικη της τεχνολογια για την cayenne με καποιο ανταλαγμα σε τεχνολογικο επιπεδο.
Οι καιροι αλλαζουν....η καλυτερα εχουν αλλαξει εδω και αρκετο καιρο.... -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
**ΚΑΘΟΛΟΥ **Επρεπε ομως να κανεις παραθεση σε ολοκληρη την παραγραφο, αν θες γινει συζητηση και οχι να καταλαβαινεις τα γραφοφομενα οπως θες εσυ.
Ενα παραδειγμα.Σημερα η VW εχει θεσει τον αμεσο ψεκασμο σε ΟΛΑ της τα αυτοκινητα, ατμοσφαιρικα η τουρμπο.Οι Ιαπωνες γιατι αραγε φοβουνται να τον θεσουν σε μαζικη παραγωγη?
Common rail?
Hλεκτρικα τιμονια?
Ηλεκτρονικος ψεκασμος καυσιμου?(αληθεια ποτε τον εθεσαν σε παραγωγη και βασιζομενοι σε ποια τεχνολογια?)
Αεροσακοι?(ποτε τους τοποθετησαν?και με τι σκεπτικο?για την ασφαλεια η ως ακομα ενα γκατζετ?)Αυτα ειναι μερικα απ τα απειρα παραδειγματα
Το Polo δεν έχει FSI ούτε κι όλοι οι κινητήρες που χρησιμοποιεί -ακόμα 1.6 8V- είναι FSI. Σε περίπτωση που δεν ξέρεις, η στρωματοποιημένη καύση -Stratified- δεν λειτούργησε κι έχει καταργηθεί
Θύμησέ μου ποιας εταιρείας είναι το common rail;
Τα ηλεκτρικά τιμόνια καλύτερα να μην τα έβρισκε κανείς! (δεν με ενδιαφέρει ποιος)
Η VW γιατί θα συνεργαστεί με την Porsche στα... υβριδικά;
Άχρηστοι Ιάπωνες!!
Υ.Γ: να κάνεις παρέα με τον sakisssss έχετα κοινά
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Οι Γιαπωνέζοι αντέγραψαν τα πάντα, ηλεκτρικές συσκευές, στυλό διαρκείας, συσκευές επικοινωνίας, αυτοκίνητα, αλλά μετά τα έφτιαξαν καλύτερα. Μόνο το στυλ δεν πέτυχαν, ίσως γιατί αυτό δεν μπορεί να αντιγραφεί εύκολα αν δεν το έχεις μέσα σου.
Σωστότατος. Αν και πιστεύω πως οσο περνά ο καιρός βελτιώνονται και στο τομέα του στύλ (π.χ. RX-8, απλά πανέμορφο, Celica κ.λ.π.)
Και χάνουν το στυλ οι Γάλλοι!
Πέρα από πλάκα παρότι fun των Γαλλικών τελευταία βγάζουν κάτι σχήματα, αστα να πάνε!
Ευτυχώς οι Ιταλοί αντιστέκονται ακόμη!
JIM -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Οι Γιαπωνέζοι αντέγραψαν τα πάντα, ηλεκτρικές συσκευές, στυλό διαρκείας, συσκευές επικοινωνίας, αυτοκίνητα, αλλά μετά τα έφτιαξαν καλύτερα. Μόνο το στυλ δεν πέτυχαν, ίσως γιατί αυτό δεν μπορεί να αντιγραφεί εύκολα αν δεν το έχεις μέσα σου.
Σωστότατος. Αν και πιστεύω πως οσο περνά ο καιρός βελτιώνονται και στο τομέα του στύλ (π.χ. RX-8, απλά πανέμορφο, Celica κ.λ.π.)
Και χάνουν το στυλ οι Γάλλοι!
Πέρα από πλάκα παρότι fun των Γαλλικών τελευταία βγάζουν κάτι σχήματα, αστα να πάνε!
Ευτυχώς οι Ιταλοί αντιστέκονται ακόμη!
JIMπερι ορέξεως κολοκυθόπιτα να δω πότε θα το καταλάβετε ρε παιδιά...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Οι Γιαπωνέζοι αντέγραψαν τα πάντα, ηλεκτρικές συσκευές, στυλό διαρκείας, συσκευές επικοινωνίας, αυτοκίνητα, αλλά μετά τα έφτιαξαν καλύτερα. Μόνο το στυλ δεν πέτυχαν, ίσως γιατί αυτό δεν μπορεί να αντιγραφεί εύκολα αν δεν το έχεις μέσα σου.
Σωστότατος. Αν και πιστεύω πως οσο περνά ο καιρός βελτιώνονται και στο τομέα του στύλ (π.χ. RX-8, απλά πανέμορφο, Celica κ.λ.π.)
Και χάνουν το στυλ οι Γάλλοι!
Πέρα από πλάκα παρότι fun των Γαλλικών τελευταία βγάζουν κάτι σχήματα, αστα να πάνε!
Ευτυχώς οι Ιταλοί αντιστέκονται ακόμη!
JIMTα ΡΕΝΟ ναι χαλασαν ...αλλα τα ΠΕΖΟ ειναι απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Äåí îÝñù ãéá ðïéï ðñáãìá ðñïóðáèïõí íá ìáò ðåßóïõí ïé ó÷éóôïìÜôéäåò ,ðÜíôùò åãþ toyota äåí ðáßñíù Äåí îÝñù ðïóï áíôï÷Þò åéíáß áëëá ìïíï ðïõ ôá âëÝðù ìïõ óçêþíåôáé ç ôñß÷áÅðåéäÞ ôï thread ðÞñå Üëëïí äñüìï, îáíáäßíù ôï post ìïõ (ìå ôçí åëðßäá íá ìÞí êáôáëÞîåé óå massive bombing):
Ðåñé åðéêßíäõíùí ñýðùí óôï åóùôåñéêü ôïõ áõôïêéíÞôïõ...
http://www.wltx.com/fyi/fyi.aspx?storyid=30923
**
Earlier this year, they agreed to cut cabin levels of 13 of the compounds, including possible cancer-causing agents styrene and formaldehyde, by 2007 to match Japanese Health Ministry guidelines for air quality in homes. **The Japan Automobile Manufacturers Association initiated the drive after tests found some models made by three of the nation's top carmakers failed to meet government recommendations.
**
Most of Japan's top five makers — Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi and Mazda — are already rolling out cars in compliance and touting the lower volatile organic compound levels as a key selling point, a move that is likely to catch on globally. **Toyota, Japan's largest automaker, currently has six models on the road that meet the new standards, while Nissan has four. Honda's new Civic, unveiled this month, is that company's first, while Mitsubishi will begin its lineup with the 'i' next year. **All say they are on track to have all new models pass muster beginning in 2007. **
Åíþ ôá êáêá ðáéäéÜ...
The U.S. Environmental Protection Agency sets **no **guidelines for volatile organic compounds in non-industrial settings, **though formaldehyde is regulated as a carcinogen by the Occupational Safety and Health Administration. **
The Washington-based Alliance of Automobile Manufacturers, **which represents nine carmakers including General Motors, Ford and DaimlerChrysler, says it does not follow the issue of volatile organic compounds. **DaimlerChrysler said it has no initiatives on the volatile organic compound-induced new-car fumes.
TOYOTA = H ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ