Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ήξερα πως τα παλιά Σιτροέν έχουν τρύπα για την μανιβέλα, αλλά δεν ήξερα πως όταν τα πούλαγαν την έδιναν κιόλας!!
Πώς είναι σαν εμπειρία;
Καλά, σίγουρα δεν είναι η καλύτερη, αλλά αυτό που εννοώ είναι:
Θέλει πολλή δύναμη; Παίρνει γρήγορα όπως με μίζα, ή γυράς για ώρα;
Να αρχίσουμε από το πώς είναι η μανιβέλα!
Φαντάζομαι ότι θα ξέρεις ότι πρόκειται για 2 Γ ας πούμε κολλητά σε συνέχεια.
Η μία άκρη είναι αρσενικό για χρήση μίζας (όχι αρσενικό κλειδιού αλλά σχήμα που κάθε εταιρία επιλέγει) και το άλλο είναι συνήθως θηλυκό για να μπαίνει στο γρύλο στις άλλες δύσκολες στιγμές! Έξυπνο έ!?
Το θηλυκό της μηχανής είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορείς να γυρίσεις ανάποδα και όταν πάρει μπρος να βγαίνει από την θέση του γιατί είναι πιθανό αν δεν ξέρεις να σπάσεις κανένα καρπό με καμία απότομη αλλαγή της μηχανής (να πάρει και να μην το βγάλεις, να σβήσει απότομα κλπ)
Οπότε βάζουμε την μανιβέλα (σαν συνταγή τα λέω...) και βρίσκουμε το σημείο που τα μπουζί θα δώσουν σπινθήρα. (ή με το μάτι από το σημάδι στο βολάν ή από το σημείο που γυρνάει πιο εύκολα).
Για κάποιον πιο δυνατό θα είναι καλύτερα να αρχίσει από πιο πριν (είναι πολύ βαρύ όμως) ώστε να περάσει με ταχύτητα από το σημείο αυτό.
Από το σημείο αυτό 1/4 της στροφής αρκεί για να πάρει μπρος
Τίποτα δεν είναι πιθανό
Πριν 2 χρόνια δεν έπαιρνε με τίποτα..
Πριν 1 μήνα που χρειάστηκε έπαιρνε για πλάκα!!!
Αν θέλει δύναμη? λιγότερη απο το να αλλάξεις λάστιχο!!!