Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εκκίνηση με συμπλέκτη ή χωρίς;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Εκκίνηση με συμπλέκτη ή χωρίς;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    26
    533
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      p-bugalski last edited by

      Νομίζω η ερώτηση τα λέει όλα. Ποιά είναι η πιο σωστή εκκίνηση της μηχανής; Πατώντας συμπλέκτη (ακόμα κι αν έχουμε επιλέξει νεκρά) ή χωρίς να πατάμε συμπλέκτη;
      Θένκς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        p-bugalski last edited by

        Νομίζω η ερώτηση τα λέει όλα. Ποιά είναι η πιο σωστή εκκίνηση της μηχανής; Πατώντας συμπλέκτη (ακόμα κι αν έχουμε επιλέξει νεκρά) ή χωρίς να πατάμε συμπλέκτη;
        Θένκς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          p-bugalski last edited by

          Νομίζω η ερώτηση τα λέει όλα. Ποιά είναι η πιο σωστή εκκίνηση της μηχανής; Πατώντας συμπλέκτη (ακόμα κι αν έχουμε επιλέξει νεκρά) ή χωρίς να πατάμε συμπλέκτη;
          Θένκς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sirgus last edited by

            Ο χρήστης P.Bugalski έγραψε:
            Νομίζω η ερώτηση τα λέει όλα. Ποιά είναι η πιο σωστή εκκίνηση της μηχανής; Πατώντας συμπλέκτη (ακόμα κι αν έχουμε επιλέξει νεκρά) ή χωρίς να πατάμε συμπλέκτη;
            Θένκς.

            Αυτή η ερώτηση είμαι σίγουρος ότι την έχω δει και σε πιο παλιό topic!

            Για ρίξε μια ματιά στα παλιά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Πατωντας συμπλεκτη φυσικα...
              Και αυτο γιατι αν συνηθησουμε να εκκινουμε την μηχανη χωρις,καποια στιγμη θα ξεχασουμε ταχυτητα στο κιβωτιο και..τα υπολοιπα τα φανταζεστε!

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • X
                xenophon74 last edited by

                Στο εγχειριδιο του ibiza 2002 που εχω αναφερει πως πρεπει να παταμε τον συμπλεκτη καθε φορα που θετουμε σε λειτουργεια τη μηχανη.Το ιδιο αναφερει και στο Toledo.
                Thanks

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • P
                  pozeras last edited by

                  Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ:Ο,ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ!ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΩ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    garrett-man last edited by

                    O MONOS LOGOS GIA NA PATAS INE IPWS PRAGMATI EHIS XEHASI TAHITITA MESA.KATA TA ALA WS PROS TIN IGIA TIS MIHANIS/OHIMATOS DEN PEZI ROLO AFU KE ME NEKRA O KINITIRAS INE APOMONOMENOS APO TO IPOLIPO SISTIMA METADOSIS.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • N
                      nass last edited by

                      Με πατημένο το συμπλέκτη:

                      • Φθείρεται περισσότερο ο συμπλέκτης
                      • Φθείρεται λιγότερο η μίζα (διότι δεν χρειάζεται να περιστρέφει τον πρωτεύονται άξονα του κιβωτίου, ο οποίος περιστρέφεται ακόμα και με νεκρό χωρίς συμπλέκτη) και το ηλεκτρικό σύστημα
                      • Δεν υπάρχει κίνδυνος να βάλεις μπροστά με ταχύτητα (φαντάζομαι αυτός είναι ο λόγος που οι κατασκευαστές συνιστούν να βάζεις μπροστά με συμπλέκτη)

                      Χωρίς πατημένο το συμπλέκτη:

                      • Φθείρεται λιγότερο ο συμπλέκτης
                      • Φθείρεται περισσότερο η μίζα και το ηλεκτρικό σύστημα (σημαντικό όταν κάνει κρύο ή είναι πεσμένη η μπαταρία)

                      Εσύ αποφασίζεις. ΙΜΗΟ, καλύτερα με πατημένο το συμπλέκτη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ακριβώς όπως τα λέει ο nass.
                        Με πατημένο το συμπλέκτη ένα αυτοκίνητο με πεσμένη μπαταρία θα πάρει πιο εύκολά, λόγω του μικρότερου βάρους που θα καλείται να περιστρέψει η μίζα. Επίσης αυτοκίνητα που παίρνουν μπρός δύσκολα παίρνουν ευκολότερα αν πατάς συμπλέκτη.

                        Το 1990 που πήραμε τα πρώτα μας καταλυτικά και ένμαθα να ογηγώ (οι γονείς μου νομίζουν πως αυτό έγινε το 1994 ), σε σημειώσεις εκτός του βιβλίου οδηγιών, μαζί με άλλες 'οδηγίες για καταλυτικά' έλεγε πως πρέπει να τα βάζεις μπρος με νεκρά και συμπλέκτη πατημένο. Έτσι έμαθα να βάζω μπρος με συμπλέκτη και μου έχει μείνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          sirgus last edited by

                          Ναι, αλλά τι έχει αλλάξει από παλιά και τώρα το βάζουν στα manuals ενώ παλιά δεν το λέγανε?
                          Τώρα καταλάβανε ότι είναι καλύτερο ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            ο μοναδικός λόγος για να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο με πατημένο συμπλέκτη είναι ότι η μπαταρία σου έχει αρχίσει να τα παίζει και το κάνεις αυτό για να μειώσεις το φορτίο του κινητήρα.Δεν το έχει παρατηρήσει κανένας κανα πρωινό που πάει να ξεκινήσει το αυτοκίνητο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              titsataki last edited by

                              Toπικα εν ΗΠΑ τα πιο πολλα με τχυτητες πρεπει να πατας το συμπεκτη για να γυρισει η μιζα.

                              Νικος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • W
                                wantone last edited by

                                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                Toπ??? ?? ??? ?? π?? π???? ?? ???????? π??π?? ?? π???? ?? ???π???? ??? ?? ??????? ? ????.

                                ?????

                                Edw einai safety feauture gia na gemisoun se myniseis oi etaireies, paromoio feature einai to 'apply the brake before you shift out of P' sta automata. ka8ws kai to koumpi sto lebie tou automatou kibwtiou.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                  Ναι, αλλά τι έχει αλλάξει από παλιά και τώρα το βάζουν στα manuals ενώ παλιά δεν το λέγανε?
                                  Τώρα καταλάβανε ότι είναι καλύτερο ?

                                  Καλή ερώτηση!!

                                  Ακόμα παλιότερα, την εποχή της μανιβέλας, θα ήταν ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας να σου πούν πως αν κάποιος είναι μέσα και πατάει συμπλέκτη θα ζοριστείς - ιδρώσεις - τσαλακωθείς λιγότερο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                    Ναι, αλλά τι έχει αλλάξει από παλιά και τώρα το βάζουν στα manuals ενώ παλιά δεν το λέγανε?
                                    Τώρα καταλάβανε ότι είναι καλύτερο ?

                                    Καλή ερώτηση!!

                                    Ακόμα παλιότερα, την εποχή της μανιβέλας, θα ήταν ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας να σου πούν πως αν κάποιος είναι μέσα και πατάει συμπλέκτη θα ζοριστείς - ιδρώσεις - τσαλακωθείς λιγότερο...

                                    Ευτυχώς σε εμένα πριν 1 μήνα που είχα μείνει από μπαταρία πήρε εύκολα με μανιβέλα. Θέλει όμως και αυτό τα κόλπα του!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                                      Ναι, αλλά τι έχει αλλάξει από παλιά και τώρα το βάζουν στα manuals ενώ παλιά δεν το λέγανε?
                                      Τώρα καταλάβανε ότι είναι καλύτερο ?

                                      Καλή ερώτηση!!

                                      Ακόμα παλιότερα, την εποχή της μανιβέλας, θα ήταν ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας να σου πούν πως αν κάποιος είναι μέσα και πατάει συμπλέκτη θα ζοριστείς - ιδρώσεις - τσαλακωθείς λιγότερο...

                                      Ευτυχώς σε εμένα πριν 1 μήνα που είχα μείνει από μπαταρία πήρε εύκολα με μανιβέλα. Θέλει όμως και αυτό τα κόλπα του!

                                      Ήξερα πως τα παλιά Σιτροέν έχουν τρύπα για την μανιβέλα, αλλά δεν ήξερα πως όταν τα πούλαγαν την έδιναν κιόλας!!

                                      Πώς είναι σαν εμπειρία;
                                      Καλά, σίγουρα δεν είναι η καλύτερη, αλλά αυτό που εννοώ είναι:
                                      Θέλει πολλή δύναμη; Παίρνει γρήγορα όπως με μίζα, ή γυράς για ώρα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                        Ήξερα πως τα παλιά Σιτροέν έχουν τρύπα για την μανιβέλα, αλλά δεν ήξερα πως όταν τα πούλαγαν την έδιναν κιόλας!!

                                        Πώς είναι σαν εμπειρία;
                                        Καλά, σίγουρα δεν είναι η καλύτερη, αλλά αυτό που εννοώ είναι:
                                        Θέλει πολλή δύναμη; Παίρνει γρήγορα όπως με μίζα, ή γυράς για ώρα;

                                        Να αρχίσουμε από το πώς είναι η μανιβέλα!
                                        Φαντάζομαι ότι θα ξέρεις ότι πρόκειται για 2 Γ ας πούμε κολλητά σε συνέχεια.
                                        Η μία άκρη είναι αρσενικό για χρήση μίζας (όχι αρσενικό κλειδιού αλλά σχήμα που κάθε εταιρία επιλέγει) και το άλλο είναι συνήθως θηλυκό για να μπαίνει στο γρύλο στις άλλες δύσκολες στιγμές! Έξυπνο έ!?
                                        Το θηλυκό της μηχανής είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορείς να γυρίσεις ανάποδα και όταν πάρει μπρος να βγαίνει από την θέση του γιατί είναι πιθανό αν δεν ξέρεις να σπάσεις κανένα καρπό με καμία απότομη αλλαγή της μηχανής (να πάρει και να μην το βγάλεις, να σβήσει απότομα κλπ)
                                        Οπότε βάζουμε την μανιβέλα (σαν συνταγή τα λέω...) και βρίσκουμε το σημείο που τα μπουζί θα δώσουν σπινθήρα. (ή με το μάτι από το σημάδι στο βολάν ή από το σημείο που γυρνάει πιο εύκολα).
                                        Για κάποιον πιο δυνατό θα είναι καλύτερα να αρχίσει από πιο πριν (είναι πολύ βαρύ όμως) ώστε να περάσει με ταχύτητα από το σημείο αυτό.
                                        Από το σημείο αυτό 1/4 της στροφής αρκεί για να πάρει μπρος
                                        Τίποτα δεν είναι πιθανό
                                        Πριν 2 χρόνια δεν έπαιρνε με τίποτα..
                                        Πριν 1 μήνα που χρειάστηκε έπαιρνε για πλάκα!!!

                                        Αν θέλει δύναμη? λιγότερη απο το να αλλάξεις λάστιχο!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • P
                                          p-bugalski last edited by

                                          Χεχε. Τι μου θυμίσατε... Θυμάμαι που πέρισυ όταν ήμουν ακόμα Πάτρα προσπαθούσα να βάλω μπρος ένα GSA με τη μανιβέλα και γέλαγε ο κόσμος. Τελικά το #$%^&#$&^ δεν πήρε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Ο χρήστης P.Bugalski έγραψε:
                                            Χεχε. Τι μου θυμίσατε... Θυμάμαι που πέρισυ όταν ήμουν ακόμα Πάτρα προσπαθούσα να βάλω μπρος ένα GSA με τη μανιβέλα και γέλαγε ο κόσμος. Τελικά το #$%^&#$&^ δεν πήρε!

                                            Κλασική αντίδραση!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr