-
Η πολύπαθη γειτονική μας χώρα επιστέφεί μετά απο πολλά χρόνια απουσίας με ένα νέο μοντέλο που παράγεται με την άδεια και επιτήρηση της FIAT.
Αρχικά μόνο 1.2 8V 60HP και δεν ξέρω εαν θα έρθει Ελλάδα.
Η τιμή θα είναι 8.000-9.000 Ευρώ.
[/img]
-
Η πολύπαθη γειτονική μας χώρα επιστέφεί μετά απο πολλά χρόνια απουσίας με ένα νέο μοντέλο που παράγεται με την άδεια και επιτήρηση της FIAT.
Αρχικά μόνο 1.2 8V 60HP και δεν ξέρω εαν θα έρθει Ελλάδα.
Η τιμή θα είναι 8.000-9.000 Ευρώ.
[/img]
-
Η πολύπαθη γειτονική μας χώρα επιστέφεί μετά απο πολλά χρόνια απουσίας με ένα νέο μοντέλο που παράγεται με την άδεια και επιτήρηση της FIAT.
Αρχικά μόνο 1.2 8V 60HP και δεν ξέρω εαν θα έρθει Ελλάδα.
Η τιμή θα είναι 8.000-9.000 Ευρώ.
[/img]
-
Ποιο μου θυμίζει, ποιο μου θυμίζει;;;
Αλήθεια από πλευρας ποιότητας και συναρμολόγησης θα είναι όπως τα Yugo?
-
Η πολύπαθη και ομόθρησκος γειτονική μας χώρα, καταφέρνει μετά από εμφύλιο και 'χειρουργικούς' βομβαρδισμούς, να ξαναφτιάξει αυτοκίνητα. Εμείς, από τί ακριβώς πάσχουμε και είμαστε τόσο άχρηστοι, ώστε αυτό δεν θα το καταφέρουμε ΠΟΤΕ;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ποιο μου θυμίζει, ποιο μου θυμίζει;;;Αλήθεια από πλευρας ποιότητας και συναρμολόγησης θα είναι όπως τα Yugo?
Λογικά, εφόσον ισοπεδώθηκε στον πόλεμο, το εργοστάσιο της Yugo θα είναι καινούριο τώρα πια. Και, χρησιμοποιώντας τα δοκιμασμένα μηχανικά του Πούντο, μια χαρά θα είναι το αμαξάκι μάλλον. Ειδικά για τα λεφτά που κοστίζει
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Η πολύπαθη και ομόθρησκος γειτονική μας χώρα, καταφέρνει μετά από εμφύλιο και 'χειρουργικούς' βομβαρδισμούς, να ξαναφτιάξει αυτοκίνητα. Εμείς, από τί ακριβώς πάσχουμε και είμαστε τόσο άχρηστοι, ώστε αυτό δεν θα το καταφέρουμε ΠΟΤΕ;Να θυμίσω οτι το εργαστάσιο είχε καταστραφεί ολοσχερώς
Τα πρώτα μοντέλα θα είναι κατασκευασμένα στο Melfi στην Ιταλία και μόλις εγκατασταθούν τα μηχανήματα και εκπαιδευτούν οι εργάτες θα γυρίσουν στην εγχώρια παραγωγή.
Δεν ξέρω εαν υπάρχει πια αυτό το low-end κομμάτι στην αγορά πια αφού το έχουν καταλάβει οι κορεάτες... προσωπικά ίσως προτίμουσα το 'ευρωπαϊκό' μοντέλο παρά τα Ασιατικά.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν ξέρω εαν υπάρχει πια αυτό το low-end κομμάτι στην αγορά πια αφού το έχουν καταλάβει οι κορεάτεςίσως ξαναυπάρξει, όπως και στο παρελθόν με τα σέατ και λάντα, που έβγαζαν 'νόθα' Φίατ. Προσωπικά, με 9000, θα προτιμούσα ένα 'Πούντο' από ένα Λάνος για παράδειγμα.
-
Παρατηρείτε το μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος? Εχει ξαναγίνει αυτό σε άλλα αυτοκίνητα 'φασόν'. Δεν πιστεύω να στοχεύουν και στην αγορά των MPV/SUV με το 'δεκάρι'...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Η πολύπαθη και ομόθρησκος γειτονική μας χώρα, καταφέρνει μετά από εμφύλιο και 'χειρουργικούς' βομβαρδισμούς, να ξαναφτιάξει αυτοκίνητα. Εμείς, από τί ακριβώς πάσχουμε και είμαστε τόσο άχρηστοι, ώστε αυτό δεν θα το καταφέρουμε ΠΟΤΕ;Από οξεία μορφή γκρίνιας και κακομοιρίας!Από αυτό πάσχουμε!
-
Ρε παιδιά, αυτό είναι το Punto με νέα σήματα! Ορίστε η ομοιότητα:
To Fiat:
και το Zastava:
Ό,τι και να λέμε πάντως, εμένα το νέο Ζάσταβα μου αρέσει πιο πολύ! Άλλο ντιζάιν βρε παιδί μου, άλλος αέρας...
Πότε θα αρχίσουμε να ακούμε ότι το Φίατ θα χαλάει αλλά και θα στρίβει καλύτερα από το Ζάσταβα;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν ξέρω εαν υπάρχει πια αυτό το low-end κομμάτι στην αγορά πια αφού το έχουν καταλάβει οι κορεάτες
ίσως ξαναυπάρξει, όπως και στο παρελθόν με τα σέατ και λάντα, που έβγαζαν 'νόθα' Φίατ. Προσωπικά, με 9000, θα προτιμούσα ένα 'Πούντο' από ένα Λάνος για παράδειγμα.
Μάλλον θα έχει λιγότερο απο 9... κοντά στά 8, η βασική έκδοση ίσως ακόμα πιο χαμηλά και τα πρώτα μοντέλα θα είναι φτιαγμένα στην Ιταλία από περισσευούμενο στοκ της FIAT, μεχρι να αναδιοργανωθεί το εργοστάσιο και το δίκτυο πωλήσεων...
να δείτε που κάποιοι περίεργοι γραφικοί θα λένε οτι τα Zastava είναι σκυλιά και το FIAT ζημιάρικα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν ξέρω εαν υπάρχει πια αυτό το low-end κομμάτι στην αγορά πια αφού το έχουν καταλάβει οι κορεάτες
ίσως ξαναυπάρξει, όπως και στο παρελθόν με τα σέατ και λάντα, που έβγαζαν 'νόθα' Φίατ. Προσωπικά, με 9000, θα προτιμούσα ένα 'Πούντο' από ένα Λάνος για παράδειγμα.
Μάλλον θα έχει λιγότερο απο 9... κοντά στά 8, η βασική έκδοση ίσως ακόμα πιο χαμηλά και τα πρώτα μοντέλα θα είναι φτιαγμένα στην Ιταλία από περισσευούμενο στοκ της FIAT, μεχρι να αναδιοργανωθεί το εργοστάσιο και το δίκτυο πωλήσεων...
να δείτε που κάποιοι περίεργοι γραφικοί θα λένε οτι τα Zastava είναι σκυλιά και το FIAT ζημιάρικα
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ποιο μου θυμίζει, ποιο μου θυμίζει;;;ΤΟ PUNDO!!!!!
(βλάκας.....?)
-
Zastava...;...μάλλον μας δουλεύουν!
-
Sakiss!! Details please!
-
Αμααααννν ιδεα.... παλι μας εσωσα.
Πως θα γινει να μας βομβαρδισουν και μας, να αποκτησουμε αυτοκινητοβιομηχανια? -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αμααααννν ιδεα.... παλι μας εσωσα.
Πως θα γινει να μας βομβαρδισουν και μας, να αποκτησουμε αυτοκινητοβιομηχανια?Εμεις ειμαστε τοσο αδιορθωτοι....που και ατομικη να μας ριξουνε...τα ιδια χαλια θα ξαναγινουμε
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ποιο μου θυμίζει, ποιο μου θυμίζει;;;
ΤΟ PUNDO!!!!!
(βλάκας.....?)
Εχεις παρατηρητικότητα τελικά \
just kidding!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ποιο μου θυμίζει, ποιο μου θυμίζει;;;
ΤΟ PUNDO!!!!!
(βλάκας.....?)
Εχεις παρατηρητικότητα τελικά \
just kidding!
Μπα, δε νομίζω....
πιο πολύ σε Punto μοιάζει!!!(Τσίου!)
Zastava 10