-
Πρώτο μου post για φέτος, οπότε καλή χρονιά σε όλους
Παρόλο που το Mazda έχει πάρει εξαιρετικά (έως διθυραμβικά) reviews σε Ελληνικό και ξένο τύπο, έχω δεί ελάχιστη συζήτηση γι'αυτό στο forum. Αλήθεια, το έχει κανείς ή το έχει πάρει για test drive; Εντυπώσεις από την τοπική αντιπροσωπεία γενικότερα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά... -
Πρώτο μου post για φέτος, οπότε καλή χρονιά σε όλους
Παρόλο που το Mazda έχει πάρει εξαιρετικά (έως διθυραμβικά) reviews σε Ελληνικό και ξένο τύπο, έχω δεί ελάχιστη συζήτηση γι'αυτό στο forum. Αλήθεια, το έχει κανείς ή το έχει πάρει για test drive; Εντυπώσεις από την τοπική αντιπροσωπεία γενικότερα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά... -
Πρώτο μου post για φέτος, οπότε καλή χρονιά σε όλους
Παρόλο που το Mazda έχει πάρει εξαιρετικά (έως διθυραμβικά) reviews σε Ελληνικό και ξένο τύπο, έχω δεί ελάχιστη συζήτηση γι'αυτό στο forum. Αλήθεια, το έχει κανείς ή το έχει πάρει για test drive; Εντυπώσεις από την τοπική αντιπροσωπεία γενικότερα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά... -
Το έχω κάνει test drive. To οδήγησα περίπου για 30-40χλμ.
Είναι ήσυχο, άνετο, γέρνει ελάχιστα στις στροφές (για οικογενειακό) και η αίσθηση στο τιμόνι με ενθουσίασε! (Δεν εχω οδηγήσει ακόμα 156 και Mondeo όμως, για να έχω σφαιρική άποψη). Με άλλα λόγια στρίβει!! Σίγουρα πατάει πολύ καλύτερα από το Golf μου και μου έδινε μια αίσθηση σιγουριάς, που δεν την έχω, στο δικό μου αυτοκίνητο. Εκείνο που δεν μου άρεσε ήταν το κιβώτιο (καλύτερο πάντως από του Golf), αλλά μάλλον έπεσα στη περίπτωση, γιατί γενικά ακούω, ότι, είναι πολύ καλό και επίσης, ο κινητήρας, μου φάνηκε λίγος... Άτιμο ηλεκτρονικό γκάζι... -
Σίγουρα η επιλογή μου στη κατηγορία αυτή! 'Φτηνό' για τον εξοπλισμό που προσφέρει,πολύ όμορφο εσωτερικά και εξωτερικά και πολύ καλό στήσιμο στο δρόμο.ο κινητήρας αν και είναι ο ίδιος με του Mondeo έχει 5 άλογα λιγότερα αλλά κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο. Tsst Drive το έκανα και εγώ και έπαθα πλάκα με τη συνολική εικόνα του. Για την αντιπροσωπία δε μπορώ να μιλήσω με σιγουριά καθώς δεν είχα εκτός αυτής καμία άλλη επαφή αλλά φαντάσου την ένα κλίκ κάτω από αυτές της Nissan και Τοyota.
-
Αν αγόραζα σ'αυτή την κατηγορία το 6άρι θα ήταν μονόδρομος.
Είναι απο τα λίγα ιαπωνικά αυτ/τα που με έχουν κάνει να γυρίσω να τα κοιτάξω...ειδικά αυτή η μάσκα είναι πανέμορφη!
Εντάξει ο 1.8 είναι ο βασικός κινητήρας αλλά ο 2.0(τώρα και με τα τεκμήρια) με 141hp και 23.000 ευρώ.δεν νομίζω πως είναι άσχημα?
Τό μόνο πράγμα που θα με προβλημάτιζε θα ήταν η τιμή μεταπώλησης δεδομένου πως ο πολύς κόσμος δεν έχει τη Mazda απ'τις προτεραιότητητές του όταν αγοράζει(για την Ελλάδα πάντα μιλάω)και ως εκ τουτου δεν πραγματοποιεί αξιόλογες πωλήσεις . -
και εγω το παω.
Βεβαια το κακο πραγμα ειναι οτι δεν συμφερει λογω νομοθεσιας το 6κυλινδρο Mazda 6.Nikos
-
Πάω στοίχημα ότι μετά από 20,000 χλμ. το αυτοκίνητο θα τρίζει. Στο εσωτερικό δείχνει πολύ ψεύτικό.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάω στοίχημα ότι μετά από 20,000 χλμ. το αυτοκίνητο θα τρίζει. Στο εσωτερικό δείχνει πολύ ψεύτικό.Το έχω ξαναπεί. Η ποιότητα των υλικών όπως φαίνεται με το μάτι ή το αυτί δεν έχει καμμία σχέση με την αξιοπιστία.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάω στοίχημα ότι μετά από 20,000 χλμ. το αυτοκίνητο θα τρίζει. Στο εσωτερικό δείχνει πολύ ψεύτικό.Μήπως τα παραλές. Εγώ που το είδα και από κοντά μπορώ να σου πω ότι δείχνει πολύ ποιοτικό. Όσο για τα τριξίματα μη τρελαθούμε κιόλας...
Γιαπωνέζικο είναι. Όυτε Opel είναι, ούτε Seat... -
Καλά ας το πάρουν οι πρωτοι ιδιοκτήτες και μετά βλέπουμε. Στα συνεργεία κληρώνει πάντα για όλα αυτοκίνητα
-
Οι 4τροχοί πάντως το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά την ποιότητα. Προσωπικά, από την μικρή επαφή που είχα (σε έκθεση) μου φάνηκε ότι αν τρίξει, θα είναι σε... 120.000χμ και όχι σε 20.000. Όντως, το μέλλον θα δείξει.
Πιο πολύ πάντως με απασχολούν τα 120 άλογα του κινητήρα (ψιλολίγα ) αν και στις ρεπρίζ βγαίνει πρώτο στην κατηγορία του σε όλα τα συγκριτικά. -
..και το sport οπως το λένε, με την 5η πόρτα, δεν είναι άσχημο...!!!
-
ναι ειναι ωραιο σουλουπι.
Ερωτηση τα 6 που εισαγωνται στην Ελλαδα που τα φτειαχνουν;
Στην Ιαπωνια, Ευρωπη που;Νικος
-
To autokinito einai panemorfo, eidika gia tin katigoria tou. Episis kai i timi tou einai poly kali. APo mesa pou to eida, entaksei den einai kai VW apo poiotita, alla sigoura den nomizw na trizei meta apo 20000Km, enw ena VW borei (sas milaw ek peiras )
Eksallou edw kai xronia ta montela tis Mazda vgainoun prwta apo 8ema aksiopistias. To mono 'kako' pou tou vriskw einai oti i Mazda den exei 'onoma' stin Ellada kai auto isws epireasi tin metapwlisi. Oso gia tin mixani den einai kai tromeri, oute kai xalia omws. Eksalou oi epidoseis einai arketa kales. Giati den skeftesai kai to 2litro pou anafer8ike kai parapanw, twra pou katargountai ta tekmiria? -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
entaksei den einai kai VW apo poiotitaΕξήγησέ μου απο που κατάλαβες πως δεν είναι καλό από ποιότητα 'σαν ένα VW'?? Δηλ. θες να μου πεις οτι είναι υποδεέστερο απο τι? από golf ή passat? Όλοι νομίζουμε πόλλές φορές πως επειδή μπήκαμε και παρατηρήσαμε-ακουμπήσαμε το εσωτερικό του όποιου αυτ/του και έχει 'καλά' πλαστικά νομίζουμε πως είναι και καλό ποιοτικά Και που ξέρουμε τι υλικά έχουν χρησιμοποιήσει από πίσω και γενικότερα σε όλο το αυτ/το?
Πιστεύω πως η όποια ποιότητα κάθε μοντέλου θα φανεί με τα χρόνια και τα πολλά χλμ. φυσικά και θα αποφανθεί και η αξιοπιστία του.
Η mazda τουλάχιστον το έχει δείξει .........
Όσο για golf και polo που τρέχουν στα συνεργεία λόγω 'καλής ποιότητας' έχω αρκετά παραδείγματα. -
Νομιζω οτι γενικα στο forum εχουμε μπερδεψει λιγακι καποιους ορους.Αλλο ποιοτητα αλλο αξιοπιστια αλλο χλιδη αλλο ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια.Οταν λεμε οτι ενα αυτοκινητο ειναι ποιοτικο εννοουμε οτι ΔΕΙΧΝΕΙ καλοφτιαγμενο και δινει την εντυπωση μεγαλυτερου και ακριβοτερου αυτοκινητου και αναφερομαι κυριως στο εσωτερικο του.Το ποιοτικο εσωτερικο δε σημαινει απαραιτητα και αξιοπιστια αν και ειναι πιθανο οι δυο εννοιες να συνυπαρχουν.Οταν λεμε αξιοπιστο εννοουμε το αυτοκινητο το οποιο δε βγαζει βλαβες,δε χρειαζεται επισκεψεις στο συνεργειο,δε μας τρωει λεφτα περαν των service και οπως και αν το οδηγουμε αντεχει!Το συγκεκριμενο οχημα μπορει να εχει ποιοτικως απαραδεκτο εσωτερικο(σαν Citroen ΒΧ και ακομα χειροτερα!!!) αλλα να ειναι αυτο που λεμε 'σκυλι'.
Κανονικα βεβαια θα επρεπε τα ποιοτικα αυτοκινητα να ειναι και αξιοπιστα μιας και πληρωνουμε συνηθως πολλα χρηματα για να τα αποκτησουμε πραγμα που δειχνει οτι τουλαχιστον χρησιμοποιουνται ακριβα και καλα υλικα.Επειδη ομως στην κατασκευη των αυτοκινητων δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα ας χρησιμοποιουμε λιγο πιο σωστα καποιους ορους.
Σαν παραδειγμα να αναφερω κατι που αν δεν κανω λαθος ειχε πει ο Setright.Τα δερματινα καθισματα του αυτοκινητου οσο πιο πολυ επεξεργασια υφιστανται τοσο πιο μαλακα στην αφη και ομορφα γινονται.Ομως λογω της επεξεργασιας αυτης το δερμα χανει την ανθεκτικοτητα του και ειναι πιο ευκολο να σκιστει η να παραμορφωθει.Επομενως ενα ποιοτικο και πανεμορφο δερματινο καθισμα δε σημαινει οτι θα παραμεινει ετσι εις τον αιωνα τον απαντα.......
Πιστευω πως κατι τετοιο ισχυει γενικα.Δηλαδη ποιοτικο δε σημαινει απαραιτητα και αξιοπιστο..............
Mazda 6