Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 6
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    16
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pkatv last edited by

      Πρώτο μου post για φέτος, οπότε καλή χρονιά σε όλους
      Παρόλο που το Mazda έχει πάρει εξαιρετικά (έως διθυραμβικά) reviews σε Ελληνικό και ξένο τύπο, έχω δεί ελάχιστη συζήτηση γι'αυτό στο forum. Αλήθεια, το έχει κανείς ή το έχει πάρει για test drive; Εντυπώσεις από την τοπική αντιπροσωπεία γενικότερα;
      Ευχαριστώ προκαταβολικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pkatv last edited by

        Πρώτο μου post για φέτος, οπότε καλή χρονιά σε όλους
        Παρόλο που το Mazda έχει πάρει εξαιρετικά (έως διθυραμβικά) reviews σε Ελληνικό και ξένο τύπο, έχω δεί ελάχιστη συζήτηση γι'αυτό στο forum. Αλήθεια, το έχει κανείς ή το έχει πάρει για test drive; Εντυπώσεις από την τοπική αντιπροσωπεία γενικότερα;
        Ευχαριστώ προκαταβολικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pkatv last edited by

          Πρώτο μου post για φέτος, οπότε καλή χρονιά σε όλους
          Παρόλο που το Mazda έχει πάρει εξαιρετικά (έως διθυραμβικά) reviews σε Ελληνικό και ξένο τύπο, έχω δεί ελάχιστη συζήτηση γι'αυτό στο forum. Αλήθεια, το έχει κανείς ή το έχει πάρει για test drive; Εντυπώσεις από την τοπική αντιπροσωπεία γενικότερα;
          Ευχαριστώ προκαταβολικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            meco last edited by

            Το έχω κάνει test drive. To οδήγησα περίπου για 30-40χλμ.
            Είναι ήσυχο, άνετο, γέρνει ελάχιστα στις στροφές (για οικογενειακό) και η αίσθηση στο τιμόνι με ενθουσίασε! (Δεν εχω οδηγήσει ακόμα 156 και Mondeo όμως, για να έχω σφαιρική άποψη). Με άλλα λόγια στρίβει!! Σίγουρα πατάει πολύ καλύτερα από το Golf μου και μου έδινε μια αίσθηση σιγουριάς, που δεν την έχω, στο δικό μου αυτοκίνητο. Εκείνο που δεν μου άρεσε ήταν το κιβώτιο (καλύτερο πάντως από του Golf), αλλά μάλλον έπεσα στη περίπτωση, γιατί γενικά ακούω, ότι, είναι πολύ καλό και επίσης, ο κινητήρας, μου φάνηκε λίγος... Άτιμο ηλεκτρονικό γκάζι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pavlos23 last edited by

              Σίγουρα η επιλογή μου στη κατηγορία αυτή! 'Φτηνό' για τον εξοπλισμό που προσφέρει,πολύ όμορφο εσωτερικά και εξωτερικά και πολύ καλό στήσιμο στο δρόμο.ο κινητήρας αν και είναι ο ίδιος με του Mondeo έχει 5 άλογα λιγότερα αλλά κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο. Tsst Drive το έκανα και εγώ και έπαθα πλάκα με τη συνολική εικόνα του. Για την αντιπροσωπία δε μπορώ να μιλήσω με σιγουριά καθώς δεν είχα εκτός αυτής καμία άλλη επαφή αλλά φαντάσου την ένα κλίκ κάτω από αυτές της Nissan και Τοyota.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gatony last edited by

                Αν αγόραζα σ'αυτή την κατηγορία το 6άρι θα ήταν μονόδρομος.
                Είναι απο τα λίγα ιαπωνικά αυτ/τα που με έχουν κάνει να γυρίσω να τα κοιτάξω...ειδικά αυτή η μάσκα είναι πανέμορφη!
                Εντάξει ο 1.8 είναι ο βασικός κινητήρας αλλά ο 2.0(τώρα και με τα τεκμήρια) με 141hp και 23.000 ευρώ.δεν νομίζω πως είναι άσχημα?
                Τό μόνο πράγμα που θα με προβλημάτιζε θα ήταν η τιμή μεταπώλησης δεδομένου πως ο πολύς κόσμος δεν έχει τη Mazda απ'τις προτεραιότητητές του όταν αγοράζει(για την Ελλάδα πάντα μιλάω)και ως εκ τουτου δεν πραγματοποιεί αξιόλογες πωλήσεις .

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  titsataki last edited by

                  και εγω το παω.
                  Βεβαια το κακο πραγμα ειναι οτι δεν συμφερει λογω νομοθεσιας το 6κυλινδρο Mazda 6.

                  Nikos

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cpp last edited by

                    Πάω στοίχημα ότι μετά από 20,000 χλμ. το αυτοκίνητο θα τρίζει. Στο εσωτερικό δείχνει πολύ ψεύτικό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Πάω στοίχημα ότι μετά από 20,000 χλμ. το αυτοκίνητο θα τρίζει. Στο εσωτερικό δείχνει πολύ ψεύτικό.

                      Το έχω ξαναπεί. Η ποιότητα των υλικών όπως φαίνεται με το μάτι ή το αυτί δεν έχει καμμία σχέση με την αξιοπιστία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης cpp έγραψε:
                        Πάω στοίχημα ότι μετά από 20,000 χλμ. το αυτοκίνητο θα τρίζει. Στο εσωτερικό δείχνει πολύ ψεύτικό.

                        Μήπως τα παραλές. Εγώ που το είδα και από κοντά μπορώ να σου πω ότι δείχνει πολύ ποιοτικό. Όσο για τα τριξίματα μη τρελαθούμε κιόλας...
                        Γιαπωνέζικο είναι. Όυτε Opel είναι, ούτε Seat...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Καλά ας το πάρουν οι πρωτοι ιδιοκτήτες και μετά βλέπουμε. Στα συνεργεία κληρώνει πάντα για όλα αυτοκίνητα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            pkatv last edited by

                            Οι 4τροχοί πάντως το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά την ποιότητα. Προσωπικά, από την μικρή επαφή που είχα (σε έκθεση) μου φάνηκε ότι αν τρίξει, θα είναι σε... 120.000χμ και όχι σε 20.000. Όντως, το μέλλον θα δείξει.
                            Πιο πολύ πάντως με απασχολούν τα 120 άλογα του κινητήρα (ψιλολίγα ) αν και στις ρεπρίζ βγαίνει πρώτο στην κατηγορία του σε όλα τα συγκριτικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              ..και το sport οπως το λένε, με την 5η πόρτα, δεν είναι άσχημο...!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                titsataki last edited by

                                ναι ειναι ωραιο σουλουπι.

                                Ερωτηση τα 6 που εισαγωνται στην Ελλαδα που τα φτειαχνουν;
                                Στην Ιαπωνια, Ευρωπη που;

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  To autokinito einai panemorfo, eidika gia tin katigoria tou. Episis kai i timi tou einai poly kali. APo mesa pou to eida, entaksei den einai kai VW apo poiotita, alla sigoura den nomizw na trizei meta apo 20000Km, enw ena VW borei (sas milaw ek peiras )
                                  Eksallou edw kai xronia ta montela tis Mazda vgainoun prwta apo 8ema aksiopistias. To mono 'kako' pou tou vriskw einai oti i Mazda den exei 'onoma' stin Ellada kai auto isws epireasi tin metapwlisi. Oso gia tin mixani den einai kai tromeri, oute kai xalia omws. Eksalou oi epidoseis einai arketa kales. Giati den skeftesai kai to 2litro pou anafer8ike kai parapanw, twra pou katargountai ta tekmiria?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gatony last edited by

                                    Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                    entaksei den einai kai VW apo poiotita

                                    Εξήγησέ μου απο που κατάλαβες πως δεν είναι καλό από ποιότητα 'σαν ένα VW'?? Δηλ. θες να μου πεις οτι είναι υποδεέστερο απο τι? από golf ή passat? Όλοι νομίζουμε πόλλές φορές πως επειδή μπήκαμε και παρατηρήσαμε-ακουμπήσαμε το εσωτερικό του όποιου αυτ/του και έχει 'καλά' πλαστικά νομίζουμε πως είναι και καλό ποιοτικά Και που ξέρουμε τι υλικά έχουν χρησιμοποιήσει από πίσω και γενικότερα σε όλο το αυτ/το?
                                    Πιστεύω πως η όποια ποιότητα κάθε μοντέλου θα φανεί με τα χρόνια και τα πολλά χλμ. φυσικά και θα αποφανθεί και η αξιοπιστία του.
                                    Η mazda τουλάχιστον το έχει δείξει .........
                                    Όσο για golf και polo που τρέχουν στα συνεργεία λόγω 'καλής ποιότητας' έχω αρκετά παραδείγματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kvlachos last edited by

                                      Νομιζω οτι γενικα στο forum εχουμε μπερδεψει λιγακι καποιους ορους.Αλλο ποιοτητα αλλο αξιοπιστια αλλο χλιδη αλλο ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια.Οταν λεμε οτι ενα αυτοκινητο ειναι ποιοτικο εννοουμε οτι ΔΕΙΧΝΕΙ καλοφτιαγμενο και δινει την εντυπωση μεγαλυτερου και ακριβοτερου αυτοκινητου και αναφερομαι κυριως στο εσωτερικο του.Το ποιοτικο εσωτερικο δε σημαινει απαραιτητα και αξιοπιστια αν και ειναι πιθανο οι δυο εννοιες να συνυπαρχουν.Οταν λεμε αξιοπιστο εννοουμε το αυτοκινητο το οποιο δε βγαζει βλαβες,δε χρειαζεται επισκεψεις στο συνεργειο,δε μας τρωει λεφτα περαν των service και οπως και αν το οδηγουμε αντεχει!Το συγκεκριμενο οχημα μπορει να εχει ποιοτικως απαραδεκτο εσωτερικο(σαν Citroen ΒΧ και ακομα χειροτερα!!!) αλλα να ειναι αυτο που λεμε 'σκυλι'.
                                      Κανονικα βεβαια θα επρεπε τα ποιοτικα αυτοκινητα να ειναι και αξιοπιστα μιας και πληρωνουμε συνηθως πολλα χρηματα για να τα αποκτησουμε πραγμα που δειχνει οτι τουλαχιστον χρησιμοποιουνται ακριβα και καλα υλικα.Επειδη ομως στην κατασκευη των αυτοκινητων δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα ας χρησιμοποιουμε λιγο πιο σωστα καποιους ορους.
                                      Σαν παραδειγμα να αναφερω κατι που αν δεν κανω λαθος ειχε πει ο Setright.Τα δερματινα καθισματα του αυτοκινητου οσο πιο πολυ επεξεργασια υφιστανται τοσο πιο μαλακα στην αφη και ομορφα γινονται.Ομως λογω της επεξεργασιας αυτης το δερμα χανει την ανθεκτικοτητα του και ειναι πιο ευκολο να σκιστει η να παραμορφωθει.Επομενως ενα ποιοτικο και πανεμορφο δερματινο καθισμα δε σημαινει οτι θα παραμεινει ετσι εις τον αιωνα τον απαντα.......
                                      Πιστευω πως κατι τετοιο ισχυει γενικα.Δηλαδη ποιοτικο δε σημαινει απαραιτητα και αξιοπιστο..............

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr