-
Είμαι παλιός αναγνώστης των 4Τ . Όταν λέω παλιός εννοώ πως έχω διαβάσει ΟΛΑ τα τεύχη πλην του Νο 1και τα έχω όλα από το 1981 και μετά . Το περιοδικό στην αρχή το αγόραζα για να ονειρεύομαι (χωρίς λεφτά τι άλλο να κάνεις ) διαβάζοντας τα άρθρα του ΚΚ και των υπολοίπων , μετά και για τα τεστ όταν με την απόσυρση μπορούσα επιτέλους να αγοράσω καινούργιο και να ξεφύγω από τα μεταχειρισμένα του ΄70 που μέχρι τότε είχα . Το κύριο θέμα λοιπόν τα ΤΕΣΤ που παλαιότερα πληροφορούσαν πραγματικά κατά την γνώμη μου και τώρα πρέπει να τα διαβάσεις τρεις φορές για να καταλάβεις τι λένε . ΝΑΙ και το εννοώ, τώρα όχι μόνο δεν παίρνω τις πληροφορίες που θέλω αλλά δεν καταλαβαίνω και το συμπέρασμα. Και για να δώσω παράδειγμα : Κατανάλωση καυσίμου. Τι πάει να πει ελάχιστη , μέγιστη ,μέση . Δεν έχουν για μένα κανένα νόημα γιατί τις περισσότερες φορές δεν αναφέρουν κάτω από ποιες συνθήκες έγιναν. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω πόσο καίει για παράδειγμα το νέο passat όταν θα ξεκινήσω να πάω από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη με ταχύτητα 120 -150 χμ (έχει και μπλόκα) και πόσο καίει μέσα στην κίνηση της πόλης δεδομένα που είναι εύκολο να εξαχθούν ακόμα και από άπειρους δοκιμαστές. Τώρα εάν πηγαίνω με διακόσια ξέρω ότι όλα καίνε (αν και κάποια καίνε σημαντικά λιγότερο) αλλά τέλος πάντων εκείνη την ώρα θα με νοιάζει να μην φάω καμιά κλήση των 1000 ευρώ και όχι εάν δώσω 20 ευρώ παραπάνω για super αμόλυβδη. Και μια και συζητάμε για super αμόλυβδη ΓΙΑΤΙ κάνουν ΟΛΑ τα τεστ χρησιμοποιώντας την παραπάνω βενζίνη όταν πολλά αυτοκίνητα δεν την έχουν ανάγκη ; ΤΙ ενδιαφέρουν τον υποψήφιο αγοραστή του mondeo π.χ. οι επιδόσεις που γράφονται με χρήση super αμόλυβδης όταν μια ζωή θα βάζει απλή βενζίνη μια και αυτή συνιστά ο κατασκευαστής; Και γιατί δεν αναφέρεται καθαρά και ξάστερα ποια αυτοκίνητα χρειάζονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ super αμόλυβδη και ποια ΔΕΝ ωφελούνται από την χρήση της; Τι τα έχουν τα δυναμόμετρα ας κάνουν και καμιά σύγκριση . Με την τιμή που έχουν τα καύσιμα σήμερα είναι από τις σημαντικότερες πληροφορίες για τον υποψήφιο αγοραστή. Άλλο παράδειγμα : Πότε είδατε τελευταία φορά να λένε κουβέντα για τα ΦΩΤΑ των αυτοκινήτων που δοκιμάζουν; Είναι όλα ίδια και εάν είναι έτσι τότε τα xenon και τα 1500 ευρόπουλα που θα δώσει κάποιος είναι μόνο για μούρη; Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα δεν θέλω να μακρηγορώ. Το περιοδικό έχει καταντήσει μου φαίνεται ‘’έκθεση ιδεών’’ ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ τα τεστ ΤΩΡΑ.
Υ.Γ Πότε επιτέλους θα κάνετε τεστ σε ελαστικά 205-55/16. Όταν θα καταργηθούν; -
Είμαι παλιός αναγνώστης των 4Τ . Όταν λέω παλιός εννοώ πως έχω διαβάσει ΟΛΑ τα τεύχη πλην του Νο 1και τα έχω όλα από το 1981 και μετά . Το περιοδικό στην αρχή το αγόραζα για να ονειρεύομαι (χωρίς λεφτά τι άλλο να κάνεις ) διαβάζοντας τα άρθρα του ΚΚ και των υπολοίπων , μετά και για τα τεστ όταν με την απόσυρση μπορούσα επιτέλους να αγοράσω καινούργιο και να ξεφύγω από τα μεταχειρισμένα του ΄70 που μέχρι τότε είχα . Το κύριο θέμα λοιπόν τα ΤΕΣΤ που παλαιότερα πληροφορούσαν πραγματικά κατά την γνώμη μου και τώρα πρέπει να τα διαβάσεις τρεις φορές για να καταλάβεις τι λένε . ΝΑΙ και το εννοώ, τώρα όχι μόνο δεν παίρνω τις πληροφορίες που θέλω αλλά δεν καταλαβαίνω και το συμπέρασμα. Και για να δώσω παράδειγμα : Κατανάλωση καυσίμου. Τι πάει να πει ελάχιστη , μέγιστη ,μέση . Δεν έχουν για μένα κανένα νόημα γιατί τις περισσότερες φορές δεν αναφέρουν κάτω από ποιες συνθήκες έγιναν. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω πόσο καίει για παράδειγμα το νέο passat όταν θα ξεκινήσω να πάω από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη με ταχύτητα 120 -150 χμ (έχει και μπλόκα) και πόσο καίει μέσα στην κίνηση της πόλης δεδομένα που είναι εύκολο να εξαχθούν ακόμα και από άπειρους δοκιμαστές. Τώρα εάν πηγαίνω με διακόσια ξέρω ότι όλα καίνε (αν και κάποια καίνε σημαντικά λιγότερο) αλλά τέλος πάντων εκείνη την ώρα θα με νοιάζει να μην φάω καμιά κλήση των 1000 ευρώ και όχι εάν δώσω 20 ευρώ παραπάνω για super αμόλυβδη. Και μια και συζητάμε για super αμόλυβδη ΓΙΑΤΙ κάνουν ΟΛΑ τα τεστ χρησιμοποιώντας την παραπάνω βενζίνη όταν πολλά αυτοκίνητα δεν την έχουν ανάγκη ; ΤΙ ενδιαφέρουν τον υποψήφιο αγοραστή του mondeo π.χ. οι επιδόσεις που γράφονται με χρήση super αμόλυβδης όταν μια ζωή θα βάζει απλή βενζίνη μια και αυτή συνιστά ο κατασκευαστής; Και γιατί δεν αναφέρεται καθαρά και ξάστερα ποια αυτοκίνητα χρειάζονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ super αμόλυβδη και ποια ΔΕΝ ωφελούνται από την χρήση της; Τι τα έχουν τα δυναμόμετρα ας κάνουν και καμιά σύγκριση . Με την τιμή που έχουν τα καύσιμα σήμερα είναι από τις σημαντικότερες πληροφορίες για τον υποψήφιο αγοραστή. Άλλο παράδειγμα : Πότε είδατε τελευταία φορά να λένε κουβέντα για τα ΦΩΤΑ των αυτοκινήτων που δοκιμάζουν; Είναι όλα ίδια και εάν είναι έτσι τότε τα xenon και τα 1500 ευρόπουλα που θα δώσει κάποιος είναι μόνο για μούρη; Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα δεν θέλω να μακρηγορώ. Το περιοδικό έχει καταντήσει μου φαίνεται ‘’έκθεση ιδεών’’ ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ τα τεστ ΤΩΡΑ.
Υ.Γ Πότε επιτέλους θα κάνετε τεστ σε ελαστικά 205-55/16. Όταν θα καταργηθούν; -
Είμαι παλιός αναγνώστης των 4Τ . Όταν λέω παλιός εννοώ πως έχω διαβάσει ΟΛΑ τα τεύχη πλην του Νο 1και τα έχω όλα από το 1981 και μετά . Το περιοδικό στην αρχή το αγόραζα για να ονειρεύομαι (χωρίς λεφτά τι άλλο να κάνεις ) διαβάζοντας τα άρθρα του ΚΚ και των υπολοίπων , μετά και για τα τεστ όταν με την απόσυρση μπορούσα επιτέλους να αγοράσω καινούργιο και να ξεφύγω από τα μεταχειρισμένα του ΄70 που μέχρι τότε είχα . Το κύριο θέμα λοιπόν τα ΤΕΣΤ που παλαιότερα πληροφορούσαν πραγματικά κατά την γνώμη μου και τώρα πρέπει να τα διαβάσεις τρεις φορές για να καταλάβεις τι λένε . ΝΑΙ και το εννοώ, τώρα όχι μόνο δεν παίρνω τις πληροφορίες που θέλω αλλά δεν καταλαβαίνω και το συμπέρασμα. Και για να δώσω παράδειγμα : Κατανάλωση καυσίμου. Τι πάει να πει ελάχιστη , μέγιστη ,μέση . Δεν έχουν για μένα κανένα νόημα γιατί τις περισσότερες φορές δεν αναφέρουν κάτω από ποιες συνθήκες έγιναν. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω πόσο καίει για παράδειγμα το νέο passat όταν θα ξεκινήσω να πάω από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη με ταχύτητα 120 -150 χμ (έχει και μπλόκα) και πόσο καίει μέσα στην κίνηση της πόλης δεδομένα που είναι εύκολο να εξαχθούν ακόμα και από άπειρους δοκιμαστές. Τώρα εάν πηγαίνω με διακόσια ξέρω ότι όλα καίνε (αν και κάποια καίνε σημαντικά λιγότερο) αλλά τέλος πάντων εκείνη την ώρα θα με νοιάζει να μην φάω καμιά κλήση των 1000 ευρώ και όχι εάν δώσω 20 ευρώ παραπάνω για super αμόλυβδη. Και μια και συζητάμε για super αμόλυβδη ΓΙΑΤΙ κάνουν ΟΛΑ τα τεστ χρησιμοποιώντας την παραπάνω βενζίνη όταν πολλά αυτοκίνητα δεν την έχουν ανάγκη ; ΤΙ ενδιαφέρουν τον υποψήφιο αγοραστή του mondeo π.χ. οι επιδόσεις που γράφονται με χρήση super αμόλυβδης όταν μια ζωή θα βάζει απλή βενζίνη μια και αυτή συνιστά ο κατασκευαστής; Και γιατί δεν αναφέρεται καθαρά και ξάστερα ποια αυτοκίνητα χρειάζονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ super αμόλυβδη και ποια ΔΕΝ ωφελούνται από την χρήση της; Τι τα έχουν τα δυναμόμετρα ας κάνουν και καμιά σύγκριση . Με την τιμή που έχουν τα καύσιμα σήμερα είναι από τις σημαντικότερες πληροφορίες για τον υποψήφιο αγοραστή. Άλλο παράδειγμα : Πότε είδατε τελευταία φορά να λένε κουβέντα για τα ΦΩΤΑ των αυτοκινήτων που δοκιμάζουν; Είναι όλα ίδια και εάν είναι έτσι τότε τα xenon και τα 1500 ευρόπουλα που θα δώσει κάποιος είναι μόνο για μούρη; Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα δεν θέλω να μακρηγορώ. Το περιοδικό έχει καταντήσει μου φαίνεται ‘’έκθεση ιδεών’’ ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ τα τεστ ΤΩΡΑ.
Υ.Γ Πότε επιτέλους θα κάνετε τεστ σε ελαστικά 205-55/16. Όταν θα καταργηθούν; -
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8262Εκεί έχουν ξεκινήσει απο προτάσεις γενικά για το περιοδικό και έχουν φτάσει να μιλάνε για μετατροπές . Εγώ μιλάω για συγκεγκριμένο θέμα , τα test και εαν είστε ευχαριστημένοι.
-
Καταλαβαίνω τους προβληματισμούς σου όμως, όσο αφορά την κατανάλωση είναι πολύ πιο αξιόπιστο να σου δίνουν κάποιες τιμές που μπορεί να μην έχουν άμεση σχέση με τις πραγματικές τιμές κατανάλωσης σου επιτρέπουν, ωστόσο, την αξιόπιστη σύγκριση με κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Δεν νομίζω οτι έχει απόλυτο νόημα το πόσο θα σου κοστίσει να πάς στη Θεσσαλονίκη με το πασάτ όσο το να γνωρίζεις αν το VW, για τις ίδιες συνθήκες φορτίου θα καταναλώσει την ίδια, λιγότερη ή περισσότερη βενζίνη σε σύγκριση πχ με το αντιστοιχο ΤΟΥΟΤΑ. Αυτό ακριβώς το στόχο έχει η συκγεκριμένη τυποποίηση και σε αυτό είναι πολύ πιο αξιόπιστη...
-
Α, και όσο αφορά την σούπερ αμόλυβδη μην περιμένεις καμιά ουσιαστική άυξηση στην ιπποδυναμή σου από αυτήν... η χρήση της γίνεται, ακόμα και σε όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν θεωρητικά ανάγκη, λόγω του ότι είναι περισσότερο ελεγμένη και κατα συνέπεια 'μπορεί κανεις να υποθέσει' οτι ειναι μικρότερες οι πιθανότητες να έχει νοθευτεί...
Στα περισσότερα αυτοκίνητα, δε, όπου υπάρχει αισθητή βελτίωση των επιδόσεων οφείλεται ως επί το πλείστον σε αυτόν ακριβώς το λόγο! -
Ο χρήστης MONMAN έγραψε:
Υ.Γ Πότε επιτέλους θα κάνετε τεστ σε ελαστικά 205-55/16. Όταν θα καταργηθούν;Συμφωνώ!
Και αν δείτε τα περισσότερα μικρομεσσαία έχουν αυτή την διάσταση (Golf, C4, 307, Focus κτλ κτλ) -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Υ.Γ Πότε επιτέλους θα κάνετε τεστ σε ελαστικά 205-55/16. Όταν θα καταργηθούν;
Συμφωνώ!
Και αν δείτε τα περισσότερα μικρομεσσαία έχουν αυτή την διάσταση (Golf, C4, 307, Focus κτλ κτλ)άλλη μια ψήφος!
-
Συμφωνω και σε αυτο με τα λαστιχα και στα φωτα και στο οτι για να βγαλεις σαφες συμπερασμα σε αυτα που λενε πρεπει να τα ξαναδιαβασεις μερικες φορες. Ερωτηση:Διαβασες ολα τα τευχη, το 1ο τευχος δεν το διαβασες ποτε;;;;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Συμφωνω και σε αυτο με τα λαστιχα και στα φωτα και στο οτι για να βγαλεις σαφες συμπερασμα σε αυτα που λενε πρεπει να τα ξαναδιαβασεις μερικες φορες. Ερωτηση:Διαβασες ολα τα τευχη, το 1ο τευχος δεν το διαβασες ποτε;;;;Τα είχα βρει απο έναν οδοντίατρο που τα είχε στον χωρο αναμονής την 10ετία του '80. Το 1 του το είχαν κλέψει ,είχαν αφήσει μόνο το εξώφυλλο (τότε τα έδεναν διαφορετικά)
-
Το τεύχος νο 1 ξανακυλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό πέρσι αν δεν κάνω λάθος.
Σχετικά με δοκιμές ελαστικών κι εγώ υπέρ. Αλλά θέλω να παίξουν με τις πιέσεις γιατί έχω την εντύπωση ότι οι μαμά πιέσεις δεν ταιριάζουν το ίδιο με όλα τα ελαστικά με αποτέλεσμα μερικά να αδικούνται.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το τεύχος νο 1 ξανακυλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό πέρσι αν δεν κάνω λάθος.
Σχετικά με δοκιμές ελαστικών κι εγώ υπέρ. Αλλά θέλω να παίξουν με τις πιέσεις γιατί έχω την εντύπωση ότι οι μαμά πιέσεις δεν ταιριάζουν το ίδιο με όλα τα ελαστικά με αποτέλεσμα μερικά να αδικούνται....Συμφωνω απολυτα και ψαχνω συνεχεια δοκιμες ελαστικων και δε βρισκω!!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... Το τεύχος νο 1 ξανακυλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό πέρσι αν δεν κάνω λάθος.....Οντως ξανακυκλοφόρησε, αλλά πάνε αρκετά χρόνια (5-6) που έγινε αυτό.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αλλά θέλω να παίξουν με τις πιέσεις γιατί έχω την εντύπωση ότι οι μαμά πιέσεις δεν ταιριάζουν το ίδιο με όλα τα ελαστικά με αποτέλεσμα μερικά να αδικούνται....Συμφωνώ , στα δικά μου continental είδα μεγάλη βελτίωση στο κράτημα όταν ανέβασα τις πιέσεις από 30 σε 34. Η άνεση πήγε περίπατο όμως.
-
Για λαστιχα-φωτα συμφωνω.
Για την καταναλωση, πραγματι δεν εχουν πολυ νοημα οι τιμες που αναφερονται. Δεν μπορει ομως να γινει και τιποτα καλυτερο. Το μονο που θα μπορουσε να γινει θα ηταν να τυποποιησουν εναν δικο τους κυκλο δοκιμης (πχ στα Μεγαρα) με πιο ρεαλιστικο τροπο κινησης απο αυτον των μετρησεων των κατασκευαστων. Αυτη ομως θα ηταν μια μαλλον χρονοβορα και πολυεξοδη διαδικασια με μικρη πρακτικη αξια.
Εμενα με ενοχλει περισσοτερο (και το εχω γραψει και σε αλλο θεμα παλαιοτερα) οτι γενικα το στυλ της κριτικης του περιοδικου δειχνει να εχει αμβλυνθει και δυσκολα διαβαζουμε πλεον ευθειες κακες κριτικες. Χωρις αυτο να σημαινει οτι η αληθεια κρυβεται, μου μοιαζει μαλλον σαν να 'στρογγυλευεται' λιγο, ενω παλια αυτο δεν γινοταν. Ισως παλι να αδικω το περιοδικο, ειδικα σε σχεση με τα ανταγωνιστικα του, αλλα η συγκριση με το παρελθον νομιζω οτι επιβεβαιωνει την αποψη μου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8262Και επειδή οι αρθρογράφοι στους 4Τ διαβάζουν σχεδόν αποκλειστικά εκείνο το topic αυτό θα κλειδωθεί.
Είστε ευχαριστημένοι απο τα TEST των 4Τ;