-
Αν και πωλητε εδω και σχεδον 9 μηνες στις ΗΠΑ το Pontiac G6 ειναι απο τις τελευταιες παρουσιασεις της Ποντιακ στις ΗΠΑ στην κατηγορια. Αντικατεστησε το Grand Am το οποιο ειχε τεραστια επιτυχια τα περασμενα χρονια. Βασιζεται στην πλατφορμα Epsilon της Τζενεραλ ΜΟτορς η οποια μοιραζεται και με το 2003 Saab 9-3, το Opel Vectra και το 2004 Chevrolet Malibu και Malibu Maxx.
Τεχνικα στοιχεια:
Body styles:
4 door sedan, Convertible hard top 2+2coupe
AWD availablePowertrains:
2.4L DOHC HO L4, 175 hp @ 5,600 rpm, 170 lb-ft torque @ 4,800 rpm (available June ?05)
3.5L OHV V6, 200 hp @ 5,600 rpm, 220 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available August ?04)
3.9L OHV HO V6, 245 hp @ 5,700 rpm, 245 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available April ?05)Transmissions:
4-speed automatic
4-speed automatic with manual shift mode
6-speed manual (late availability) -
Αν και πωλητε εδω και σχεδον 9 μηνες στις ΗΠΑ το Pontiac G6 ειναι απο τις τελευταιες παρουσιασεις της Ποντιακ στις ΗΠΑ στην κατηγορια. Αντικατεστησε το Grand Am το οποιο ειχε τεραστια επιτυχια τα περασμενα χρονια. Βασιζεται στην πλατφορμα Epsilon της Τζενεραλ ΜΟτορς η οποια μοιραζεται και με το 2003 Saab 9-3, το Opel Vectra και το 2004 Chevrolet Malibu και Malibu Maxx.
Τεχνικα στοιχεια:
Body styles:
4 door sedan, Convertible hard top 2+2coupe
AWD availablePowertrains:
2.4L DOHC HO L4, 175 hp @ 5,600 rpm, 170 lb-ft torque @ 4,800 rpm (available June ?05)
3.5L OHV V6, 200 hp @ 5,600 rpm, 220 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available August ?04)
3.9L OHV HO V6, 245 hp @ 5,700 rpm, 245 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available April ?05)Transmissions:
4-speed automatic
4-speed automatic with manual shift mode
6-speed manual (late availability) -
Αν και πωλητε εδω και σχεδον 9 μηνες στις ΗΠΑ το Pontiac G6 ειναι απο τις τελευταιες παρουσιασεις της Ποντιακ στις ΗΠΑ στην κατηγορια. Αντικατεστησε το Grand Am το οποιο ειχε τεραστια επιτυχια τα περασμενα χρονια. Βασιζεται στην πλατφορμα Epsilon της Τζενεραλ ΜΟτορς η οποια μοιραζεται και με το 2003 Saab 9-3, το Opel Vectra και το 2004 Chevrolet Malibu και Malibu Maxx.
Τεχνικα στοιχεια:
Body styles:
4 door sedan, Convertible hard top 2+2coupe
AWD availablePowertrains:
2.4L DOHC HO L4, 175 hp @ 5,600 rpm, 170 lb-ft torque @ 4,800 rpm (available June ?05)
3.5L OHV V6, 200 hp @ 5,600 rpm, 220 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available August ?04)
3.9L OHV HO V6, 245 hp @ 5,700 rpm, 245 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available April ?05)Transmissions:
4-speed automatic
4-speed automatic with manual shift mode
6-speed manual (late availability) -
Δεν θα φτειαξουν το καινουργιο GTO σε αυτη την πλατφορμα;
Η θα το κρατησουν στο Αυστραλεζικο Monaro;Νικος
-
...για το σκυλο του bush, ωραιο ειναι.
-
Μα καλά τα μπροστινά φώτα απο Scania τα πήρανε;;; Τεράστια είναι!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Τεχνικα στοιχεια:
Body styles:
4 door sedan, Convertible hard top 2+2coupe
AWD availablePowertrains:
2.4L DOHC HO L4, 175 hp @ 5,600 rpm, 170 lb-ft torque @ 4,800 rpm (available June ?05)
3.5L OHV V6, 200 hp @ 5,600 rpm, 220 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available August ?04)
3.9L OHV HO V6, 245 hp @ 5,700 rpm, 245 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available April ?05)Transmissions:
4-speed automatic
4-speed automatic with manual shift mode
6-speed manual (late availability)Γιατί οι Αμερικανοί έχουν μοτέρ με χαμηλό τι άλογα /ανα λίτρο?
Βλέπω 2.4 σε line 4? και σε αυτοκίνητο 'καλό'. Που να στροφάρει ψηλά αυτό το πράγμα.
3.5 λίτρα 200άλογα
Δεν θέλω να ξεκινήσω πόλεμο προς θεού αλλά το έχω απορία![/list]
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τεχνικα στοιχεια:
Body styles:
4 door sedan, Convertible hard top 2+2coupe
AWD availablePowertrains:
2.4L DOHC HO L4, 175 hp @ 5,600 rpm, 170 lb-ft torque @ 4,800 rpm (available June ?05)
3.5L OHV V6, 200 hp @ 5,600 rpm, 220 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available August ?04)
3.9L OHV HO V6, 245 hp @ 5,700 rpm, 245 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available April ?05)Transmissions:
4-speed automatic
4-speed automatic with manual shift mode
6-speed manual (late availability)Γιατί οι Αμερικανοί έχουν μοτέρ με χαμηλό τι άλογα /ανα λίτρο?
Βλέπω 2.4 σε line 4? και σε αυτοκίνητο 'καλό'. Που να στροφάρει ψηλά αυτό το πράγμα.
3.5 λίτρα 200άλογα
Δεν θέλω να ξεκινήσω πόλεμο προς θεού αλλά το έχω απορία![/list]
Μπαμπη δεν υπαρχουν αμερικανοφιλοι...σε αυτο το φορουμ οποτε μην φοβασαι
-
Επειδή τα αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν είναι του άμεσου ενδιαφέροντος πολλών απο μας, μήπως έιναι καλύτερα να ανοιχτεί **ένα ** topic στο οποίο να παραθέτονται όλα τα νέα μοντέλα από την άλλη μεριά του Ατλαντικου?
Τουλάχιστον για αυτά που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη.
Έτσι νομίζω θα ήταν καλύτερα. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τεχνικα στοιχεια:
Body styles:
4 door sedan, Convertible hard top 2+2coupe
AWD availablePowertrains:
2.4L DOHC HO L4, 175 hp @ 5,600 rpm, 170 lb-ft torque @ 4,800 rpm (available June ?05)
3.5L OHV V6, 200 hp @ 5,600 rpm, 220 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available August ?04)
3.9L OHV HO V6, 245 hp @ 5,700 rpm, 245 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available April ?05)Transmissions:
4-speed automatic
4-speed automatic with manual shift mode
6-speed manual (late availability)Aν δεν κάνω λάθος δίνουν βάση στην ροπή οι Αμερικάνοι
Γιατί οι Αμερικανοί έχουν μοτέρ με χαμηλό τι άλογα /ανα λίτρο?
Βλέπω 2.4 σε line 4? και σε αυτοκίνητο 'καλό'. Που να στροφάρει ψηλά αυτό το πράγμα.
3.5 λίτρα 200άλογα
Δεν θέλω να ξεκινήσω πόλεμο προς θεού αλλά το έχω απορία![/list]
-
Model: -------------- Price (including freight):
2005 G6 Sedan ------ $21,300
2005 G6 GT Sedan --- $23,925 -
Επισης εχει μια ιδιατερη ηλιοροφη που διπλωνει πρως τα πισω:
http://www.canadianautoreview.com/g6- frontside1.jpg
http://www.canadianautoreview.com/g6- panaroof1.jpg
http://www.canadianautoreview.com/g6- panaroof2.jpg -
Υπαρχει και κουπε και καμπριο ξεχασα να γραψω:
2006 Pontiac G6 coupe / convertible
Engine: 3.5-liter V-6
Horsepower: 200
Height: 57.0 inches
Width: 70.6 inches
Length: 189.0 inches
Curb weight: not determined
What the automaker says: 'Both the coupe and convertible deliver 2+2 seating suitable for four adults.'
What you should know: Doors on coupe and convertible are 6 inches longer than the front doors on the G6 sedan to make it easier for people to get in and out of the back seat. Retractable hardtop stows behind rear seats.
Production possibility: Production begins this summer. -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Δεν θα φτειαξουν το καινουργιο GTO σε αυτη την πλατφορμα;
Η θα το κρατησουν στο Αυστραλεζικο Monaro;Νικος
Οχι βεβαια. Η Epsilon ειναι 'μπροσθιωκινητη' πλατφορμα.
Το επομενο GTO ηταν να βασιστει στην πλατφορμα ZETA. Αλλα τελικα την ακυρωσαν για τις ΗΠΑ (ομως οχι στο εξωτερικο), ομως μετα υπηρξαν φημες για κατι σαν ZETA-light για τις ΗΠΑ. Υπαρχει πολυ μπερδεμα για το τι θα γινει με τις πισωκινητες πλατφορμες της Τζι Εμ.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τεχνικα στοιχεια:
Body styles:
4 door sedan, Convertible hard top 2+2coupe
AWD availablePowertrains:
2.4L DOHC HO L4, 175 hp @ 5,600 rpm, 170 lb-ft torque @ 4,800 rpm (available June ?05)
3.5L OHV V6, 200 hp @ 5,600 rpm, 220 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available August ?04)
3.9L OHV HO V6, 245 hp @ 5,700 rpm, 245 lb-ft torque @ 3,200 rpm (available April ?05)Transmissions:
4-speed automatic
4-speed automatic with manual shift mode
6-speed manual (late availability)Γιατί οι Αμερικανοί έχουν μοτέρ με χαμηλό τι άλογα /ανα λίτρο?
Βλέπω 2.4 σε line 4? και σε αυτοκίνητο 'καλό'. Που να στροφάρει ψηλά αυτό το πράγμα.
3.5 λίτρα 200άλογα
Δεν θέλω να ξεκινήσω πόλεμο προς θεού αλλά το έχω απορία![/list]
Ο τετρακυλινδρος δεν ειναι και ασχημος απο πλευρας μεγεθους κινητηρα/δυναμη.
Οι εξακυλινδροι ειναι τεχνολογιας με ωστηρια και εξου και η χαμηλη σχετικα ιπποδυναμη σε σχεση με το μεγεθος. Οι λογοι που το κανουν ειναι:
- Πολυ καλη ροπη χαμηλα και μεσαια
- Πολυ καλη καταναλωση σε σχεση με το μεγεθος και την δυναμη
- Λιγοτερο συχνο σερβις
- Αξιοπιστια (δεν χαλανε ποτε αυτοι οι κινητηρες )
-
Το coupe είναι σα χιουντάι κουπε από πισω
αλλα γενικά μου φαίνεται πολύ δυσανάλογο όχημα, δεν ξέρω γιατί..
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Το coupe είναι σα χιουντάι κουπε από πισωαλλα γενικά μου φαίνεται πολύ δυσανάλογο όχημα, δεν ξέρω γιατί..
Οντως απο τις φωτο φενεται δυσαναλογο, περιεργο. Live φενεται πολυ πιο ομορφο. Οχι οτι ειναι πανεμορφο κατα την γνωμη μου.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το coupe είναι σα χιουντάι κουπε από πισω
αλλα γενικά μου φαίνεται πολύ δυσανάλογο όχημα, δεν ξέρω γιατί..
Οντως απο τις φωτο φενεται δυσαναλογο, περιεργο. Live φενεται πολυ πιο ομορφο. Οχι οτι ειναι πανεμορφο κατα την γνωμη μου.
Το καμπριο μου θυμιζει λιγακι σαν Solara convertible απο πισω. Και μαλλον σε αυτο θα προσπαθει να συναγωνισθει.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το καμπριο μου θυμιζει λιγακι σαν Solara convertible απο πισω.
ΝικοςΟλοι αυτο λενε στην αρχη
-
Αφού έκλεισε το 2005 με υψηλότερες πωλήσεις σε σύγκριση με την κατηγορία του, η γκάμα της “οικογένειας” του Pontiac G6, αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία της και το τρέχον έτος, με την είσοδο του νέου G6 convertible. Με την General Motors να αναγγέλλει πρόσφατα τις στρατηγικές τιμολόγησης, το νέο μοντέλο της Pontiac θα προσφερθεί σε χαμηλότερη τιμή, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα οχήματα της κατηγορίας του. Το G6 coupe ήταν το ενδέκατο αυτοκίνητο σε πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική το 2005, με τις πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου να είναι αυξημένες κατά 137% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2004.
Το G6 convertible είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που θα διατίθεται με σκληρή οροφή, ενώ το λανσάρισμά του αναμένεται την ερχόμενη άνοιξη. Εκτός από το γεγονός ότι θα είναι το πρώτο τετραθέσιο με σκληρή οροφή, θα είναι και το πρώτο με αυτό χαρακτηριστικό γνώρισμα, που θα διατίθεται στην αγορά της Βόρειας Αμερικής με κόστος κάτω από 29.000 δολάρια, με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 28.490 δολάρια.
Pontiac G6