Η ολοκληρωμένη απάντηση περί πιεσόμετρου έχει ήδη δοθεί:
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Παρε ενα μετρητη πιεσης απο πρακτικερ (2 ευρω) να ελεγχεις μονος σου την πιεση - οι μετρητες στα βενζιναδικα ποικιλουν απο ακριβεις εως εξωφθαλμα ανακριβεις.
Εγω συνηθως βαζω βενζινη στο τελος της διαδρομης (=ζεστα λαστιχα) προς το σπιτι μου (απο το ιδιο βενζιναδικο) και οταν βαζω αερα βαζω +4-6 psi παραπανω του κανονικου, αδιαφοροντας για την οδικη συμπεριφορα στα επομενο χιλιομετρο μεχρι το σπιτι μου. Υστερα τα αφηνω να κρυωσουν και πριν το ξαναχρησιμοποιησω με τον μετρητη χειρος κατεβαζω την πιεση στην ενδεδειγμενη πιεση.
...Γιατί δεν έχουν βαθμονομημένα μηχανήματα, γιατί υπάρχει ένα ποσοστό ακρίβειας ανάλογα με τον κατασκευαστή στο πώς μετράει το όργανο, γιατί ζεστάθηκε το λάστιχο και ανέβηκε η πίεση.
...Τουλάχιστον με δικό σου πιεσόμετρο αποφασίζεις πόσο θέλεις να δείχνει (30 ή 32 άσχετα με το πόσο πραγματικά είναι) και ξέρεις ότι θα έχεις πάντα το ίδιο!
...τα φορητά κομπρεσεράκια που παίρνουν ρεύμα από τον αναπτήρα έχουν αναξιόπιστους μετρητές.
Μία λύση ίσως είναι να έχει κανείς ένα τέτοιο για να φουσκώνει στο περίπου και ένα αξιόπιστο ανεξάρτητο πιεσόμετρο για να μετράει επακριβώς και να το φέρνει εκεί που θέλει ξεφουσκώνοντας.
Και βάζοντας λίγο από την δική μου σάλτσα...
ΠΑΡΤΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ!
Τσεκάρετε τις προτεινόμενες πιέσεις από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου. Δοκιμάστε γύρω από αυτές. Οδηγώντας θα βρείτε τις σωστές πιέσεις που να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου-ελαστικών-οδήγησης-δρόμου-καιρού.
Θα ήταν πολύ ωραία να είχαμε την δυνατότητα να αυξομειώνουμε τις πιέσεις από έναν διακόπτη στο ταμπλό, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να προσπαθήσουμε προσωπικά για να ανακαλύψουμε τις πιέσεις που ικανοποιούν περισσότερο τις εκάστοτε προσδοκίες μας... Γιατί περί αυτού πρόκειται!