-
Ακου πως εχει το πραγμα Νασο,για να καταλαβεις.
Οταν εγω(ο ψ εγω) κανω 4 περασματα,και ο χ κανει 30,τι συμβαινει?
Δεν ειναι απαραιτητο να σε περναει απο πανω,αλλα μπορει σε ολον τον αγωνα να σου ριχνει 1'-5'-30'-1',βλεπεις ποτε δεν προκειται να καταλαβω τι φταιει και με περναει η τον περναω τοσο λιγο.Ποτε δεν προκειται να το καταλαβει ο θεατης,ποτε δεν προκειται να το καταλαβει αυτος που θα δει τα τελικα αποτελεσματα,γιατι θελει να μαθει τον γρηγοροτερο.
ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΠΙΑΣΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ-ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ-ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ.
Ναι,στην Ελλαδα παιζουν-με σα το σκυλο με τη γατα,τι σου λεει ομως οτι και στο εξωτερικο δεν συμβαινει το ιδιο?Εισαι σιγουρος?
Προσωπικα πιστευω οτι το επιπεδο στην Ελλαδα μια χαρα ειναι,το κακο ειναι οτι δεν προωθειται και οτι δεν προστατευεται.
Αφου μας ΘΕΛΟΥΝ ερασιτεχνες,τι μας-τους κλπ, ενδιαφερει το επιπεδο μας????
Επειδη μου αρεσει να βλεπω γενικα ,αλλα και ειδικα εγω σε τι επιπεδο ειμαστε,κανω συγκρισεις με γαλλικο πρωταθλημα,επ΄ευκαιρια του ΕΛΠΑ και μονο ασχημο δεν ειναι το επιπεδο των Ελληνων,αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα,εμεις κουρτινες πουλαμε,σωστα?
Ειδα και το πρωτο βιντεο του ΕΛΠΑ,ε,δεν κανανε τιποτα κουφα οι ξενοι,λιγο πιο γρηγορο ρυθμο ειχαν απο τους Ελληνες.(και νομιζω οτι αυτο ειναι συνεπεια των 4 περασματων και γι΄αυτο ,ακομα και αυτοι δεν προσφεραν σουπερ θεαμα,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα)
Τωρα ποιος εκανε ποσα περασματα?Συμφωνα με την οργανωση,αλλα και 'ολους εμας' κανενας δεν εκανε πανω απο 4 περασματα,οποτε ειμαστε τελειοι,ΕΤΟΙΜΟΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!
Δεν φανταζομαι να διαφωνει κανενας?Δεν απευθυνομαι σε σενα προσωπικα Νασο,απλα πηρα αφορμη απο εσενα,οκ?
ΥΓ. Αρη ισως ειναι και καλυτερα ετσι,για να βλεπεις-ουμε τι αντιμετωπιζεις για αργοτερα....
Και κατι ακομα Νασο ,για να συνειδητοποιησεις διαφορες που προκυπτουν.Αν εκανα στο ΕΛΠΑ καμια 12αρια περασματα περιπου υπολογισε οτι σε ολες τις πρωτες λουπες ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΡΥΘΜΟ θα ημουν περιπου 1' το χλμ πιο γρηγορος,αν βαλεις κατω τα χλμ θα τρελλαθεις απο τη διαφορα που προκυπτει.Οι 'συναδελφοι μου' μπορουν να επιβεβαιωσουν. (Οι καλοπροαιρετοι,γιατι οι κακοπροαιρετοι θα βγουν και θα πουν'οχι,ειναι σχεδον το ιδιο')
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Και κατι ακομα Νασο ,για να συνειδητοποιησεις διαφορες που προκυπτουν.Αν εκανα στο ΕΛΠΑ καμια 12αρια περασματα περιπου υπολογισε οτι σε ολες τις πρωτες λουπες ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΡΥΘΜΟ θα ημουν περιπου 1' το χλμ πιο γρηγορος,αν βαλεις κατω τα χλμ θα τρελλαθεις απο τη διαφορα που προκυπτει.Οι 'συναδελφοι μου' μπορουν να επιβεβαιωσουν. (Οι καλοπροαιρετοι,γιατι οι κακοπροαιρετοι θα βγουν και θα πουν'οχι,ειναι σχεδον το ιδιο')Δε νομίζω πως δεν καταλαβαίνω και εκνευρίζει η επιμονή διαφόρων (καλοπροαίρετων, δεν αντιλέγω) να μου εξηγήσουν. Φυσικά και καταλαβαίνω: οι αναγνωρίσεις είναι σημαντικές και για την ασφάλεια και για το θέαμα.
Η διαφωνία μου είναι αλλού (και ίσως και εγώ να μην έχω γίνει κατανοητός):
-
Δες όλα τα θέματα του Forum για ράλι (ιδίως για ασφάλτινα) πριν τον αγώνα (και πολλές φορές και μετά): 90% ασχολούνται με το θέμα των αναγνωρίσεων. Δεν πιστεύω με τίποτα πως οι αναγνωρίσεις είναι το κατά 90% σημαντικότερο θέμα των αγώνων.
-
Δεν πιστεύω πως η οδηγική βελτίωση και η προσέγγισή μας με τους ξένους θα έρθει με το να κάνουμε εμείς 12 φορές τις ειδικές και αυτοί 4. Διότι έτσι δεν μαθαίνουμε κάτι, αλλά είμαστε σαν τα παιδάκια στο σχολείο που μαθαίνουν το μάθημα 'νεράκι' - παπαγαλία αλλά αν τους ζητήσεις κάτι λίγο διαφορετικό ...χαίρετε. Αυτό είναι ο λάθος δρόμος για την άνοδο του επιπέδου και δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο στο 'πρώτος στο χωριό και τελευταίος στην πόλη'.
Γιαυτούς τους λόγους επιμένω στο τι κάνουν έξω (όπου έχουν υψηλό επίπεδο), οι αναγνωρίσεις είναι δευτερεύον (σχετικά) θέμα (που μας φέρνει στο σημείο #1). Οποιος θέλει να βελτιωθεί συμμετέχει σε περισσότερους αγώνες (και διάφορες μορφές αγώνων και με διαφορετικά αυτοκίνητα, ιδίως μάλιστα με πιο αδύναμα), πηγαίνει σε 'σχολεία' κοκ. Εδώ κάνει 30 φορές πάνω-κάτω τη Φτέρη, παίρνει και ένα αυτοκίνητο-'πύραυλο' και νομίζει πως 'έμαθε'...
Αυτά και ελπίζω επιτέλους να έγινα και εγώ με τη σειρά μου κατανοητός.
-
-
Δημήτρη για να έκανες 12 περάσματα σε κάθε ειδική του ΕΛΠΑ σημαίνει αυτόματα ότι θα έμενες στο Αίγιο 8 ημέρες και το κόστος του αγώνα.....3πλάσιο. Αν πάλι έκανε και ο Basso 12 περάσματα...ασ΄το!
Άσχετα απ'αυτό όμως υπάρχουν άνθρωποι που και 400 περάσματα να κάνουν δεν θα ξέρουν γιατί τα κάνουν από την στιγμή που υπάρχουν και κάποιοι που στο δεύτερο πέρασμα ξέρουν τις 'φάκες'!Αυτό που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην όλη ιστορία απόδοση είναι να ξέρει κάποιος που τρέχει τις δυνατότητές του και του αυτοκινήτου του και ακόμα πιο ουσιαστικά τον λόγο για τον οποίο τρέχει! Σωστά;
Άσε που οι δοκιμές σε μία άγνωστη ειδική δεν έιναι το ίδιο αποδοτικές και χρονοβόρες με αυτές σε μία ειδική που έχεις τρέξει και ξέρεις που περνάει μία πάνω ή άμα κάτσεις τελικά αριστερά στο κολωνάκι η δεξιά περνάει αέρα κλπ.... Αυτό είναι και το σημαντικότερο + των παλιών απέναντι σε μας! -
Ίσως αν 2-3 μέρες πριν τον κάθε αγώνα οι οργανωτές άφηναν ελεύθερους τους οδηγούς να κάνουν όσα περάσματα θέλουν για μια ή δύο ημέρες θα μπορούσε να δοθεί μια λύση; Πρώτον και κύριον δε θα είχαν και τόσο νόημα οι παράνομες αναγνωρίσεις (δεδομένου ότι δεν μπορούν να αστυνομευθούν ουσιαστικά) πολύ πριν τον αγώνα, έτσι θα εξασφαλίζαμε περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους του αγώνα πριν αυτός διεξαχθεί και δεύτερον θα μπορούσαμε να απολαύσουμε γρηγορότερους και ασφαλέστερους αγώνες. Όσο για το κλείσιμο των δρόμων την ημέρα εκείνη δε νομίζω πως θα δημιουργείτο κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα πέραν των ημερών όπου προβλέπεται να κλείνουν.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ίσως αν 2-3 μέρες πριν τον κάθε αγώνα οι οργανωτές άφηναν ελεύθερους τους οδηγούς να κάνουν όσα περάσματα θέλουν για μια ή δύο ημέρες θα μπορούσε να δοθεί μια λύση; Πρώτον και κύριον δε θα είχαν και τόσο νόημα οι παράνομες αναγνωρίσεις (δεδομένου ότι δεν μπορούν να αστυνομευθούν ουσιαστικά) πολύ πριν τον αγώνα, έτσι θα εξασφαλίζαμε περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους του αγώνα πριν αυτός διεξαχθεί και δεύτερον θα μπορούσαμε να απολαύσουμε γρηγορότερους και ασφαλέστερους αγώνες. Όσο για το κλείσιμο των δρόμων την ημέρα εκείνη δε νομίζω πως θα δημιουργείτο κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα πέραν των ημερών όπου προβλέπεται να κλείνουν.Θα συνοστίζονταν όλα τα πληρώματα και οι ειδικές άμα κλείνονταν που δεν γίνεται αυτό όλοι θα πήγαιναν αέρα και πολύ απλά οι εκάστοτε αυτοδιοικήσεις θα τράβαγαν τόσα από τους πολίτες τους που πολύ απλά δεν θα ξαναέδιναν τις ειδικές ποτέ.Εδώ κόπηκε ειδική στο δεύτερο λουπ γιατί ο εστιάτορας είχε γάμο και απειλούσε πως άμα δεν γινόταν έτσι....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και κατι ακομα Νασο ,για να συνειδητοποιησεις διαφορες που προκυπτουν.Αν εκανα στο ΕΛΠΑ καμια 12αρια περασματα περιπου υπολογισε οτι σε ολες τις πρωτες λουπες ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΡΥΘΜΟ θα ημουν περιπου 1' το χλμ πιο γρηγορος,αν βαλεις κατω τα χλμ θα τρελλαθεις απο τη διαφορα που προκυπτει.Οι 'συναδελφοι μου' μπορουν να επιβεβαιωσουν. (Οι καλοπροαιρετοι,γιατι οι κακοπροαιρετοι θα βγουν και θα πουν'οχι,ειναι σχεδον το ιδιο')
Δε νομίζω πως δεν καταλαβαίνω και εκνευρίζει η επιμονή διαφόρων (καλοπροαίρετων, δεν αντιλέγω) να μου εξηγήσουν. Φυσικά και καταλαβαίνω: οι αναγνωρίσεις είναι σημαντικές και για την ασφάλεια και για το θέαμα.
Η διαφωνία μου είναι αλλού (και ίσως και εγώ να μην έχω γίνει κατανοητός):
-
Δες όλα τα θέματα του Forum για ράλι (ιδίως για ασφάλτινα) πριν τον αγώνα (και πολλές φορές και μετά): 90% ασχολούνται με το θέμα των αναγνωρίσεων. Δεν πιστεύω με τίποτα πως οι αναγνωρίσεις είναι το κατά 90% σημαντικότερο θέμα των αγώνων.
-
Δεν πιστεύω πως η οδηγική βελτίωση και η προσέγγισή μας με τους ξένους θα έρθει με το να κάνουμε εμείς 12 φορές τις ειδικές και αυτοί 4. Διότι έτσι δεν μαθαίνουμε κάτι, αλλά είμαστε σαν τα παιδάκια στο σχολείο που μαθαίνουν το μάθημα 'νεράκι' - παπαγαλία αλλά αν τους ζητήσεις κάτι λίγο διαφορετικό ...χαίρετε. Αυτό είναι ο λάθος δρόμος για την άνοδο του επιπέδου και δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο στο 'πρώτος στο χωριό και τελευταίος στην πόλη'.
Γιαυτούς τους λόγους επιμένω στο τι κάνουν έξω (όπου έχουν υψηλό επίπεδο), οι αναγνωρίσεις είναι δευτερεύον (σχετικά) θέμα (που μας φέρνει στο σημείο #1). Οποιος θέλει να βελτιωθεί συμμετέχει σε περισσότερους αγώνες (και διάφορες μορφές αγώνων και με διαφορετικά αυτοκίνητα, ιδίως μάλιστα με πιο αδύναμα), πηγαίνει σε 'σχολεία' κοκ. Εδώ κάνει 30 φορές πάνω-κάτω τη Φτέρη, παίρνει και ένα αυτοκίνητο-'πύραυλο' και νομίζει πως 'έμαθε'...
Αυτά και ελπίζω επιτέλους να έγινα και εγώ με τη σειρά μου κατανοητός.
Nass, δεν νομιζω οτι ο αριθμος των περασματων ειναι το προβλημα, αλλα το οτι δεν μπορουν να αστηνομευθουν. Αλλο να εχεις κανει εσυ 4 και ο αντιπαλος 24, και αλλο να ειναι ελευθερα και να κανει ο καθενας οσα νομιζει οτι του αρκουν. Οσο για το αν οι Basso-Travaglia κλπ χρειαζονται παραπανω απο 4 περασματα, σου υπογραφω οτι θα κερδιζαν απειροελαχιστα σε ταχυτητα. Η εμπειρια τους απο τα απειρα χιλ αναγνωρισεων-αγωνων τους εχει κανει να γραφουν πιο σωστα τον δρομο με λιγοτερα περασματα. Και τρια να εκαναν, παλι τους ιδιους χρονους θα εκαναν. Εγω ειμαι απο αυτους που συμφωνουν στην ιδεα των ελεγχομενων-περιορισμενων αναγνωρισεων, αλλα μετα τη φετινη μοδα του κανω 20 φορες τις ειδικες πριν ανακοινωθουν αρα δεν ειμαι παρανομος, αρα δεν μπορει κανενας να με τιμωρισει, που καταληγουμε? Ελευθερα περασματα για να κοιταζομαστε και στα ματια σαν αντρες και οχι να κρυβομαστε σαν κλεφτες.
-
-
Νομιζω οτι αν λιγααακι επεκταθει η δημοσιευση του Λαμπρου, τα λεει ολα. Νασο για καλο κλιμα μιλαμε, για εφαρμοσιμους νομους, για να μπορει ο ενας να κοιταει στα ματια τον αλλο (οργανωτη, κριτη η αγωνιζομενο, χωρις τη γνωστη φαγομαρα.
Δεν ειμαστε τρελλοι που φωναζουμε. Απλα η ομορφια κι οι καλες (η τουλαχιστον ανθρωπινες ) σχεσεις που υπηρχαν παληα στους αγωνες εχουν εκλειψει. Το παραδεχομαστε ολοι. Δεν περναμε πια καλα με την παρεα μας, αν μας κατσει περναμε καλα μονο με το τιμονι μας. Η αρχη λοιπον,εκτος απο τις αναμφισβητητες διοικητικες της ικανοτητες σε επιπεδο Ανωνυμων Εταιριων (και βεβαια ειναι πολυτιμες) πρεπει να συνειδητοποιησει ΚΑΙ τις ιδιαιτεροτητες του σπορ και των ανθρωπων του ΚΑΙ την συναισθηματικη τους πλευρα. Ελπιζω να μη διαφωνει κανεις, οτι δεν ειμαστε ελέγχομενοι υπαλληλοι κανενος κι οτι συντηρουμε με δικους μας κοπους και εξοδα αυτον τον χωρο (κοινως δεν αμοιβομαστε,αμοιβουμε παραγοντας παραλληλα εργο) κατασταση διαμετρικα αντιθετη με οποια αλλη κατασταση εργασιακης σχεσης.
Κοινοτυπα τα παραπανω -δε λεω- αλλα φαινεται πως ξεχνιουνται εκει πανω στη Μεσογειων και αλλου.
Καλημερα. -
Τελικά δεν μπορώ να κρατηθώ !!!
Ας μου πει, λοιπόν, κάποιος με την αυτονόητη στοιχειώδη λογική :
Μέχρι να ανακοινωθούν το ςράριο, οι διαδρομές και τα λοιπά, που αφορούν το ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ,
ΠΟΣΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ?????
ε???
ΠΟΣΕΣ ????
ΚΑΜΜΙΑ !!!
Ετσι δεν είναι???
Γιατί αλλιώς,
ή κάποιοι κινδυνεύουν να πετάξουν τα ωραία τους EURO (που, προφανώς, δεν τους περισσεύουν... και μιλάμε για 1000...) συμμετέχοντας σε άγνωστο αγώνα (δηλαδή 'γουρούνι στο σακί')
ή όσοι δήλωσαν συμμετοχή ήξεραν όλα αυτά τα μη αναμοινωμένα στοιχεία...Μάααλιστα!!!
Λοιπόν???
Ποιός θα μου πει πόσες δηλώσεις συμμετοχής έχει η ΑΛΑ μέχρι τ΄ςρα, που είναι 2 το μεσημέρι της τελευταίας μέρας, για την δήλωση συμμετοχής???
Περιμένω με ανυπομονησία...
(Δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχει και 3η περίπτωση... δηλαδή να έχει κανείς τυφλή εμπιστοσύνη στην όποια λέσχη, ώστε να σκορπίσει (ίσως...) 1000 (+) EURAKIA σε άσχετες ειδικές...)
ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΡΑΓΩΝΑΣ
-
nass έγραψε:
Amaxopoulos έγραψε:
Και κατι ακομα Νασο ,για να συνειδητοποιησεις διαφορες που προκυπτουν.Αν εκανα στο ΕΛΠΑ καμια 12αρια περασματα περιπου υπολογισε οτι σε ολες τις πρωτες λουπες ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΡΥΘΜΟ θα ημουν περιπου 1' το χλμ πιο γρηγορος,αν βαλεις κατω τα χλμ θα τρελλαθεις απο τη διαφορα που προκυπτει.Οι 'συναδελφοι μου' μπορουν να επιβεβαιωσουν. (Οι καλοπροαιρετοι,γιατι οι κακοπροαιρετοι θα βγουν και θα πουν'οχι,ειναι σχεδον το ιδιο')Δε νομίζω πως δεν καταλαβαίνω και εκνευρίζει η επιμονή διαφόρων (καλοπροαίρετων, δεν αντιλέγω) να μου εξηγήσουν. Φυσικά και καταλαβαίνω: οι αναγνωρίσεις είναι σημαντικές και για την ασφάλεια και για το θέαμα.
Νασο(παλι επικαλουμαι εσενα,αλλα πρακτικα εισαι μονο η αφορμη για συζητηση,οκ ),
το θεμα το ειπε ο Λαμπρος,σε συνδυασμο με αυτο που θα πω:
Τα ' που θα κερδιζα συμφωνα με αυτο που ειπα θα ηταν περιπου 150'!!!παρακαλω πολυ.Οσα απο αυτα και να αφαιρεσεις παλι το νουμερο ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.Συνδυασε τωρα αυτο το νουμερο των ΛΕΠΤΩΝ με το οτι εγω(χ) εκανα υποχρεωτικα 4 περασματα και ο ψ εκανε ταδε περασματα ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ,και δες πως εγω(ο χ εγω) φαινομαι μ....ς και ο ψ φαινεται θεος......
Κοινως ποια ασφαλεια και ποιο θεαμα,οταν(αν συνεχιστει αυτο το πραγμα)
οι επομενες γενιες συνεχιζουν κατ΄αυτο το μαθημα και κατ΄αυτο το δογμα.
''Κανε παρανομες δοκιμες,οι πιθανοτητες να σε πιασουν μικρες,το ωφελος μεγαλο,ασε που θα ανεβεις και γρηγορα''.
Και μη πεις,αν τα εχεις καλα με τον εαυτο σου,ειναι θεμα νοοτροπιας κτλπ.-κτλπ.Το γνωριζω,για αυτο δεν εκανα 10-15-125 περασματα,αλλα γνωριζω και ποσα λεπτα θα κερδιζα αν εκανα τα περασματα.(Σκεψου και τους πιο απειρους)
Κατ'εμε αν θα ηταν αμεταβλητοι στο θεμα αναγνωρισεις ελευθερες,θα επρεπε να το παιρνανε αποφαση και να ριχνανε καρπαζιες αθεραπευτες(βλεπε την πρωτη που επεσε στο ΕΝΙΑΙΟ),αλλα τι να λεμε τωρα,εδω τους κανονισμους του 2005 δεν μπορουμε να διαβασουμε.......
Το χειροτερο θα ειναι να μας λενε και ΨΕΜΑΤΑ,οτι φετος απαγορευεται να περναμε απο οποιαδηποτε ειδικη!
Και καλα,αφου περασε σαν ραδιο αρβυλα,ας το αφησουμε,κανει τη δουλεια για μας!!!
Το εχει διαβασει κανενας αραγε?
Εχουμε ακομα πολλα να φτιαξουμε,και εχω την εντυπωση οτι αντι να μειωνονται τα προβληματα ,αυξανονται κιολας,μακαρι να κανω λαθος και να ειμαι υπερβολικος.... -
Ετοιμαστείτε για μεγάλη έκπληξη στις συμμετοχές του Αττικού!!!!!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ετοιμαστείτε για μεγάλη έκπληξη στις συμμετοχές του Αττικού!!!!!εε, για να λες ετσι , η θα τρεχει ο αδερφος σου η κανα wrc e? για πες , για πες . ποτε θα ανακοινωθουν ?
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
...Ελευθερα περασματα για να κοιταζομαστε και στα ματια σαν αντρες και οχι να κρυβομαστε σαν κλεφτες...Τελικά αυτό μάλλον πρέπει να είναι η καλύτερη λύση για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα. Οποιος έχει την διάθεση, τον χρόνο, τα χρήματα και την όρεξη ας κάνει και χίλια περάσματα..
-
-
Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
Ετοιμαστείτε για μεγάλη έκπληξη στις συμμετοχές του Αττικού!!!!!
8 ΙΤΑΛOI ΜΕ 5 CLIO N3- 2 SAXO S1600 - KAI 1 MEGANE KIT CAR
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ετοιμαστείτε για μεγάλη έκπληξη στις συμμετοχές του Αττικού!!!!!ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΒΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Δεν το μαρτύρησα εγώ Λωράκοοοοοοο....
Οι Βωβός-ΕΛ ΕΜ στο Ράλλυ Αττικό!
Το κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα των Άρη Βωβού και ΕΛ ΕΜ, θα συμμετάσχει την επόμενη εβδομάδα στο 21ο Ράλλυ Αττικό, τελευταίο γύρο του κυπέλλου ασφάλτου! Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι δεν θα συμμετάσχουν με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC ή Gr.N, αλλά με S1600, και συγκεκριμένα Renault Clio, της ομάδας του Renato Travaglia! Το ελληνικό πλήρωμα που το Σαββατοκύριακο θα συμμετάσχει στο Ράλλυ σπριντ Αμφίκλειας στην πρώτη του Lancer EVO IX στην Ευρώπη, κανονικά θα εκκινούσε αγώνα του ιταλικού πρωαθλήματος την επόμενη εβδομάδα, με το ίδιο αυτοκίνητο. Ο τελευταίος, όμως, ακυρώθηκε, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στους έλληνες θεατές να τους θαμάσουν για πρώτη φορά με αυτοκίνητο προδιαγραφών S1600Μπράβο στον Άρη, θελει κότσια να κάνεις κάτι τέτοιο. Όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν τι εννοώ!
-
Στο Αττικό μπορούμε να ξεχάσουμε Basso, Travaglia, J-J κλπ επαγγελματίες και θα μπορέσουμε να βγάλουμε συμπέρασμα σχετικά με την επάρκεια των 4 περασμάτων. Δε θα συγκρίνουμε με επαγγελματίες ή ημιεπαγγελματίες. Δε θα συγκρίνουμε όμοια μόνο στις προδιαγραφές αυτοκίνητα (κάποιοι ισχυρίζονται ότι τα ελληνικά S1600 είναι υποδεέστερα-κανένας λόγος να αμφιβάλλουμε).
Στο Μαύρο Ρόδο κάποιοι φορμαρισμένοι Ιταλοί κοντραρίστηκαν με 50ρηδες Έλληνες ως επί το πλείστον. Εκεί τί να συγκρίνουμε ? Οι διαφορές μας αποστόμωσαν.
Ο αντίλογος είναι ότι οι ασφάλτινοι έχουν λυώσει στις δοκιμές ήδη, ξέρουν τον Μερκούρη απέξω (θα είναι ε.δ του αγώνα) και ότι είμαστε με πλεονέκτημα. Να δούμε πόσοι έχουν το πλεονέκτημα και πόσο μεγάλο είναι.
Το σίγουρο είναι τα 4 περάσματα των Ιταλών, αυτοί θα δείξουν αν επαρκούν ή όχι. -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Στο Αττικό μπορούμε να ξεχάσουμε Basso, Travaglia, J-J κλπ επαγγελματίες και θα μπορέσουμε να βγάλουμε συμπέρασμα σχετικά με την επάρκεια των 4 περασμάτων. Δε θα συγκρίνουμε με επαγγελματίες ή ημιεπαγγελματίες. Δε θα συγκρίνουμε όμοια μόνο στις προδιαγραφές αυτοκίνητα (κάποιοι ισχυρίζονται ότι τα ελληνικά S1600 είναι υποδεέστερα-κανένας λόγος να αμφιβάλλουμε).
Στο Μαύρο Ρόδο κάποιοι φορμαρισμένοι Ιταλοί κοντραρίστηκαν με 50ρηδες Έλληνες ως επί το πλείστον. Εκεί τί να συγκρίνουμε ? Οι διαφορές μας αποστόμωσαν.
Ο αντίλογος είναι ότι οι ασφάλτινοι έχουν λυώσει στις δοκιμές ήδη, ξέρουν τον Μερκούρη απέξω (θα είναι ε.δ του αγώνα) και ότι είμαστε με πλεονέκτημα. Να δούμε πόσοι έχουν το πλεονέκτημα και πόσο μεγάλο είναι.
Το σίγουρο είναι τα 4 περάσματα των Ιταλών, αυτοί θα δείξουν αν επαρκούν ή όχι.ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ?ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ?ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Το Μαύρο Ρόδο έγινε σε πιο άγνωστες ειδικές από το Αττικό. Δεν ξέρω τί επίπεδο οδηγών έχει το Mitsubishi Cup και τί τo Clio Cup στην Ιταλία (κάποιος μπορεί να μας βοηθήσει εδώ).
Το N/4 στο χώμα παίζει μόνο με τα Ν/4.
Στην Ελλάδα, το Ν/3 στην άσφαλτο, παίζει και με τα Α/7 και με τα Α/6 αναλογικά πάντα.
Νομίζω ότι αυτά τα στοιχεία έχουν ενδιαφέρον. -
Ε ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ .
ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ 120 ?
ΑΝ ΝΑΙ , ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ , ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΕΔΩ ΜΕΣΑ .
AN OXI , KAI TO ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΚΤΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ , ΚΑΙ ΜΑΘΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΤΕ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 120 ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ , ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ , Η ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΠΟΡ , ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ , ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ , ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ .
ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ
Υ.Γ. ΑΝ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ,ΜΑΛΟΝ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΚΑΠΙ ΘΑ ΜΠΗΚΑΤΕ ......ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙΑ .....ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΕΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΖΙΜΚΑΝΑ ......ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ......ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ
Υ.Γ.2 ΑΝ ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΣΕΤΕ .....ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ .....ΑΚΟΥΣΕ ΝΕΑΡΕ ΜΟΥ , ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΣΥ ΜΑΣΑΓΕΣ ΠΙΠΙΛΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ120 ,..........ΤΟΤΕ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΧΟΝΤΕ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ , ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΝΟΝΤΕ ΣΕ** ΜΑΛΑΚΙΕΣ**, Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΝΙΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΠΟΤΕ ΠΡΙΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΡΟΝΤΜΠΟΥΚ .
ΘΕΛΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΜΠΟΥΓΕΛΟΜΑ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ .
ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΟ