Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 29
    • Best 0
    • Groups 0

    adragon

    @adragon

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    29
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    adragon Unfollow Follow

    Latest posts made by adragon

    • RE: Λυπάμαι αλλά...

      Καλημέρα

      Χρήστο (Πλατή)!

      Λες του χρόνου, που θα πας (;) να βγάλεις License, να σου πουν ότι πρέπει να κάνεις σεμινάρια (έχεις κάνει ποτέ σεμινάρια ως μαθητής;;;) ;;;

      Αντώνης Δραγώνας

      Υ.Γ. Οπως είπα και αλλού... όσο προσέρχεσαι σαν πελάτης (χωρίς ΙΝΚΑ) στην ΕΛΠΑ, υπόκεισαι στις ορέξεις του ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ...
      Που ξέρεις;
      Μπορεί πριν βγάλεις τη License να σου ζητήσουν να απαγγείλεις:
      Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα Μανιατόπουλον... κλπ... κλπ...

      Υ.Γ. Τα παράπονά σου στο ΙΝΚΑ σου!!!
      Εχεις ΙΝΚΑ;
      Κι αν έχεις, αυτό το ΙΝΚΑ σου έχει ισχύ;;;;;;;;;;;;

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Καλημέρα αγαπητέ RedDragon

      Ξέρεις που μας τα χάλασαν σχεδόν τελείως σχετικά με την δυνατότητα να τρέχεις με το καθημερινό σου αυτοκίνητο;;;

      Την στιγμή που κατέστησαν υποχρεωτική την διπλή χιαστή στο πίσω μέρος του κλωβού ασφαλείας!!! (σε αυτοκίνητα με homologation απο 2002 και μετά...

      Που λες, λοιπόν, ψάχνω τρόπο και διέξοδο κατασκευαστική, ώστε τα 2 'Χ' να είναι αφαιρούμενα!!!!

      Αμα τα καταφέρω, τότε, καθώς έχω ανακαλύψει ένα αυτοκίνητο Ν2 (Ν2 παρά 100 κ. ε.), ΓΝΗΣΙΟ Ν2, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, θα επανέλθω μ' αυτό χωρίς ασυγχρόνιστα και σχέσεις και πάντα με R/CD (παίζει και MP3)...

      Αντώνης Δραγώνας

      Υ.Γ. Αμα χρειαστεί να βάλεις κοτσαδόρο στο καθημερινής χρήσης αγωνιστικό σου, τι κάνεις;;;

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Φίλε EL-EM

      Ποιός είπε ότι φταίει το κεφάλαιο;;;

      Είναι απίστευτη ευχαρίστησή μας να σας παρακολουθούμε, όταν ο οδηγός σου κι εσύ με τα διάφορα 2κίνητα και 4κίνητα τερατάκια οδηγείτε, για να ευχαριστηθείτε και να σπάσετε τα ρολόγια!!!!

      Και είναι άξιος συγχαρητηρίων, όποιος 'τα χώνει' γι΄αυτό που αγαπάει!!!!

      Ακόμα κι αυτός, που δεν τα χώνει, αλλά πάει σαν τον άνεμο (στα όριά του)!!!

      Είναι αυτονόητα το ότι, τα συγχαρητήρια στις αθλητικές επιδόσεις είναι ευθέως ανάλογα με τις επιδόσεις και την συνεχή προσπάθεια για βελτίωση και υπέρβαση των ορίων του αθλητή...

      Αλλού είναι το θέμα, που έχω θέσει...

      Στο παραμυθάκι με τα 3 γουρουνάκια, ο λύκος κάποια στιγμή βούτηξε το πόδι του στο αλεύρι κι όπως αυτό άσπρισε, έλεγε στα γουρουνάκια, πως είναι η μαμά τους... Αλλά τα γουρουνάκια τον κατάλαβαν... (από τη φωνή του)
      Το θέμα είναι να μην το παίζεις 'μαμά'... (και να νομίζεις πως τα γουρουνάκια είναι κουφά...)

      Φιλικά

      Αντώνης Δραγώνας

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Κε Γκιρτζή

      Λέτε ΕΥΛΟΓΑ και μπράβο σας, που δεν φοβάστε να το πείτε :
      'Γιατι να μην μπορω με το Ν1 μου να το εχω και καθημερινο, να κανω δοκιμες και να τρεχω κ ολας?? Τι και αν δεν παρω ποτε τσιγκακι. Ναι μετα το GO θα κανω οτι καλυτερο και την επομενη φορα θα παω καλυτερα.
      Τι παθατε ρε γαμωτο ολοι σας??? Ξεχασατε απο που και πως ξεκινησατε???'

      Το ίδιο ρωτάω κι εγώ εδώ και μερικά χρόνια τους κρατούντες και αποφασίζοντες (για μένα και για σας και για ολους μας...)

      Και, που λέτε, με το εκάστοτε καθημερινό μου αυτοκίνητο έκανα αυτό που λέτε, από το 1980 έως το 2003... (διαβάστε τι έχω πει μερικά άρθρα πιό πάνω...)

      Και θάθελα να τόκανα ακόμα...

      Αντώνης Δραγώνας

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Κύριε/ Κυρία garfli

      Αρθρο χωρίς ονοματεπώνυμο δεν παραπέμπει σε κανενός έίδους 'παντελόνια' και αξιοπρέπεια

      Μάλλον είσαι αδιάβαστος/η

      Δεν συνελήφθην από κανέναν

      Πολύ περισότερο να κλέβω τους συναθλητές μου

      Αν μιλάς για την αθλιότητα, και την όλη βλάβη, που μου προκάλεσε, μια από τις καλύτερες κριτές, όπως την αποκαλείς, στο Ράλυ Αχαιός του 2005 άκου τι θα σου πω:

      1. Κριτής σημαίνει αυτός, που κρίνει δοθείσης περιστάσεως και αποφασίζει κατάλληλα... Για να το κάνει κανείς αυτό πρέπει να μπορεί και να θέλει... (και να τον αφήνουν ή να μην φοβάται την σκιά του κλπ κλπ... αυτή είναι άλλη κουβέντα)

      2. Η επιτροπή των Αγωνοδικών του Αχαιός του 2005 έκρινε ότι δεν υπήρξε καμμία παράβασή μου και, αφού οι αρμόδιοι έκριναν έτσι, οι ανυπόγραφες απόψεις σου είναι προφανώς ανυπόστατες και κακοήθεις διαβολές, που απευθύνονται σε ανυποψίαστους (πιθανώς) αναγνώστες...

      3. Για τις δοκιμές του Αχαιός του 2005, όπου η κυρία Κριτής, αυτή και μόνον αυτή (κανένας άλλος κριτής δεν με είδε πουθενά στον κύκλο της αμαρτίας!!!), ότι εγώ έκανα μία αδήλωτη αναγνωριστική διέλευση στη Φτέρη, ενημερώνω κι εσένα και όλους τους αναγνώστες, ότι σ' εκείνον τον αγώνα διενέργησα ΤΡΙΑ (3) καταγεγραμμένα αναγνωριστικά περάσματα... Ρώτα τους Αγωνοδίκες, αν κόπτεσαι ανυπόγραφα για την ηθική και το δίκαιο...

      Αντώνης Δραγώνας

      Υ.Γ. Βάλε έγκυρο ονοματεπώνυμο, αλλιώς σιώπησε...
      Δεν είναι απαι\ίτηση δική μου, αλλά όλων των αναγνωστών

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Κε Χατζηπαναγιώτου

      Επειδή τυχαίνει να έχω και όνομα και στην πολιτική μου ζωή και στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου, θα μπορούσες και θα έπρεπε να μου απευθυνθείς ονομαστικά.

      Ισχυρίζεσαι ότι είμαι κακοήθης και συμπλεγματικός, επειδή θεώρησα ότι εξ αιτίας της εμπλοκής σου με την αυτοκινιτιστική δημοσιογρφία βρέθηκες επί 20ετία να είσαι προνομιούχος οδηγός στην Nissan και στην Seat.

      Το ότι συνέβη αυτό, κύριε Χατζηπαναγιώτου, είναι προφανές και αυταπόδεικτο.

      Το μέσα από ποιό ακριβώς κανάλι διαπλοκής, δημοσιογραφικής ή άλλης δημοσιοσχεσίτικης (κολητιλίκια δηλαδή) προωθήθηκες στις θέσεις αυτές λίγη σημασία έχει. Από τα γνωστά και φανερά φαίνεται ότι σε προώθησε ο Κ. Καββαθάς, το αφεντικό σου, όπως τον αποκαλείς και, όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται, όταν βρέθηκες εκεί, στα διάφορα τιμόνια, θεωρώ ότι την δουλειά σου την έκανες καλά.

      Μην, λοιπόν, παρελκύεις τους αναγνώστες με τους συνήθεις αφορισμούς για ανύπαρκτους κακούς, που σου επιτίθενται.

      Στις επιστολές μου, στις οποίες αναφέρεσαι, έγραψα :
      ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ που βρέθηκες σε μία από τις ολίγιστες προνομιούχες θέσεις.

      Απλά αυτές οι ολίγιστες προνομιούχες θέσεις, όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ τη διανομή τους, μοιράζονται γύρω- γύρω στην ίδια ομάδα των πάλαι ποτέ και νυν μελών ενός μικρού κυκλώματος κολητών...

      Εδώ κοιτάς... εκεί κοιτάς βλέπεις πάντα τους ίδιους ανθρώπους ή/ και τα ίδια επίθετα...

      Αγαπητέ μου, ανέκαθεν ήξερα ότι ΕΓΩ προσωπικά είμαι έξω από οποιαδήποτε μοιρασιά προνομιούχων θέσεων, εφ' όσον ούτε ανήκα, ούτε ποτέ θα ανήκω, ούτε και θέλω (κι αυτό είναι ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΓΚΙΑ) να ανήκω στο κύκλωμα, που εσύ ανήκεις (και πάλι ΜΑΓΚΙΑ σου) και που αυτό ελέγχει απ΄αυτή τη μεριά τους Ελληνικούς Αγώνες Αυτοκινήτου.

      Οπως επίσης δημόσια κατέθεσα στις επιστολές μου, ότι και την δημοσιογραφική σου δουλειά επίσης την κάνεις καλά.

      Αλλά το ότι ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ είναι επίσης πρόδηλο και αυτονόητο.

      Αμα έχεις πάψει να πληρώνεις και να μουτζουρώνεσαι και να ρισκάρεις την (οικονομική κλπ) επιβίωσή σου επί 20 χρόνια, μιλάς από θέση απόλυτης ασφάλειας και αυτάρκειας και ΟΧΙ σαν το μέσο έλληνα αγωνιζόμενο.

      Θέλεις δε θέλεις βρίσκεσαι σε θέση προσομοιάζουσα με θέση βολεμένου και παραλή βιομηχάνου, ενώ ο μέσος έλληνας αγωνιζόμενος σε θέση προσομοιάζουσα με την θέση του εργαζόμενου (όπως και είναι στ' αλήθεια) στη βιομηχανία του παραλή βιομηχάνου...

      Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να εκφράζεις την γνώμη σου (ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ) και να ασχολείσαι με τα κοινά (ποιά κοινά;;; για ποιού το όφελος;;;) αλλά, επιτέλους, όταν παριστάνεις κάτι (επί έτη συναπτά) να έχεις υπ' όψιν σου ότι πάντα υπάρχουν παρατηρητές και ακροατές, οι οποίοι μη εξαρτώμενοι από τα κυκλώματα (δημοσιογραφία, δραστηριότητα στον εμπορικό τομέα του αυτοκινήτου, αγώνες αυτοκινήτου), στα οποία κινείσαι, μπορούν άφοβα να πουν τα σύκα - σύκα και την σκάφη - σκάφη, σχετικά με την όποια παράσταση υποπέσει στην αντίληψή τους.

      Αντώνης Δραγώνας

      Υ.Γ. 1) Και οι 2 μας (και όλοι...) γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η πένα και δη η δημοσιογραφική πένα είναι πανίσχυρο όπλο... (εφ' όσον έχεις αναγνωστικό κοινό)

      Υ.Γ 2) Περιμένω πάρα πολύ καιρό (χρόνια και ζαμάνια...) να σε διαβάσω να γράφεις σε ΣΤΡΩΤΑ και ΠΛΗΡΗ και, κυρίως, ΣΑΦΗ ελληνικά τις απόψεις, που διατυπώνεις, χωρίς αυτό το πέπλο της ασάφειας και των υπονοούμενων, που απλώνεις στα πλείστα κείμενά σου... Είδωμεν...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Tο ζουμί, φίλε μου Χρήστο (Πλατή), είναι ότι η ΕΛΠΑ είναι CLUB...

      Ενας ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ, που μας πουλάει υπηρεσίες κερδίζοντας (εύλογα) από την συναλλαγή.
      Φυσικά, για να είναι ισορροπημένη η παροχή υπηρεσιών απ' αυτό το CLUB, θα έπρεπε να υπήρχε(αν) και ανταγωνιστές του, αλλά δεν υπάρχουν...
      **Οπότε, ως φορέας, που μονοπωλεί ένα τομέα υπηρεσιών, κάνει ότι θέλει **και σου λέει 'αν δε σ' αρέσουν οι υπηρεσίες μου, μην τις παίρνεις'... (δηλ. 'μείνε απέξω' γιατί αυτές ΔΕΝ τις πουλάει άλλος!!!)

      Η τέλεια λογική της (μονοπωλιακής) αυθαιρεσίας!

      Από την άλλη, εμείς ως εκ της πελατειακής μας σχέσης δεν μπορούμε να είμαστε μέλη του CLUB!
      Διότι, αν αυτό συνέβαινε, οι αποφάσεις και τα δρώμενα του ΦΟΡΕΑ αυτού θα εξαρτώντο από την άποψη των πελατών - μελών του
      Δηλαδή, τότε, η ΕΛΠΑ θα έπαυε να λειτουργεί σαν επιχείρηση (στον τομέα των αγώνων πάντα) και θα λειτουργούσε σαν συνεταιρισμός/ κοινοπραξία, που θα είχε πλέον αυτοσκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των (πολλών) μελών της (αγωνιζομένων...) και όχι των ολίγων σημερινών κρατούντων και εισπραττόντων!!!

      Αρα:

      Η μόνη λύση, για να συμμετέχεις εσύ και ο καθένας μας με ψήφο και φωνή στα αγωνιστικά δρώμενα, είναι να ΙΔΡΥΘΕΙ τέτοιος ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟΣ/ ΚΟΙΝΟΠΡΑΚΤΙΚΟΣ (μην κολλάς στις λέξεις...) ΦΟΡΕΑΣ, με σκοπό την προαγωγή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα καθώς επίσης και την την εξυπηρέτηση/ προαγωγή/ προβολή των συμφερόντων των μελών του (αγωνιζομένων...), ακόμα δε και την συνεταιριστική κερδοφορία!!! (καλό αυτό, ε;;;)

      (Δηλαδή, αυτός ο ΦΟΡΕΑΣ να είναι ο διαχειριζόμενος, διακινών κλπ κλπ τη χοντρής κονόμα, που λαμβάνει χώρα κι όχι η ΕΛΠΑ... )

      Μέχρι τότε παραμένουμε πελάτες μονοπωλιακού σχήματος...

      Αντώνης Δραγώνας

      Υ.Γ. 1) Το θέμα με αγγίζει (είμαι βουτηγμένος σ' αυτό από το 1980)
      και με ενδιαφέρει, όπως και κάθε σύνοα εμπλεκόμενο

      Υ.Γ. 2) Φιλάκια APR

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Ξανά καλησπέρα σας

      (Μόλις γύρισα από μία μοναδική παράσταση Αντιγόνης στα ΑΡΧΑΙΑ!!!!... μοναδική, εντυπωσιακή εμπειρία...)

      Και μιά και είμαι δροσερός και ορεξάτος είπα να ασχοληθώ με μιά ακόμα άποψη του Χρήστου (πλατή):
      Λέει ο Χρήστος : δεν ασχολούμαι με το θέμα του Στράτη (Στρατισίνο) επειδή 'δεν παίζω με το ψωμί των άλλων'

      Μα, απ' όσο ξέρω ο Στρατισίνο το ψωμί του το βγάζει (και πολύ καλά μάλιστα) απο την (αυτοκινητιστική) δημοσιογραφία.
      ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΕΑ!!! (εκτός κι αν βγάζει κι απο εκεί... αυτό δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω).

      Αυτό, όμως, που όλοι ξέρουν, αλλά κανείς δεν θίγει είναι ότι:
      Από το 1985 (καλά θυμάμαι;;;) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ
      για να τρέξει σε αγώνες αυτοκινήτου
      Κι όχι μόνο δεν τόχει βάλει
      Αλλά η συνολική εμπλοκή του και πορεία του και υποστήριξή του επί 20ετία από τις 2 από τις ολίγιστες εργοστασιακές ομάδες της Ελλάδας καταδεικνύει και αποδεικνύει εξαιρετικό χειρισμό ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ της θέσης του (στην αυτοκινητιστική δημοσιογραφία) και των επαφών του ιδίου και των 4 ΤΡΟΧΩΝ, που τον υποστήριξαν υποδειγματικά - εξαντλητικά έως και προκλητικά για τους παρατηρητές τριγύρω...

      Αυτό ξέρεται πςσ λέγεται στον δημόσιο βίο και στους βίους, που αγγίζουν το δημόσιο βίο;;;
      Είναι λέξη της μόδας...
      ΔΙΑΠΛΟΚΗ
      Ετσι λέγεται φίλοι μου...

      η ΔΙΑΠΛΟΚΗ των ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ

      (κι Αγιος ο Θεός...)

      Βεβαίως (ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΕ ΚΑΛΑ!!!),
      στο θέμα της ξεχωριστής τροχιάς του Στρατισίνο σαν εργοστασιακού οδηγού στην Ελλάδα,
      η άποψη :
      'ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΗΚΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ κλπ... κλπ...'
      είναι ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ και ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ

      Θα μου πει κάποιος ότι ζηλεύω, που δε μου δώσαν εμένα IBIZA KIT CAR;;;

      ΛΑΘΟΣ φίλοι μου

      ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ
      ΚΑΘΟΛΟΥ

      γιατί τους αγώνες μου τους έτρεξα με τον ιδρώτα μου και το αίμα μου (και της τσέπης μου και το δικό μου... όποιος θέλει επαλήθευση ας ρωτήσει τον Στάθη Μάγο για την παραμονή του Αχαιός του '97...)
      με τη δικιά μου ΜΑΓΚΙΑ

      οπως και οι συναθλητές μου, αυτοί που προανέφερα, ότι θυσιάζουν τα πάντα, για να κάνουν (μια στάλα από) αυτό που αγαπάνε!!!

      ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!

      Τους βγάζω το καπέλο!!!

      Αλλά θεωρώ **ΥΒΡΙ **και ΠΡΟΚΛΗΣΗ
      εκ του ασφαλούς ο Στρατισίνο και ο κάθε Στρατισίνο να κάνει τον Μέντορα και τον εκπρόσωπο και τον τηλαυγή φάρο του έλληνα αγωνιζόμενου!!!

      Σε ελεύθερη χώρα ζούμε, μπορεί λοιπόν να εκφράζεται όπως επιθυμεί, ΑΛΛΑ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ, να τρέχει στους αγώνες με ότι αυτοκίνητο και υποστήριξη μπορεί να εξασφαλίσει, να συμμετέχει σε όποιο club θέλει (βλέπε ΕΛΠΑ κλπ), αλλά (γιά τους λόγους και υπό την προοπτική, που χρησιμοποίησα παραπάνω)

      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ (τελικά αυτοί οι εξαιρούμενοι, γνωστοί και συγκεκριμμένοι ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ... τους ξέρετε να μου τους πείτε κι εμένα;;;; )

      Αρκετά είπα, αλλά...

      Επαναφέρω προηγούμενη ερώτησή μου:
      Γιατί οι ελέφαντες έχουν κόκκινα μάτια;;;;;;

      Αντώνης Δρσγώνας

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Καλησπέρα με πολλους αγωνιστικούς χαιρετισμούς σ' όσους μας διαβάζουν και σ΄όσους λένε την άποψή τους (ευγενικά και τεκμηριωμένα)

      Αγαπητέ gogonatie (???) και υπεργαπητέ Χρήστο (Πλατή)

      Υπάρχει μια ελληνική παροιμία που λέει:
      Πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση για νερό αλλά μία δε γυρίζει...
      Και, όπως όλοι ξέρουμε, ο λαός είναι σοφός!!!

      Τώρα... πως μια στάμνα πάει δοκιμές με το πόδι στο πάτωμα 25 χρόνια χωρίς να γρατζουνίσει ούτε τους καθρέφτες της (μόνο να τους κλείσει...) ;;;;;;

      Υποχρεώνομαι να συμπεράνω, ότι, μάλλον, ή είναι ΠΟΛΥ τυχερή ή το πιθανώτερο ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ...

      Επίσης υπάρχει και μια διεθνής παροιμία που λέει πως ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΑΤΟΥΝ...

      Εν ολίγοις στη στενούρα της Μαυροσ(κ)ουβάλας κινούμαι με 20 km/h
      όταν στις φουρκέτες αλάνες του Διακοφτού με 100+ (και μ' αρέσει!!!)

      Επίσης ρωτήστε τον αγαπητό Νίκο (Αγγλούπα) για τη χαρά που κάναμε στα Τυριά του Ηπειρωτικού το '85, όταν την παραμονή του αγώνα, αλληλοείδαμε την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥΡΗ του άλλου !!!!
      Κεντραριστήκαμε (αυτό έδειχναν τα φαινόμενα... 100% αγωνιστικός ρυθμός, αλλά με 60km/h...) σε μια ορθή γωνία...
      Εγώ είδα LANCIA κι ο Νίκος Autobianchi...
      (ξεκεντραριστήκαμε και συνεχίσαμε ευτυχείς γι' αυτό που κάναμε)

      Φίλοι!!!

      ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ τουτούλια σε (διασκεδαστικότατες) ΔΟΚΙΜΕΣ!!!! (ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΚΑΙ ΟΙ 2... έστω και ετεροχρονισμένα...)

      'Πούναι τα χρόνια ωραία χρόνια πούχες λουλούδια μεσ' στην καρδιά...'

      Από την άλλη το '99 είδα στους σαπουνόδρομους της Κρήτης έβλεπα τους συναθλητές με άθλια ενοικιαζόμενα να κάνουν γιουρούσια, για να εκτιμήσουν πως θα πηγαίνει την επόμενη μέρα το αγωνιστικό τους...
      Διότι :
      Τζιζ - κακά τα πινακιδάτα (κανονικά) αγωνιστικά τουτούλια στις δοκιμές...
      Και για να κάνεις τη δουλειά σου (δηλ. την προετιμασία σου) φτιάχνεις ένα ίδιο χωρίς τις σιδεριές... α! και χωρίς ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ...
      Αγωνιστικό EVO + ΓιωταΧι EVO 200.000 € στο δρόμο
      Αγωνιστικό Clio + ΓιωταΧι Clio 100.000 € στο δρόμο
      κλπ + κλπ
      Και η απλή βενζίνη στο 1,10 !!!
      Σαν να την έχουμε χάσει τη μπάλλα σύντροφοι...

      Τι τα θέλετε...

      Οσο διασκέδασα με τα αγωνιστικά μου (τα λέω έτσι γιατί την άλλη μέρα έτρεχα μ' αυτά)... το Autobianchi μου, το Yugo μου και το Suzuki μου στις δοκιμές ΔΕΝ διασκέδασα στους αγώνες...

      Κι ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τα Rally Sprint και διασκεδάζουμε...

      Να είστε όλοι καλά και να κατορθώνετε να κάνετε αυτό που αγαπάτε!!!

      Αντώνης Δραγώνας

      Υ.Γ. 1) Κάθε φορά (και τα 25 χρόνια), που εντόπιζα στις δοκιμέςτον Δημήτρη τον Καραμήτρο, φρόντιζα στην επόμενη φορά που θα διασταυρωνόμαστε, αυτός επιστρέφοντας κι εγώ πηγαίνοντας με τη φορά του αγώνα, ΑΚΡΙΒΩΣ στο σημείο που θα συναντιόμαστε, να φαίνεται ότι πηγαίνω στα 101%... Ωστε στην επόμενη διασταύρωση μας να μου πει ο αγαπητός Δημήτρης το¨: 'πως πας έτσι ρε Αντώνη'

      1. Είναι γνωστό πως έχουν γίνει δυστυχήματα με θύματα καθημερινούς οδηγούς και θύτες κάποιους από εμάς.
        Η λύση είναι αυτονόητη: Χρειάζετε γεμάτο ρετιρέ για να κινηθείς γρήγορα στις τέλειες διαδρομές σου...
        Και η τιμωρία ΠΡΕΠΕΙ να είναι αυτονόητη: άμα προκαλέσεις δυστύχημα ας χάνεις την αγωνιστική σου άδεια

      2. Εχει διαβάσει κανένας το άρθρο στους 4Τ για το EVO 8 και το Nissan 350Z ;;;;;
        Εξαιρετικό άρθρο! ΤΕΛΕΙΟ
        Ακόμα το διαβάζω και φαντασιώνομαι πως είμαι σ' ένα από αυτά τα 2 τερατάκια και πάω ΦΕΤΑ !!!!!!!
        Ομως...
        ΑΠΟΡΩ !!!!
        Πως οι οδηγοί του ΤΕΣΤ γλίτωσαν από το Πειθαρχικό της ΕΘΕΑ ;;;;;

      3. Κουιζ : Ξέρετε γιατί οι ελέφαντες έχουν κόκκινα μάτια ;;;

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      Αγαπητέ EL-EM

      Ουσιαστικά έρχεσε στα λόγια μου (σχετικά με τους επαγγελματίες οδηγούς αγώνων)... πράγμα αυτονόητο άλλωστε...

      Οι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΔΗΓΟΙ έχουν διανύσει απίθανο αριθμό χιλιομέτρων σε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΕΝΤΟΣ **ΚΑΙ **ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΩΝ και σε ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, γεγονός που τους επιτρέπει να είναι (σχεδόν) απόλυτοι γνώστες του συνδυασμού αυτοκίνητο + πλήρωμα + δρόμος + κλπ κλπ...
      Ετσι εύκολα μπορούν να αποτυπώσουν τα (δικά τους) πάντα σε ελάχιστο αριθμό περασμάτων...
      Αυτό, άλλωστε, ακριβώς ξεχωρίζει τον ολοκληρωμένο επαγγελματία σε όποιον τομέα δραστηριοποιείται (αναγνωρίζει και αποτυπώνει 'τα πάντα' με 'μια ματιά'...)

      Αυτό που ΔΕΝ αποτυπώνεται σε ΚΑΝΕΝΑ χαρτί είναι το πως θα συμπεριφερθεί ένα αυτοκίνητο κάτω από κάποια ακολουθία χειρισμών σε κάποιες συνθήκες !!!

      Αυτό προκύπτει ΜΟΝΟ γράφοντας χιλιόμετρα σε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ (δηλαδή στους εκάστοτε ΙΔΙΟΥΣ μ' αυτούς που θα κινούνται ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ (~99%) ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ την κάθε στιγμή κλπ κλπ)

      Για να αναφέρω παράδειγμα από τον χώρο της επαγγελματικής μου δραστηριότητας : Ολοι οι μεγάλοι κατασκευαστές Υλικού και Λογισμικού και Ολοκληρωμένων Πληροφορικών Δομών θεωρούν (και διδάσκουν) ότι στην περίπτωση διαδικασίας ανάλυσης - προσδιορισμού - επίλυσης θέματος/ σφάλματος το 70% της τοποθέτησής τους προκύπτει απο 'previous experience', δηλ. την απαιτητή ΠΡΟΤΕΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...

      Αυτήν την ταλαίπωρη εμπειρία, που οι δραχμοσυντήρητοι αγωνιζόμενοι **ΔΕΝ **μπορούν να προσκτήσουν !!!

      Τέλος επίτρεψέ μου να σου πω ότι (κατά την άποψή μου) η έννοια του Rally ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ με το πόσα περάσματα θα κάνειςμέχρι να αποτυπώσεις (επιτυχώς κατά την άποψή του πληρώματος) την διαδρομή, αλλά με το γεγονός ότι :
      1)ο δρόμος που χρησιμοποιείται έχει εναλλασσόμενη μορφολογία, ποιότητα και, κυρίως, ανηφόρες ΚΑΙ κατηφόρες, ποικιλία και πολυμορφία στροφών, μ' άλλα λόγια ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ και, ουσιαστικά, ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ
      2)καλύπτεται μεγάλη συνολική απόσταση (με απειροπλάσια χρονομετρημένα χιλιόμετρα απο μιάς Ανάβασης) σε μεγάλο χρονικό διάστημα
      3)υπάρχει ΠΛΗΡΩΜΑ σε συνεχή συνεργασία (για ασφαλή και ποιοτικά αποτελέσματα στον αγώνα), το οποίο πρέπει να μπορεί να διατηρήσει υψηλή απόδοση για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και σε μη σταθερές συνθήκες
      4)Απαιτούνται συνειδητές δοκιμές (να τις πω αναγνωρίσεις;) στην διαδρομή του αγώνα
      5)Απαιτείται προγραματισμός ενεργειών προ και κατά το διάστημα του αγώνα
      6)...
      7)...
      κλπ
      κλπ

      Ολα τα παραπάνω τα αναφέρω ενημερωτικά, καθώς είναι δεδομένη η τεράστια εμπειρία σου σε κάθε είδους Rally

      Αυτό που θέλω να πω
      Και, κυρίως, χωρίς να κρύβομαι πίσω από τα κεράσια
      είναι ότι
      όταν μπορούσε κάποιος από τους κοινούς θνητούς
      έπερνε το αυτοκίνητό του
      ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ (πινακιδάτο με καθίσματα γιατί ΔΕΝ είχε 2ο ίδιο...)
      και πήγαινε μια βόλτα (με τον συνοδηγό του ή χωρίς)
      όποιο Σαββατοκύριακο (ή καθημερινή αν ήταν κοντά και άντεχε...)
      σε κάποια/ ες από τις διαδρομές του επικείμενου αγώνα
      όπου
      ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΡΥΘΜΟ ΧΕΛΩΝΑΣ
      ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ **ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ **ΣΗΜΕΙΑ
      ΔΟΚΙΜΑΖΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ
      ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ 'PREVIOUS EXPERIENCE' ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ !!!
      Και, μάλιστα, μάθαινε ΚΑΙ διασκέδαζε (το πιό σημαντικό)
      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ!!! (εκτός, φυσικά, από την τσέπη του)

      Για όλα αυτά, βέβαια, μπορούμε να μιλάμε χωρίς τέλος...

      Αντώνης Δραγώνας

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      adragon
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr