Κε Χατζηπαναγιώτου
Επειδή τυχαίνει να έχω και όνομα και στην πολιτική μου ζωή και στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου, θα μπορούσες και θα έπρεπε να μου απευθυνθείς ονομαστικά.
Ισχυρίζεσαι ότι είμαι κακοήθης και συμπλεγματικός, επειδή θεώρησα ότι εξ αιτίας της εμπλοκής σου με την αυτοκινιτιστική δημοσιογρφία βρέθηκες επί 20ετία να είσαι προνομιούχος οδηγός στην Nissan και στην Seat.
Το ότι συνέβη αυτό, κύριε Χατζηπαναγιώτου, είναι προφανές και αυταπόδεικτο.
Το μέσα από ποιό ακριβώς κανάλι διαπλοκής, δημοσιογραφικής ή άλλης δημοσιοσχεσίτικης (κολητιλίκια δηλαδή) προωθήθηκες στις θέσεις αυτές λίγη σημασία έχει. Από τα γνωστά και φανερά φαίνεται ότι σε προώθησε ο Κ. Καββαθάς, το αφεντικό σου, όπως τον αποκαλείς και, όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται, όταν βρέθηκες εκεί, στα διάφορα τιμόνια, θεωρώ ότι την δουλειά σου την έκανες καλά.
Μην, λοιπόν, παρελκύεις τους αναγνώστες με τους συνήθεις αφορισμούς για ανύπαρκτους κακούς, που σου επιτίθενται.
Στις επιστολές μου, στις οποίες αναφέρεσαι, έγραψα :
ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ που βρέθηκες σε μία από τις ολίγιστες προνομιούχες θέσεις.
Απλά αυτές οι ολίγιστες προνομιούχες θέσεις, όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ τη διανομή τους, μοιράζονται γύρω- γύρω στην ίδια ομάδα των πάλαι ποτέ και νυν μελών ενός μικρού κυκλώματος κολητών...
Εδώ κοιτάς... εκεί κοιτάς βλέπεις πάντα τους ίδιους ανθρώπους ή/ και τα ίδια επίθετα...
Αγαπητέ μου, ανέκαθεν ήξερα ότι ΕΓΩ προσωπικά είμαι έξω από οποιαδήποτε μοιρασιά προνομιούχων θέσεων, εφ' όσον ούτε ανήκα, ούτε ποτέ θα ανήκω, ούτε και θέλω (κι αυτό είναι ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΓΚΙΑ) να ανήκω στο κύκλωμα, που εσύ ανήκεις (και πάλι ΜΑΓΚΙΑ σου) και που αυτό ελέγχει απ΄αυτή τη μεριά τους Ελληνικούς Αγώνες Αυτοκινήτου.
Οπως επίσης δημόσια κατέθεσα στις επιστολές μου, ότι και την δημοσιογραφική σου δουλειά επίσης την κάνεις καλά.
Αλλά το ότι ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ είναι επίσης πρόδηλο και αυτονόητο.
Αμα έχεις πάψει να πληρώνεις και να μουτζουρώνεσαι και να ρισκάρεις την (οικονομική κλπ) επιβίωσή σου επί 20 χρόνια, μιλάς από θέση απόλυτης ασφάλειας και αυτάρκειας και ΟΧΙ σαν το μέσο έλληνα αγωνιζόμενο.
Θέλεις δε θέλεις βρίσκεσαι σε θέση προσομοιάζουσα με θέση βολεμένου και παραλή βιομηχάνου, ενώ ο μέσος έλληνας αγωνιζόμενος σε θέση προσομοιάζουσα με την θέση του εργαζόμενου (όπως και είναι στ' αλήθεια) στη βιομηχανία του παραλή βιομηχάνου...
Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να εκφράζεις την γνώμη σου (ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ) και να ασχολείσαι με τα κοινά (ποιά κοινά;;; για ποιού το όφελος;;;) αλλά, επιτέλους, όταν παριστάνεις κάτι (επί έτη συναπτά) να έχεις υπ' όψιν σου ότι πάντα υπάρχουν παρατηρητές και ακροατές, οι οποίοι μη εξαρτώμενοι από τα κυκλώματα (δημοσιογραφία, δραστηριότητα στον εμπορικό τομέα του αυτοκινήτου, αγώνες αυτοκινήτου), στα οποία κινείσαι, μπορούν άφοβα να πουν τα σύκα - σύκα και την σκάφη - σκάφη, σχετικά με την όποια παράσταση υποπέσει στην αντίληψή τους.
Αντώνης Δραγώνας
Υ.Γ. 1) Και οι 2 μας (και όλοι...) γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η πένα και δη η δημοσιογραφική πένα είναι πανίσχυρο όπλο... (εφ' όσον έχεις αναγνωστικό κοινό)
Υ.Γ 2) Περιμένω πάρα πολύ καιρό (χρόνια και ζαμάνια...) να σε διαβάσω να γράφεις σε ΣΤΡΩΤΑ και ΠΛΗΡΗ και, κυρίως, ΣΑΦΗ ελληνικά τις απόψεις, που διατυπώνεις, χωρίς αυτό το πέπλο της ασάφειας και των υπονοούμενων, που απλώνεις στα πλείστα κείμενά σου... Είδωμεν...