-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΚΟΙΛΑΚΟ (ΠΡΩΙΝ ΤΟΥΟΤΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ)ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ,ΕΧΩ ΜΟΝΟ 10000ΧΛΜ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑNαι, αλλά είσαι ακόμα εντός εγγύησης ακόμα και πηγαίνοτας σε άλλο συνεργείο (όχι της Skoda) θα την χάσεις μάλλον. Σκέφτεσαι να μην ξαναπάς σε αυτούς της Skoda και γιατί?
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Chris
τωρα ειναι SKODA το συνεργειο επισημο,και τους εμπιστευωμαι γιατι ο αρχιμηχανικος εχει πειρα απο αγωνες,ηταν μηχανικος στα starlet και yaris του Τροφονιου και Χρυσαφη,και καταλαβαινει καλυτερα ωταν συζητας για συμπεριφορα πιο εξηδικευμενα.Στην υμηττου ειναι η εκθεση και στο στενο απεναντι το συνεργειο.Μου πεφτει και λιγο πιο κοντα μενω βυρωνα,γιατι στην απχη πηγαινα στα γλυκα νερα,επειδη το εχω παρει αποτην interauto.
Για το συστημα στα φρενα ο λαμπης απο το παραλληλοδρομιο ξερει πως βγαινει,το ειχε βγαλει απο τα δικα του απο ωταν ηταν 150 αλογα,μαλιστα το ενα το ειχα οδηγησει απο το καλοκαιρι.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ -
Ο χρήστης MATALIONEN έγραψε:
Για το συστημα στα φρενα ο λαμπης απο το παραλληλοδρομιο ξερει πως βγαινει,το ειχε βγαλει απο τα δικα του απο ωταν ηταν 150 αλογα,μαλιστα το ενα το ειχα οδηγησει απο το καλοκαιρι.
Οταν το κανεις ή τον ρωτησεις , πες μας και σε μας τα φτωχα να μαθουμε κανενα κολπακι
(ή να επιβεβαιωσουμε αυτα που ξερουμε!!) -
Ο χρήστης steve έγραψε:
Και μια και μιλαμε για EDL! Ειμαι ΣΧΕΔΟΝ σιγουρος πια, οτι ΔΕΝ εχουμε EDL
στις πισω ροδες. Το πειραμα ειναι ως εξης: 3 ροδες σε παχυ χιονι και μια
στην ασφαλτο. Αν η μια που ειναι στη ασφαλτο ειναι πισινη το αυτοκινητο
ΜΕΝΕΙ ΑΚΙΝΗΤΟ! Oι υπολοιπες ροδες σκαβουν αλλα αυτη στη ασφαλτο ΔΕΝ γυρναει!
ΤΟ EDL λειτουργει μονο μπροστα! Το εχω πει εδω και ενα χρονο στην
αντιπροσωπεια και αυτοι κοπτονται οτι ειναι ΚΑΙ πισω και οτι κανω λαθος
και οτι ΙΣΩΣ να ετυχε να εχει κλιση το αμαξι και μπερδευτηκε!!!!
και οτι το 'Απαυγασμα της Γερμανικης Τεχνολογια μπλα μπλα μπλα....'
Για καντε και εσεις καμια δοκιμη τωρα στις διακοπες που εχουμε και χιονια
για να μην αισθανομαι σαν τον ηλιθιο του χωριου (ισως και να ειμαι,
ποτε δεν ξερεις... )Άντε τώρα να κάνεις αυτή τη δοκιμή!!! 3 ρόδες στο χιόνι και μία στην άσφαλτο... μα πως τα κατάφερες...
Από το πρόγραμμα vag-com δεν βγαίνουν πληροφορίες για την λειτουργία αυτών των συστημάτων ? -
Γιατί δεν τους λες να ρίξουν λάδι στο ούτως ή άλλως γλιστερό ΕΠΙΠΕΔΟ πάτωμα του συνεργείου γύρω από τις 3 ρόδες και να αφήσουν την μία πίσω χωρίς λάδι;
Να δούμε τι θα πούνε μετά για την κλίση!!
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Aντε τώρα να κάνεις αυτή τη δοκιμή!!! 3 ρόδες στο χιόνι και μία στην άσφαλτο... μα πως τα κατάφερες...
Από το πρόγραμμα vag-com δεν βγαίνουν πληροφορίες για την λειτουργία αυτών των συστημάτων ?Πηγα Παρνασσο και στο parking της Φτερολακας που ηταν αδειo, του εδωσα να καταλαβει
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Πάντως Χρήστο , εγώ πήρα τηλέφωνο στο συνεργείο και τους ρώτησα αν η σκάστρα είναι μέσα στην εγγύηση και μου είπαν ότι φυσικά και είναι ....... Αύριο Παρασκευή θα πάω να την τσεκάρω γιατί μάλλον τα΄χει παίξει...... έχεις καμιά άλλη πρόταση αντί για μαμίσια ?Γιώργο,
Καταρχήν χρόνια πολλά!
Αν διαβάσεις και παραπάνω ο Steve γράφει ότι η καλύτερη λύση για 'σκάστρα' γιά τα VAG 1.8T είναι αυτή της Forge. Tο είχα διαβάσει και σε άλλα sites. Την έχουν στη Weber στην Καλλιθέα και στην Auto Ergonomics (γνωστός βελτιωτής Impreza και Μitsubishi Evo) στο Μοσχάτο. To κόστος της Forge Diverter Valve (DV), είπε ο Steve, είναι γύρω στα 200 Euro.
Ειλικρινά θα τους βρίσω στη Skoda-BIAMAP στη Βουλιαγμένης που με χρέωσαν!!!Γειά χαρά,
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Πάντως Χρήστο , εγώ πήρα τηλέφωνο στο συνεργείο και τους ρώτησα αν η σκάστρα είναι μέσα στην εγγύηση και μου είπαν ότι φυσικά και είναι ....... Αύριο Παρασκευή θα πάω να την τσεκάρω γιατί μάλλον τα΄χει παίξει...... έχεις καμιά άλλη πρόταση αντί για μαμίσια ?
Γιώργο,
Καταρχήν χρόνια πολλά!
Αν διαβάσεις και παραπάνω ο Steve γράφει ότι η καλύτερη λύση για 'σκάστρα' γιά τα VAG 1.8T είναι αυτή της Forge. Tο είχα διαβάσει και σε άλλα sites. Την έχουν στη Weber στην Καλλιθέα και στην Auto Ergonomics (γνωστός βελτιωτής Impreza και Μitsubishi Evo) στο Μοσχάτο. To κόστος της Forge Diverter Valve (DV), είπε ο Steve, είναι γύρω στα 200 Euro.
Ειλικρινά θα τους βρίσω στη Skoda-BIAMAP στη Βουλιαγμένης που με χρέωσαν!!!Γειά χαρά,
Chris
........ριχτους και μια 'καταρα' και απο μενα!!Ενω οι ντηλερ τους προσπαθουν να φανουν ενταξει,με καποιες ενεργειες( ,να μην πω τωρα) η μαμα-ΒΙΑΜΑΡ μας χαλαει την εικονα.Τελος παντων.
Αντε και........ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!! ....και χιονια πολλα!
-
Παίδες Οκτάβιοι Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά!!!
Μιά ερώτηση που με απασχολεί έιναι με τη πίεση (ct και overboost) δουλεύουν τα turbo (KO3) των εργοστασιακών 1.8Τ, καθώς και πόσο ανεβαίνουν αυτές μετά από chip (ABT, MTM, κλπ), γιατί οι γνώμες που παίρνω είναι αντικρουόμενες.
Ευχαριστώ,
Chris
-
Φιλοι Οκταβιοι και μη,κατ αρχας Καλη Χρονια.
Μολις ειδα οτι 'υποβιβαστηκαμε' στην τριτη κατηγορια!!!!(τριτη σελιδα).Ας αναθερμανουμε λιγο την κατασταση.
'Ακτινογραφια' 1 λοιπον.....
....και 'ακτινογραφια 2 για τους δικινητους
........
-
........και για να γνωριζουμε τι περιπου ζημια κανουμε στα διαφορα 'ντουκ' απο κατω...
......και.....
...για να πω την αμαρτια μου,εκεινος ο αισθητηρας λ μ ανησυχει λιγο.......
Αυτα και να μη χανομαστε τωρα που το θεμα εγινε προς τα τελευταια τοπικ ενδιαφερον.
-
Οσον αφορα στις ζημιες δεν μπορω να καταλαβω τι εγινε στην πρώτη φωτο. Που χτυπησες?
Στο τεποζιτο απο την αλλη σου εγδαρε τα καλωδια?! Αυτο και αν ειναι περιεργο!!
Και εγω εχω βρει αρκετες φορες και μαλιστα και στο καρτερ (μονο γρατζουνιες ευτυχως)
και εχω σπασει τα κλιπς που συγκρατουνε το καλωδιο στον αισθητηρα λαδιου, καθως και στην γεφυρα!
Για να δουμε ποτε θα βρουμε καμια αναρτηση τυπου C5 για να ειμαστε κομπλε !! -
Ο χρήστης steve έγραψε:
Οσον αφορα στις ζημιες δεν μπορω να καταλαβω τι εγινε στην πρώτη φωτο. Που χτυπησες?
Στο τεποζιτο απο την αλλη σου εγδαρε τα καλωδια?! Αυτο και αν ειναι περιεργο!!
Και εγω εχω βρει αρκετες φορες και μαλιστα και στο καρτερ (μονο γρατζουνιες ευτυχως)
και εχω σπασει τα κλιπς που συγκρατουνε το καλωδιο στον αισθητηρα λαδιου, καθως και στην γεφυρα!
Για να δουμε ποτε θα βρουμε καμια αναρτηση τυπου C5 για να ειμαστε κομπλε !!Οχι βρε φιλαρακι,δεν καταλαβες.Ολα καλα.Κανενα τραυμα,ευτυχως.Απλα λεω περιπου να προσανατολιζομαστε που ειναι το καθε τι,ετσι ωστε σε καποιο πιθανο χτυπημα να περιμενουμε και αναλογα.Λεω τωρα....... Παρεπιπτοντως,σημερα ειχα την παρθενικη σε χιονι στα γυρω υψωματα.Τελικα παει ωραια.Και 'γυρναει' ωραια!!!Φυσικα στα φρενα θελει προσοχη.Εκει θελει χιονολαστιχα .Αλλα στο ξεκινημα δεν μασαει.Να δουμε αυριο που θα τα παγωσει τι θα γινει.
-
υπάρχει νομίζω κάποια 'ποδιά' από την skoda ?
κάτι είχα διαβάσει σε site εξωτερικού, αλλά δεν θυμάμαι πουΓιώργος
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
υπάρχει νομίζω κάποια 'ποδιά' από την skoda ?
κάτι είχα διαβάσει σε site εξωτερικού, αλλά δεν θυμάμαι πουΓιώργος
Απο τη μαμα-Skoda δεν υπαρχει.Αλλωστε τα ζωτικα μερη εχουν καλυφθει υποτιθεται στα 4χ4.Τωρα αν εβγαλε καποια εταιρεια με αξεσουαρ να το ψαξουμε λιγο.Οποιος βρει ας μιλησει.
Βεβαια ως τωρα δεν υπηρξε καποιο προβλημα.Και απο νερα 'χοντρα' εχω περασει και δεν εκανε ουτε κιχ, απο λασπη παχεια που ανεβηκε ως το καπακι του μοτερ,και επαφες με 'πετρουλες' ειχα. Ρολο'ι'.Αντεχει γενικα,αλλα για τον φοβο και την ιδεα και μονο θα ηθελα και κατι ακομα.
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Φιλοι Οκταβιοι και μη,κατ αρχας Καλη Χρονια.Μολις ειδα οτι 'υποβιβαστηκαμε' στην τριτη κατηγορια!!!!(τριτη σελιδα).Ας αναθερμανουμε λιγο την κατασταση.
'Ακτινογραφια' 1 λοιπον.....
....και 'ακτινογραφια 2 για τους δικινητους
........
Παρη είσαι καταπληκτικός...!!! Πάλι με εντυπωσίασες . Πολύ διδακτικό αυτό που μας δείχνεις. Αυτό που έχει σημασία να δεί κανείς είναι η διαφορά πέραν του Haldex-πίσω διαφορικού και τη διαφορά στην πίσω ανάρτηση μεταξύ 4WD και 2WD: Πολλαπλοί σύνδεσμοι γιά το πρώτο (:D) και ημιάκαμπτος άξονας γιά το δεύτερο (:evil:).
Γειά χαρά και γιά να μην ξεχνιόμαστε!
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Φιλοι Οκταβιοι και μη,κατ αρχας Καλη Χρονια.
Μολις ειδα οτι 'υποβιβαστηκαμε' στην τριτη κατηγορια!!!!(τριτη σελιδα).Ας αναθερμανουμε λιγο την κατασταση.
'Ακτινογραφια' 1 λοιπον.....
....και 'ακτινογραφια 2 για τους δικινητους
........
Παρη είσαι καταπληκτικός...!!! Πάλι με εντυπωσίασες . Πολύ διδακτικό αυτό που μας δείχνεις. Αυτό που έχει σημασία να δεί κανείς είναι η διαφορά πέραν του Haldex-πίσω διαφορικού και τη διαφορά στην πίσω ανάρτηση μεταξύ 4WD και 2WD: Πολλαπλοί σύνδεσμοι γιά το πρώτο (:D) και ημιάκαμπτος άξονας γιά το δεύτερο (:evil:).
Γειά χαρά και γιά να μην ξεχνιόμαστε!
Chris
Ta amortiser sto 4kinito einai orizontia topo8etimena?
-
Ξερω οτι εχει βγει μια μεταλλικη ποδια που μπαινει απο κατω και καλυπτει
ολο το μερος της μηχανης.
Αυτο ηταν για Golf αν θυμαμαι καλα και μαλιστα αυτος ειχε και φωτο απο ολη την διαδικασια
τοποθετησης στο σπιτι του. Σαν εξαρτημα ομως ηταν αρκετα τσουχτερο στην αγορα του
(ηταν επισημο βλεπετε) με κοστος πανω απο 300Ε !
Σε ενα περιοδικο επισης ειχα δει μια OCTAVIA TDI υψωμενη κατα 3-5 ποντους(!) και μια αναλογη
ποδια απο κατω να κανει τρελες στα χωματα!
Εγω οπως ανεφερα ηδη το εχω χτυπησει 6-7 φορες απο κατω ευτυχως οχι
σοβαρα, αρκετα ομως για να
κανω εντονα σημαδια. Εχει κατι πλαστικα καπακια και καλωδιακια που πολυ τα φοβαμαι εκει κατω....
Οσο για τα αμορτισερ ειναι τοποθετημενα στο 4Χ4 υπο κλιση 60 μοιρων (φαινονται με το κοκκινο χρωμα). -
Ο χρήστης steve έγραψε:
Ξερω οτι εχει βγει μια μεταλλικη ποδια που μπαινει απο κατω και καλυπτει
ολο το μερος της μηχανης.
Αυτο ηταν για Golf αν θυμαμαι καλα και μαλιστα αυτος ειχε και φωτο απο ολη την διαδικασια
τοποθετησης στο σπιτι του. Σαν εξαρτημα ομως ηταν αρκετα τσουχτερο στην αγορα του
(ηταν επισημο βλεπετε) με κοστος πανω απο 300Ε !
Σε ενα περιοδικο επισης ειχα δει μια OCTAVIA TDI υψωμενη κατα 3-5 ποντους(!) και μια αναλογη
ποδια απο κατω να κανει τρελες στα χωματα!
Εγω οπως ανεφερα ηδη το εχω χτυπησει 6-7 φορες απο κατω ευτυχως οχι
σοβαρα, αρκετα ομως για να
κανω εντονα σημαδια. Εχει κατι πλαστικα καπακια και καλωδιακια που πολυ τα φοβαμαι εκει κατω....
Οσο για τα αμορτισερ ειναι τοποθετημενα στο 4Χ4 υπο κλιση 60 μοιρων (φαινονται με το κοκκινο χρωμα).Steve,το περιοδικο.Κανε κατι,μ ενδιαφερει τρελλα!!!! Πες ποιο ειναι η ακομα καλυτερα αν το εχεις........
Καλα,οσο για την ποδια δε λεω σε γλυτωνει απο 'καλες' ζημιες,αλλα 300 Ευρουδακια???Δεν παμε να παρουμε ενα φυλλο γαλβανιζε 3mm και να βολευτουμε ολοι μας(και ο Chris με το δικινητο )
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
...Δεν παμε να παρουμε ενα φυλλο γαλβανιζε 3mm και να βολευτουμε ολοι μας(και ο Chris με το δικινητο )Nαι Πάρη κάντε κάτι και γιά μένα γιατί το 2-κίνητό μου είναι και χαμηλωμένο με eibach κατά 4cm παρακαλώ!!! . Σαύρα στο δρόμο όμως... Ακατάλληλο γιά εκτός όμως...
Γειά χαρά.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
...Δεν παμε να παρουμε ενα φυλλο γαλβανιζε 3mm και να βολευτουμε ολοι μας(και ο Chris με το δικινητο )
Nαι Πάρη κάντε κάτι και γιά μένα γιατί το 2-κίνητό μου είναι και χαμηλωμένο με eibach κατά 4cm παρακαλώ!!! . Σαύρα στο δρόμο όμως... Ακατάλληλο γιά εκτός όμως...
Γειά χαρά.
Chris
Δεν πειραζει φιλαρακι.Απ ολα εχει το πανερι.Παμε εμεις για σενα εκτος.Εσυ γουσταρησε το στην ασφαλτο.(δε θα πιασω ρε το Lotto? και... Θα παρω ακομα ενα και και θα το κανω 'ερπυστρια'! Και full push στο μοτερ.Εχει κατι καλουδια ........)
Skoda Octavia 1.8 T