-
Μπορείτε να μου δωσετε κάποιες συμβουλές σχετικά με την πίεση των ελαστικών?
Πηγα στο ευρετηριο τεχνικων θεματων και βρηκα σχετικο θεμα αλλα οταν πατω τον συνδεσμο λεει οτι «Η Θ.Ενότητα ή η δημοσίευση που ζητήσατε δεν υπάρχει». Εδω:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=2923Καθε ποτε πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα των ελαστικων?
Ποτε τσεκαρουμε? Πειραζει αν το αυτοκινητο ειναι σε ταξιδι ή πρέπει να μην εχει μετακινηθει πριν την μετρηση?
Πρεπει να ειναι χωρις φορτιο?
Ελλιπης ή περισσοτερος αερας στα ελαστικα εγκυμονει κινδυνους?
Υπαρχουν τροποι να ‘βοηθησουμε’ τα ελαστικα να μην αυξομειωνουν εντονα την πιεση τους?
Τι αλλο θεωρειτε χρησιμο να γνωριζει κανεις σχετικα? -
Μπορείτε να μου δωσετε κάποιες συμβουλές σχετικά με την πίεση των ελαστικών?
Πηγα στο ευρετηριο τεχνικων θεματων και βρηκα σχετικο θεμα αλλα οταν πατω τον συνδεσμο λεει οτι «Η Θ.Ενότητα ή η δημοσίευση που ζητήσατε δεν υπάρχει». Εδω:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=2923Καθε ποτε πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα των ελαστικων?
Ποτε τσεκαρουμε? Πειραζει αν το αυτοκινητο ειναι σε ταξιδι ή πρέπει να μην εχει μετακινηθει πριν την μετρηση?
Πρεπει να ειναι χωρις φορτιο?
Ελλιπης ή περισσοτερος αερας στα ελαστικα εγκυμονει κινδυνους?
Υπαρχουν τροποι να ‘βοηθησουμε’ τα ελαστικα να μην αυξομειωνουν εντονα την πιεση τους?
Τι αλλο θεωρειτε χρησιμο να γνωριζει κανεις σχετικα? -
Μπορείτε να μου δωσετε κάποιες συμβουλές σχετικά με την πίεση των ελαστικών?
Πηγα στο ευρετηριο τεχνικων θεματων και βρηκα σχετικο θεμα αλλα οταν πατω τον συνδεσμο λεει οτι «Η Θ.Ενότητα ή η δημοσίευση που ζητήσατε δεν υπάρχει». Εδω:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=2923Καθε ποτε πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα των ελαστικων?
Ποτε τσεκαρουμε? Πειραζει αν το αυτοκινητο ειναι σε ταξιδι ή πρέπει να μην εχει μετακινηθει πριν την μετρηση?
Πρεπει να ειναι χωρις φορτιο?
Ελλιπης ή περισσοτερος αερας στα ελαστικα εγκυμονει κινδυνους?
Υπαρχουν τροποι να ‘βοηθησουμε’ τα ελαστικα να μην αυξομειωνουν εντονα την πιεση τους?
Τι αλλο θεωρειτε χρησιμο να γνωριζει κανεις σχετικα? -
Ο χρήστης karib έγραψε:
Μπορείτε να μου δωσετε κάποιες συμβουλές σχετικά με την πίεση των ελαστικών?
Πηγα στο ευρετηριο τεχνικων θεματων και βρηκα σχετικο θεμα αλλα οταν πατω τον συνδεσμο λεει οτι «Η Θ.Ενότητα ή η δημοσίευση που ζητήσατε δεν υπάρχει». Εδω:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=2923Καθε ποτε πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα των ελαστικων?
Ποτε τσεκαρουμε? Πειραζει αν το αυτοκινητο ειναι σε ταξιδι ή πρέπει να μην εχει μετακινηθει πριν την μετρηση?
Πρεπει να ειναι χωρις φορτιο?
Ελλιπης ή περισσοτερος αερας στα ελαστικα εγκυμονει κινδυνους?
Υπαρχουν τροποι να ‘βοηθησουμε’ τα ελαστικα να μην αυξομειωνουν εντονα την πιεση τους?
Τι αλλο θεωρειτε χρησιμο να γνωριζει κανεις σχετικα?- Το ιδανικο θα ηταν σε καθε γεμισμα βενζινης (δηλ. μια φορα την εβδομαδα)
- τα τσεκαρουμε κρυα, δηλαδη εχοντας κανει το πολύ 500-1000 μετρα σε ηρεμους ρυθμους.
- Ελλιπης πίεση στα ελαστικα σημαινει μεγαλύτερη κατανάλωση βενζινης, φθορα στα ελαστικα, φθορά της ανάρτησης και μεγαλύτερες πιθανοτητες για κλαταρισμα. Περισσότερος αέρας (σε λογικες τιμες) σημαινει λιγοτερη καταναλωση, λιγότερο κράτημα και ευπάθεια σε λεία οδοστρωματα.
οταν εχουμε φορτιο (επιβατες/βαλιτσες) αυξανουμε λιγο την πιεση.
Αυτα για αρχη.
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Τι αλλο θεωρειτε χρησιμο να γνωριζει κανεις σχετικα?Παρε ενα μετρητη πιεσης απο πρακτικερ (2 ευρω) να ελεγχεις μονος σου την πιεση - οι μετρητες στα βενζιναδικα ποικιλουν απο ακριβεις εως εξωφθαλμα ανακριβεις.
Εγω συνηθως βαζω βενζινη στο τελος της διαδρομης (=ζεστα λαστιχα) προς το σπιτι μου (απο το ιδιο βενζιναδικο) και οταν βαζω αερα βαζω +4-6 psi παραπανω του κανονικου, αδιαφοροντας για την οδικη συμπεριφορα στα επομενο χιλιομετρο μεχρι το σπιτι μου. Υστερα τα αφηνω να κρυωσουν και πριν το ξαναχρησιμοποιησω με τον μετρητη χειρος κατεβαζω την πιεση στην ενδεδειγμενη πιεση.
-
Για να μήν ανοίξω άλλο thread κάνω την ερώτηση εδώ. Τα ζαντολάστιχα που δίνουν στην έκδοση elegance για το octavia 5 είναι 225/45/17. (Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι) Επειδή στο manual δεν αναφέρει πουθενά πόση είναι η σωστή πίεση(με παραπέμπει στον κατασκευαστή του ελαστικού) ξέρεις κανένας πόσα bar είναι το νορμάλ????
Ευχαριστώ
-
Κι εγώ μια ερώτηση-θέμα για συζήτηση: Είχα καιρό να κιτάξω τις πιέσεις των ελαστικών μου (215/45/17) και χθες που τις κοίταξα είχα -3psi (31/29 αντί για 34/32). Το αξιοσημείωτο που ήθελα να αναφέρω ήταν η επίδραση που είχε αυτή η μείωση στο αυτοκίνητο: Η ανάρτηση έχασε σε άνεση και άρχισε να κοπανάει στις μικροανωμαλίες και να κάνει το αυτοκίνητο να αναπηδάει εύκολα (άκουγα τα ελαστικά να χτυπούν στο δρόμο) λες και τα ελαστικά είχαν μετατραπεί ξαφνικά σε ελατήρια. Πώς εξηγείται αυτό; Πέτυχα καμμιά ιδιοσυχνότητα;
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Καθε ποτε πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα των ελαστικων?
Ποτε τσεκαρουμε? Πειραζει αν το αυτοκινητο ειναι σε ταξιδι ή πρέπει να μην εχει μετακινηθει πριν την μετρηση?
Πρεπει να ειναι χωρις φορτιο?
Ελλιπης ή περισσοτερος αερας στα ελαστικα εγκυμονει κινδυνους?
Υπαρχουν τροποι να ‘βοηθησουμε’ τα ελαστικα να μην αυξομειωνουν εντονα την πιεση τους?
Τι αλλο θεωρειτε χρησιμο να γνωριζει κανεις σχετικα?Α) Οι περισσότεροι κατασκευαστές (αλήθεια το βιβλίο του δικού σου αυτοκινήτου τι λέει; ) λένε έλεγχο κάθε 500 χιλιόμετρα η πριν από κάποιο ταξίδι.
Β) Ο έλεγχος γίνεται ΠΑΝΤΑ με κρύα ελαστικά.
Γ) Μέτρα τα χωρίς φορτίο, αλλά άν είναι να το φορτώσεις αύξησε τις πιέσεις όπως γράφει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου (έχει πινακιδάκι για τις κατάληλες πιέσεις στην πόρτα ή στην τάπα της βενζίνης συνήθως) .
Δ) Καλό θα είναι να έχεις τις πιέσεις που γράφει ο κατασκευαστής. Αν έχεις σκοπό να υπερβείς κάποια ταχύτητα (πάνω από 160) καλό θα είναι να ανεβάσεις τις πιέσεις.
Ε) Δε καταλαβαίνω τι ενοείς όταν γράφεις 'να βοηθήσουμε τα ελαστικά να μην αυξομειώνουν έντονα την πιέσή τους' . Αν θέλεις εξήγησε.ΣΤ) Πάρε ένα πιεσόμετρο ελαστικών και να μετράς τα λάστιχά σου με αυτό, το κάνω αυτό πάρα πολλά χρόνια. Προτίμησε κάποιο με ψηφιακή ένδειξη, για την ευκολία τους και για την περισσότερη ακρίβεια στη μέτρηση. Τα μηχανήματα των πρατηρίων καυσίμων να τα έχεις μόνο για να συμπληρώνεις αέρα και το δικό σου για να μετράς. Κάποια ελαστικά (όχι αυτά που έχει τώρα το αυτοκίνητο αλλά κάποια που πιθανόν να βάλεις αργότερα) μπορεί αν τα δουλεύεις με την πίεση που προτέινει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου να μη λειτουργούν πολύ καλά. Όπως όλα πάνω στο αυτοκίνητο θέλουν λίγο ψάξιμο. 'Παίξε' με τις πιέσεις.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Για να μήν ανοίξω άλλο thread κάνω την ερώτηση εδώ. Τα ζαντολάστιχα που δίνουν στην έκδοση elegance για το octavia 5 είναι 225/45/17. (Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι) Επειδή στο manual δεν αναφέρει πουθενά πόση είναι η σωστή πίεση(με παραπέμπει στον κατασκευαστή του ελαστικού) ξέρεις κανένας πόσα bar είναι το νορμάλ????Ευχαριστώ
Ψάξε για κάποιο πινακιδάκι στην πόρτα ή στην τάπα των καυσίμων. Αν δεν έχει τότε άρχισε από τα 'κλασικκά' 32/30 (εμπρός/πίσω) και δοκίμαζε μέχρι να δείς πού το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται πιο 'σωστά' .
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κι εγώ μια ερώτηση-θέμα για συζήτηση: Είχα καιρό να κιτάξω τις πιέσεις των ελαστικών μου (215/45/17) και χθες που τις κοίταξα είχα -3psi (31/29 αντί για 34/32). Το αξιοσημείωτο που ήθελα να αναφέρω ήταν η επίδραση που είχε αυτή η μείωση στο αυτοκίνητο: Η ανάρτηση έχασε σε άνεση και άρχισε να κοπανάει στις μικροανωμαλίες και να κάνει το αυτοκίνητο να αναπηδάει εύκολα (άκουγα τα ελαστικά να χτυπούν στο δρόμο) λες και τα ελαστικά είχαν μετατραπεί ξαφνικά σε ελατήρια.** Πώς εξηγείται αυτό; Πέτυχα καμμιά ιδιοσυχνότητα;**
Το αμάξι φταίει.
Πέτα το.Πιθανόν σε αυτές τις πιέσεις το 'πλαϊνό' να χάνει την όποια ελαστκότητά έχει και να συμπεριφέρεται πιο σκληρά.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Το αμάξι φταίει.
Πέτα το.Αυτό το προσπερνώ ως ανάξιο σχολιασμού ποταπέ προβοκάτορα!
Πιθανόν σε αυτές τις πιέσεις το 'πλαϊνό' να χάνει την όποια ελαστκότητά έχει και να συμπεριφέρεται πιο σκληρά.
Όχι, δεν συμπεριφέρεται πιο σκληρά, πιο μαλακά συμπεριφέρεται αλλά έχει μια -ας πούμε- αφύσικη επαναφορά, σαν ελατήριο.
Α, είναι Goodyear Eagle F1 GS-D3.
-
Τις προάλες είδα ένα μηχάνημα (ηλεκτρική τρόμπα) της Michelin, από αυτές που παίρνουν ρεύμα από τον αναπτήρα. Με ενσωματωμένο πιεσόμετρο.
Είχε μια πολύ ενδιαφέρουσα λειτουργεία στην οποία έβαζες την πίεση που θέλεις να βάλεις στο ελαστικό και αυτό μόλις έφτανε στο όριο αυτό σταματούσε. Τιμή 55 ευρώ.
Το έχει δεί κανείς άλλος ή έχει ακούσει κάτι γι αυτό; -
tazio μας εστειλες!
Που το πουλανε αυτο?
Λετε να το εχουνε τα autoplus? -
Ο χρήστης karib έγραψε:
tazio μας εστειλες!
Που το πουλανε αυτο?
Λετε να το εχουνε τα autoplus?Στο Praktiker το είχανε πριν κανα μήνα.
Πάντως το απλό ηλεκτρονικό της Michelin που πήρα με απογοήτευσε! Μικρή ακρίβεια και όχι δεδομένη αξιοπιστία. Το ακριβό γιατί να είναι καλύτερο; -
...
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Στο Praktiker το είχανε πριν κανα μήνα.
Πάντως το απλό ηλεκτρονικό της Michelin που πήρα με απογοήτευσε! Μικρή ακρίβεια και όχι δεδομένη αξιοπιστία. Το ακριβό γιατί να είναι καλύτερο;Τι ακριβώς έκανε και δεν είναι αξιόπιστο;
-
Αν το πιέσω λίγο παραπάνω στη βαλβίδα δείχνει τα διπλά-τριπλά κ.λ.π.
Άλλες φορές δείχνει χαμηλότερα στη πρώτη μέτρηση και στην αμέσως επόμενη το 'σωστό' (όπου σωστό θεωρώ ότι είναι ότι δείχνει κοντά στην αναμενόμενη πίεση).
Επίσης, η ακρίβειά του είναι στο πρώτο δεκαδικό και όχι στο δεύτερο, όπου η μέτρηση γίνεται στο συν-πλην 5! Αν αφαιρέσω λίγο αέρα, συνεχίζει πολλές φορές να δείχνει το ίδιο .... (αν θυμάμαι καλά σε bar). -
Πίεση; Ποια πίεση; Στα λάστιχα; Ποια λάστιχα; Το έχω ξεχάσει το άθλημα αυτό
-
Τελικα μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι πας στο ενα πρατηριο και κανεις μετρηση και σου βγαζει x και πας αμεσως σε β πρατηριο και σου βγαζει ψ?
Εννοω γιατι τοσες διαφοροποιησεις και πως ξερουμε οτι το πρατηριο που μας βαζει αερα, οντως το κανει καλα? -
Γιατί δεν έχουν βαθμονομημένα μηχανήματα, γιατί υπάρχει ένα ποσοστό ακρίβειας ανάλογα με τον κατασκευαστή στο πώς μετράει το όργανο, γιατί ζεστάθηκε το λάστιχο και ανέβηκε η πίεση.
Πίεση αέρα στα ελαστικά