-
Ο χρήστης syele έγραψε:
ΜΑΘΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕλληνικη ταινια (κομωδια) το κανατε. Οπως λεμε....'Μπαρμπα-Γιωργοοοοοο'
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
ΓΑΒΡΗΛ, ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΛΙΓΟ. ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ) .
ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ. ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠ ΌΣΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ. ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΕΧΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΥΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙ...
ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ, ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΪ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ (ΑΝ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ) ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ 'ΛΙΓΟΙ' ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ, ΑΝ ΟΧΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ.ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΒΗΣΗΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ USERS ΑΠΟ ΤΟΥΣ MODERATORS ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟ.
ΟΚ jim147.
-
Ο χρήστης AJV έγραψε:
Κατ' αρχάς, χαλάρωσε......Το topic σου αρκετά snob, προκλητικό, αρχηγικό, ειρωνικό αλλά κυρίως περιέχει αρνητικούς προσωπικούς χαρακτηρισμούς για άτομα εδώ μέσα κατά τη γνώμη μου αξιόλογα.
Το τοπικ μου ειναι σνομπ σε σενα. Σε σενα ομως δεν απευθηνεται. Εκτος και εαν εισαι μελος του περιοδικου.
Πώς θες να σου απαντήσει κάποιος στα σοβαρά οταν ξεκινάς μια κουβέντα σε τέτοιο ύφος: 'Προς 4 Τροχοι: Σας προκαλω...', 'κομπλεξικοί' κλπ κλπ.
Υφος? Υφος εχουν αυτοι που γραφουν τα τυπου σχολια που ανεφερα πιο πανω. Αλλα, απο οτι φενεται δεν εχεις την ικανοτητα και την κριση για να ξεκαθαρισεις κατι τετοιο. Επισης σε υπενθυμιζω οτι η προκληση δεν παει σε σενα. Αρα μην την παιρνεις προσωπικα.
Επίσης....
Λες οτι μπορείς να βοηθήσεις τον ΚΚ και τους 4Τ δωρεάν..... μήπως 'την έχεις δει' λιγάκι, φιλαράκο.Οχι καθολου. Δεν νιωθω περηφανος που τυχαινει να ξερω την αληθεια για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινηστιστικη πραγματικοτητα. Απλως νιωθω τυχερος. Επισης μεχρι τωρα δεν εχω δει αποδηξεις οτι υπαρχουν καποιοι στο περιοδικο που καταλαβενουν την ΗΠΑμερικανικη αγορα αλλα και τις ΗΠΑμερικανικες εταιριες αυτοκινητου. Αρα, οχι. Δεν την 'εχω δει'. Τελος αντι να λες 'wow θα κανεις τετοιο κοπο χωρις πληρωμη', μου λες οτι την εχω δει? Αρα για σενα ο χρονος του αλλου ειναι τζαμπα ετσι? ΟΚ. Αρα διαφωνουμε σε αυτο.
Είμαι σίγουρος οτι εισαι νεαρός σε ηλικία και αυτό είναι το μόνο που σε σώζει από μια πολύ κακή κριτική.
Η ηλικια μου ειναι στην υπογραφη μου. Νεαρος δεν ειμαι. Ουτε γερος ειμαι ομως.
Εύχομαι στα επόμενα topics να είσαι πιο 'ώριμος' για να μπορέσουμε να συζητήσουμε για το θέμα που σε απασχολεί και να είσαι σίγουρος οτι, με καλή θέληση και χωρίς αιχμές, θα την βρούμε την άκρη...
Επηδει νομιζεις εσυ οτι εγω δεν ειμαι ωριμος, αυτο δεν σημενει οτι αυτο ειναι και ετσι. Κατι μου λεει ομως οτι δεν παρακολουθησες τους λογους γιατι ανοιξα αυτο το θρεντ. Διαβασε τα τελευταια 50 μυνηματα μου και ισως καταλαβεις.
Σ' ευχαριστώ που με άκουσες
Παρακαλω. Ολοι αξιζουν να ακουστουν απο ολους. Ειναι ενα απο τα principles μου. Τα λεμε.
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Εγώ χωρίς να ειπισέλθω σε σχολιασμό της ουσίας του post του gravrill που κάθε άλλο παρά την αυτοκίνηση αφορά, θα πώ ότι σύμφωνα με μετρήσεις αμερικάνικων περιοδικών και sites το πιο καλοπουλημένο SUV των δύο τελευταίων ετών στην αμερική ήταν το SANTA FE !Μπορεις να μου δηξεις απο που το βρηκες αυτο? Διοτι το αμφιβαλω με την πρωτη ματια.
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Gavriil εκει στο Αμερικα αλλη δουλεια δεν εχεις να κανεις???Ασχολεισαι με κατι η περνας ολο σου τον καιρο με το να κανεις post
για την αναγεννηση της GM??Οχι. Απο τον ουρανο πεφτει το χρημα σαν το μανα.
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Gavriil εκει στο Αμερικα αλλη δουλεια δεν εχεις να κανεις???Ασχολεισαι με κατι η περνας ολο σου τον καιρο με το να κανεις post
για την αναγεννηση της GM??Απ' οτι φαινεται η κυρια ασχολια σου ειναι η διαφημηση της Αμερικα
και των προιοντων της. Και μιλαμε για desperate promotion, γεμισες ολο
το φορουμ με το τι γινεται στο Detroit. Τι συμβαινει δεν πουλανε??
Μηπως η χωρα των θαυματων αρχιζει να παραπαιει???Αν ζητας να βρεις δουλεια απο τους 4Τ ως ανταποκριτης Αμερικα επικοινωνησε με το περιοδικο κατευθειαν, αλλα αν κρινω απο τις αντιδρασεις του φορουμ η στηλη σου στους 4Τ δεν θα ειναι και τοσο
popular.Και εν τελει, απο τα λεγομενα σου, με το συγκεκριμενο υφος και στυλ
η θα πρεπει ολοι εμεις εδω να εχουμε σαν προτυπο τον μεσο Αμερικανο πολιτη, η θα πρεπει να μετακομισουμε στο Αμερικα για να δουμε μια
'ασπρη μερα'.Τελος παντων, ετσι ειναι αν ετσι νομιζεις εσυ, στο κεντρο του κοσμου στο Midwest.
Οτι πεις ttcq. ΟΚ.
-
Ο χρήστης Dayan έγραψε:
Ελειψα λιγο καιρο απο το site και εχω χασει επισοδια!!Χωρις να θελω να παρω μερος μεταξυ Ελληνων και Αμερικανων, και εχοντας υπ' οψιν οτι ο Θειος μου ζει απο μικρο παιδι στην Αμερικη και τωρα δουλευει ως shift manager στο Ceasar's Palace (Casino, Las Vegas), πρεπει να συμφωνησω με τα λεγομενα.
Οποιος Ελληνας εφυγε απο την Ελλαδα, πηγε στις ΗΠΑ, και ή ερχεται για διακοπες sto Ellada ή εχει επιστρεψει μονιμα, κανει μπαμ απο μακρυα!! Και γιατι?
Εχει το υφος.
Και ειμαι σιγουρος οτι ξερετε για πιο υφος μιλαω!! 'Κοιταχτε με, εσεις τα Ελληνακια, ξερετε ποιος ειμαι εγω, ξερετε τι εχω στο Αμερικα, τι κουβαδακια οδηγειτε εδω (1000cc? υπαρχει τετοια μηχανη? Υugo? Τι ειναι? Τρωγεται?), κτλπ...
Δουλευα σερβιτορος για μια περιοδο και συνεπως γνωρισα πολλους τετοιους που **προσπαθουσαν **να μιλησουν Αγγλικα με Αμερικανικη προφορα και ελεγαν μαλακιες, το παιζαν δυσκολοι και παραξενοι, και γιατι δεν σερβιραμε οπως στην Αμερικη, κτλπ, και μετα εφευγε ο πλουσιος και δεν ειχε ιδεα οτι ηταν πρεπων αν αφησει και κατι στο παιδι γιατι οντως σκιστηκε για να το ευχαριστησει!!
Αλλα δεν φταινε και αυτοι οι κακομοιροι, οταν εχουν τον 'Πλανηταρχη' να ονομαζει τον πολεμο 'Operation Freedom' αντι για 'Operation Let's See Who Has A Bigger D..k!'
To καλυτερο οπλο για αυτους τους κακομοιρηδες λοιπον ειναι να μην τους δινουμε καθολου σημασια - προτιμοτερο απο το να τους βγαλουμε απο το forum!!
Καλη Χρονια στους υπολοιπους...
Ποσο σχετικο με το θεμα ειναι αυτο ρε συ Dayan.
Οσο για το υφος, κανεις λαθος. Η πλακα ειναι οτι ολοι κολλησαν στο δικο μου υφος αλλα τα ποστ που εβαλα στην αρχη του μυνηματος απο αλλους κανεις δεν τα βλεπει. Υποκριτες μεχρι το κοκαλο. Για την ΑΛΗΘΕΙΑ κανεις δεν νοιαζεται. Ισως γιαυτο ο Καββαθας να μην γραφει πολλα για την αυτοκινηση των ΗΠΑ. Με τον αντι-ΗΠΑμερικανισμο που υπαρχει εκει, το 4Τροχοι θα κλησει.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Σχολια απο πολλους αναγνωστες του φορουμ:
'Μπορεις να μου πεις καποιες τεχνολογικες εξελιξεις των αμερικανων στα αυτοκινητα?'
'Τους Αμερικάνους τους αφήνω απ'έξω γιατί είναι από άλλον πλανήτη...τα ταξίδια του Γκιούλιβερ!!Όλα εκεί είναι τεράστια από αμαξώματα μέχρι κινητήρες και καταναλώσεις...αλλά αφού έτσι τους αρέσει τί να πώ;γι'αυτό δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να πουλήσουν στην Ευρώπη.'
Και αλλα τετοια παρομοια.
Σε αυτο το σημειο προκαλω τον κυριο Καββαθα και ολο το περιοδικο για ενα αφιερωμα στο περιοδικο τυπου 'Η ΗΠΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ'. Ή οπωσδηποτε διαλεξετε να το ονομασετε.
ΚΚ, οπως περνεις ολο το benefit ως ενας απο τους κυριους ανθρωπους που διδαξε πολλους Ελληνες αναγνωστες την αληθεια για την αυτοκινηση, απο Ελλαδα και Ευρωπη, ετσι πρεπει να 'παρεις' και την κριτικη για την αθλια και γελοια αυτη κατασταση που επικρατει στην Ελλαδα με τους αναγνωστες και για το ποσο παραπληροφορημενοι ειναι για το τι εστι ΗΠΑμερικανικη αυτοκινηση. Η κατασταση ειναι pathetic AT BEST. Και ο κυριος λογος ειναι οτι ακουω τα παραπανω οχι μονο απο κομπλεξικα ατομα (ειτε σε σχεση με την αυτοκινηση, ειτε σε σχεση με αντι-ΗΠΑμερικανισμο γενικως), αλλα και απο ατομα που δεν εχου τα παραπανω 'προβληματα' και 'παθησεις' και απλα ειναι παραπληροφορημενοι. Μονο και μονο για αυτο το τελευταιο γκρουπ ατομων, τους αξιζει ενα τετοιο αφιερωμα και η υπαρξη αυτων των ανθρωπων κανει την υπαρξη τετοιου αφιερωματος αναγκαιο.
Και ως 'πατηρ' της αυτοκινησης ξαναλεω, εσενα κρινω και κατακρινω πρωτα για αυτη την...αθλοια κατασταση (κι ας μην ειναι ετσι πραγματικα - παντα φτεει ο αρχηγος, ξερεις τι εννοω, σε G7 χωρα σουδασες). Anyway, ΚΚ, η γνωμη μου ειναι οτι, εμπεδωνοντας την αληθεια για την πραγματικοτητα της αυτοκινησης εκτος Ευρωπης ειναι κλειδι για να καταλαβουν οι αναγνωστες την Ευρωπαικη αυτοκινηση. Και αντιστροφα.
By the way, ειμαι στην διαθεση σου να σας βοηθησω για ενα τετοιο αφιερωμα. Χωρις πληρωμη.
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥ ΤΗ ΧΑΡΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ 4Τ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΦΛΥΑΡΙΑ ΠΕΡΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ DESPERATE....
Αυτοι που ειναι DESPERATE ειστε εσεις. Ο ΚΚ μπορει να σας σωσει αλλα μαλλον 'he doesnt wonna go there'
-
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!
Μα είναι δυνατό σε ένα forum που υποτίθεται 'ενώνει' άτομα με μια κοινή τρέλα ή έστω χόμπυ να υπάρχουν καβγάδες λόγο διαφορετικότητας των απόψεων;!!
Και διαφορά νοοτροπίας θα υπάρξει και διαφορά απόψεων και διαφορά επιπέδου, αλλά όχι και τέτοια ειρωνία και τόσες μπηχτές!!
Τους ίδιους τους Ferrari,Ford,Honda κλπ κλπ να βάζαμε στο forum δε θα αντιμετώπιζαν τους άλλους ανταγωνιστές τους έτσι!Πόσο μάλλον εμείς που είμαστε απλά 'χρήστες' οχημάτων.Καλή η τρέλα μας,αλλά όχι κι έτσι!
Επειδή κάποιος ζει στο Χ μέρος και άλλος στο Ψ και άλλος στο Ζ και έχει διαφορετική αντίληψη,νοοτροπία και αισθητική δε θα πλακωθούμε κιόλας. Εκτός και αν γράφηκα σε forum μεγαλομετόχων των εταιριών!Δε συνηθίζω να κάνω παρατηρήσεις και συγνώμη αν πρόσβαλα κανέναν, αν και μίλησα γενικά, αλλά δεν άντεξα.
Πολύ φιλικά Μπάμπης.
Υ.Γ. Επειδή εδώ στη Θεσ/νίκη και γενικά στην επαρχία είναι 'άλλη' Ελλάδα, γνωρίζει κανένας να μου πεί αν υπάρχει αντιπροσωπεία της MUGEN στην Αθήνα;Παλιά υπήρχε σίγουρα γιατί είχα 'ψωνίσει'.Πλέον υπάρχει;Αν ναι,κανένα τηλ ή καμιά διεύθυνση μπορεί να 'πέσει';
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης babis έγραψε:
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!
Μα είναι δυνατό σε ένα forum που υποτίθεται 'ενώνει' άτομα με μια κοινή τρέλα ή έστω χόμπυ να υπάρχουν καβγάδες λόγο διαφορετικότητας των απόψεων;!!
Και διαφορά νοοτροπίας θα υπάρξει και διαφορά απόψεων και διαφορά επιπέδου, αλλά όχι και τέτοια ειρωνία και τόσες μπηχτές!!
Τους ίδιους τους Ferrari,Ford,Honda κλπ κλπ να βάζαμε στο forum δε θα αντιμετώπιζαν τους άλλους ανταγωνιστές τους έτσι!Πόσο μάλλον εμείς που είμαστε απλά 'χρήστες' οχημάτων.Καλή η τρέλα μας,αλλά όχι κι έτσι!
Επειδή κάποιος ζει στο Χ μέρος και άλλος στο Ψ και άλλος στο Ζ και έχει διαφορετική αντίληψη,νοοτροπία και αισθητική δε θα πλακωθούμε κιόλας. Εκτός και αν γράφηκα σε forum μεγαλομετόχων των εταιριών!Δε συνηθίζω να κάνω παρατηρήσεις και συγνώμη αν πρόσβαλα κανέναν, αν και μίλησα γενικά, αλλά δεν άντεξα.
Πολύ φιλικά Μπάμπης.Πέστα ρε Μπάμπη, αρκετά κράτησε η ιστορία...
-
Wow! Πολυ σοβαρα περνεται ασημαντα πραγματα στην ζωη, ειναι οφθαλμοφανες. Σαν τι θα γινει δηλαδη? Θα ερθει ο πατερας σου να μας....? Ή θα με διαγραψουν απο το φορουμ?
Γαβριήλ πραγματικά λυπάμαι για τη συμπεριφορά σου.Με ένα post μου άλλαξες όλη την εικόνα που είχα σχηματίσει για σένα.
Μέχρι σήμερα πίστευα οτι είσαι ένας σοβαρός άνθρωπος που λόγω του οτι ζεις στις Η.Π.Α και αγαπάς τη χώρα αυτή είσαι παρεξηγημένος και αδίκως δεχεσαι συχνά επιθετικά posts.Δυστυχώς η εικόνα αυτή χάλασε.
Και οταν μίλησα για ευθήνη μίλησα για την προσωπική σου εικόνα και τιμή εσύ όμως άλλα κατάλαβες(τσαμπουκάδες και bans). -
Καλα πως μου ξεφυγε αυτο το θρεντ.
Μαλλον γιατι εχουν αγριεψει τα πραγματα σε κανα δυο αλλα που ετσι και αλλοιως ειναι τετελεσμενο οτι θα καταληξουν σε πολεμο αποψεων μεταξυ
ΗΠΑ και Ελλαδας. (δηλαδη τι περιμενεις οταν ονομαζεις ενα Ιαπωνια vs Ευρωπη vs ΗΠΑ κατ εμε ειναι σκετο δολωμα)Ν.
-
Γαβριήλ,οδηγείς 2 Ιαπωνικά αυτοκίνητα ο ίδιος,μας δουλεύεις ;;
Ok,έχουν προοδεύσει στις ΗΠΑ [αν δεν κατάλαβες,έτσι αρέσκεσαι να απαντάς και θα απαντούσες στη θέση μου]
Η λογική όμως κλασσική.Φθηνοί κινητήρες με μεγάλη ροπή/κυβισμό,βελτιώσιμοι,μεγάλα αμαξώματα,ελάχιστα σέρβις (τουλάχιστον κάτι εποικοδομητικό) και όσο το δυνατόν φθηνότερη κατασκευή.Φυσικά επειδή οι πελάτες είναι εθισμένοι στις καλές τιμές και τη δύναμη της αγοράς (βλέπε υπερπόντιοι πόλεμοι για πόσο), διατίθενται συνήθως και λιγότερα extra,καθώς αυτός ο επιεικώς παρορμητικός λαός ακολουθεί τους κανόνες του marketing και στην αγορά αυτοκινήτου,δηλ χρήματα να έχει,να τα αλλάζει σαν πουκάμισα.Κατά τ' άλλα,να περάσουμε τα emission test στο Cali,τα crash test 'κάπως',κι ας χεστεί ο βενζινάς κι ο νεκροθάφτης στο τάληρο (εξαιρέτω SUV στο 2ο).
Εδώ,αυτός που αγοράζει αμερικάνικο,έχει το τεκμήριο αλλά δεν θέλει να διαθέσει τα χρήματα για το αντίστοιχο ευρωπακό (ή λόγω μεγέθους να πουλήσει μούρη).Ο Αμερικάνος απλά δεν έχει τα χρήματα/ασφάλεια για το ευρωπαϊκό/J-spec ή είναι κολλημένος 'πατριώτης'.
so what about american cars?
-
στο παραπάνω post μπορεί να μην σοβαρλογώ 100%,αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να κοροϊδέψω τα προϊόντα που σας πουλάει για αυτοκίνητα η GM και η Ford. Ευτυχώς πήραν οι Ιάπωνες στα σοβαρά αυτή την αγορά (μόλις τώρα οι Ευρωπαίοι) και χάρηκε η ψυχούλα του Αμερικάνοι τουτού κι όχι... batmobile.
Α! και φυσικά ήθελα να απαντήσω επί της ουσίας σε θέμα που θέλω να ακούσω τη φώτισή σου,κι όχι πως δεν απευθύνεσαι σε εμένα.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
στο παραπάνω post μπορεί να μην σοβαρλογώ 100%,αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να κοροϊδέψω τα προϊόντα που σας πουλάει για αυτοκίνητα η GM και η Ford. Ευτυχώς πήραν οι Ιάπωνες στα σοβαρά αυτή την αγορά (μόλις τώρα οι Ευρωπαίοι) και χάρηκε η ψυχούλα του Αμερικάνοι τουτού κι όχι... batmobile.Α! και φυσικά ήθελα να απαντήσω επί της ουσίας σε θέμα που θέλω να ακούσω τη φώτισή σου,κι όχι πως δεν απευθύνεσαι σε εμένα.
H ερωτηση ειναι οτι αν κοροιδευσουμε και εμεις την κατασταση στην Ελλαδα (αυτοκινηστικη αν και εσυ το γενικευεις) πως θα το παρεις; Γιατι οι περισσοτεροι εδω τρελλενονται και 'απογειωνονται' αμα τα ακουνε.
Δηλαδι περιμενεις να δεχθουμε τη σποντα και να πουμε και ευχαριστω;
Οχι δηλαδη οτι υπαρχει καποια διαφορα αμα τα πουμε η δεν τα πουμε αλλα απλως αναρωτιεμαι.
Ν.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Γαβριήλ,οδηγείς 2 Ιαπωνικά αυτοκίνητα ο ίδιος,μας δουλεύεις ;;Ok,έχουν προοδεύσει στις ΗΠΑ [αν δεν κατάλαβες,έτσι αρέσκεσαι να απαντάς και θα απαντούσες στη θέση μου]
Η λογική όμως κλασσική.Φθηνοί κινητήρες με μεγάλη ροπή/κυβισμό,βελτιώσιμοι,μεγάλα αμαξώματα,ελάχιστα σέρβις (τουλάχιστον κάτι εποικοδομητικό) και όσο το δυνατόν φθηνότερη κατασκευή.Φυσικά επειδή οι πελάτες είναι εθισμένοι στις καλές τιμές και τη δύναμη της αγοράς (βλέπε υπερπόντιοι πόλεμοι για πόσο), διατίθενται συνήθως και λιγότερα extra,καθώς αυτός ο επιεικώς παρορμητικός λαός ακολουθεί τους κανόνες του marketing και στην αγορά αυτοκινήτου,δηλ χρήματα να έχει,να τα αλλάζει σαν πουκάμισα.Κατά τ' άλλα,να περάσουμε τα emission test στο Cali,τα crash test 'κάπως',κι ας χεστεί ο βενζινάς κι ο νεκροθάφτης στο τάληρο (εξαιρέτω SUV στο 2ο).
Εδώ,αυτός που αγοράζει αμερικάνικο,έχει το τεκμήριο αλλά δεν θέλει να διαθέσει τα χρήματα για το αντίστοιχο ευρωπακό (ή λόγω μεγέθους να πουλήσει μούρη).Ο Αμερικάνος απλά δεν έχει τα χρήματα/ασφάλεια για το ευρωπαϊκό/J-spec ή είναι κολλημένος 'πατριώτης'.
so what about american cars?
Μια και λες οτι η αμερικανικη βιομηχανια ειναι μεγαλες ροπες, κυβικα τι λες για τα εξης:
Mercedes S420, S500, S500 AMG S55, E55
BMW 740, 750, M5, X5 4.4l
Jaguar XJ
Ferrari Enzo
Lamborgini Diablo
Passat W8, Phaeton
Audi 4.2
Rolls Royce
BMW motorcycles K1200, R1150rs, rt ( δηλαδη χρειζομαστε πιο πολλα κυβικα; οι R90, R100, R1100 δεν μας εφθαναν)
και πολλα αλλα.Αμα προσεξεις οι μηχανες σιγα σιγα μεγαλωνουν. Γιατι νομιζεις; γιατι τα θελουν οι Αμερικανοι; Οι ιδιοι οι Γερμανοι και οι λοιποι Ευρωπαιοι τα θελουν. Και οι ακριβες βενζινες δεν φαινεται να τους απασχολουν τοσο πολυ. Και μην μου αρχισεις οτι ολα αυτα τα αυτοκινητα ειναι ελιτιστικα και καλα γιατι δεν το πιστευω.
Ν.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μια και λες οτι η αμερικανικη βιομηχανια ειναι μεγαλες ροπες, κυβικα τι λες για τα εξης:Mercedes S420, S500, S500 AMG S55, E55
BMW 740, 750, M5, X5 4.4l
Jaguar XJ
Ferrari Enzo
Lamborgini Diablo
Passat W8, Phaeton
Audi 4.2
Rolls Royce
BMW motorcycles K1200, R1150rs, rt ( δηλαδη χρειζομαστε πιο πολλα κυβικα; οι R90, R100, R1100 δεν μας εφθαναν)
και πολλα αλλα.Αμα προσεξεις οι μηχανες σιγα σιγα μεγαλωνουν. Γιατι νομιζεις; γιατι τα θελουν οι Αμερικανοι; Οι ιδιοι οι Γερμανοι και οι λοιποι Ευρωπαιοι τα θελουν. Και οι ακριβες βενζινες δεν φαινεται να τους απασχολουν τοσο πολυ. Και μην μου αρχισεις οτι ολα αυτα τα αυτοκινητα ειναι ελιτιστικα και καλα γιατι δεν το πιστευω.
Κοίτα να δεις Νίκο. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις πιο πάνω όπως και να το κάνουμε (και για να πούμε και του στραβού το δίκιο δηλαδή) απευθύνονται σε ένα ειδικό και περιορισμένο κοινό, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά ακόμη και επί του συνόλου της ΕΕ. Τα περισσότερα είναι αυτοκίνητα πολυτελείας, αυτοκίνητα επιχειρηματιών, πολιτικών προσώπων, ε...πώς να το κάνουμε δεν θα μπορούσαν να είναι 1400cc... Όσον αφορά τις Ενζο και Ντιάμπλο, εκεί το ζητούμενο είναι η δύναμη και μη μου πεις οτι θα μπορούσαν να προσθέσουν τουρμπο, γιατι και πάλι τα κυβικά θα ήταν υψηλά για τις συγκεκριμένες απαιτήσεις ιπποδύναμης (βέβαια είναι εφικτό ένα δίλιτρο να βγάζει 600HP, αλλά μόνο στα dragster, πουθενά αλλού...) Όσο για τη μοτοσυκλέτα της BMW, είναι μια μοτοσυκλέτα τουρισμού, καθαρά τουριστική. Εκεί απαιτείς αθόρυβο κινητήρα, αλλά και ισχύ ώστε η ενεργητική ασφάλεια να είναι ψηλά... Τέλος πάντων, τα αυτοκίνητα που ανέφερες παραπάνω είναι η εξείρεση στην Ευρώπη και όχι ο κανόνας. Απο τη μεριά σου μπορείς να μου αναφέρεις Αμερικάνικα αυτοκίνητα 1000, 1200, 1400 κ.εκ. και αν ναι πόσα? Είναι πολλά? Περισσότερα απο αυτά που θα βρείς στις τελευταίες σελίδες οποιουδήποτε τεύχους των 4Τροχών?
-
Οτι αυτοκινητα αναφερες ποιο πανω, απευθυνονται σε σχετικα μικρο ποσοστο καταναλωτων. Και σιγουρα ενα ποιο βαρυ αυτοκινητο θελει και τα αλογα του.Παρ ολα αυτα ομως για να δειτε τη διαφορα, βαλτε μια BMW 750 η μια S500 διπλα σε ενα ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ αμερικανικο υποβρυχιο και θα καταλαβεται αμεσως οτι αν και μεγαλα τα ευρωπαικα ειναι συμαζεμενα Αν δε κατεχετε και λιγο απο μηχανολογια(λιγο οχι πολυ)ανοιξτε και τα καπω για να δειτε οτι οι Γερμανοι εχουν ραφιναρισμενα μοτερ και τεχνολογια τη στιγμη που γιατους αμερικανους τεχνολογια σημαινει...........διαμετρος κυλιδρου Καντε και μια συγκριση σε καταναλωση Οσο για Lambo και Ferrari μη μπερδευετε τα μπουτια σας!!Ειναι SUPERCAR Kαι γνωριζεται πολυ καλα οτι το αμερικανακι οταν πληρωνει κανει...............ΚΡΑΑ για τα Γερμανικα αυτοκινητα και τα Ιταλικα Supecars Eπισης γνωριζεται πολυ καλα οτι η αμερικανικη αγορα απειληθηκε πολακις ειδικα απ τους ιαπωνες(αληθεια τι εγινε το 1980? )ενω οι Γερμανοι αν και τα ιαπωνικα φθηνοτερα δεν εχουν κανενα λογο να ανυσηχουν.Τα πρωτα 100 χρονια ειναι δυσκολα Ισως καποτε κοψει και τους αμερικανους να λειτουργησουν ως μηχανικοι Αλλα 100 να τους μιμιθουν...............εχει ο θεος.!!!!!!Παντως ζειτε σε μαγικη χωρα
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Μια και λες οτι η αμερικανικη βιομηχανια ειναι μεγαλες ροπες, κυβικα τι λες για τα εξης:
Mercedes S420, S500, S500 AMG S55, E55
BMW 740, 750, M5, X5 4.4l
Jaguar XJ
Ferrari Enzo
Lamborgini Diablo
Passat W8, Phaeton
Audi 4.2
Rolls Royce
BMW motorcycles K1200, R1150rs, rt ( δηλαδη χρειζομαστε πιο πολλα κυβικα; οι R90, R100, R1100 δεν μας εφθαναν)
και πολλα αλλα.Αμα προσεξεις οι μηχανες σιγα σιγα μεγαλωνουν. Γιατι νομιζεις; γιατι τα θελουν οι Αμερικανοι; Οι ιδιοι οι Γερμανοι και οι λοιποι Ευρωπαιοι τα θελουν. Και οι ακριβες βενζινες δεν φαινεται να τους απασχολουν τοσο πολυ. Και μην μου αρχισεις οτι ολα αυτα τα αυτοκινητα ειναι ελιτιστικα και καλα γιατι δεν το πιστευω.
Κοίτα να δεις Νίκο. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις πιο πάνω όπως και να το κάνουμε (και για να πούμε και του στραβού το δίκιο δηλαδή) απευθύνονται σε ένα ειδικό και περιορισμένο κοινό, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά ακόμη και επί του συνόλου της ΕΕ. Τα περισσότερα είναι αυτοκίνητα πολυτελείας, αυτοκίνητα επιχειρηματιών, πολιτικών προσώπων, ε...πώς να το κάνουμε δεν θα μπορούσαν να είναι 1400cc... Όσον αφορά τις Ενζο και Ντιάμπλο, εκεί το ζητούμενο είναι η δύναμη και μη μου πεις οτι θα μπορούσαν να προσθέσουν τουρμπο, γιατι και πάλι τα κυβικά θα ήταν υψηλά για τις συγκεκριμένες απαιτήσεις ιπποδύναμης (βέβαια είναι εφικτό ένα δίλιτρο να βγάζει 600HP, αλλά μόνο στα dragster, πουθενά αλλού...) Όσο για τη μοτοσυκλέτα της BMW, είναι μια μοτοσυκλέτα τουρισμού, καθαρά τουριστική. Εκεί απαιτείς αθόρυβο κινητήρα, αλλά και ισχύ ώστε η ενεργητική ασφάλεια να είναι ψηλά... Τέλος πάντων, τα αυτοκίνητα που ανέφερες παραπάνω είναι η εξείρεση στην Ευρώπη και όχι ο κανόνας. Απο τη μεριά σου μπορείς να μου αναφέρεις Αμερικάνικα αυτοκίνητα 1000, 1200, 1400 κ.εκ. και αν ναι πόσα? Είναι πολλά? Περισσότερα απο αυτά που θα βρείς στις τελευταίες σελίδες οποιουδήποτε τεύχους των 4Τροχών?
Παρα παρα πολυ λιγα.
Δεν νομιζω οτι θα τα καταφερναν πολλυ καλα τοπικα.
Μην ξεχνας οτι τα 4κυλιδρα εδω θεωρουνται 'μικρα'Ν.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Παρα παρα πολυ λιγα.
Δεν νομιζω οτι θα τα καταφερναν πολλυ καλα τοπικα.
Μην ξεχνας οτι τα 4κυλιδρα εδω θεωρουνται 'μικρα'Eπομένως συμφωνούμε απόλυτα... Ρε γαμώτο τσάμπα έγραφα τόση ώρα... Τέλος πάντων, σοβαρά τώρα, δεύτερη φορά που συμφωνούμε, κάτι δεν πάει καλά εδώ.....
Προς 4 Τροχοι: Σας προκαλω...