-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Το αμάξι είναι φανταστικό! το μοτέρ το ίδιο! **τι άλλο θέλεις;; **:DΕσενα για σωματοφυλακα, την Pamela Aderson για συνοδηγο,και δωρεαν βενζίνη για μια ζωή
Θα κανω και test drive για να δω τι παιζεται, παντως δυσκολα θα φυγω απο το S40.
Οταν θελω να το πουλησω θα παω στην Σουηδικη πρεσβεια και θα το παρκαρω μονιμα απεξω με ενα ΠΩΛΕΙΤΑΙ και το τηλ μου
-
καταρχην για bmw-aoydι καινουργια η διαφορα ειναι τουλαχιστον 5000ευρω με τον ιδιο εξοπλισμο-summum gia s40-
τα ιδια μου ελεγαν και μενα οταν πηγα να παρω το βολβο το 2000 και για να βαλω ενα δερμα-ηλιοροφη-ξυλινοτιμονι στο αουντι ηθελα ενα ακομα αμαξι...
επισης σε οδικη συμπεριφορα το βολβο σε σχεση με το μπροσθιοκινητο α4 ειναι μια η αλλη. αυτο που ειναι αλλου ειναι η bmw αλλα η μπεμπα θελει και 3000κ.εκ αλλιωςεπισης το βολβο εχει μακραν τις καλυτερες προοπτικες βελτιωσης απο ολα.
αλλοα αμα ελλαδα δε το ξερουν.
σκεφτειτε οτι το ιδιο ακριβως μοτερ φορα το s60 t5 me 250 ps και το ιδιο με αλλο τουρμπο και καποιες αλλαγες το s60r με 300αλογακια....παντως το 4χ4 δεν καιει τοσο παραπανω . οι 17αρες π.χ θα καινε πιο πολυ!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
παντως το 4χ4 δεν καιει τοσο παραπανω . οι 17αρες π.χ θα καινε πιο πολυ!
Οι 18αρες; Ειναι οι μονες που μου αρεσουν απο τις Volvo.
-
θα ελεγα ναι στις 18αρες , ειδικα αμα το ροπιασεις κιολας. θα εχει διαφορα στην προσφυση.
το πολυ-πολυ στη χειροτερη να σου τσιμπησει καννα λιτρο -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αυτο που ειναι αλλου ειναι η bmw αλλα η μπεμπα θελει και 3000κ.εκ αλλιωςΔηλαδή η 2.5 με τα 218 άλογα δεν θα πηγαίνει βήμα...
-
..για καποιον που εχει ibiza 1.8t (σωστα tiger?) δυστυχως φαινεται αργο.
οχι πως υστερει σε στησιμο και σε ολα τα υπολοιπα για τα οποια ειναι γνωστη η bmw..ισα-ισα
αλλα θα σκασεις ενα καρο λεφτα για να πηγαινεις ουσιαστικα πιο αργα απο πριν???
και το quattro ειναι πιο φτηνο....(?) -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
..για καποιον που εχει ibiza 1.8t (σωστα tiger?) δυστυχως φαινεται αργο.Πραγματι ετσι ειναι.Με το 2.5Τ οι τωρινες επιδοσεις παραμενουν,ενω κερδιζω σε χωρους και ασφαλεια.Ομως σε τέλη,ασφαλιση κτλ χανω
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Καλό θα ήταν να κοιτάξεις και το Mazda6 MPS, με 42990Ε θα έχεις πολύ καλύτερες επιδόσεις απο το volvo (260hp, 0-100km/h:6,6sec, Max.sp:240km/h), καλύτερη οδική συμπεριφορά (λόγω AWD με πίσω διαφορικό τύπου torsen, εξάλλου και το απλό 6άρι φημίζεται για αυτό) μεγαλύτερους χώρους, καλύτερη εμφάνιση (υποκειμενικό βέβαια), καλύτερο εξοπλισμό (το MPS έρχεται σε μια και μοναδική έκδοση που είναι full extra). Επιπλέον όσον αφορά την κατανάλωση δεν νομίζω πως θα καίει περισσότερο απο ένα T5, η απο A4 QTFSI.Καλύφθηκα πλήρως
-
Το 43000 αν το συγκρίνω με το 38500 ειναι σεβαστη διαφορα,μιλαμε για πολλα σουβλάκια Εχει βεβαια παραπανω εξοπλισμο,αλλα ποτε δεν καταλαβα ποια η χρησιμοτητα των extra περαν του να ανεβαζουν την τιμη.
Η καταναλωση θα ειναι σιγουρα παραπανω αφου ειναι AWD.Αλλα ξαναλεω,για τριτη φορα μπας και πεισω κανεναν , δεν θελω τετρακινητο,καιει πολυ και μεταπωλείται δυσκολα.Δεν θελω ενα αυτοκινητο για να χώνομαι με όσο παει στα βουνά,θελω απλως ενα γρηγορο και ασφαλες αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
..για καποιον που εχει ibiza 1.8t (σωστα tiger?) δυστυχως φαινεται αργο.
οχι πως υστερει σε στησιμο και σε ολα τα υπολοιπα για τα οποια ειναι γνωστη η bmw..ισα-ισα
αλλα θα σκασεις ενα καρο λεφτα για να πηγαινεις ουσιαστικα πιο αργα απο πριν???
και το quattro ειναι πιο φτηνο....(?)BMW 325i _ 218 ιπποί _ 0-100 7.0' _ Τελική 245
Volvo S40 T5 _ 218 ίπποι _ 0-100 6.8' _ Τελική 240Εξηγείστε μου κι εμένα γιατί θεωρείτε το Volvo πιο γρήγορο.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αλλα ξαναλεω,για τριτη φορα μπας και πεισω κανεναν , δεν θελω τετρακινητο,καιει πολυ και μεταπωλείται δυσκολα.Δεν θελω ενα αυτοκινητο για να χώνομαι με όσο παει στα βουνά,θελω απλως ενα γρηγορο και ασφαλες αυτοκινητο.Γι' αυτό σου λέω, πάρε τη BMW
-
Σε αυτά τα λεφτά , προσωπικά θα επέλεγα την 325i ... λόγω φιλοσοφίας κατασκευής.
Αντικειμενικά όμως , ίσως το Α4 2.0TFSI Quattro να είναι η καλύτερη επιλογή.Το S40 T5 , αν και μου αρέσει πολύ , δεν νομίζω ότι συγκρίνεται με αυτά τα 2.
*Δεν μπορώ να ακούω για καταναλώσεις ± 1.35 λ/100 , όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο ~40Κ ... ...
-
Αφού δεν θες 'βουνό' θα πρότεινα κάτποιο Α4 quattro.
Νομίζω και το 1.8Τ θα σου φανεί αρκετά γρήγορα,22 κιλά ροπής είναι αυτά!
Η πραγματική τιμή του με το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού (αλλιώς δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω) είναι 38.500.Νομίζω,όμως,ότι είδα μια διαφήμιση που έλεγε για 2000 έκπτωση...
Από κατανάλωση είναι γύρω στα 10 λίτρα με ήρεμη οδήγηση,σε ταξίδια.Στο δικό μας δεν έχω δει ποτέ κάτω από 9,5.Προς τα πάνω,ανεβαίνει κάμποσο αν αρχίσεις να πιέζεις...Αν μπορείς να πάρεις το 2.0Τ,ακόμη καλύτερα!
EDIT:Τώρα πρόσεξα ότι δεν θες τετρακίνητο!Τσάμπα τα έγραψα!
Πάντως κακώς δεν θέλεις!Πάρε,κυρία,πάρεεεε!Είναι καλό πράμα σε λέωωωωω!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Σε αυτά τα λεφτά , προσωπικά θα επέλεγα την 325i ... λόγω φιλοσοφίας κατασκευής.
Αντικειμενικά όμως , ίσως το Α4 2.0TFSI Quattro να είναι η καλύτερη επιλογή.Το S40 T5 , αν και μου αρέσει πολύ , δεν νομίζω ότι συγκρίνεται με αυτά τα 2.
*Δεν μπορώ να ακούω για καταναλώσεις ± 1.35 λ/100 , όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο ~40Κ ... ...
Αυτο που δεν μου λετε οι διαφωνούντες ειναι σε τι υστερει το 2.5Τ ή σε τι ειναι καλυτεροι οι αλλοι (οχι οι τετρακινητοι).
Αυτοκινητο με Tfsi δεν προκειται να παρω, προκειται για κινητηρα που δεν προσφερει τιποτα παραπανω απο τον 1,8Τ,εκτος απο μεγαλυτερο κοστος αγορας,μεγαλυτερα τελη κυκλοφορίας και δαπανηρότερη βελτίωση.
Το να δωσεις 40.000Ε για την αγορά ειναι ενα θεμα,οπως και να το να μην δωσεις αλλα τοσα για την μετακινηση και παραλληλα να κανεις test drive καθε τελειωμένο πρατήριο της επαρχίας (βλεπε μικρη αυτονομία).
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αυτο που δεν μου λετε οι διαφωνούντες ειναι σε τι υστερει το 2.5Τ ή σε τι ειναι καλυτεροι οι αλλοι (οχι οι τετρακινητοι).Ειναι ουσιαστικα ενα Μαζντα 3 με καλυτερα καθισματα και λιγο διαφορετικο ταμπλω. Αρα ειναι αντιστοιχο του Γκολφ σε διαστασεις. Πηγαινε να κανεις τεστ ντραιβ ενα 2 λτ Μαζντα 3 να δεις οτι δεν εχουν μεγαλη διαφορα.
Τα Α4, 325 ειναι μια κατηγορια πιο πανω σαν αμαξωματα και πολυ ανωτερα σαν σχεδιαση. Ο 2.0ΤFSi ειναι πιο δυνατος κινητηρας απο τον 1.8τ αλλα αν αξιζει να πληρωσεις το αυξημενο κοστος, δεν ξερω, αλλα αξιζει να παρεις 2.5τ Βόλβο;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Σε αυτά τα λεφτά , προσωπικά θα επέλεγα την 325i ... λόγω φιλοσοφίας κατασκευής.
Αντικειμενικά όμως , ίσως το Α4 2.0TFSI Quattro να είναι η καλύτερη επιλογή.Το S40 T5 , αν και μου αρέσει πολύ , δεν νομίζω ότι συγκρίνεται με αυτά τα 2.
*Δεν μπορώ να ακούω για καταναλώσεις ± 1.35 λ/100 , όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο ~40Κ ... ...
Αυτο που δεν μου λετε οι διαφωνούντες ειναι σε τι υστερει το 2.5Τ ή σε τι ειναι καλυτεροι οι αλλοι (οχι οι τετρακινητοι).
Αυτοκινητο με Tfsi δεν προκειται να παρω, προκειται για κινητηρα που δεν προσφερει τιποτα παραπανω απο τον 1,8Τ,εκτος απο μεγαλυτερο κοστος αγορας,μεγαλυτερα τελη κυκλοφορίας και δαπανηρότερη βελτίωση.
Το να δωσεις 40.000Ε για την αγορά ειναι ενα θεμα,οπως και να το να μην δωσεις αλλα τοσα για την μετακινηση και παραλληλα να κανεις test drive καθε τελειωμένο πρατήριο της επαρχίας (βλεπε μικρη αυτονομία).
Είναι αυτό που είπε ο agisd , τα αμαξώματα της Ε90 και του Α4 είναι μια κατηγορία επάνω από το S40 ... που ουσιαστικά είναι ένα Focus sedan.
Για το 4Χ4 , έχε υπόψην σου ότι προσφέρει πραγματική ασφάλεια σε δύσκολες συνθήκες .
Η χρήση (ή όχι) της superplus δεν νομίζω ότι είναι λόγος απόριψης του TFSi ... το επιπλέον κόστος αγοράς είναι.Aφού θέλεις να αποφύγεις τα τέλη κλπ. ενός 2L+ , ο 1.8Τ είναι ιδανικός.
Σαφώς πιο ολοκληρωμένο θα ήταν το 1.8 ΤQ -
tiger ενα 1.8t quattro και εισαι πιο κομπλεδουρας
οχι οτι διαφωνω με το volvo. -
Και μετά αρχίζουν τα στάδια
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Είναι αυτό που είπε ο agisd , τα αμαξώματα της Ε90 και του Α4 είναι μια κατηγορία επάνω από το S40 ... που ουσιαστικά είναι ένα Focus sedan.
Να το αναλύσουμε λίγο αυτο;
Υποτίθεται ότι τα αμαξώματα του Mondeo και του Focus ειναι υποδειγματικα, οποτε το 'ουσιαστικα ενα Focus sedan' δεν θα επρεπε να αποτελει μειωτικο χαρακτηρισμό.Η BMW παιζει με πισω κινηση, οπότε αναπόφευκτα μιλάμε για σύγκριση ανομοίων πραγματων.Επισης με πισω κινηση και φαρδια ελαστικα εχουμε ακριβως το αντιθετο απο οτι εχουμε με τα 4Χ4 στον τομεα της ασφαλειας.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αυτο που δεν μου λετε οι διαφωνούντες ειναι σε τι υστερει το 2.5Τ ή σε τι ειναι καλυτεροι οι αλλοι (οχι οι τετρακινητοι).To S40 είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Άνετο, ασφαλές, γρήγορο, πολυτελές, ποιοτικό και (κατά τη γνώμη μου) όμορφο.
Υστερεί στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης αδυνατώντας να προσφέρει (ειδικά το προσθιοκίνητο) το κάτι παραπάνω...
Αυτά άλλωστε αναφέρονται και στο τεύχος 403 των 4Τ.Η 325i είναι επίσης άνετη, ασφαλής, γρήγορη, πολυτελής, ποιοτική και (κατά τη γνώμη μου πάντα) όμορφη.
Είναι όμως και οδηγικά ενδιαφέρουσα και με έντονη προσωπικότητα...
Η δοκιμή που υπάρχει στο τρέχον τεύχος των 4Τ καταλήγει κάπως έτσι: 'Στο δρόμο της επιστροφής μια σκέψη τριγυρνά μέσα στο μυαλό σου. Είναι δυνατόν να είναι τέλεια; Όχι, δεν είναι, το i-Drive ίσως της κλέβει αυτόν το χαρακτηρισμό.'Αν επιμένεις να πάρεις το Volvo και σου αρέσει τόσο πολύ (στο κάτω κάτω τα πάντα είναι θέμα προσωπικού γούστου...), καλά θα κάνεις και θα το πάρεις γιατί είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Εγώ όμως οφείλω να σου πω ότι η BMW είναι καλύτερη
Volvo S40 2.5T;