-
.
Το πρόβλημα με την ασαφή ένδειξη του δείκτη βενζίνης παρουσιάζεται σε όλους τους κατόχους και ανεξαρτήτως κυβισμού κινητήρα και έκδοσης εξοπλισμού;
-
Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
Οχι απο τον μερικο χιλιομετρητη στο κοντερ.Καθε φορα που βαζω βενζινα τον μηδενιζω.Ο τρόπος οδήγησης και η κατανάλωση αλλάζει. Η ένδειξη παίρνει σαν μέσω όρο τα τελευταία χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Αν λοιπόν σου δείχνει 200 χιλιόμετρα με μια κατανάλωση Α στην προηγούμενη οδήγηση και εσύ κάνεις οδήγηση στα επόμενα χιλιόμετρα με κατανάλωση 2Α τότε πολύ απλά στα 100-120 χιλιόμετρα θα έχεις μείνει. Αυτή είναι η αρχή που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου. Το σύστημα δεν μαντεύει την επόμενη κατανάλωση αλλά την προηγούμενη και βγάζει τον μέσω όρο των χιλιομέτρων που μένουν.
-
Μα κανεις δεν λεει οτι κοιταμε τον υπολογιστη και τα χιλιομετρα που σου παρουσιαζει οτι μπορεις να κανεις.Ασφαλως και εχεις δικιο για αυτο που λες παραπανω.Εμεις μιλαμε για τον δεικτη της βενζινας που σε πουλαει....
Οταν λεω μερικο χιλιομετρητη εννοω αυτον που εχει μεσα στο κοντερ εκει που γραφει και τα συνολικα χιλιομετρα του αυτοκινητου.Αληθεια Xenophon74 ποσο υπολοιπο σου λεει ο υπολογιστης και τη δειχνει ο δεικτης;Εμενα οταν ειχα μεινει μου εδειχνε ακομα καμια 30-40 Km νομιζω και ο δεικτης στην μεσαια απο τις 3 μικρες γραμουλες
-
Μάλλον είμαι αρκετά τυχερός, αφού ουκ ολίγες φορές έχω φτάσει στο βενζινάδικο με ~10 χλμ στον υπολογιστή. Μήπως κινείστε σε αρκετά διαφορετικούς δρόμους από πλευράς ταχύτητας, πχ 10 χλμ σε δρόμο γρήγορης κυκλοφορίας και 10 χλμ στην πόλη; Επίσης μήπως παρκάρετε σε δρόμο με έντονη κλίση; 2 φορές που έχω μείνει παλιότερα, το είχα πάθει όχι εν κινήσει, αλλά όταν προσπάθησα να βάλω μπρος αυτοκίνητο που ήταν παρκαρισμένο σε ανηφόρα με τη μούρη προς τα πάνω.
-
Παιδιά ακουστέ να δείτε. Εγώ τις τελευταίες φορές που έμεινα κάτω από το σπίτι μου, εκεί που παρκάρω. Εκεί το αυτοκίνητο έχει μια πολύ μικρή κλίση, η πλευρά, είτε δεξιά είτε αριστερά ,αναλόγως την φορά που παρκάρω.
Ο δείκτης κάνει αυτά που λέει ο φίλος zeus. Με το άνοιξε –κλείσε του διακόπτη δείχνει πιο πάνω ένδειξη.
Σωστά φίλε;Ο υπολογιστής μπορεί να δείχνει και πως έχω ακόμα 0 χιλιόμετρα και ο δείκτης να δείχνει σχεδόν στο μισό του reserve.
Μια άλλη φορά έμεινα με τον υπολογιστή να δείχνει 44 χιλιόμετρα και οι δείκτης να δείχνει την αρχή του reserve.
Σήμερα πήγα Θεσσαλονίκη συνεργείο. Πήρα μαζί μου έναν μηχανικό, και κόβαμε βόλτες μέσα στην Θεσσαλονίκη. Κάναμε ότι κάνω και εγώ, άνοιξε σβήσε μηχανή, ξεκινά σταμάτα, ο δείκτης έδειχνε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!.
Ξεκινήσαμε μέχρι να μείνουμε, πήραμε και μπετόνι βενζίνης μαζί μας και αρχίσαμε!
Κάναμε καμιά 70 χιλιόμετρα πέρα δώθε και ο δείκτης έπεφτε---έπεφτε—ώσπου άναψε λαμπάκι. Λέω αυτό ήταν θα κολλήσει τώρα εδώ.
Αλλά αυτό συνέχισε έπεφτε—έπεφτε ώσπου άρχισε να αναβοσβήνει. Ο υπολογιστής έδειχνε 0, και από την στιγμή που έδειξε μηδέν κάναμε καμιά 20 χιλιόμετρα ακόμα.
Το περίεργο είναι το εξής. Εχθές, όταν έμεινα ,θεωρητικά το ντεπόζιτο θα είχε 0 λίτρα. Με απλά μαθηματικά κάνω το εξής και λέω ας μηδενίσω το BC. Κάνω λοιπόν μηδέν τα πάντα, και βάζω ένα πεντάλιτρο μπετονάκι, δηλαδή 5 λίτρα. Καίω τα 2,5, πάντα βάση υπολογιστή.
Άρα 5-2,5=2,5 λίτρα και όταν έχω ακριβώς 2,5 λιτρα βάζω άλλα 5,35 λίτρα δηλαδή 2,5+5,35 = 7,85, και το μηδενίζω ξανά και πάω Θεσσαλονίκη.
Οπότε λέω μόλις πιάσω τα Trip consm 7,85 λίτρα θα πρέπει να μείνω!
Έλα όμως που έμεινα στα Trip Consum. 12,2 λίτρα. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά θα πρέπει να είχα μέσα 12,2 – 7,85 = 4,35 λιτρα.
Σήμερα με τον μηχανικό όταν έμεινα εσκεμμένα έδειχνε 0 και το λαμπάκι αναβόσβηνε, έμεινα δηλαδή εκεί που έπρεπε να μείνει.
Τώρα αν μπορεί κάποιος να καταλάβει από πού είναι αυτά τα λίτρα , ας μου το πει και μένα. Βεβαία μπορεί να έκλεβε και ο βενζίνας.
Ίσως να μην μπόρεσε η ECU να τα δει και για αυτό δεν έπαιρνε μπροστά, όταν έμεινα χθες;
Δεν ξερώ ότι και να πω.
Το θέμα είναι πως στο συνεργείο με περνούσαν για ηλίθιο λέγοντας μου πως όλα δουλεύουν ΟΚ. Βεβαία αυτό το είδα και εγώ, αφού εγώ οδηγούσα με τον μηχανικό διπλά μου.
Anyway, μου είπαν πως έχουν κάνει μια τεχνική αναφορά στην Γερμάνια και πως θα εχω νέα τους την Τρίτη, αν πουν κάτι οι Γερμανοί.
Πάντως εγώ μάλλον νομίζω πως είναι feature του Άστρα και όχι bug, αλλά πολύ σπαστικό.
-
Απο τον υπολογιστή κοιτάζετε πόσα χιλιόμετρα έχετε ακόμα για να τελειώσει η βενζίνη?
Οχι απο τον μερικο χιλιομετρητη στο κοντερ.Καθε φορα που βαζω βενζινα τον μηδενιζω
Μα παραπάνω είπες ότι κοιτάς πόσα χιλιόμετρα έχεις απο τον μερικό χιλιομετρητή! Τέλος πάντων.
-
Καπου το χανουμε interland.gr.
Ο μερικος χιλιομετρητης μεσα στο κοντερ δεν ειναι απο υπολογιστη ειναι καθαρα τα χιλιομετρα που εχω διανυσει, τα χιλιομετρα εκει δεν ειναι υπολογιστικα ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα.
-
Εχμ, ίσως κάτι που ανακάλυψα τυχαία μπορεί να σας βοηθήσει.
Αν σε σχεδόν άδειο τεπόζιτο βάλουμε λίγη βενζίνη (πχ 5 ευρώ), ο μεν δείκτης στο ταμπλό εμφανίζει την ποσότητα, όμως ο ηλεκτρονικός δείκτης με τα υπολειπόμενα χλμ κάποιες φορές δεν καταλαβαίνει ότι μπήκε καύσιμο, ίσως επειδή είναι λίγο. Κάποια στιγμή λοιπόν θα μηδενιστεί και μετά από λίγη ώρα θα βγουν παύλες και θα εμφανίσει μετά τα σωστά χλμ που απομένουν.
Πραγματικό παράδειγμα:
με υπόλοιπο χλμ στην ηλεκτρονική ένδειξη 8 χλμ
έβαλα 9 λίτρα (ίσα για να πάω σε γνωστό βενζινάδικο)
μολονότι με τη συγκεκριμένη ποσότητα θα έκανα χαλαρά πάνω από 100 χλμ, ο μετρητής έμεινε κολλημένος στα 8 χλμ και κατέβαινε (ο μηχανικός δείκτης πάντως έδειξε το καύσιμο).
Όταν πήγε στα 0 χλμ (εγώ άνετος γιατί ήξερα ότι είχα βενζίνη) έβγαλε μετά από λίγο 2 παύλες και μετά έδειξε κάπου 90 χλμ υπόλοιπο.
Αυτό ΔΕΝ το κάνει πάντα το αυτοκίνητο, μόνο μια στις τόσες. -
Ο χρήστης zeys13 έγραψε:
Καπου το χανουμε interland.gr.Ο μερικος χιλιομετρητης μεσα στο κοντερ δεν ειναι απο υπολογιστη ειναι καθαρα τα χιλιομετρα που εχω διανυσει, τα χιλιομετρα εκει δεν ειναι υπολογιστικα ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα.
Δεν είπα κάτι αντίθετο απο αυτό που λές στο τελευταίο μου μήνυμα. Σε μια κουταλιά νερό πνιγόμαστε. Μακάρι να είχα υπομονή να σου τα ξαναγράψω αλλά είμαι κουρασμένος!
Κοιτάζεις τα πραγματικά χιλιόμετρα για να δείς πόσα χιλιόμετρα βενζίνη έχει το αυτοκίνητο σου ακόμα λές και σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα δηλαδή έχεις σταθερή κατανάλωση.
Αυτά κατάλαβα ότι είχες πει. Αν καταλαβα καλά έχει καλώς αν όχι...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εχμ, ίσως κάτι που ανακάλυψα τυχαία μπορεί να σας βοηθήσει.Αν σε σχεδόν άδειο τεπόζιτο βάλουμε λίγη βενζίνη (πχ 5 ευρώ), ο μεν δείκτης στο ταμπλό εμφανίζει την ποσότητα, όμως ο ηλεκτρονικός δείκτης με τα υπολειπόμενα χλμ κάποιες φορές δεν καταλαβαίνει ότι μπήκε καύσιμο, ίσως επειδή είναι λίγο. Κάποια στιγμή λοιπόν θα μηδενιστεί και μετά από λίγη ώρα θα βγουν παύλες και θα εμφανίσει μετά τα σωστά χλμ που απομένουν.
Πραγματικό παράδειγμα:
με υπόλοιπο χλμ στην ηλεκτρονική ένδειξη 8 χλμ
έβαλα 9 λίτρα (ίσα για να πάω σε γνωστό βενζινάδικο)
μολονότι με τη συγκεκριμένη ποσότητα θα έκανα χαλαρά πάνω από 100 χλμ, ο μετρητής έμεινε κολλημένος στα 8 χλμ και κατέβαινε (ο μηχανικός δείκτης πάντως έδειξε το καύσιμο).
Όταν πήγε στα 0 χλμ (εγώ άνετος γιατί ήξερα ότι είχα βενζίνη) έβγαλε μετά από λίγο 2 παύλες και μετά έδειξε κάπου 90 χλμ υπόλοιπο.
Αυτό ΔΕΝ το κάνει πάντα το αυτοκίνητο, μόνο μια στις τόσες.Αυτό που λες φίλε Μάνο το έχω παρατηρήσει και εγώ. Για να δείξει ο υπολογιστής χιλιόμετρα πρέπει να βάλω 10 ευρώ, γιατί και εγώ όταν βάζω 5,.. λίτρα ο υπολογιστής δεν τα πιάνει και κατά συνεπεία δεν δείχνει Range.
Εγώ πάντως έχω κάνει και 10 χιλιόμετρα από την στιγμή που θα δείξει 0 στο Range. Δεν δείχνει πραγματικές τιμές, αλλά μέσες τιμές. Το λέει και στο μάνυαλ.
Προφανώς είναι απόσταση ασφαλείας. Σου λέει βάλε, για να μη μείνεις. Επίσης είχα διαβάσει ότι επειδή είναι επίπονη διαδικασία ειδικά για τα πετρελαίου όταν μείνουν από πετρέλαιο, και ότι δεν κάνει καλό η τρόμπα να μένει δίχως υγρό, ο δείκτης έδειχνε άλλες τιμές. Μάλλον για λόγους ασφαλείας.
Έχετε δοκιμάσει να δείτε ποσά χιλιόμετρα σας πάει, αφού έχει δείξει 0 Range? -
Όχι άλλο θρίλερ!
Είχα φτάσει τα 0 ακριβώς έξω από βενζινάδικο, αλλά μετά από μια φάση στην οποία είχα βρεθεί στην Ε.Ο. προς Καλαμπάκα ένα καλοκαίρι που δεν έβρισκα βενζινάδικο με τίποτα και περίμενα από στιγμή σε στιγμή να μείνω με τον δείκτη κολλημένο στον πάτο, δεν το ξανακάνω με τίποτα. -
Εδώ και αρκετές μέρες διαβάζω για τα πειράματα που κάνετε με τη βενζίνη και τα χιλιόμετρα
Επισημένω ότι στο βιβλίο του αυτοκινήτου αναφέρει ότι να μην αφήνεται ποτέ να φτάνει η βενζίνη στο τέλος (κάπως έτσι το λέει την ουσία προσπαθώ να γράψω) -
Παλιό μεν, αλλά τώρα το βρήκα.
Συγκριτικό 4Τ: Opel Astra 1.4 - Seat Altea 1.4 Sport - Toyota Corolla 1.4 - VW Golf 1.4 FSiΓύρος πίστας (σε δλ.)
ASTRA 1:23:297
ALTEA SPORT 1:23:740
ALTEA 1:23:824
COROLLA 1:24:158
GOLF 1:24:914**Σλάλομ (σε δλ.) **
ALTEA SPORT 5,469
ASTRA 5,489
GOLF 5,559
ALTEA 5,618
COROLLA 5,705**Αλλαγή λωρίδας (σε δλ.) **
GOLF 3,789
ALTEA SPORT 3,798
ALTEA 3,802
ASTRA 3,837
COROLLA 3,850 -
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Εχμ, ίσως κάτι που ανακάλυψα τυχαία μπορεί να σας βοηθήσει.
Αν σε σχεδόν άδειο τεπόζιτο βάλουμε λίγη βενζίνη (πχ 5 ευρώ), ο μεν δείκτης στο ταμπλό εμφανίζει την ποσότητα, όμως ο ηλεκτρονικός δείκτης με τα υπολειπόμενα χλμ κάποιες φορές δεν καταλαβαίνει ότι μπήκε καύσιμο, ίσως επειδή είναι λίγο. Κάποια στιγμή λοιπόν θα μηδενιστεί και μετά από λίγη ώρα θα βγουν παύλες και θα εμφανίσει μετά τα σωστά χλμ που απομένουν.
Πραγματικό παράδειγμα:
με υπόλοιπο χλμ στην ηλεκτρονική ένδειξη 8 χλμ
έβαλα 9 λίτρα (ίσα για να πάω σε γνωστό βενζινάδικο)
μολονότι με τη συγκεκριμένη ποσότητα θα έκανα χαλαρά πάνω από 100 χλμ, ο μετρητής έμεινε κολλημένος στα 8 χλμ και κατέβαινε (ο μηχανικός δείκτης πάντως έδειξε το καύσιμο).
Όταν πήγε στα 0 χλμ (εγώ άνετος γιατί ήξερα ότι είχα βενζίνη) έβγαλε μετά από λίγο 2 παύλες και μετά έδειξε κάπου 90 χλμ υπόλοιπο.
Αυτό ΔΕΝ το κάνει πάντα το αυτοκίνητο, μόνο μια στις τόσες.Αυτό που λες φίλε Μάνο το έχω παρατηρήσει και εγώ. Για να δείξει ο υπολογιστής χιλιόμετρα πρέπει να βάλω 10 ευρώ, γιατί και εγώ όταν βάζω 5,.. λίτρα ο υπολογιστής δεν τα πιάνει και κατά συνεπεία δεν δείχνει Range.
Εγώ πάντως έχω κάνει και 10 χιλιόμετρα από την στιγμή που θα δείξει 0 στο Range. Δεν δείχνει πραγματικές τιμές, αλλά μέσες τιμές. Το λέει και στο μάνυαλ.
Προφανώς είναι απόσταση ασφαλείας. Σου λέει βάλε, για να μη μείνεις. Επίσης είχα διαβάσει ότι επειδή είναι επίπονη διαδικασία ειδικά για τα πετρελαίου όταν μείνουν από πετρέλαιο, και ότι δεν κάνει καλό η τρόμπα να μένει δίχως υγρό, ο δείκτης έδειχνε άλλες τιμές. Μάλλον για λόγους ασφαλείας.
Έχετε δοκιμάσει να δείτε ποσά χιλιόμετρα σας πάει, αφού έχει δείξει 0 Range?Δεν αφήνω το αυτοκίνητο να πέσει τόσο χαμηλά η στάθμη καυσίμου αλλά 2 φορές που το δοκίμασα για να δω τι συμβαίνει με τον δείκτη ώστε να ξέρω πόσα χλμ βγάζει πραγματικά το αυτοκίνητο είδα τα παρακάτω.
- Το αυτοκίνητο έκανε άλλα 15 χλμ με την βελόνα του δείκτη να κάτω κάτω και το BC να δείχνει 0 χλμ ότι απομένουν.
- Έπειτα το γέμισα βενζίνη για να δω πόσο θα πάρει και να υπολογίσω πόσο ακόμα είχε μέσα. Πήρε 48 λίτρα, και σύμφωνα με τον κατασκευαστή που λέει ότι το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 52 λίτρα άρα είχε μέσα άλλα 4 λίτρα. Οπότε αν κάποιος φτάνει στο σημείο να μείνει και ο δείκτης δεν το δείχνει τότε πολύ απλά κάτι δυσλειτουργεί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
-
Γεια σας παίδες!!
Ειμαι και εγω κάτοχος Astra 1.4 enjoy και έχει κάνει σε τρείς μήνες 4500χλμ.Ευτηχως το αμαξι φοράει το cd με mp3. Ψιλοκαλουτσικο είναι, έχει όμως μεγαααααλο πρόβλημα με την λήψη πολλές φορες χρειαζεται να πατησεις και δυο και τρείς φορές το κουμπί έαν είναι αποθηκευμένος σταθμός και πιάνει καθε φορά και καλύτερα!!!
Anyway συνεχίζουμε, το τιμόνι σε ελαφρές αριστερές περιστροφές τρίζει, όπως επίσης τρίζουν τα πλαστικά πάνω απο το ραδιοφωνο.
και συνεχίζουμε....η πόρτα του πορτ παγκαζ δεν εκλεινε σωστα και αναβε λαμπάκι στο καντράν. το παράθυρο του οδηγου όταν είναι κατεβασμένο μια παλάμη τρίζει σε χαμηλές ταχύτητες περνώντας απο λακουβες.
και τελευταίο και καλύτερο το κιβώτιο. το πρωι δεν κουμπώνει η όπισθεν και οι πρώτες αλλαγές γίνονται με ιδιέτερη προσπάθεια μετα απο κανα δεκάλεπτο τα πράγματα στρώνουν.
Αυτό έχει τύχει σε κανέναν???
καμια ιδέα πως θα στρώσει?
Α! και κάτι που ξέχασα, όταν αναβώ κλιματισμό το αμάξι συντονίζεται για κανα λεπτό, ακούγεται σαν φορτηγο και μετα ηρεμεί.
σε λίγες μέρες θα το πάω στην αντιπροσωπεία.
Να δούμε αν φτιαχτεί κάποιο απο τα παραπάνω..... -
Όσον αφορά το κιβώτιο θα σου συνιστούσα να αλλάξεις βαλβολίνες.
-
Ο χρήστης santzo έγραψε:
Γεια σας παίδες!!
Ειμαι και εγω κάτοχος Astra 1.4 enjoy και έχει κάνει σε τρείς μήνες 4500χλμ.Ευτηχως το αμαξι φοράει το cd με mp3. Ψιλοκαλουτσικο είναι, έχει όμως μεγαααααλο πρόβλημα με την λήψη πολλές φορες χρειαζεται να πατησεις και δυο και τρείς φορές το κουμπί έαν είναι αποθηκευμένος σταθμός και πιάνει καθε φορά και καλύτερα!!!
Anyway συνεχίζουμε, το τιμόνι σε ελαφρές αριστερές περιστροφές τρίζει, όπως επίσης τρίζουν τα πλαστικά πάνω απο το ραδιοφωνο.
και συνεχίζουμε....η πόρτα του πορτ παγκαζ δεν εκλεινε σωστα και αναβε λαμπάκι στο καντράν. το παράθυρο του οδηγου όταν είναι κατεβασμένο μια παλάμη τρίζει σε χαμηλές ταχύτητες περνώντας απο λακουβες.
και τελευταίο και καλύτερο το κιβώτιο. το πρωι δεν κουμπώνει η όπισθεν και οι πρώτες αλλαγές γίνονται με ιδιέτερη προσπάθεια μετα απο κανα δεκάλεπτο τα πράγματα στρώνουν.
Αυτό έχει τύχει σε κανέναν???
καμια ιδέα πως θα στρώσει?
Α! και κάτι που ξέχασα, όταν αναβώ κλιματισμό το αμάξι συντονίζεται για κανα λεπτό, ακούγεται σαν φορτηγο και μετα ηρεμεί.
σε λίγες μέρες θα το πάω στην αντιπροσωπεία.
Να δούμε αν φτιαχτεί κάποιο απο τα παραπάνω.....Καλοτάξιδο το Astra σου.
Αυτό που έχεις πει για το ραδιοφωνο δεν το έχω παρατηρήσει, θα το προσέξω και θα σου πώ. Τα τρυξίματα στο τιμόνι δεν είναι κάτι παράξενο και θα το διορθώσουν αν το πας στο συνεργείο. Το πορτ παγκάζ συνήθως δεν κλείνει καλά και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ρυθμίσεις τα 2 μαύρα πλάστικά που ακουμπάνε πάνω στα πίσω φώτα και δεν αφήνουν το πορτ παγκαζ να κατέβει στην σωστή θέση για να κλείσει. Αυτό που πρέπει να σε προβληματίσει είναι το κιβώτιο ταχυτήτων καθώς δεν έχω ακούσει κανέναν μέχρι τώρα να έχει πρόβλημα στο πως μπαίνουν οι ταχύτητες. Να πας να το κοιταξεις οποσδήποτε αυτό. -
Ο χρήστης santzo έγραψε:
...Για το ραδιόφωνο: εμένα πιάνει καλά. Απενεργοποίησε το RDS καλύτερα και λοιπούς αυτοματισμούς λήψης. Ειδικά το RDS θα σου απορρυθμίζει και το ρολόι, εξαιτίας της κακής ρύθμισης της ώρας στον εκάστοτε ραδιοσταθμό.
Το τρίξιμο στο τιμόνι το εμφανίζουν σχεδόν όλα τα νέα Astra. Μου το έκανε κι εμένα και η λύση ήταν να κουνήσουν ένα εξαρτηματάκι στο εσωτερικό του (τους ήρθε οδηγία από την Opel). Δεν το ξανάκανε από τότε.
Πόρτα πορτ-μπαγκάζ: πονεμένη ιστορία για εμένα, με διαόλισε πολύ με ευθύνη της αντιπροσωπείας (στην οποία δεν ξαναπάτησα). Δες εδώ, χαμηλά στη σελίδα, μαζί με την (απλή) λύση.
Το θέμα του τζαμιού δεν το έχω παρατηρήσει, όπως και της όπισθεν. Πάντως σε πολλά αυτοκίνητα η όπισθεν μπαίνει δύσκολα κάποιες φορές και θέλει το κολπάκι 'συμπλέκτης-δευτέρα-άφημα/πάτημα συμπλέκτη-όπισθεν'. Ίσως χρειάζεται λίγο στρώσιμο. Edit: έχεις αρκετά χλμ, άρα άκυρο το περί στρωσίματος. Να τους το πεις, άλλωστε το κιβώτιο ταχυτήτων περιλαμβάνεται στην 6ετή εγγύηση. Να έχεις όμως υπόψη ότι το αμάξι πρέπει να έχει σχεδόν μηδενικές στροφές για να μπει εύκολα χωρίς 'φάγωμα' η όπισθεν.
Ο συντονισμός στο άνοιγμα του A/C είναι φυσιολογικός, απλώς παίρνει μπροστά ο συμπιεστής. Όχι όμως για ένα ολόκληρο λεπτό, για μερικά δευτερόλεπτα.
Τέλος, το τρίξιμο από το ηχοσύστημα το ακούω σε συγκεκριμένα λίγα κομμάτια από τις πόρτες και από αλλού. Δοκίμασε να μειώσεις το treble και το bass από τα αντίστοιχα πλήκτρα στην κονσόλα. -
Ο χρήστης santzo έγραψε:
Γεια σας παίδες!!
Ειμαι και εγω κάτοχος Astra 1.4 enjoy και έχει κάνει σε τρείς μήνες 4500χλμ.Ευτηχως το αμαξι φοράει το cd με mp3. Ψιλοκαλουτσικο είναι, έχει όμως μεγαααααλο πρόβλημα με την λήψη πολλές φορες χρειαζεται να πατησεις και δυο και τρείς φορές το κουμπί έαν είναι αποθηκευμένος σταθμός και πιάνει καθε φορά και καλύτερα!!!
Anyway συνεχίζουμε, το τιμόνι σε ελαφρές αριστερές περιστροφές τρίζει, όπως επίσης τρίζουν τα πλαστικά πάνω απο το ραδιοφωνο.
και συνεχίζουμε....η πόρτα του πορτ παγκαζ δεν εκλεινε σωστα και αναβε λαμπάκι στο καντράν. το παράθυρο του οδηγου όταν είναι κατεβασμένο μια παλάμη τρίζει σε χαμηλές ταχύτητες περνώντας απο λακουβες.
και τελευταίο και καλύτερο το κιβώτιο. το πρωι δεν κουμπώνει η όπισθεν και οι πρώτες αλλαγές γίνονται με ιδιέτερη προσπάθεια μετα απο κανα δεκάλεπτο τα πράγματα στρώνουν.
Αυτό έχει τύχει σε κανέναν???
καμια ιδέα πως θα στρώσει?
Α! και κάτι που ξέχασα, όταν αναβώ κλιματισμό το αμάξι συντονίζεται για κανα λεπτό, ακούγεται σαν φορτηγο και μετα ηρεμεί.
σε λίγες μέρες θα το πάω στην αντιπροσωπεία.
Να δούμε αν φτιαχτεί κάποιο απο τα παραπάνω.....Καλησπερα.
Πολλα απο αυτα που αντιμετωπιζεις τα εχω συναντησει και στο δικο μου. Τριξιμο πανω απο τα πλαστικα του ραδιοφωνου εχω κι εγω ειδικα οταν κανει κρυο και συστελλονται. Το κιβωτιο τριζει και σε μενα οταν περναω πανω απο σαμαρακια και το καταλαβαινω αμεσα πανω στον μοχλο.Επιπλεον η οπισθεν πραγματι ορισμενες φορες κουμπωνει 'επωδυνα' και μερικες φορες και η πρωτη με την τριτη. Η πορτα του πορτ μπαγκαζ μεχρι στιγμης δεν μου εχει παρουσιασει σοβαρα προβληματα, μια φορα μονο η δυο μεχρι τωρα μου εχει αναψει το λαμπακι οτι και καλα δεν εχει κλεισει καλα η πορτα. Μολις την ανοιγοκλεισω μια φορα ολα ειναι οκ.Το τιμονι που εκανε και εμενα το κλασικο τσικ τσικ στην αρχη αλλα εδω και μερικους μηνες εχει σταματησει απο μονο του. Με τους σταθμους του ραδιοφωνου τα ιδια προβληματα και εγω οπως εχω ξανααναφερει.Τον τελευταιο καιρο παρατηρω ομως και κατι αλλο το οποιο με εχει ανησυχησει καπως. Ενω το αμαξι επιταχυνει, εαν πεσει σε σαμαρακι η λακουβιτσα με πατημενο το γκαζι, ακουω ενα περιεργο κλακ κλακ κατω απο το πατωμα το οποιο δεν μπορω να το εντοπισω απο που προερχεται και δεν το εκανε απο την αρχη που το πηρα. Το κουλο ειναι οτι το κανει ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΥΛΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΣΑΜΑΡΙ!! Μου μυριζει προβλημα στα αμορτισερ η κατι στην αναρτηση σαν να εχει ξεσφιξει.
-
Φίλε μου το 'τσικ-τσικ' που περιγράφεις στο τιμόνι πιθανόν να έφυγε λόγω καιρου (πιάσανε τα κρύα). Καλύτερα να τους το πεις στο επόμενο σέρβις για να το κοιτάξουνε όπως κάνανε και στον Μάνο.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)