Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Continental sportcontact 2
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Continental sportcontact 2
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    39
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
      σκεφτομαι να τα βαλω στο αβενσις ....... με V δεικτη εννοειται.......
      χαζομαρα θα κανω????

      τη γνώμη μου στην έχω πει

      το κρίμα στο λαιμό σου

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        popol-ros last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        σκεφτομαι να τα βαλω στο αβενσις ....... με V δεικτη εννοειται.......
        χαζομαρα θα κανω????

        τη γνώμη μου στην έχω πει

        το κρίμα στο λαιμό σου

        δεν θυμαμαι

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          corsair last edited by

          Παντως εμενα τα Conti δεν με αφησαν ιδιαιτερα χαρουμενο, και αυτο γιατι απο τα 15000 χλμ ψιλοπεθαναν (χωρις μπαντες και λοιπες ταρζανιες) με νορμαλ χρηση. Οπως επισης η ελκτικη προσφυση τους ηταν κακη. Στον βρεγμενο θα τα χαρακτηριζα απλα μετρια. Κατα τα αλλα ναι.... οσο ζουσαν, βεντουζαριζαν αρκετα καλα και ηταν οντως αθορυβα.

          Σε σχεση με τα Conti σαφως και προτιμω τα Exalto 2 που φορω τωρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

            σκεφτομαι να τα βαλω στο αβενσις ....... με V δεικτη εννοειται.......
            χαζομαρα θα κανω????

            τη γνώμη μου στην έχω πει

            το κρίμα στο λαιμό σου

            δεν θυμαμαι

            ότι πανε για αλλαγή σου λέει κάτι; ένα track day θα μας σώσει

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tagheuer last edited by

              Καλημέρα,
              Τα ContiSport 2 συνεχίσουν να αποτελούν (για μένα και για την Alfa147 μου...) ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ !!!!! Έχουν κάνει 15.000 χλμ και είναι σαν καινούργια.
              το αντισπιν(ASR) της Alfa μου, ΣΠΑΝΙΑ επεμβαίνει να σταματήσει κάθε ιχνος σπινιαρίσματος.

              ΠΡΟΣΟΧΗ !
              ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ: ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΣΕ ΧΑΜΗΛΗΣ ΙΠΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.

              Φίλε CDR,
              αν θες στείλε pm για να σου πω μαγαζι (απαγορεύεται η διαφήμιση)
              Τώρα για φθορά νομίζω ότι όλα τα λάστιχα μετά τα 25-30.000 χλμ για σπορ χρήση, και για νορμαλ 35 - 40.000 χλμ ΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ .
              Ισως στο Primera ή και στο Avensis να ταίριαζαν πιο πολύ τα
              ContiPrimium2, ΚΑΙ ΌΧΙ τα Contisport2.

              Για τι κυβισμό και ιπποδύναμη μιλάμε;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cmarin last edited by

                Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:

                ΠΡΟΣΟΧΗ !
                ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ: ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΣΕ ΧΑΜΗΛΗΣ ΙΠΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.

                τι δείκτη έχεις βάλει στην 'Αλφα? V?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tagheuer last edited by

                  Cmarin, όχι δεν έχω βάλει V,
                  με 205/55/16 , 91 έχω βάλει Η.

                  (Η 147 μου είναι 12Οάρα)

                  τα 'μαμα', πάλι ContiSport ήταν αλλα τα 1, και οι ηλίθιοι, εχαν βάλει δείκτη W !!! και τα αυτοκίνητο μούριαζε συνέχεια και το αντισπιν δούλευε υπερωρίες. Το λάστιχο δεν 'ζεστενόταν' με τιποτα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    βγαινουν και σε δεικτη Η?????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tagheuer last edited by

                      Ε τι λέμε τόση ώρα.............

                      αλλα από 205/55/16 και πάνω.
                      αυτή νομίζω οτι είναι και η μικρότερη του διάσταση, με δείκτη ταχύτητας Η, του ContiSport2

                      για δείτε εδώ :

                      http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... tContact+2

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Είναι δύσκολο να βρείς λάστιχα με το χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας, δεν τα έχουν οι έμποροι γιατί ο κόσμος πιστεύει ότι μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας σημαίνει ότι το ελαστικό θα είναι καλύτερο (αφού είναι και λίγο ακριβότερο).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpap78 last edited by

                          Ρε παιδια ειμαι και εγω για αλλαγή ελαστικών σε mazda 3 1.6

                          Σκεφτομαι για τα Conti ή Potentza

                          Oσο αφορα τα Conti να βαλω τα Premium ή τα ContactSport??

                          Kαι σε τι δείκτη? V ή Η ?

                          Παρεπιπτώντως ο λαστιχάς μου έδωσε τιμή για Premium 550 Ε

                          Μαλλον να με δαγκώσει ηθελε ε???

                          Απο τη μαμα φορούσα 205/55 R16 91V Τurantza!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tagheuer last edited by

                            Η δική μου, προσωπική πάντα, άποψη είναι η εξής:

                            Καταρχήν να βάλεις H. (για πιο λόγο να βάλεις V σε αυτοκίνητο με 105 Hp, και με 182 χλμ τελική (πραγματική) ταχύτητα.)

                            Το σχόλιο που έχω να κάνω με τα Potenza (τα είχα βάλει στο Rallye 1.3 που είχα πολύ παλια... ) είναι βασικά 'παλιό' λάστιχο ,καλό δε λέω , αλλά δε παυει να κυκλοφορεί αρκετα χρονια (τουλάχιστον 5 με 6) οπότε εχουν βγει απο τοτε πολύ καλύτερα και λογικά πιο προηγμένα λάστιχα.

                            Για τα Conti.
                            Την γνώμη μου για το ContiSport2 την γράφω πιο πάνω.

                            Πιο από τα δύο Continental;
                            Αυτό εξαρταται από το τι ζητας και πως οδηγείς

                            Πάντως όποιο και να βάλεις θα το ευχαριστηθείς.
                            Προσοχή
                            είτε το ένα είτε το άλλο, να ειναι το 2. (ειδικά το sport)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nickpaip last edited by

                              Ο χρήστης StAz έγραψε:
                              A,κατάλαβα ποιό τευχος λές.Το πρόβλημα που προέκυψε ξαφνικά είναι πως δεν βγαίνουν στον δείκτη ταχύτητας που θέλω(225/50 16ZR W).Πόπο πίκρα ρε γαμώτο,τα pilot καταργήθηκαν,τα pilot 2 βγαίνουν σε 17 ίντσες και πάνω και τώρα αυτό.Τι θα κάνωω [/img]

                              Ότι και να κάνεις μην βάλεις δείκτη V!
                              Υπάρχουν κι άλλα καλά λάστιχα.
                              Bridgestone Potenza RE050A (Τα είχα στο Stilo μου και ήταν καταπληκτικά και τα φοράω και στο RX-8,μόνο μπροστά λόγω χτυπήματος...)
                              Dunlop Sport MAXX (Δεν τα έχω δοκιμάσει)
                              Pirelli P Zero Rosso-Nero (Έχω δοκιμάσει τα πρώτα στο 9-3 του πατέρα μου. Πολύ καλό κράτημα, αλλά φθαρήκαν πολύ γρήγορα)
                              Είχα επίσης φορέσει στο Stilo και τα Eagle F1, αλλά δεν μου πολυάρεσαν. Πολύ κατώτερα των Bridgestone.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • X
                                xsara16v last edited by

                                Προσοχή στους δείκτες ταχύτητας παιδιά , ένα αμάξι με τελική 180 και 100 άλογα με τον δείκτη Η είναι μία χαρά.

                                Δείκτη V νομίζω για αυτοκίνητα που άνετα σπάνε το φράγμα των 190-200 και τουλάχιστον 120 άλογα. Για να ζεσταίνονται και να δουλεύουν καλά.

                                Ο δείκτης W είναι υπερβολή για τα 1.600άρια εκτός του CRX ή πειραγμένων SAXO, RALLYE κλπ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                                  Pirelli P Zero Rosso-Nero (Έχω δοκιμάσει τα πρώτα στο 9-3 του πατέρα μου. Πολύ καλό κράτημα, αλλά φθαρήκαν πολύ γρήγορα)

                                  Πράγματι έχουν πολύ μαλακό πέλμα.Εγώ το βρίσκω πολύ θετικό το να έχει το ελαστικό μαλακό πέλμα.Εμένα είναι τα πρώτα λάστιχα που έχουν επηρεαστεί από την ταπεινή ιπποδύναμη του αυτοκινήτου μου.
                                  Πάντως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με αυτά τα λάστιχα.Και τα πιέζω αρκετά.Έχει το αμάξι μου το καλύτερο κράτημα ως τώρα ever!
                                  P-Zero Rosso δαγκωτό!
                                  (Τα Nero τι διαφορά έχουν από τα Rosso;Έχουν καμιά διαφορά στη σκληρότητα της γόμας;Είναι πιο σπορ, πιο ανθεκτικά...;Ξέρει κανείς να μου πει;)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickpaip last edited by

                                    Γενικά είναι πιο σπορ απ'τα Rosso.
                                    Τώρα λεπτομέρειες δεν ξέρω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                                      Γενικά είναι πιο σπορ απ'τα Rosso.
                                      Τώρα λεπτομέρειες δεν ξέρω...

                                      to nero???? απο ποτε???

                                      αγοραστε τους 4 τροχους που κυκλοφορουν και δειτε το αρθρο με τα λαστιχα.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        enginekiller last edited by

                                        Κι εγω ηξερα οτι τα Nero εχουν καλυτερες επιδοσεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tagheuer last edited by

                                          Πάντως από το τεστ λείπουν πάρα πολλά σοβαρά λάστιχα..., γιατι 4Τ;;;

                                          (Η γνωστή δικαιολογία...δεν μας δινουν οι εταιρείες... νομίζω, εν ετη 2005, δεν πρέπει να ισχύει)

                                          ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ: Αυτό το τεστ αφορα τύπο ελαστικών για αυτοκίνητα τυπου Type-r 200HP +-.

                                          Μην βγάζετε λοιπόν γρήγορα συμπεράσματα για τα δικά σας αυτοκίνητα.
                                          (εκτός βέβαια εαν είναι αντιστοιχης ιπποδύναμης ) και πάλι όμως ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickpaip last edited by

                                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                            Γενικά είναι πιο σπορ απ'τα Rosso.
                                            Τώρα λεπτομέρειες δεν ξέρω...

                                            to nero???? απο ποτε???

                                            αγοραστε τους 4 τροχους που κυκλοφορουν και δειτε το αρθρο με τα λαστιχα.....

                                            P Zero Rosso

                                            Ακρίβεια στο χειρισμό του οχήματος σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα
                                            Απαράμιλλη άνεση στην κατηγορία του
                                            Μεγάλη αντοχή στην υδρολίσθηση
                                            Εξαιρετική ανταπόκριση στις στροφές και χαρακτηριστικά ομαλής φθοράς
                                            Ιδανική λύση για κατασκευαστές αυτοκινήτων, βελτιωτές και μετατροπές

                                            P Zero Nero

                                            Ιδανικό για μετατροπές ελαστικών/τροχών και τοποθέτηση ελαστικών μεγαλύτερου μεγέθους
                                            Επιπλέον ικανότητα φόρτωσης ειδικά σχεδιασμένη για «μαλακές» και «σκληρές» βελτιώσεις
                                            Η απόλυτη οδηγική απόλαυση: ακρίβεια στις στροφές, άψογο κράτημα - ακόμα και στο όριο, υψηλή αντίσταση στην υδρολίσθηση
                                            Ασύμμετρο σχέδιο πέλματος, μοναδικό στυλ
                                            Η τελευταία προσθήκη στην συλλογή P ZERO για να καλυφθεί η ανάγκη περαιτέρω εξειδίκευσης των ελαστικών πολύ υψηλών επιδόσεων
                                            Πλήρης σειρά για ευρεία κάλυψη της Αγοράς Αντικατάστασης Ελαστικών

                                            Από το επίσημο site της Pirelli.

                                            Τα συμπεράσματα δικά σας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr