-
Τακη ήμουν τανάγρα το Σάββατο, αλλά που να σε δω σε τόσο κόσμο. Πάντως η κατάσταση με τισ καντίνες την κυριακή που δεν πήγα φαντάζομαι θα ήταν ανυπόφορη, οπότε φορητό ψυγειάκι με 1 λιτρο νερό για τον καθένα είναι η καλύτερη λύση (οχι μονο για ταναγρα αλλά για παντού όπου υπάρχει κοσμοσυρροή.) καλύτερα ακόμα να είναι παγωμένο απο βραδύς για να κρατήσει.
Οι δισκόπλακες μου είχαν στραβώσει (σνιφ) και βρήκα εξουσιοδοτημένο εκτος αθηνών να μου τις περάσει στην εγγύηση, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα να πάω. Πήγα να κάνω το ίδιο στην εψιλον και μου ήρθε κουστουμάκι 180 ευρώ. Τι ευρώ που σχεδόν τον έβρισα, του΄είπα να βάλει πίσω τα παλιά κι έφυγα. 'Ν αλλάξετε όμως τα τακάκια σας, αντέχουν δεν αντέχουν 2000 χμ'
Πάω την επόμενη μέρα σε γνωστό συνεργείο μεσσογείων και κατεχάκη για το σέρβις των 30.000
50 ευρώ εργασία
30 ευρώ μπουζίείχα αγοράσει και μόνος μου
22 ευρώ 4 λίτρα σελ πλας (ημισυνθετικά)
15 ευρώ φίλτρα αέρα και λαδιού
60 ευρώ τακάκια
70 ευρώ δισκουςτελικα τα τακάκια κι οι δίσκοι δεν αλλάχθηκαν, διότι δεν χρειαζοταν, (τα τακάκια τα είδα και μόνος μου κι οι δίσκοι δεν είναι πια και τόσο στραβοί)
115 ευρώ συνολικό κόστος.
Τους δίσκους τους γύρισα , τα τακάκια τα κράτησα για την επόμενη φορά.
Εντύπωση μου έκανε που δεν αλλάζει το φίλτρο βενζίνας.
Για φίλτρο καμπίνας δεν γράφει το βιβλίο του σέρβις , αλλά μάλλον θα το αλλάξω, αν βρω που είναι.. βγάζεις τις βίδες στο ντουλαπάκι εκεί που γράφει (a/c)?εντύπωση μου έκανε (το είχα δει και παλιά) που έχει μονάκιδα μπουζί, ενώ το ραλάκι είχει διάκιδα.
και βέβαια, καμία διαφορά με τα μπουζί ιριδίου...
-
Γειάσου Νικόλα με το 'πάλευκο' 307!
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
Εντύπωση μου έκανε που δεν αλλάζει το φίλτρο βενζίνας.Δυστυχώς δεν είναι ξεχωριστό το φίλτρο βενζίνης. Άρα προσέχουμε, όσο και αν μπορούμε, γιατί πάμε για αντλία βενζίνης...
Για φίλτρο καμπίνας δεν γράφει το βιβλίο του σέρβις , αλλά μάλλον θα το αλλάξω, αν βρω που είναι.. βγάζεις τις βίδες στο ντουλαπάκι εκεί που γράφει (a/c)?
Κοστίζει ~ 15
-
[quote='TakisB'][quote='frixos']Καμιά ιδέα βρε παιδιά μπας και μπορέσω να το φτιάξω χωρίς να προβώ σε αντικατάσταση και ΄΄χωσιμο΄΄ 160
-
[quote='frixos'][quote='TakisB'][quote='frixos']Καμιά ιδέα βρε παιδιά μπας και μπορέσω να το φτιάξω χωρίς να προβώ σε αντικατάσταση και ΄΄χωσιμο΄΄ 160
-
[quote='chrmes'][quote='frixos'][quote='TakisB'][quote='frixos']Καμιά ιδέα βρε παιδιά μπας και μπορέσω να το φτιάξω χωρίς να προβώ σε αντικατάσταση και ΄΄χωσιμο΄΄ 160
-
Ο χρήστης frixos έγραψε:
χι χι χι χι!!!!
Ο τολμών νικά!!!
έβγαλα τα πλαστικά και του έριξα το μαγικό UB 40, αποτέλεσμα? Φυσικά το φλάς πλέον δουλεύει κα νο νι κό τα τα!!!
Είμαι μεγάλο μαστόριΙσως αμα του εριχνες τιποτα σε Simply Red ή U2 να έπαιζε και ακομα καλυτερα....
-
Ο χρήστης frixos έγραψε:
χι χι χι χι!!!!
Ο τολμών νικά!!!
έβγαλα τα πλαστικά και του έριξα το μαγικό UB 40, αποτέλεσμα? Φυσικά το φλάς πλέον δουλεύει κα νο νι κό τα τα!!!
Είμαι μεγάλο μαστόριΩραία, τραγούδα του τώρα το Don't Slow Down των UB40 και να εύχεσαι να σ'ακούσει ολόκληρο το αυτοκίνητο
Αν παρά τα κανακέματα τα φτύσει, υπάρχει και το 'As Always You Were Wrong Again' του ίδιου συγκροτήματος.
-
Δημητρη εχε υποψην σου οτι το WD40 που εριξες εχει μεσα και λαδι οποτε μακροπροθεσμα ολη η σκονη του ντουνια θα κολησει πανω στις επαφες.!!!
Καλυτερα να πας να παρεις(αν δεν βαριεσαι ελα απο Πειραια να σου δωσω εγω) ενα ειδικο σπρεϋ για ηλεκτρικες επαφες που το χρησιμοποιουν στις μοτοσυκλετες.
Αλλα και αυτο θελει πρωτα δοκιμη γιατι ειναι δυνατο και λιωνει και κανενα πλαστικο αμα λαχει..... -
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
χι χι χι χι!!!!
Ο τολμών νικά!!!
έβγαλα τα πλαστικά και του έριξα το μαγικό UB 40, αποτέλεσμα? Φυσικά το φλάς πλέον δουλεύει κα νο νι κό τα τα!!!
Είμαι μεγάλο μαστόριΙσως αμα του εριχνες τιποτα σε Simply Red ή U2 να έπαιζε και ακομα καλυτερα....
Καλά ρε δεν ντρέπεστε, μην κάνει κανείς κανένα λάθος, αμέσως να του το κτυπήσετε, αντε παλιοχαρακτήρες
Οπως και να το λένε το λιπαντικούλι εγώ την δουλειά μου την έκανα!!!! -
Ο χρήστης frixos έγραψε:
χι χι χι χι!!!!
Ο τολμών νικά!!!
έβγαλα τα πλαστικά και του έριξα το μαγικό UB 40, αποτέλεσμα? Φυσικά το φλάς πλέον δουλεύει κα νο νι κό τα τα!!!
Είμαι μεγάλο μαστόριΙσως αμα του εριχνες τιποτα σε Simply Red ή U2 να έπαιζε και ακομα καλυτερα....
Καλά ρε δεν ντρέπεστε, μην κάνει κανείς κανένα λάθος, αμέσως να του το κτυπήσετε, αντε παλιοχαρακτήρες
Οπως και να το λένε το λιπαντικούλι εγώ την δουλειά μου την έκανα!!!!είχες την ατυχία με το λάθος σου να περιγράψεις ένα διάσημο γκρουπάκι...thats all!
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Δημητρη εχε υποψην σου οτι το WD40 που εριξες εχει μεσα και λαδι οποτε μακροπροθεσμα ολη η σκονη του ντουνια θα κολησει πανω στις επαφες.!!!
Καλυτερα να πας να παρεις(αν δεν βαριεσαι ελα απο Πειραια να σου δωσω εγω) ενα ειδικο σπρεϋ για ηλεκτρικες επαφες που το χρησιμοποιουν στις μοτοσυκλετες.
Αλλα και αυτο θελει πρωτα δοκιμη γιατι ειναι δυνατο και λιωνει και κανενα πλαστικο αμα λαχει.....Την περιοχή την καθάρισα πάρα πολύ καλά και μετά έριξα τόσο ub40 (έτσι ρε θα γράφω για να σκάσετε ) ώστε να μην το πασαλείψω και μετά το καθάρισα με πανί για να μην στάζει.
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Δημητρη εχε υποψην σου οτι το WD40 που εριξες εχει μεσα και λαδι οποτε μακροπροθεσμα ολη η σκονη του ντουνια θα κολησει πανω στις επαφες.!!!
Καλυτερα να πας να παρεις(αν δεν βαριεσαι ελα απο Πειραια να σου δωσω εγω) ενα ειδικο σπρεϋ για ηλεκτρικες επαφες που το χρησιμοποιουν στις μοτοσυκλετες.
Αλλα και αυτο θελει πρωτα δοκιμη γιατι ειναι δυνατο και λιωνει και κανενα πλαστικο αμα λαχει.....Το καλυτερο γι αυτο τις δουλειες ειναι το σπρευ ηλεκτρικων επαφων της βυρτ οπως ειπα και παραπανω και δεν χαλαει τα πλαστικα και το βρισκεις και σε βενζιναδικα
-
Αν και εχω τα bilstein sport εδω και 10000χλμ. δεν θα ελεγα οτι εμεινα και πολυ ευχαριστιμενος απο την ανεση τους και σκεφτομαι ισως να τα αλλαξω με κατι πιο ενδοτικο ως αναφορα την ανεση. Παντως για σβελτη οδηγηση ειναι μανουλα αλλα δεν εχουμε και Γερμανικους δρομους ανευ λακουβας για να τα κρατησω πολυ καιρο. Για θυμιστε μας εσεις τις εχετε βαλει απο αμοτρισερ γιατι που να ψαχνεις τωρα καμια 50ρια σελιδες πισω;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Δημητρη εχε υποψην σου οτι το WD40 που εριξες εχει μεσα και λαδι οποτε μακροπροθεσμα ολη η σκονη του ντουνια θα κολησει πανω στις επαφες.!!!
Καλυτερα να πας να παρεις(αν δεν βαριεσαι ελα απο Πειραια να σου δωσω εγω) ενα ειδικο σπρεϋ για ηλεκτρικες επαφες που το χρησιμοποιουν στις μοτοσυκλετες.
Αλλα και αυτο θελει πρωτα δοκιμη γιατι ειναι δυνατο και λιωνει και κανενα πλαστικο αμα λαχει.....Το καλυτερο γι αυτο τις δουλειες ειναι το σπρευ ηλεκτρικων επαφων της βυρτ οπως ειπα και παραπανω και δεν χαλαει τα πλαστικα και το βρισκεις και σε βενζιναδικα
Προσοχή με τα σπρέι σε ηλεκτρικές επαφές στο τιμόνι γιατί δεν θέλετε να σκάσει κανένας αερόσακος. Π ρ ο σ ε κ τ ι κ ά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δημητρη εχε υποψην σου οτι το WD40 που εριξες εχει μεσα και λαδι οποτε μακροπροθεσμα ολη η σκονη του ντουνια θα κολησει πανω στις επαφες.!!!
Καλυτερα να πας να παρεις(αν δεν βαριεσαι ελα απο Πειραια να σου δωσω εγω) ενα ειδικο σπρεϋ για ηλεκτρικες επαφες που το χρησιμοποιουν στις μοτοσυκλετες.
Αλλα και αυτο θελει πρωτα δοκιμη γιατι ειναι δυνατο και λιωνει και κανενα πλαστικο αμα λαχει.....Το καλυτερο γι αυτο τις δουλειες ειναι το σπρευ ηλεκτρικων επαφων της βυρτ οπως ειπα και παραπανω και δεν χαλαει τα πλαστικα και το βρισκεις και σε βενζιναδικα
Προσοχή με τα σπρέι σε ηλεκτρικές επαφές στο τιμόνι γιατί δεν θέλετε να σκάσει κανένας αερόσακος. Π ρ ο σ ε κ τ ι κ ά.
Είπαμε, ελάχιστο σπράυ , προσεκτικά και καθάρισμα μετά
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Αν και εχω τα bilstein sport εδω και 10000χλμ. δεν θα ελεγα οτι εμεινα και πολυ ευχαριστιμενος απο την ανεση τους και σκεφτομαι ισως να τα αλλαξω με κατι πιο ενδοτικο ως αναφορα την ανεση. Παντως για σβελτη οδηγηση ειναι μανουλα αλλα δεν εχουμε και Γερμανικους δρομους ανευ λακουβας για να τα κρατησω πολυ καιρο. Για θυμιστε μας εσεις τις εχετε βαλει απο αμοτρισερ γιατι που να ψαχνεις τωρα καμια 50ρια σελιδες πισω;Δεν θυμάμαι αν είχε πέσει εδώ ή κάπου αλλού για αμορτισέρ με ελατήρια ή και χωρίς ελατήρια από cc αν παίζει η ιστορία με την λογική ότι δεν αλλάζει η γεωμετρία του car και το χαμηλώνεις και κάπως.
Βρε που το λέγαμε, που το λέγαμε?? -
γεια χαρα παιδες....καινουργιο 307sw.......διαβαζω το βιβλιαρακι και παταω το κουμπακι του κλειδωματος που βρισκετε στο ταμπλω,πανω απο το ραδιο cd και αριστερα....,για να κανω οπως λεει υπερκλειδωμα......να μην μπορουν δηλαδη οι πορτες να ανοιγουν απο εξω.....το παταω μια φορα παρατεταμενα οπως ελεγε .....μου βγαζει στην οθονη ενδειξη οτι ειναι οκ και οτι πραγματοποιηθηκε το υπερκλειδωμα...δοκιμαζω και τισ πορτες απο μεσα και ειναι ολα οκ....το ξαναπαταω και το απενεργοποιω..............................................................
αυτο ηταν.λειτουργησε μια φορα......απο εκεινη την μερα οποτε ξαναπαταω παρατεταμενα το κουμπι για υπερκλειδωμα μου βγαζει ενδειξη...'dead locking ' με αποτελεσμα οι πορτες να ανοιγουν απο εξω ενω την πρωτη φορα δεν ανοιγαν (οπως ειναι το σωστο).........πηγα στην lion και μου ειπαν οτι αυτο ενεργοποιητε μονο την πρωτη φορα και μετα βγαζει την ενδειξη dead locking για την περιπτωση ατυχηματος να μπορουν οι πορτες να ανοιγουν απο εξω για να γινει διασωση των ατομων αν χρειαστει..........
εμενα βεβαια μου φαινετε κουφο αυτο.και για ποιο λογο δηλαδη να λειτουργει μονο μια φορα? αν ειναι ετσι γιατι υπαρχει? ασ μην το ειχε καθολου....δηλαδη τι? σου δινει την δυνατοτητα να κανεις υπερκλειδωμα μονο μια φορα - για να το δεις - σαν επιδειξη και μετα τελος? τρελλο δεν ακουγετε?
εχει τυχει αυτο σε καποιο φιλο? γνωριζει καποιος κατι? -
Ο χρήστης frixos έγραψε:
Δεν θυμάμαι αν είχε πέσει εδώ ή κάπου αλλού για αμορτισέρ με ελατήρια ή και χωρίς ελατήρια από cc αν παίζει η ιστορία με την λογική ότι δεν αλλάζει η γεωμετρία του car και το χαμηλώνεις και κάπως.
Βρε που το λέγαμε, που το λέγαμε??To λέγαμε πριν πολύ καιρό εδώ. Το είχε κάνει κάποιος φίλος, που έμπαινε για κάποιο διάστημα στο 'club', και δήλωνε πολύ ευχαριστημένος. Βέβαια, το cc είναι αρκετά πιο βαρύ από το απλό 307, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το σχεδιασμό και τη συμπεριφορά της ανάρτησής του...
-
D.P. ...
-
Ήταν ο Touristas, μηχανικός σε συνεργείο Peugeot, αν θυμάμαι καλά, ο οποίος είναι υπεύθυνος τεχνικών θεμάτων στο psclub.gr.
Και για να θυμηθούμε τα 'παλιά', στο θέμα αναρτήσεις, Tsardaklis φοράω Sachs Advantage: ίσως ένα ελάχιστο κλικ σφιχτότερα από τα δικά του, σε κάπως χαμηλότερη τιμή.
PEUGEOT FORUM