-
**Mitsubishi Evo VIII **
Το τελευταίο μάλλον EVO που θα βασίζεται στα Lancer και Cedia της Mitsubishi είναι μάλλον και το καλύτερο.Λόγω της,για πρώτη φορά,εξαγωγής του και στις HΠΑ έχει αποδυναμωθεί λιγάκι καθώς οι νόμοι περί καυσαερίων εκεί είναι αυστηρότεροι χωρίς όμως αυτό να στερεί από τον ιδιοκτήτη του EVO VIII να ανεβάσει αργότερα την ιπποδύναμη σε επίπεδα προηγούμενων EVO.Το κιβώτιο παραμένει 5 σχέσεων με λίγο μακρύτερες σχέσεις αν και στην Ιαπωνία θα κυκλοφορήσει και με 6άρι.
Η τιμή του θα είναι πάνω από 4.000.000 περίπου δραχμές μικρότερη την άνοιξη που θα κυκλοφορήσει. -
**Mitsubishi Evo VIII **
Το τελευταίο μάλλον EVO που θα βασίζεται στα Lancer και Cedia της Mitsubishi είναι μάλλον και το καλύτερο.Λόγω της,για πρώτη φορά,εξαγωγής του και στις HΠΑ έχει αποδυναμωθεί λιγάκι καθώς οι νόμοι περί καυσαερίων εκεί είναι αυστηρότεροι χωρίς όμως αυτό να στερεί από τον ιδιοκτήτη του EVO VIII να ανεβάσει αργότερα την ιπποδύναμη σε επίπεδα προηγούμενων EVO.Το κιβώτιο παραμένει 5 σχέσεων με λίγο μακρύτερες σχέσεις αν και στην Ιαπωνία θα κυκλοφορήσει και με 6άρι.
Η τιμή του θα είναι πάνω από 4.000.000 περίπου δραχμές μικρότερη την άνοιξη που θα κυκλοφορήσει. -
**Mitsubishi Evo VIII **
Το τελευταίο μάλλον EVO που θα βασίζεται στα Lancer και Cedia της Mitsubishi είναι μάλλον και το καλύτερο.Λόγω της,για πρώτη φορά,εξαγωγής του και στις HΠΑ έχει αποδυναμωθεί λιγάκι καθώς οι νόμοι περί καυσαερίων εκεί είναι αυστηρότεροι χωρίς όμως αυτό να στερεί από τον ιδιοκτήτη του EVO VIII να ανεβάσει αργότερα την ιπποδύναμη σε επίπεδα προηγούμενων EVO.Το κιβώτιο παραμένει 5 σχέσεων με λίγο μακρύτερες σχέσεις αν και στην Ιαπωνία θα κυκλοφορήσει και με 6άρι.
Η τιμή του θα είναι πάνω από 4.000.000 περίπου δραχμές μικρότερη την άνοιξη που θα κυκλοφορήσει. -
Δυναμομετρήθηκε και τελικά έχει 271 άλογα,παρά το μικρότερο άνοιγμα στο μπροστινό προφυλακτήρα, πληρώντας οριακά τις Αμερικάνικες νομοθεσίες.Εν τέλει δεν έχασε και τόσο πολύ...
-
From AutoExpress:
Evolution is all about adapting to suit the environment, and this is precisely what Mitsubishi has been forced to do with the latest version of its legendary Lancer Evo. Stricter emissions laws in Europe and the US - where the car will go on sale for the first time - have meant the Evo VIII is not the full deal. Unlike the previous evolutions of the Evolution, it has not become faster and more sophisticated, but actually slowed up a little and lost some of its gizmos.
The tighter regulations mean the gas-guzzling turbo engine has had to be strangled slightly, so the importer has stripped it of some of the sophisticated technology and will offer the VIII at a bargain price rumoured to be £22,000 - that's £8,000 less than the current model - when it goes on sale in the spring. Then it'll be up to the new owner to uprate the power with dealer-fitted aftermarket kits, which will offer various outputs up to around 320bhp.
But should we be worried about diluting the Evo experience? We grabbed an exclusive first drive, and discovered that the latest Lancer is more fun than ever. The Evolution we sampled doesn't have the VII's Active Yaw Control or Active Centre Differential, and it's like a breath of fresh air in a world of super-complex traction control systems.
Jump on the throttle coming out of a corner, and the rush of turbo power thrusts you back into your seat from 3,500rpm. Give it too much gas at the wrong time and you soon find yourself playing with large helpings of both understeer and oversteer. It's a hoot, which is surprising as the Evo should have lost its edge thanks to US legislation. The revised front and rear ends hide a 50kg weight gain over the Evo VII, a result of extra crash protection, a higher capacity battery for colder climates and a larger, 55-litre (up from 40 litres) fuel tank. A couple of kilos have been regained by using a carbon fibre rear wing, though.
The car narrowly scrapes under strict US emissions laws, yet Mitsubishi managed to find an impressive 271bhp and 370Nm of torque from the turbocharged 2.0-litre in-line four. This is despite the new front bumper design allowing less air to the intercooler than before, marginally affecting performance. Torque response is immediate and strong from just over 3,000rpm all the way up to the 7,000rpm red line and beyond. This Lancer doesn't feel quite as quick off the mark, but it's still rapid enough to see off all but the fastest of supercars.
While the Japanese market is looking forward to the new six-ratio box for the Evo VIII, export models will get the current five-speeder, albeit with some strategic modifications. First and second gears have been lengthened slightly, allowing drivers to remain on boost for longer, and this actually makes you wonder whether a sixth cog is necessary.
The transmission uses a centre differential and viscous coupling unit, with torque distributed equally between the front and rear wheels. With specially developed Yokohama tyres and a well weighted steering wheel, the Evo turns in sharply. The 235/17 rubber has a different compound that performs better on wet roads and in cold climates, and should be perfect for the UK. It certainly delivers good grip, and when the limits of adhesion are reached, break away is progressive and predictable.
Ride comfort is marginally better than in the VII, but it's still a bit on the harsh side for daily use. And don't expect too much refinement inside, as little has changed from the VII, except for the addition of more supportive seats.
The Evo might not have evolved in terms of performance or technology, but it's more fun than ever and will be more affordable, too. Who would have thought it? We have emissions laws to thank for one of the world's finest-handling cars! Peter Lyon
-
να μην παμε παλι στο νουμερο απο δυναμομετρηση που μπορει να αλλαζει με τον καιρο και τον αερα
Αν κοιταξετε το τι βενζινη θελει λεει 98 RON. Aυτο ειναι χοντρικα 93-94 ΜΟΝ και με καμμια παναγια δεν εχουμε τετοιο στην Καλιφορνια. Εχουμε μονο 91 ΜΟΝ που ειναι γυρω στα 95 RON.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
να μην παμε παλι στο νουμερο απο δυναμομετρηση που μπορει να αλλαζει με τον καιρο και τον αεραΑν κοιταξετε το τι βενζινη θελει λεει 98 RON. Aυτο ειναι χοντρικα 93-94 ΜΟΝ και με καμμια παναγια δεν εχουμε τετοιο στην Καλιφορνια. Εχουμε μονο 91 ΜΟΝ που ειναι γυρω στα 95 RON.
Νικος
Στο Σικάγο οι περισσότεροι είχαν 93 οκτανια βενζίνη, καλύτερη από αυτή που έχουμε στο Τοροντο (91 οκτάνια την διαφημίζουν). Δεν έχετε τέτοια στην Καλιφόρνια;
-
Καλιφορνια το μαξιμουμ ειναι 91.
-
Πάρτο εσύ και θα σου στείλω εγώ με cargo ένα βυτίο Vpower Racing απο την Ελλάδα!:P
Μή σου πω να πάς να πάρεις AvGas και να το ρίχνεις σκέτο! Θα σου στοιχίζει κάτι παραπάνω βέβαια αλλά θα αξίζει τον κόπο... -
Kαι άμα είναι όπως λές 4 εκατομμύρια δραχμές φτηνότερο ελπίζω να γίνω επιτέλους με evolution. Αλλά θα το κάνω και FQ-300:P:P:P:P
-
Αν είναι τελικά έτσι όπως μας το δείχνουν οι φωτογραφίες... δεν μου αρέσει, πολύ το 'αμερικάνισαν'. Αυτοί οι προφυλακτήρες θυμίζουν ατυχή βελτίωση εμφάνισης (οι περισσότερες είναι ατυχείς) και σε καμμία περίπτωση δεν παραπέμπουν στο αντίστοιχο Εβο του WRC. Γι'αυτό ψηφίζω Impreza STi.
-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ΟΣΟ ΜΕ FACELIFT... -
εχω ηδη βαλει καπαρο για ενα STi. Αλλα εχει μονο τρια χρωματα, δεν υπαρχει ηλιοροφη, δεν εχει HID φωτα και μερικα αλλα. Και αμα σκεφτομαστε τι μας νοιαζει τοτε πως το EVO τα εχει ολα αυτα;
απο βενζινα δεν υπαρχει παραπανω απο 91 (ΜΟΝ - 94-95 RON) στην Καλιφορνια. Απο αγωνιστικες αμολυβδες εχει 98(ΜΟΝ- 102 RON) και παραπανω. Mε την τσουχτερη τιμη των 4-5 δολ το γαλονι. (Μην ξεχνατε οτι εμαστε συνηθισμενοι με τις φτηνες βενζινες
Νικος
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αν είναι τελικά έτσι όπως μας το δείχνουν οι φωτογραφίες... δεν μου αρέσει, πολύ το 'αμερικάνισαν'. Αυτοί οι προφυλακτήρες θυμίζουν ατυχή βελτίωση εμφάνισης (οι περισσότερες είναι ατυχείς) και σε καμμία περίπτωση δεν παραπέμπουν στο αντίστοιχο Εβο του WRC. Γι'αυτό ψηφίζω Impreza STi.Ο μονος λογος αλλαγης των εμπρος προφυλακτηρων/μασκας ηταν για να περασει το αυτοκινητο τα crash test των ΗΠΑ. Διοτι με ολα τα υπολοιπα Εβο δεν ερχοντουσαν ουτε καν κοντα σε κατι τετοιο. Επισης αλλες αλλαγες 'Αμερικανοποιησης' οπως τις λες (αν και τις εννοω διαφορετικα απο σενα), ειναι η μεγαλυτερη και βαρυτερη μπαταρια. Επισης πολλες καινουργιες ενισχυσεις παντα στο αμαξωμα. Γιαυτο και το βαρος του τωρα ειναι 1480 κιλα.
Η τιμη στις ΗΠΑ θα ειναι πιο φθηνη απο αυτη της Αγγλιας φυσικα οπως και με τα περισσοτερα αυτοκινητα. Θα αρχιζει κατω απο τις $30,000.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
εχω ηδη βαλει καπαρο για ενα STi. Αλλα εχει μονο τρια χρωματα, δεν υπαρχει ηλιοροφη, δεν εχει HID φωτα και μερικα αλλα. Και αμα σκεφτομαστε τι μας νοιαζει τοτε πως το EVO τα εχει ολα αυτα;απο βενζινα δεν υπαρχει παραπανω απο 91 (ΜΟΝ - 94-95 RON) στην Καλιφορνια. Απο αγωνιστικες αμολυβδες εχει 98(ΜΟΝ- 102 RON) και παραπανω. Mε την τσουχτερη τιμη των 4-5 δολ το γαλονι. (Μην ξεχνατε οτι εμαστε συνηθισμενοι με τις φτηνες βενζινες
Νικος
Απο αγωνιστικες εχει και 102 και 104. Ισως και παραπανω. Δεν ειμαι σιγουρος εαν υπαρχει στην Καλιφορνια...υποθετω ναι.
-
Ακουσα οτι η τιμη του EVO VIII θα ειναι $28,987.
Σημερα στις 11:55 (PST) η ανακοινωση.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ακουσα οτι η τιμη του EVO VIII θα ειναι $28,987.Σημερα στις 11:55 (PST) η ανακοινωση.
Νικος
Τσάμπα πράγμα χωρίς υπερβολές!!!
Οι νέοι προφυλακτήρες μιας και αναφέρθηκε έχουν επίσης σκοπό να εναρμονήσουν τη σειρά EVO με τη νέα σχεδιαστική τάση που επικρατεί στη Mitsubishi και ειδικότερα το νέο Colt το οποίο θα αποτελέσει μάλλον τη βάση για το επόμενο EVO.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Ακουσα οτι η τιμη του EVO VIII θα ειναι $28,987.
Σημερα στις 11:55 (PST) η ανακοινωση.
Νικος
Τσάμπα πράγμα χωρίς υπερβολές!!!
Οι νέοι προφυλακτήρες μιας και αναφέρθηκε έχουν επίσης σκοπό να εναρμονήσουν τη σειρά EVO με τη νέα σχεδιαστική τάση που επικρατεί στη Mitsubishi και ειδικότερα το νέο Colt το οποίο θα αποτελέσει μάλλον τη βάση για το επόμενο EVO.
Η τιμη ειναι καλη.
Αλλα χωρις μπροστινο μπλοκε. Χωρις active yaw control, πενταρι κιβωτιο αντι για εξαρι. Αλλα εχει HID φωτα, ηλιοροφη και αλλα creature comfort features. Εγω περιμενω το STi να δω τιμη και εξοπλισμο. Μετα θα αποφασισω.Νικος
-
Με τέτοια τιμή στην Ελλάδα θα έκανε πολύ καλές πωλήσεις (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια).
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Με τέτοια τιμή στην Ελλάδα θα έκανε πολύ καλές πωλήσεις (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια).μεχρι τωρα λενε οτι το STi θα εχει 6αρι κιβωτιο, μπροστινο μπλοκε, οχι ρυθμιζομενο κεντρικο διαφορικο.
Οχι ηλιοροφη, ισως HIDs. (οχι και αναγκαια βεβαια).
Τιμη γυρω στα 30-31 χιλιαδες δολ.
Νικος
Mitsubishi Lancer EVO VIII...