-
Ερωτηση:
Αρθρο Opel Astra OPC, σελιδα 92 ο κυριος Τσαντιλης αναφερομενος στον κινητηρα του οχηματος, γραφει:
'Στα αξιοσξημειωτα, η ενοποιηση στην πολλαπλη εξαγωγης της τουρμπινας, της βαλβιδας ελεγχου και αλλων εξαρτηματων, ενω ολα τα παραπανω επιτυχανοντε μεσα στο πλαισιο των προδιαγραφων εκπομπης ρυπων Euro 4.'
Τι σημενει το παραπανω, μπορει καποιος απο το περιοδικο να μας εξηγησει? Ακουγετε ενδιαφερον αλλα δεν το καταλαβαινω. Βαλβιδας ελεγχου? Εννοει την wastegate?
Δεν εχω διαβασει ολα τα αρθρα ακομη αλλα τα παρακατω μικρα λαθακια προσεξα:
-
Σελιδα 84 στο αρθρο για το RX8. Ο Peter Lion γραφει οτι η η ροπη του κινητηρα ειναι 22 χλγμ στις 5500 σαλ, ενω στο τελος του αρθρου, στον πινακα γραφει οτι η ροπη ειναι 22 χλγμ στις 7500 σαλ. Ξερω οτι το δευτερο ειναι το σωστο.
-
Σελιδα 76 στο αρθρο για το Cayenne, στο τελος του αρθρου στον πινακα γραφει οτι ο κυβισμος του Cayenne Turbo ειναι 1.910 κ.εκ. Το σωστο αν δεν κανω λαθος ειναι ο ιδιος κυβισμος με τον ατμοσφαιρικο, δηλαδη 4.511 κ.εκ.
Υπαρχει μερος στο περιοδικο, οπου λαθη των προηγουμενων τευχων αναφεροντε? Δεν θυμαμαι. Εαν ναι, ισως τα παραπανω να εχουν ηδη σημειωθει στο τευχος Ιανουαριου το οποιο δεν εχω ακομη στην κατοχη μου. Εαν ναι, τοτε σορρυ για την επαναληψη.
-
-
Ερωτηση:
Αρθρο Opel Astra OPC, σελιδα 92 ο κυριος Τσαντιλης αναφερομενος στον κινητηρα του οχηματος, γραφει:
'Στα αξιοσξημειωτα, η ενοποιηση στην πολλαπλη εξαγωγης της τουρμπινας, της βαλβιδας ελεγχου και αλλων εξαρτηματων, ενω ολα τα παραπανω επιτυχανοντε μεσα στο πλαισιο των προδιαγραφων εκπομπης ρυπων Euro 4.'
Τι σημενει το παραπανω, μπορει καποιος απο το περιοδικο να μας εξηγησει? Ακουγετε ενδιαφερον αλλα δεν το καταλαβαινω. Βαλβιδας ελεγχου? Εννοει την wastegate?
Δεν εχω διαβασει ολα τα αρθρα ακομη αλλα τα παρακατω μικρα λαθακια προσεξα:
-
Σελιδα 84 στο αρθρο για το RX8. Ο Peter Lion γραφει οτι η η ροπη του κινητηρα ειναι 22 χλγμ στις 5500 σαλ, ενω στο τελος του αρθρου, στον πινακα γραφει οτι η ροπη ειναι 22 χλγμ στις 7500 σαλ. Ξερω οτι το δευτερο ειναι το σωστο.
-
Σελιδα 76 στο αρθρο για το Cayenne, στο τελος του αρθρου στον πινακα γραφει οτι ο κυβισμος του Cayenne Turbo ειναι 1.910 κ.εκ. Το σωστο αν δεν κανω λαθος ειναι ο ιδιος κυβισμος με τον ατμοσφαιρικο, δηλαδη 4.511 κ.εκ.
Υπαρχει μερος στο περιοδικο, οπου λαθη των προηγουμενων τευχων αναφεροντε? Δεν θυμαμαι. Εαν ναι, ισως τα παραπανω να εχουν ηδη σημειωθει στο τευχος Ιανουαριου το οποιο δεν εχω ακομη στην κατοχη μου. Εαν ναι, τοτε σορρυ για την επαναληψη.
-
-
Ερωτηση:
Αρθρο Opel Astra OPC, σελιδα 92 ο κυριος Τσαντιλης αναφερομενος στον κινητηρα του οχηματος, γραφει:
'Στα αξιοσξημειωτα, η ενοποιηση στην πολλαπλη εξαγωγης της τουρμπινας, της βαλβιδας ελεγχου και αλλων εξαρτηματων, ενω ολα τα παραπανω επιτυχανοντε μεσα στο πλαισιο των προδιαγραφων εκπομπης ρυπων Euro 4.'
Τι σημενει το παραπανω, μπορει καποιος απο το περιοδικο να μας εξηγησει? Ακουγετε ενδιαφερον αλλα δεν το καταλαβαινω. Βαλβιδας ελεγχου? Εννοει την wastegate?
Δεν εχω διαβασει ολα τα αρθρα ακομη αλλα τα παρακατω μικρα λαθακια προσεξα:
-
Σελιδα 84 στο αρθρο για το RX8. Ο Peter Lion γραφει οτι η η ροπη του κινητηρα ειναι 22 χλγμ στις 5500 σαλ, ενω στο τελος του αρθρου, στον πινακα γραφει οτι η ροπη ειναι 22 χλγμ στις 7500 σαλ. Ξερω οτι το δευτερο ειναι το σωστο.
-
Σελιδα 76 στο αρθρο για το Cayenne, στο τελος του αρθρου στον πινακα γραφει οτι ο κυβισμος του Cayenne Turbo ειναι 1.910 κ.εκ. Το σωστο αν δεν κανω λαθος ειναι ο ιδιος κυβισμος με τον ατμοσφαιρικο, δηλαδη 4.511 κ.εκ.
Υπαρχει μερος στο περιοδικο, οπου λαθη των προηγουμενων τευχων αναφεροντε? Δεν θυμαμαι. Εαν ναι, ισως τα παραπανω να εχουν ηδη σημειωθει στο τευχος Ιανουαριου το οποιο δεν εχω ακομη στην κατοχη μου. Εαν ναι, τοτε σορρυ για την επαναληψη.
-
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ερωτηση:Αρθρο Opel Astra OPC, σελιδα 92 ο κυριος Τσαντιλης αναφερομενος στον κινητηρα του οχηματος, γραφει:
'Στα αξιοσξημειωτα, η ενοποιηση στην πολλαπλη εξαγωγης της τουρμπινας, της βαλβιδας ελεγχου και αλλων εξαρτηματων, ενω ολα τα παραπανω επιτυχανοντε μεσα στο πλαισιο των προδιαγραφων εκπομπης ρυπων Euro 4.'
Τι σημενει το παραπανω, μπορει καποιος απο το περιοδικο να μας εξηγησει? Ακουγετε ενδιαφερον αλλα δεν το καταλαβαινω. Βαλβιδας ελεγχου? Εννοει την wastegate?
ANEMENE θα απαντήσει ο ΣΤΣΑΝ τις επομενες ημέρες για να γίνει διάλογος αν πάλι δεν καταλάβεις... και για να έχει ο καθένας μας την ευθύνη του τι γράφει
Δεν εχω διαβασει ολα τα αρθρα ακομη αλλα τα παρακατω μικρα λαθακια προσεξα:
-
Σελιδα 84 στο αρθρο για το RX8. Ο Peter Lion γραφει οτι η η ροπη του κινητηρα ειναι 22 χλγμ στις 5500 σαλ, ενω στο τελος του αρθρου, στον πινακα γραφει οτι η ροπη ειναι 22 χλγμ στις 7500 σαλ. Ξερω οτι το δευτερο ειναι το σωστο.
ΣΩΣΤΟ! -
Σελιδα 76 στο αρθρο για το Cayenne, στο τελος του αρθρου στον πινακα γραφει οτι ο κυβισμος του Cayenne Turbo ειναι 1.910 κ.εκ. Το σωστο αν δεν κανω λαθος ειναι ο ιδιος κυβισμος με τον ατμοσφαιρικο, δηλαδη 4.511 κ.εκ.
Ο δαίμων του τυπογραφείου... (έτσι έλεγαν άλλοτε. Σήμερα απλά συγγνώμη)
Υπαρχει μερος στο περιοδικο, οπου λαθη των προηγουμενων τευχων αναφεροντε? Δεν θυμαμαι. Εαν ναι, ισως τα παραπανω να εχουν ηδη σημειωθει στο τευχος Ιανουαριου το οποιο δεν εχω ακομη στην κατοχη μου. Εαν ναι, τοτε σορρυ για την επαναληψη.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Αν γραφτεί η πατάτα ή γίνει το έγκλημα τότε το διορθώνουμε με μπολντ γράμματα σε περίοπτη θέση.... Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει στο τεύχος ιανουαρίου για τα λάθη που εντόπισες στο τεύχος ΔΕΚ...
Καλή Χρονιά
ΣΧ(αν ποτέ γυρίσεις, έχεις έτοιμη θέση διορθωτή...)
-
-
[quote='gavriil1']Ερωτηση:
Αρθρο Opel Astra OPC, σελιδα 92 ο κυριος Τσαντιλης αναφερομενος στον κινητηρα του οχηματος, γραφει:
'Στα αξιοσξημειωτα, η ενοποιηση στην πολλαπλη εξαγωγης της τουρμπινας, της βαλβιδας ελεγχου και αλλων εξαρτηματων, ενω ολα τα παραπανω επιτυχανοντε μεσα στο πλαισιο των προδιαγραφων εκπομπης ρυπων Euro 4.'
Τι σημενει το παραπανω, μπορει καποιος απο το περιοδικο να μας εξηγησει? Ακουγετε ενδιαφερον αλλα δεν το καταλαβαινω. Βαλβιδας ελεγχου? Εννοει την wastegate?
Φίλε gavriil1 o συνάδελφος Σ. Tσαντίλης λείπει σε άδεια γι'αυτό σου απαντώ εγώ εκ μέρους της συντακτικής ομάδας των 4Tροχών σχετικά με την ερώτησή σου:
H βαλβίδα ελέγχου που αναφέρεται στο άρθρο είναι η waste gate (βαλβίδα ελέγχου πίεσης). Στον κινητήρα του Astra OPC η βαλβίδα ελέγχου της πίεσης μαζί με την πολλαπλή εξαγωγής, το κέλυφος της τουρμπίνας και άλλα εξαρτήματα είναι ενοποιημένα σε ένα ανεξάρτητο συμπαγές σύστημα. Aυτό επέτρεψε στους μηχανικούς της Opel να μειώσουν το μέγεθος και το βάρος του κινητήρα (όλο το σύστημα υπερπλήρωσης ζυγίζει 7.1 κιλά).Γ. Xαρπίδης
-
Σωστά τα λέει ο κος Χαριπίδης.
Γενικά το τευχος είναι πολύ καλό.
Εγώ θα ήθελα να σταθώ στους πίνακες των τιμών και των Τεχνικών Χαρακτηριστικών. Ομολογουμένος πριν από 1 περίπου χρόνο ήταν απαράδεκτοι. Τα λάθη πάρα πολλα. Η βελτίωση είναι αισθητή και τα περισσότερα (σχεδόν όλα) έχουν διορθωθεί. Μπράβο στα παιδιά που εργάζονται πάνω σε αυτό το δύσκολο κομμάτι.
Ερωτηση οι τιμές στο Internet ανανεώνονται και αυτές άμεσσα;
Ευχαριστώ και καλή Χρονιά με υγεία πάνω από όλα! -
Mια και μιλάμε για λάθη, κάτι δε πάει καλά με το συγκριτικό των τεσσάρων μικρομεσαίων (τεύχος Δεκεμβρίου). Νομίζω ότι οι στήλες των επιταχύνσεων εν κινήσει με 5η έχουν τοποθετηθεί σε λάθος αυτοκίνητα. Είναι δυνατόν το Golf 1.4 75hp να έχει με 5η καλύτερες ρεπρίζ από Astra, Corolla και Megane, που διαθέτουν πιο ισχυρούς κινητήρες; Επιπλέον, αποκλείω το Megane να πραγματοποιεί την επιτάχυνση 80-110km/h σε πιο σύντομο χρόνο με 5η παρά με 4η.
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Εγώ θα ήθελα να σταθώ στους πίνακες των τιμών και των Τεχνικών Χαρακτηριστικών. Ομολογουμένος πριν από 1 περίπου χρόνο ήταν απαράδεκτοι. Τα λάθη πάρα πολλα. Η βελτίωση είναι αισθητή και τα περισσότερα (σχεδόν όλα) έχουν διορθωθεί.Ναι μεν η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά εξακολουθώ να βρίσκω λάθη. Μήπως να ανοίξουμε thread, για να τα επισημάνουμε και να διορθωθούν;
-
Πάλι καλημέρα!
Οι μετρήσεις του Γκολφ είναι σωστές!
Στο Μεγκαν ο σωστός χρόνος στο 80-110 με 4η είναι 10 δευτ. αντί 13,7 που καταγράψαμε...
Καλοδεχούμενες οι παρατηρήσεις σας
ΣΧ -
Ο χρήστης GTA έγραψε:
Οι μετρήσεις του Γκολφ είναι σωστές!Το σχόλιό μου για το Golf αφορά αποκλειστικά τις ρεπρίζ με 5η. Επιπλέον, το συγκεκριμένο τεύχος των 4Τ αναφέρει στη σελίδα 148: «... η Corolla και το Astra έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι, με το Megane να μπαίνει «σφήνα» ανάμεσά τους στις ρεπρίζ με 5η.»
-
Ο χρήστης GTA έγραψε:
Καλή Χρονιά
ΣΧ(αν ποτέ γυρίσεις, έχεις έτοιμη θέση διορθωτή...)
Ε, τοτε γυρναω και τωρα...
-
Ο χρήστης dragon έγραψε:
Ερωτηση:
Αρθρο Opel Astra OPC, σελιδα 92 ο κυριος Τσαντιλης αναφερομενος στον κινητηρα του οχηματος, γραφει:
'Στα αξιοσξημειωτα, η ενοποιηση στην πολλαπλη εξαγωγης της τουρμπινας, της βαλβιδας ελεγχου και αλλων εξαρτηματων, ενω ολα τα παραπανω επιτυχανοντε μεσα στο πλαισιο των προδιαγραφων εκπομπης ρυπων Euro 4.'
Τι σημενει το παραπανω, μπορει καποιος απο το περιοδικο να μας εξηγησει? Ακουγετε ενδιαφερον αλλα δεν το καταλαβαινω. Βαλβιδας ελεγχου? Εννοει την wastegate?
Φίλε gavriil1 o συνάδελφος Σ. Tσαντίλης λείπει σε άδεια γι'αυτό σου απαντώ εγώ εκ μέρους της συντακτικής ομάδας των 4Tροχών σχετικά με την ερώτησή σου:
H βαλβίδα ελέγχου που αναφέρεται στο άρθρο είναι η waste gate (βαλβίδα ελέγχου πίεσης). Στον κινητήρα του Astra OPC η βαλβίδα ελέγχου της πίεσης μαζί με την πολλαπλή εξαγωγής, το κέλυφος της τουρμπίνας και άλλα εξαρτήματα είναι ενοποιημένα σε ένα ανεξάρτητο συμπαγές σύστημα. Aυτό επέτρεψε στους μηχανικούς της Opel να μειώσουν το μέγεθος και το βάρος του κινητήρα (όλο το σύστημα υπερπλήρωσης ζυγίζει 7.1 κιλά).Γ. Xαρπίδης
Ευχαριστω για την διευκρινηση κυριε Χαρπιδη.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Καλή Χρονιά
ΣΧ(αν ποτέ γυρίσεις, έχεις έτοιμη θέση διορθωτή...)
Ε, τοτε γυρναω και τωρα...
Διορθωτή λέει Γαβριήλ, όχι δοκιμαστή.....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καλή Χρονιά
ΣΧ(αν ποτέ γυρίσεις, έχεις έτοιμη θέση διορθωτή...)
Ε, τοτε γυρναω και τωρα...
Διορθωτή λέει Γαβριήλ, όχι δοκιμαστή.....
Πλακα κανω φυσικα. Πλακα θα εκανα και για δοκιμαστη cmarin.
-
...κι εγώ πλακα κάνω.....
-
Το σχόλιό μου για το Golf αφορά αποκλειστικά τις ρεπρίζ με 5η. Επιπλέον, το συγκεκριμένο τεύχος των 4Τ αναφέρει στη σελίδα 148: «... η Corolla και το Astra έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι, με το Megane να μπαίνει «σφήνα» ανάμεσά τους στις ρεπρίζ με 5η.»
Δημήτρη καλησπέρα!
Για το γκολφ τα είπαμε. Είναι σωστε΄ς οι μετρήσεις...
Τώρα αν η φράση για την επίδοση σφήνα συμφωνεί με τον πίνακα υπομονή να πάμε γραφείο και εδώ είμαστε. Ο Δράκος (Γ.Χ.) η ο ΧΑ θα σου απαντήσουν αφου είμαι κοπανατζής μέχρι Τρίτη...
Στρατης -
Ο χρήστης GTA έγραψε:
Το σχόλιό μου για το Golf αφορά αποκλειστικά τις ρεπρίζ με 5η. Επιπλέον, το συγκεκριμένο τεύχος των 4Τ αναφέρει στη σελίδα 148: «... η Corolla και το Astra έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι, με το Megane να μπαίνει «σφήνα» ανάμεσά τους στις ρεπρίζ με 5η.»Δημήτρη καλησπέρα!
Για το γκολφ τα είπαμε. Είναι σωστε΄ς οι μετρήσεις...
Τώρα αν η φράση για την επίδοση σφήνα συμφωνεί με τον πίνακα υπομονή να πάμε γραφείο και εδώ είμαστε. Ο Δράκος (Γ.Χ.) η ο ΧΑ θα σου απαντήσουν αφου είμαι κοπανατζής μέχρι Τρίτη...
ΣτρατηςΣε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις για ακόμη μια φορά. Η λέξη 'σφήνα' που χρησιμοποιείται για το Megane είναι σύμφωνη με τις μετρήσεις. Το ότι 'η Corolla και το Astra έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι' δεν προκύπτει από τις μετρήσεις των ρεπρίζ με 5η, καθώς το πάνω χέρι το έχει το Golf! Δε χωράει το μυαλό μου το γεγονός ότι το Golf 1.4 75hp πραγματοποιεί την επιτάχυνση 120-140km/h με 5η 1.6sec γρηγορότερα από το Astra και το Megane, πραγματοποιώντας μάλιστα τον ίδιο χρόνο με την Corolla. Εκτός κι αν πέρα από τον 'δαίμονα' του τυπογραφείου υπάρχει και ο 'δαίμων' των μετρήσεων.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Το σχόλιό μου για το Golf αφορά αποκλειστικά τις ρεπρίζ με 5η. Επιπλέον, το συγκεκριμένο τεύχος των 4Τ αναφέρει στη σελίδα 148: «... η Corolla και το Astra έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι, με το Megane να μπαίνει «σφήνα» ανάμεσά τους στις ρεπρίζ με 5η.»
Δημήτρη καλησπέρα!
Για το γκολφ τα είπαμε. Είναι σωστε΄ς οι μετρήσεις...
Τώρα αν η φράση για την επίδοση σφήνα συμφωνεί με τον πίνακα υπομονή να πάμε γραφείο και εδώ είμαστε. Ο Δράκος (Γ.Χ.) η ο ΧΑ θα σου απαντήσουν αφου είμαι κοπανατζής μέχρι Τρίτη...
ΣτρατηςΣε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις για ακόμη μια φορά. Η λέξη 'σφήνα' που χρησιμοποιείται για το Megane είναι σύμφωνη με τις μετρήσεις. Το ότι 'η Corolla και το Astra έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι' δεν προκύπτει από τις μετρήσεις των ρεπρίζ με 5η, καθώς το πάνω χέρι το έχει το Golf! Δε χωράει το μυαλό μου το γεγονός ότι το Golf 1.4 75hp πραγματοποιεί την επιτάχυνση 120-140km/h με 5η 1.6sec γρηγορότερα από το Astra και το Megane, πραγματοποιώντας μάλιστα τον ίδιο χρόνο με την Corolla. Εκτός κι αν πέρα από τον 'δαίμονα' του τυπογραφείου υπάρχει και ο 'δαίμων' των μετρήσεων.
Είναι δυνατόν αν η 5η του Golf είναι αρκετά ποιο κοντή από αυτή των Astra & Megane.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Ναι μεν η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά εξακολουθώ να βρίσκω λάθη. Μήπως να ανοίξουμε thread, για να τα επισημάνουμε και να διορθωθούν;
Νομίζω οτι θα βοηθούσε αν και πλέον τα λάθάκια είναι ελάχιστα.
Ειχα κάτσει πρίν από 2 περίπου μήνες και τα τσεκάραμε με 2 φίλους μου τρελούς με τα τουτου. Τσεκάραμε όλων των περιοδικών. Καναμε Συγκριτικό τεστ... ΧΕΧΕΧΕ.
Οι 4Τροχοι βγήκαν πρώτοι μακράν με ελάχιστα λαθη.
Ακολούθησε το CAR και το DRIVE. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Είναι δυνατόν αν η 5η του Golf είναι αρκετά ποιο κοντή από αυτή των Astra & Megane.Είναι γεγονός ότι το Golf έχει πιο κοντές σχέσεις από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο αυτό δικαιολογεί τη διαφορά που υπάρχει.
-
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Ναι μεν η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά εξακολουθώ να βρίσκω λάθη. Μήπως να ανοίξουμε thread, για να τα επισημάνουμε και να διορθωθούν;
Νομίζω οτι θα βοηθούσε αν και πλέον τα λάθάκια είναι ελάχιστα.
Ειχα κάτσει πρίν από 2 περίπου μήνες και τα τσεκάραμε με 2 φίλους μου τρελούς με τα τουτου. Τσεκάραμε όλων των περιοδικών. Καναμε Συγκριτικό τεστ... ΧΕΧΕΧΕ.
Οι 4Τροχοι βγήκαν πρώτοι μακράν με ελάχιστα λαθη.
Ακολούθησε το CAR και το DRIVE.Για να μην ανοίγω ολόκληρο thread, αναφέρω μερικά λάθη που υπέπεσαν στην αντίληψή μου (με την ελπίδα να διορθωθούν):
- Η ροπή του Audi A4 2.0 FSI είναι 20,4/4250.
- Οι τιμές του Ford Fiesta είναι λάθος.
- Στο Honda Jazz αναγράφεται η τιμή του Civic 1.4 LS και αντίστροφα.
- Το Nissan Almera 1.5 3θ Motiva περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του μόνο υδραυλικό τιμόνι και αερόσακους οδηγού-συνοδηγού (σύμφωνα με το site της Nissan).
- Οι τιμές του Seat Ibiza είναι μικρότερες από τις ισχύουσες.
- Η ροπή της Toyota Corolla με τον 1.4 κινητήρα είναι 13,3/4400 και με τον 1.6 15,3/4800.
Σημείωση: Τα λάθη αυτά τα έχω εντοπίσει στο πιο πρόσφατο τεύχος των 4Τ που έχω στα χέρια μου και το οποίο είναι το 387 (Δεκέμβριος 2002). Δε γνωρίζω αν κάποια από αυτά έχουν ήδη διορθωθεί στο τρέχον τεύχος.
Προς τα μελη του 4 Τροχοι: Τευχος Δεκ. - Ερωτηση και Λαθακια