-
Θυμάμαι τη δεκαετία του 90 που πολλές εταιρίες έφτιαξαν γρήγορα αυτοκίνητα σε προσιτά για τον έλληνα κυβικά. Τέτοια ήταν το Honda Civic Εsi 125ps, vtec 160ps στα 1600cc, Fiat Punto GT 1400cc 138ps, Citroen Saxo και Peugeot Rallye 1600cc με 122ps. Αυτοκίνητα με μικρές διαστάσεις (τα καλά λένε αρώματα τα βάζουν σε μικρά μπουκάλια) όμορφες γραμμές και έντονες συγκινήσεις για τον κυβισμό τους και πάνω από όλα προσιτά οικονομικά. Αργότερα λόγω των ρύπων όπως είπαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και τις τεχνολογίας τα άλογα μειώθηκαν και κάνανε τους κινητήρες πιο «πολιτισμένους» και τους γρήγορους οδηγούς πιο αγανακτισμένους αφού τα μικρά γρήγορα μοντέλα χάθηκαν και τα πολλά άλογα εμφανίζονταν στα 1800 κυβικά και επάνω. Ξαφνικά διαβάζω ότι η VW, Fiat, Opel ετοιμάζουν να ρίξουν στην αγορά μοντέλα με πολλά άλογα από τα 1400 κυβικά και επάνω!!! Μα τα καυσαέρια δε θα είναι περισσότερα; Η λειτουργία του μοτέρ θα είναι το ίδιο ήσυχη; Ερωτήματα στις δικαιολογίες που χρησιμοποιούσαν οι εταιρίες όταν αποφάσισαν να βγάζουν μοτέρ με «πολιτισμένη» λειτουργία, και χαμηλότερους ρύπους. Κάποιοι φίλοι μου είπαν ότι τώρα μπορούν να βγάλουν μοτέρ τέτοια γιατί η τεχνολογία προχώρησε και τους το επιτρέπει. Για εμένα και τότε μπορούσαν να βγάλουν γρήγορα μοτέρ στα μικρά κυβικά. Απλώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν τους νόμους του μάρκετινγκ που επιβάλει να αλλάζουν συνεχώς για να μη βαρεθεί ο καταναλωτής. Έτσι κάποια στιγμή το μάρκετινγκ επέβαλε στις εταιρίες να σταματήσουν την παραγωγή των γρήγορων μοτέρ με διάφορες δικαιολογίες. Και τιμωρήθηκαν για αυτό. Το σημερινό C2 δεν έχει την εμπορική επιτυχία του saxo που αντικατέστησε. Το 206 μπορεί να έχει τρελές πωλήσεις δεν έχει όμως την αναγνώριση που είχε τον 106 rallye που άφησε εποχή. Η Fiat έχασε πολλούς φίλους με την κατάργηση του Punto GT το ίδιο και η Honda με τους αναιμικούς σε σχέση με το παρελθόν νέους κινητήρες των 1600cc. Βέβαια ρόλο παίζει και η τιμή πώλησης του αυτοκινήτου όπως και το σχήμα του και όχι μόνον οι επιδόσεις του. Αλλά έχω την εντύπωση ότι τις πωλήσεις των Saxo, Rallye, Punto GT, Honda Civic δεν τις κάνανε οι διάδοχοί τους. Και το μήνυμα αυτό μάλλον το πήραν οι εταιρίες και για αυτό αποφάσισαν να αλλάξουν πολιτική και να θυμηθούν τα παλιά στον τομέα της υποδύναμης. Υπόψη ότι επιλέγουν να βγάλουν μοντέλα γρήγορα σε μία περίοδο που το πετρέλαιο σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο παράγοντας αρνητικός για τις πωλήσεις.
-
Θυμάμαι τη δεκαετία του 90 που πολλές εταιρίες έφτιαξαν γρήγορα αυτοκίνητα σε προσιτά για τον έλληνα κυβικά. Τέτοια ήταν το Honda Civic Εsi 125ps, vtec 160ps στα 1600cc, Fiat Punto GT 1400cc 138ps, Citroen Saxo και Peugeot Rallye 1600cc με 122ps. Αυτοκίνητα με μικρές διαστάσεις (τα καλά λένε αρώματα τα βάζουν σε μικρά μπουκάλια) όμορφες γραμμές και έντονες συγκινήσεις για τον κυβισμό τους και πάνω από όλα προσιτά οικονομικά. Αργότερα λόγω των ρύπων όπως είπαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και τις τεχνολογίας τα άλογα μειώθηκαν και κάνανε τους κινητήρες πιο «πολιτισμένους» και τους γρήγορους οδηγούς πιο αγανακτισμένους αφού τα μικρά γρήγορα μοντέλα χάθηκαν και τα πολλά άλογα εμφανίζονταν στα 1800 κυβικά και επάνω. Ξαφνικά διαβάζω ότι η VW, Fiat, Opel ετοιμάζουν να ρίξουν στην αγορά μοντέλα με πολλά άλογα από τα 1400 κυβικά και επάνω!!! Μα τα καυσαέρια δε θα είναι περισσότερα; Η λειτουργία του μοτέρ θα είναι το ίδιο ήσυχη; Ερωτήματα στις δικαιολογίες που χρησιμοποιούσαν οι εταιρίες όταν αποφάσισαν να βγάζουν μοτέρ με «πολιτισμένη» λειτουργία, και χαμηλότερους ρύπους. Κάποιοι φίλοι μου είπαν ότι τώρα μπορούν να βγάλουν μοτέρ τέτοια γιατί η τεχνολογία προχώρησε και τους το επιτρέπει. Για εμένα και τότε μπορούσαν να βγάλουν γρήγορα μοτέρ στα μικρά κυβικά. Απλώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν τους νόμους του μάρκετινγκ που επιβάλει να αλλάζουν συνεχώς για να μη βαρεθεί ο καταναλωτής. Έτσι κάποια στιγμή το μάρκετινγκ επέβαλε στις εταιρίες να σταματήσουν την παραγωγή των γρήγορων μοτέρ με διάφορες δικαιολογίες. Και τιμωρήθηκαν για αυτό. Το σημερινό C2 δεν έχει την εμπορική επιτυχία του saxo που αντικατέστησε. Το 206 μπορεί να έχει τρελές πωλήσεις δεν έχει όμως την αναγνώριση που είχε τον 106 rallye που άφησε εποχή. Η Fiat έχασε πολλούς φίλους με την κατάργηση του Punto GT το ίδιο και η Honda με τους αναιμικούς σε σχέση με το παρελθόν νέους κινητήρες των 1600cc. Βέβαια ρόλο παίζει και η τιμή πώλησης του αυτοκινήτου όπως και το σχήμα του και όχι μόνον οι επιδόσεις του. Αλλά έχω την εντύπωση ότι τις πωλήσεις των Saxo, Rallye, Punto GT, Honda Civic δεν τις κάνανε οι διάδοχοί τους. Και το μήνυμα αυτό μάλλον το πήραν οι εταιρίες και για αυτό αποφάσισαν να αλλάξουν πολιτική και να θυμηθούν τα παλιά στον τομέα της υποδύναμης. Υπόψη ότι επιλέγουν να βγάλουν μοντέλα γρήγορα σε μία περίοδο που το πετρέλαιο σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο παράγοντας αρνητικός για τις πωλήσεις.
-
Θυμάμαι τη δεκαετία του 90 που πολλές εταιρίες έφτιαξαν γρήγορα αυτοκίνητα σε προσιτά για τον έλληνα κυβικά. Τέτοια ήταν το Honda Civic Εsi 125ps, vtec 160ps στα 1600cc, Fiat Punto GT 1400cc 138ps, Citroen Saxo και Peugeot Rallye 1600cc με 122ps. Αυτοκίνητα με μικρές διαστάσεις (τα καλά λένε αρώματα τα βάζουν σε μικρά μπουκάλια) όμορφες γραμμές και έντονες συγκινήσεις για τον κυβισμό τους και πάνω από όλα προσιτά οικονομικά. Αργότερα λόγω των ρύπων όπως είπαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και τις τεχνολογίας τα άλογα μειώθηκαν και κάνανε τους κινητήρες πιο «πολιτισμένους» και τους γρήγορους οδηγούς πιο αγανακτισμένους αφού τα μικρά γρήγορα μοντέλα χάθηκαν και τα πολλά άλογα εμφανίζονταν στα 1800 κυβικά και επάνω. Ξαφνικά διαβάζω ότι η VW, Fiat, Opel ετοιμάζουν να ρίξουν στην αγορά μοντέλα με πολλά άλογα από τα 1400 κυβικά και επάνω!!! Μα τα καυσαέρια δε θα είναι περισσότερα; Η λειτουργία του μοτέρ θα είναι το ίδιο ήσυχη; Ερωτήματα στις δικαιολογίες που χρησιμοποιούσαν οι εταιρίες όταν αποφάσισαν να βγάζουν μοτέρ με «πολιτισμένη» λειτουργία, και χαμηλότερους ρύπους. Κάποιοι φίλοι μου είπαν ότι τώρα μπορούν να βγάλουν μοτέρ τέτοια γιατί η τεχνολογία προχώρησε και τους το επιτρέπει. Για εμένα και τότε μπορούσαν να βγάλουν γρήγορα μοτέρ στα μικρά κυβικά. Απλώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν τους νόμους του μάρκετινγκ που επιβάλει να αλλάζουν συνεχώς για να μη βαρεθεί ο καταναλωτής. Έτσι κάποια στιγμή το μάρκετινγκ επέβαλε στις εταιρίες να σταματήσουν την παραγωγή των γρήγορων μοτέρ με διάφορες δικαιολογίες. Και τιμωρήθηκαν για αυτό. Το σημερινό C2 δεν έχει την εμπορική επιτυχία του saxo που αντικατέστησε. Το 206 μπορεί να έχει τρελές πωλήσεις δεν έχει όμως την αναγνώριση που είχε τον 106 rallye που άφησε εποχή. Η Fiat έχασε πολλούς φίλους με την κατάργηση του Punto GT το ίδιο και η Honda με τους αναιμικούς σε σχέση με το παρελθόν νέους κινητήρες των 1600cc. Βέβαια ρόλο παίζει και η τιμή πώλησης του αυτοκινήτου όπως και το σχήμα του και όχι μόνον οι επιδόσεις του. Αλλά έχω την εντύπωση ότι τις πωλήσεις των Saxo, Rallye, Punto GT, Honda Civic δεν τις κάνανε οι διάδοχοί τους. Και το μήνυμα αυτό μάλλον το πήραν οι εταιρίες και για αυτό αποφάσισαν να αλλάξουν πολιτική και να θυμηθούν τα παλιά στον τομέα της υποδύναμης. Υπόψη ότι επιλέγουν να βγάλουν μοντέλα γρήγορα σε μία περίοδο που το πετρέλαιο σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο παράγοντας αρνητικός για τις πωλήσεις.
-
To πιο τρομαχτικο παραδειγμα ειναι ο αντικαταστατης του 106....
-
καθε περυσι και καλυτερα........
-
δεν θα το ελεγα. γιατι στο παρελθον παρηγετο και ενα αυτοκινητο που ακουει στο ονομα λαντα 2105. δεν πιστευω να σας ελλειψε που σταματησε η παραγωγη του:lol:
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καθε περυσι και καλυτερα........Εγω θα ελεγα ακριβως το αντιθετο... γιατι τα αμαξια που θα μας ερθουν περαν του να ειναι γρηγορα θα ειναι και ποιο ολοκληρωμενα... σε σχεση με κατι hatch που ησουν εσυ και 4 ροδες (my god).
Αν και γνωμη μου ειναι πως η πραγματικη αλλαγη στην αυτοκινηση ειναι οι καινουργιοι γρηγοροι diesel....
-
Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο για πλάκα. Από τη στιγμή που ο κόσμος θέλει (αφού πια προσφέρονται) κλιματισμό, ασφάλεια με αερόσακους και ενισχυμένα πλαίσια-μπάρες, ηχοσυστήματα αξιώσεων, συστήματα απόσβεσης κραδασμών, ηχομόνωση κλπ, θα ήταν τρελός κάποιος για να κυκλοφορήσει αυτοκίνητο χωρίς τα παραπάνω, αλλά με ελάχιστο βάρος. Πόσο θα πούλαγε σήμερα το 106 rallye, αν έβγαινε ως νέο στριφτερό μοντέλο; Μετά τα τεστ ασφαλείας, όπου θα έπαιρνε 1 αστέρι, δεν θα το αντιμετώπιζαν σαν κινέζικο SUV;
Γιατί δεν ζητάνε από κάποιους μηχανικούς οι κάτοχοι αυτοκινήτων που στενοχωριούνται για τα βαριά αυτοκίνητά τους το ξήλωμα των 'περιττών' ευκολιών; Εξαιτίας του μάρκετινγκ ή επειδή κατά βάθος (τουλάχιστον) γουστάρουν τα γκατζετάκια και την ασφάλεια;
Από την άλλη είναι δυνατόν να έχεις τα παραπάνω με επιδόσεις, εφόσον όμως επιλέξις μοντέλα με δίλιτρους και τρίλιτρους κινητήρες. Αλλά πόσοι μπορούν να τ'αγοράσουν αυτά τα αμάξια; Ελάχιστοι και ακόμα λιγότεροι λάτρεις της σβέλτης οδήγησης.
Συμπέρασμα: μην γκρινιάζετε. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καθε περυσι και καλυτερα........Συμφωνώ για τα μικρότερα αυτοκίνητα (μικρομεσαία και κάτω), αλλά διαφωνώ για όλα σχεδόν τα υπόλοιπα.
-
Μην ξεχναμε οτι τα μικρα πυραυλακια πουλησαν πολυ στην Ελλαδα και μονο λογω της φορολογιας
Δεν υπαρχει αλλη ευρωπαϊκη χωρα που να εχει τοσα πολλα μικρα γρηγορα οσο η Ελλαδα.
Ετσι υπο αυτο το πρισμα θα συμφωνησω κ εγω με τον Θεμη αφου οντως στα μικρομεσαια και κατω ειναι καθε περισυ και καλυτερα,αλλα στα μεγαλυτερου κυβισμου η κατασταση ειναι διαφορετικη...
-
Απο το 2006 θα μιλανε οι επιδοσεις, τερμα οι εποχες που κοντευαμε να παμε στα 3.000cc και 100 αλογα.
-
Παιδιά, κανόνες του μάρκετινγκ και της μόδας: είδαν το πετρέλαιο να κρατάει γερά 'εκεί πάνω' - προφανώς κάτι παραπάνω από εμάς ξέρουν και για το όχι τόσο βραχυπρόθεσμο μέλλον - και είπαν 'δεν ρίχνουμε στην αγορά μικρούς τουρμπισμένους κινητήρες, με το πρόσχημα ότι λόγω λίγων κυβικών θα έχουν και μικρή κατανάλωση;;' - λες και τα 170 άλογα δεν θέλουν την ίδια ποσότητα βενζίνης, είτε είσαι στα 1400 είτε στα 2000...
Όσο για την τεχνολογία.. σιγά που δεν την είχαν..
-
έχω μια απορία για τα πυραυλάκια.
Ένα αμάξι κατηγορίας Β και δεκαετίας 90 με 800-900 κιλά βάρος και 100-120 άλογα πχ rally, saxo, punto gt κλπ είναι σίγουρα καλά στημένο και στριφτερό και διασκεδαστικό.
Τι γίνεται όμως όταν σε αυτό το αμάξι μπούνε 3 άτομα και καμιά αποσκευή?
3 άτομα * 70 κιλά =210 κιλά + 10 κιλά ρούχα και κανά τσαντάκι 220 κιλά επιπλέο που για τα 900 κιλά αμαξώματος είναι 25% αύξηση βάρους.
Πως θα συμπεριφερθεί ένα αυτοκίνητο με τέτοια διαοφροποίηση ειδικά αν συνιθισμένος να οδηγείς γρήγορα και 'στριφτερα' και 'ξεχασεις' ότι πλέον είσαι βαρύτερος.
Τα +210 κιλά σε ένα πχ corolla έχουν μικρή επίπτωση στο βάρος του οχήματος και συνεπώς στην οδική συμπεριφορά.
Πιστεύω ότι τα 'πυραυλάκια' καλώς εξαφανίστηκαν, και καλώς θα ξαναεμφανιστούν με περισσότερο βάρος, περισσότερα gadgets και παθητική ασφάλεια, και δυνατότερους κινητήρες.
-
210 κιλά, είναι 210 κιλά, είτε τα βάλεις σε Κορόλα, είτε σε σαξόραλο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
210 κιλά, είναι 210 κιλά, είτε τα βάλεις σε Κορόλα, είτε σε σαξόραλο.και το '%' είναι ένα ΨΕΜΑ
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
έχω μια απορία για τα πυραυλάκια.Ένα αμάξι κατηγορίας Β και δεκαετίας 90 με 800-900 κιλά βάρος και 100-120 άλογα πχ rally, saxo, punto gt κλπ είναι σίγουρα καλά στημένο και στριφτερό και διασκεδαστικό.
Τι γίνεται όμως όταν σε αυτό το αμάξι μπούνε 3 άτομα και καμιά αποσκευή?
3 άτομα * 70 κιλά =210 κιλά + 10 κιλά ρούχα και κανά τσαντάκι 220 κιλά επιπλέο που για τα 900 κιλά αμαξώματος είναι 25% αύξηση βάρους.
Πως θα συμπεριφερθεί ένα αυτοκίνητο με τέτοια διαοφροποίηση ειδικά αν συνιθισμένος να οδηγείς γρήγορα και 'στριφτερα' και 'ξεχασεις' ότι πλέον είσαι βαρύτερος.
Τα +210 κιλά σε ένα πχ corolla έχουν μικρή επίπτωση στο βάρος του οχήματος και συνεπώς στην οδική συμπεριφορά.
Πιστεύω ότι τα 'πυραυλάκια' καλώς εξαφανίστηκαν, και καλώς θα ξαναεμφανιστούν με περισσότερο βάρος, περισσότερα gadgets και παθητική ασφάλεια, και δυνατότερους κινητήρες.
θα στρίβει καλύτερα προφανώς
Αν είχε πχ 800 κιλά άδειο με 120 άλογα θα χε μία αναλογία 6,67 και με τα 210 κιλά η αναλογία θα πήγαινε στπ 8,4
Φαντάσου ένα κλασικό -πλέον - οικογενειακό 1.300 κιλών 102 ίππων (όχι δεν είναι τυχαίο ) με αναλογία 12,7 άδειο να φτάσει το 14,8 με το επιπλέον βάρος.
Τι προτιμάς; 8,4 ή 14,8; Ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα -πχ Ibiza Top Gun με 116 και 1.100 κιλά βάρος άδειο- πάλι υπέρ του rallye βγαίνει το επιπλέον βάρος
Και ναι μακάρι να βγαινε και σήμερα rallye και μακάρι να έβγαιναν ελαφριά αυτοκίνητα και ΟΧΙ δεν με απασχολούν τα gadgets. Άλλωστε και το δικό μου είναι το απόλυτα βασικό.
Μην αρχίσουμε πάλι για τους μύθους της παθητικής ασφάλειας, των 'αστεριών' και των βαριών 'ασφαλών' αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
έχω μια απορία για τα πυραυλάκια.Ένα αμάξι κατηγορίας Β και δεκαετίας 90 με 800-900 κιλά βάρος και 100-120 άλογα πχ rally, saxo, punto gt κλπ είναι σίγουρα καλά στημένο και στριφτερό και διασκεδαστικό.
Τι γίνεται όμως όταν σε αυτό το αμάξι μπούνε 3 άτομα και καμιά αποσκευή?
3 άτομα * 70 κιλά =210 κιλά + 10 κιλά ρούχα και κανά τσαντάκι 220 κιλά επιπλέο που για τα 900 κιλά αμαξώματος είναι 25% αύξηση βάρους.
Πως θα συμπεριφερθεί ένα αυτοκίνητο με τέτοια διαοφροποίηση ειδικά αν συνιθισμένος να οδηγείς γρήγορα και 'στριφτερα' και 'ξεχασεις' ότι πλέον είσαι βαρύτερος.
Τα +210 κιλά σε ένα πχ corolla έχουν μικρή επίπτωση στο βάρος του οχήματος και συνεπώς στην οδική συμπεριφορά.
Πιστεύω ότι τα 'πυραυλάκια' καλώς εξαφανίστηκαν, και καλώς θα ξαναεμφανιστούν με περισσότερο βάρος, περισσότερα gadgets και παθητική ασφάλεια, και δυνατότερους κινητήρες.
Η οδική συμπεριφορά και το στήσιμο αν είναι καλά μελετημένα τότε εξακολουθούν να παραμένουν καλά και με +200 κιλά...
ΦΥΣΙΚΑ αλλάζουν ελαφρά η συμπεριφορά, οι αντιδράσεις και η ικανότητα φρεναρίσματος αλλά δεν χαλάει η γενικότερη καλή εικόνα που έχει το όχημα και η αίσθηση ασφάλειας που αποπνέει...Αυτό που επηρεάζεται είναι η αναλογία κιλών/ίππο.
Φυσικά, μια κορόλα με +200 κιλά θα έχει πάρα πολύ χειρότερες επιδόσεις από ένα σαξόραλλο με το ίδιο επιπλέον βάρος λόγο χειρότερης αναλογίας...Παρόλα αυτά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν και πολλοί τρελοί που οδηγούν το ίδιο γρήγορα με το αμάξι τίγκα...
Προσωπικά λυπάμαι που χάθηκαν τα μικρά πυραυλάκια...
Βέβαια αντικαταστάτες υπάρχουν, C2 VTS, Colt CZT κλπ ΑΛΛΑ πλέον αφού καταντήσαμε να σνομπάρουμαι ένα αμάξι αν έχει απλό αρκουδίσιον και όχι κλιμά και να ζητάμε όλο και περισσότερα τότε λογική είναι αυτή η εξέλιξη, δυστυχώς... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
210 κιλά, είναι 210 κιλά, είτε τα βάλεις σε Κορόλα, είτε σε σαξόραλο.Δυστυχώς οι τεχνικές μου γνώσεις δεν είναι τοσο μεγάλες.
Παρόλαυτά η λογική μου λέει ότι οι αναρτήσεις που φοράει οποιοδήποτε αμάξι είναι 'φτιαγμένες' για να αποδίσουν 'τα σπορ χαρακτηριστικά' σε ένα περιορισμένο φάσμα βάρους.
Όταν λοιπόν η αρχική τιμή βάρους είναι 900 κιλά και βάλεις άλλα 200 τα ελατήρια και αμορτισερ έχουν +25% επιφόρτηση με αποτέλεσμα να αλοιώνεται η συμπεριφορά τους.
όταν όμως στην κορόλα των 1200κιλών προσθέσεις 200 κιλά δηλαδή το 1/6 ή 17% βάρος σίγουρα θα αλοιωθούν τα χαρακτηριστικά και της δικιάς της ανάρτησης αλλά λιγότερο σε σχέση με του σαξόραλου.
Και όμοια αν μπουν τα 200 κιλά σε 5άρα BMW τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα.
Τι λέτε?
-
Συμφωνώ. Και ένα ακραίο παράδειγμα για να γίνει πιο αντιληπτό:
Αλλιώς θα επιρεάσει ένα επιπλέον άτομο το παπί των 50κ, και αλλιώς το πούλμαν.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν είχε πχ 800 κιλά άδειο με 120 άλογα θα χε μία αναλογία 6,67 και με τα 210 κιλά η αναλογία θα πήγαινε στπ 8,4
Φαντάσου ένα κλασικό -πλέον - οικογενειακό 1.300 κιλών 102 ίππων (όχι δεν είναι τυχαίο ) με αναλογία 12,7 άδειο να φτάσει το 14,8 με το επιπλέον βάρος.
Τι προτιμάς; 8,4 ή 14,8; Ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα -πχ Ibiza Top Gun με 116 και 1.100 κιλά βάρος άδειο- πάλι υπέρ του rallye βγαίνει το επιπλέον βάρος
Καλά τα λες αλλά εγώ εννοώ την αλλαγή στα δυναμικά χαρακτηριστικά των ελατηρίων-αμορτισερ που φαντάζομαι στο σαξόραλλο θα είναι μικρότερα και άρα πιο εύκολα παραμορφώσιμα από τα 200 κιλά.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος
Η χρονιά των Επιδόσεων