-
Αγαπητοί φίλοι,
Είμαι νέος στο forum αλλά διαβάζοντας τα threads μάλλον μπορώ να εμπιστευτώ τη γνώμη σας!!
Προσανατολίζομαι στην αγορά ένός 1600 οικογενειακού αυτοκινήτου.
Για τιμή γύρω στα 15-17,5 χιλιάρικα.... με προκαταβολή τα 10.Κάνοντας μία γύρα, είδα (την κρυφή μου αγάπη?) το Skoda Octavia 5. Αποφάσισα να το παραγείλω παρά την εκτός προϋπολογισμού τιμή του, στην έκδοση Comfort με τον κινητήρα FSi(116 PS)-17466€.
[code]
Δυστηχώς όμως η παράδοση αυτής της έκοδσης θα είναι γύρω στους 3 μήνες (και βάλε να υποθέσω?), διάστημα το οποίο δεν είμαι διατεθημένος να περιμένω.... Η έκδοση με τον Mpi κινητήρα (102ΡS) είναι διαθέσιμη-16366€, όμως με προβληματίζει το εάν είναι μικρή για το σκάφος αυτό.
Βέβαι υπάρχει και η έκδοση ambiente και για τους δύο κινητήρες, η διαφορά όμως πάει γύρω στα 1000€ από την προηγούμενη.Έχει κανείς κάποια γνώμη γι'αυτό?
Το αυτοκίνητο θέλω να έχει χώρους για μπρος και πίσω, καλό κινητήρα, ABS/EBD, κλιματισμό, 4 αερόσακους και καλό είναι να έχει και όσο το δυνατό περισσότερα ..... καλαμπαλίκια γίνεται !!! (RCD, προβολείς ομίχλης κλπ.).
Με ενδιαφέρει η αξιοπίστία του αυτοκινήτου, οι εγγυήσεις της αντιπροσωπείας και φυσικά το έτος παραγωγής του μοντέλου (όχι το lifting...). Η αξία μεταπώλησης μου είναι αδιάφορη.Σκασμένος από την ατυχία μου έκανα μία βόλτα και είδα το KIA CERATO 4D 1.6 LX και το CHEVROLET LACETTI 4D 1.6 SX CLIMA. Ποια η γνώμη σας για αυτά (φαίνεται να τα έχουν 'όλα' αλλά με θέματα αξιοπιστίας και ασφάλειας κατά την οδήγηση΄τί γίνεται?)
Τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές που μου είπαν, τα έχω ανεβάσει στο:
[code] http://www.lagadas.gr/cars.xls [/code]Έχω τους διάφορους τρόπους χρηματοδότησης και τα πρόσθετα που δίνει ο καθένας. Να πω εδώ ότι για τις εκδόσεις comfort του Octavia5, μου δίνουν και RCD, και ραντάρ παρκαρίσματος μπρος-πίσω...
Λοιπόν, κανένα χεράκι βοηθείας?
-
Αγαπητοί φίλοι,
Είμαι νέος στο forum αλλά διαβάζοντας τα threads μάλλον μπορώ να εμπιστευτώ τη γνώμη σας!!
Προσανατολίζομαι στην αγορά ένός 1600 οικογενειακού αυτοκινήτου.
Για τιμή γύρω στα 15-17,5 χιλιάρικα.... με προκαταβολή τα 10.Κάνοντας μία γύρα, είδα (την κρυφή μου αγάπη?) το Skoda Octavia 5. Αποφάσισα να το παραγείλω παρά την εκτός προϋπολογισμού τιμή του, στην έκδοση Comfort με τον κινητήρα FSi(116 PS)-17466€.
[code]
Δυστηχώς όμως η παράδοση αυτής της έκοδσης θα είναι γύρω στους 3 μήνες (και βάλε να υποθέσω?), διάστημα το οποίο δεν είμαι διατεθημένος να περιμένω.... Η έκδοση με τον Mpi κινητήρα (102ΡS) είναι διαθέσιμη-16366€, όμως με προβληματίζει το εάν είναι μικρή για το σκάφος αυτό.
Βέβαι υπάρχει και η έκδοση ambiente και για τους δύο κινητήρες, η διαφορά όμως πάει γύρω στα 1000€ από την προηγούμενη.Έχει κανείς κάποια γνώμη γι'αυτό?
Το αυτοκίνητο θέλω να έχει χώρους για μπρος και πίσω, καλό κινητήρα, ABS/EBD, κλιματισμό, 4 αερόσακους και καλό είναι να έχει και όσο το δυνατό περισσότερα ..... καλαμπαλίκια γίνεται !!! (RCD, προβολείς ομίχλης κλπ.).
Με ενδιαφέρει η αξιοπίστία του αυτοκινήτου, οι εγγυήσεις της αντιπροσωπείας και φυσικά το έτος παραγωγής του μοντέλου (όχι το lifting...). Η αξία μεταπώλησης μου είναι αδιάφορη.Σκασμένος από την ατυχία μου έκανα μία βόλτα και είδα το KIA CERATO 4D 1.6 LX και το CHEVROLET LACETTI 4D 1.6 SX CLIMA. Ποια η γνώμη σας για αυτά (φαίνεται να τα έχουν 'όλα' αλλά με θέματα αξιοπιστίας και ασφάλειας κατά την οδήγηση΄τί γίνεται?)
Τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές που μου είπαν, τα έχω ανεβάσει στο:
[code] http://www.lagadas.gr/cars.xls [/code]Έχω τους διάφορους τρόπους χρηματοδότησης και τα πρόσθετα που δίνει ο καθένας. Να πω εδώ ότι για τις εκδόσεις comfort του Octavia5, μου δίνουν και RCD, και ραντάρ παρκαρίσματος μπρος-πίσω...
Λοιπόν, κανένα χεράκι βοηθείας?
-
Αγαπητοί φίλοι,
Είμαι νέος στο forum αλλά διαβάζοντας τα threads μάλλον μπορώ να εμπιστευτώ τη γνώμη σας!!
Προσανατολίζομαι στην αγορά ένός 1600 οικογενειακού αυτοκινήτου.
Για τιμή γύρω στα 15-17,5 χιλιάρικα.... με προκαταβολή τα 10.Κάνοντας μία γύρα, είδα (την κρυφή μου αγάπη?) το Skoda Octavia 5. Αποφάσισα να το παραγείλω παρά την εκτός προϋπολογισμού τιμή του, στην έκδοση Comfort με τον κινητήρα FSi(116 PS)-17466€.
[code]
Δυστηχώς όμως η παράδοση αυτής της έκοδσης θα είναι γύρω στους 3 μήνες (και βάλε να υποθέσω?), διάστημα το οποίο δεν είμαι διατεθημένος να περιμένω.... Η έκδοση με τον Mpi κινητήρα (102ΡS) είναι διαθέσιμη-16366€, όμως με προβληματίζει το εάν είναι μικρή για το σκάφος αυτό.
Βέβαι υπάρχει και η έκδοση ambiente και για τους δύο κινητήρες, η διαφορά όμως πάει γύρω στα 1000€ από την προηγούμενη.Έχει κανείς κάποια γνώμη γι'αυτό?
Το αυτοκίνητο θέλω να έχει χώρους για μπρος και πίσω, καλό κινητήρα, ABS/EBD, κλιματισμό, 4 αερόσακους και καλό είναι να έχει και όσο το δυνατό περισσότερα ..... καλαμπαλίκια γίνεται !!! (RCD, προβολείς ομίχλης κλπ.).
Με ενδιαφέρει η αξιοπίστία του αυτοκινήτου, οι εγγυήσεις της αντιπροσωπείας και φυσικά το έτος παραγωγής του μοντέλου (όχι το lifting...). Η αξία μεταπώλησης μου είναι αδιάφορη.Σκασμένος από την ατυχία μου έκανα μία βόλτα και είδα το KIA CERATO 4D 1.6 LX και το CHEVROLET LACETTI 4D 1.6 SX CLIMA. Ποια η γνώμη σας για αυτά (φαίνεται να τα έχουν 'όλα' αλλά με θέματα αξιοπιστίας και ασφάλειας κατά την οδήγηση΄τί γίνεται?)
Τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές που μου είπαν, τα έχω ανεβάσει στο:
[code] http://www.lagadas.gr/cars.xls [/code]Έχω τους διάφορους τρόπους χρηματοδότησης και τα πρόσθετα που δίνει ο καθένας. Να πω εδώ ότι για τις εκδόσεις comfort του Octavia5, μου δίνουν και RCD, και ραντάρ παρκαρίσματος μπρος-πίσω...
Λοιπόν, κανένα χεράκι βοηθείας?
-
Αν πρόκειται να δεις σοβαρά το Lacetti, τρέξε ΤΩΡΑ που έχει προσφορά -3.500 ευρώ για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Το Cerato είναι μια χαρά, αλλά πάσχει λιγάκι στην ποιότητα. Από εξοπλισμό είναι όμως ΟΚ με το παραπάνω. Και πολύ φθηνό.
Από πλευράς αξιοπιστίας δεν έχουν ακουστεί αρνητικά σχόλια, ειδικά για το ΚΙΑ.
Το Octavia mpi είναι ίδιο με το FSI, αλλά χάνει λίγο σε επιδόσεις και κερδίζει στο ότι δεν απαιτεί 100άρα αμόλυβδη.
-
Καταρχήν καλως ήρθες!
Όσον αφορά το δίλλημά σου, πιστεύω πως η καλύτερη επιλογή θα ειναι να περιμένεις για το Octavia FSI. Ειναι 3 μήνες, αλλα τουλάχιστον μετά δεν θα το μετανιώνεις. Και πάντα υπάρχει η πιθανότητα να σου έρθει πιο νωρίς απο ακυρώσεις παραγγελιών κ.λ.π.
Για το MPI καλύτερα μη το συζητάμε, 102 άλογα για 1,5 τόνο...
Το Lacetti και το Cerato ειναι μια χαρά αυτοκίνητα για τα λεφτά τους, και ειναι και τα 2 αξιόπιστα. Παρ' όλα αυτά στους τομείς άνεση, επιδόσεις, εσωτερικό, οδηγική απόλαυση κ.λ.π. ειναι πολύ πίσω απο το Octavia.
Οπότε καταλήγουμε στο Octavia FSI... Κάνε υπομονή, δε θα το μετανιώσεις, ειναι πολύ καλό το αμάξι - σίγουρα το ποιοτικότερο στα λεφτά του.
-
Το οκτάβια το mpi είναι λίγο, ψηλά θα ψοφάει. Χτύπα το FSI. Τα δύο τελευταία δεν θα τα συζητούσα καθόλου , μπορεί να είναι αξιόπιστα αλλά αδιάφορα. Το FSI θέλει κατοστάρα, αλλά δεν θεωρείται βενζινοβόρο το 1.6. Υπομονή
-
Καταρχήν, καλωσόρισες!
Κι εγώ είμαι της άποψης πως αξίζει να περιμένεις τους τρεις μήνες για το FSI, γνωρίζοντας φυσικά την ανάγκη της 100αρας. Άλλωστε έχω ακούσει και για πολύ μεγαλύτερα διαστήματα αναμονής.
Αν υπάρχει επιτακτική ανάγκη, πάλι Octavia 5 θα πω κι ας είναι το απλό 1,6. Φωτιά στον δρόμο δε βάζει, αλλά σύμφωνα με το excel αρχείο έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις. Αν έχεις υπόψην τα όρια του, μετά από λίγο καιρό θα μπορείς να κάνεις ασφαλείς προσπεράσεις.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, τα βασικά τα έχουν όλοι, μόνο το RCD θα χρειαστεί να πλήρώσεις. Οι προβολείς ομίχλης χρειάζοντα πραγματικά;
-
οκταβια οποια εκδοση και ναναι...
-
Οκτάβια αλλά με τον FSi και όχι τον MPi.
Για το KIA αν και είναι μια αξιόλογη αγορά από άποψη τιμης/απόδοση δυστυχώς από άποψη παθητικής ασφάλειας δεν λέει και πάρα πολλά
http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=225
Για το Chevrolet no comments εγώ απλά δεν θα το αγόραζα. Η Daewoo συγνώμη η Chevrolet ήθελα να πώ δείχνει και είναι πίσω σε σχέση με τους υπόλοιπους Κορεάτες. -
Eγω ψηφιζω DAEWOO CERATO!!!!
To Octavia II βρισκεται 3 κλασεις μπροστα απο τα αλλα δυο σε ολους τους τομεις.
Οι Κορεατες εκπροσωποι της ψηφοφοριας περα απο την αξιοπιστια η οποια φυσικα και ΔΕΝ λειπει απο το Οctavia δε νομιζω οτι εχουν να επιδειξουν και τιποτε αλλο .... -
Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας....
βλέπω τελικά να 'κλίνουμε' προς Octavia 5.
Μάλιστα από τις απαντήσεις σας κατάλαβα ότι μιλάμε για τον FSI
Μιας και όμως η έκδοση FSI-Comfort δεν είναι διαθέσιμη για τρεις μήνες, και επειδή η διαφορά Mpi comfort- FSI Ambiente (ναι... ξέρω έχουν διαφορές αλλά και τα ευρουδάκια..... είναι μετρημένα!), λαμβάνοντας υπόψη ότι ο FSI απαιτεί 100 οκτάνια..... και (ελπίζω να μην με αφορίσουν οι 4T ή εσείς) το άρθρο στο
http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_vie ... hema=29251
όπου δεν βγάζει τον Mpi και εντελώς άχρηστο.....να πάω για mpi-comfort?
-
Υπάρχει δυνατότητα να τα οδηγήσεις και τα δύο; Δεν εννοώ κάτι γελοία τεστ ντραϊβ του τετραγώνου γύρω από την αντιπροσωπεία. Πάντως άσχετα με τον κινητήρα είναι καλή επιλογή το οκτάβια
-
Το lacetti απορίπτεται μόνο και μόνο γιατί αρνήθηκε το πραγματικό του όνομα (daewoo) .
Το Cerato είναι καλό αυτοκίνητο αλλά όχι καλύτερο από το octavia.
Η δική μου ψήφος πάει στο Fsi ambiente, αν δε σε ενοχλεί η χρήση, αυστηρά, βενζίνης super αμόλυβδης.Έστω και καθυστερημένα καλώς ήρθες.
-
Ο χρήστης kstampo έγραψε:
Μιας και όμως η έκδοση FSI-Comfort δεν είναι διαθέσιμη για τρεις μήνες, και επειδή η διαφορά Mpi comfort- FSI Ambiente (ναι... ξέρω έχουν διαφορές αλλά και τα ευρουδάκια..... είναι μετρημένα!), λαμβάνοντας υπόψη ότι ο FSI απαιτεί 100 οκτάνια.....
Oι 3 μήνες αναμονή για να πάρεις αυτό που θέλεις όπως το θέλεις ( και απο την στιγμή που και τα ευρουδάκια είναι μετρημένα ) δεν νομίζω οτι ειναι μεγάλο χρονικό διάστημα. Η οικονομία του FSi μετριάζει την ανάγκη του για 100αρα και άρα και την διαφορά σε κόστος χρήσης
-
ok..... με πείσατε.....
Θα περιμένω το τρίμηνο για το 1.6 FSI....
Δωράκι του Αη Βασίλη δηλαδή!!!!
Σας ευχαριστώ όλους !
Κώστας
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Το lacetti απορίπτεται μόνο και μόνο γιατί αρνήθηκε το πραγματικό του όνομα (daewoo) .
Το Cerato είναι καλό αυτοκίνητο αλλά όχι καλύτερο από το octavia.
Η δική μου ψήφος πάει στο Fsi ambiente, αν δε σε ενοχλεί η χρήση, αυστηρά, βενζίνης super αμόλυβδης.Έστω και καθυστερημένα καλώς ήρθες.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΧΡΗΣΗ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ ..
ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΕΓΩ ΣΤΟ GOLF 1.6 FSI ΤΩΡΑ ΒΑΖΩ 95ΟΚΤ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ 0,3 ΛΙΤΡΑ/100ΧΛΜ.
ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ ΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ 95ΟΚΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖ ΚΑΙ ΟΧΙ 2-3 ΟΚΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. -
Ο χρήστης ΑΝT3 έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΧΡΗΣΗ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ ..
ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΕΓΩ ΣΤΟ GOLF 1.6 FSI ΤΩΡΑ ΒΑΖΩ 95ΟΚΤ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ 0,3 ΛΙΤΡΑ/100ΧΛΜ.
ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ ΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ 95ΟΚΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖ ΚΑΙ ΟΧΙ 2-3 ΟΚΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.Έχω διαβάσει κάπου (θα αναζητήσω το άρθρο) ότι οι Fsi κινητήρες χάνουν από 5-10% της ισχύος τους αν λειτουργούν με βενζίνη 95 οκτανίων αντί για 98+. Λες ότι το αυτοκίνητο το δούλευες με βενζίνη 100 οκτανίων και τώρα βάζεις 95 οκτανίων. Δεν έχεις προσέξει κάποια πτώση της απόδοσης του αυτοκινήτου; Μου φαίνεται περίεργο αυτό δεδομένου ότι εγώ έχω προσέξει τεράστια διαφορά σε Alfa Romeo 33 Imola 1.4 όπου απλά το αυτοκίνητο τραβάει πολύ καλύτερα ειδικά στις υψηλές στροφές και αυτός ο κινητήρας ήταν προδιαγραφών 95 οκτανίων.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΧΡΗΣΗ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ ..
ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΕΓΩ ΣΤΟ GOLF 1.6 FSI ΤΩΡΑ ΒΑΖΩ 95ΟΚΤ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ 0,3 ΛΙΤΡΑ/100ΧΛΜ.
ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ ΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ 95ΟΚΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖ ΚΑΙ ΟΧΙ 2-3 ΟΚΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.Έχω διαβάσει κάπου (θα αναζητήσω το άρθρο) ότι οι Fsi κινητήρες χάνουν από 5-10% της ισχύος τους αν λειτουργούν με βενζίνη 95 οκτανίων αντί για 98+. Λες ότι το αυτοκίνητο το δούλευες με βενζίνη 100 οκτανίων και τώρα βάζεις 95 οκτανίων. Δεν έχεις προσέξει κάποια πτώση της απόδοσης του αυτοκινήτου; Μου φαίνεται περίεργο αυτό δεδομένου ότι εγώ έχω προσέξει τεράστια διαφορά σε Alfa Romeo 33 Imola 1.4 όπου απλά το αυτοκίνητο τραβάει πολύ καλύτερα ειδικά στις υψηλές στροφές και αυτός ο κινητήρας ήταν προδιαγραφών 95 οκτανίων.
ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ 5% ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΗΣ ΕΥΚΟΛΑ
ΙΣΩΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ.
Ο ΚΙΝΙΤΗΡΑΣ ΑΥΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΦΩΤΙΕΣ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ . ΚΑΙ ΕΧΕΙ Μ.Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 8,8 Λ/100ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΧΑΛΑΡΑ
5,9-6,9 Λ/100ΧΛΜ. -
Το προβλημα με τη 100αρα αμολυβδη εγκειται οτι στη Πλειοψηφια των περιπτωσεων βαζουμε και πληρωνουμε κατοσταρα αλλα στην ουσια παιρνουμε 98αρα η σε ακραιες περιπτωσεις 95αρα.
Ειναι ευκολο να ανεβασεις τα οκτανια 100 αλλα δυσκολο να διατηρηθουν 100 εξαιτιας των χημικων ιδιοτητων της βενζινης.
Μια 100αρα για να παραμεινει 100αρα εκτος απο τις αριστες συνθηκες αποθηκευσης χρειαζεται και αλλες παραμετρους οπως γρηγορη μεταφορα και γρηγορη καταναλωση.
Γιαυτο και η Shell στη κατοσταρα της ριχνει το ειδικο προσθετο στη δεξαμενη του πρατηριου.
Τα λεω ολα αυτα για να δειξω οτι δε πρεπει να ειμαστε και πολυ σιγουροι οτι πληρωνοντας 100 οκτανια παιρνουμε 100 οκτανια.
Ως εκ τουτου ας μην ειμαστε τοσο σιγουροι οτι το αμαξι μας που καιει 100αρα θα εχει μειωμενη αποδοση με 98αρα η 95αρα..... -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Το προβλημα με τη 100αρα αμολυβδη εγκειται οτι στη Πλειοψηφια των περιπτωσεων βαζουμε και πληρωνουμε κατοσταρα αλλα στην ουσια παιρνουμε 98αρα η σε ακραιες περιπτωσεις 95αρα.Με τη λογική αυτή και η 95άρα δεν είναι 95άρα αλλά λιγότερο, οπότε και πάλι η 100άρα που είναι πραγματικά 98άρα ή και λιγότερο είναι πάλι πολύ καλύτερη.
ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ 5% ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΗΣ ΕΥΚΟΛΑ
ΙΣΩΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ.Διαφωνώ σ' αυτό στο εξής: σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο μπορεί να μη μπορείς να καταλάβεις πόσα άλογα έχει με ακρίβεια. Στο ίδιο αμάξι όμως είναι πολύ εύκολο να καταλάβεις την αυξομείωσή τους ακόμα και αν πρόκειται για 5-10% διαφορά στην αποδιδόμενη ισχύ. Φαίνεται στο τράβηγμα από χαμηλά, όπου το αμάξι με μία σχέση πάνω τραβάει καλύτερα και ψηλά συνήθως αισθάνεται μια ταχύτερη άνοδο των στροφών. Πρακτικά λοιπόν η 100άρα κάνει τη διαφορά απλά σε άλλα αμάξια περισσότερο και σε άλλα λιγότερο.
1600άρι οικογενειακό