-
Μήπως είχες καιρό να αλλάξεις βαλβολίνες και υπήρχε μεγάλη τριβή στο εσωτερικό του κιβωτίου και δημιουργήσε το πρόβλημα ;
Φίλε μου έπεσες στήν περίπτωση δέν αφήνω τίποτα να περάσει το οριό του σε χιλιόμετρα η σε χρόνο.
Τό Πάσχα με άλλες εργασίες της είχα αλλάξει και αυτές την ζημιά αυτή την γνώριζα,και κάπου την περίμενα.
Η πλάκα είναι ότι την παράτησα έξω από τον ηλεκτρολόγο διότι δέν κρατάει ρελαντί καθόλου και παίρνει πολύ δύσκολα να δούμε που θα σταματήσει.
Υ.Γ. Η επόμενη σοβαρή ζημιά που περιμένω λόγο ετών (1994 μοντέλο) είναι το ψυγείο του καλοριφέρ διότι είναι μέσα στό ταμπλό και θέλει βασιλικά έξοδα. -
Στη δικη μας ξανθουλα, πρεπει να αλλαξουμε συντομα τρομπα υψηλης (δεν ξαναβαζω μεταχειρισμενη) και μαλλον μπροστα ημιαξονια....
Συν σφαίρες και άλλα 'ψιλά'
....
-
Ο χρήστης esykas έγραψε:
295 ευρω για αλλαγή 4 σφαιρών αζώτου στη xantia ειναι λογικό ποσο?
170ευρώ πάνω κάτω κάνουν οι 5 σφαίρες γνήσιες από την αντιπροσωπεία της είχα πάρει με άλλα πράγματα το Πάσχα πόσο να ανέβηκαν;.
Η εργασία δέν στοιχίζει για αυτή την δουλειά!πόσο να πάρει ακόμη;αύριο θα σου πώ.Εδω παιρνουν εργασια 32 ευρω για λαδια!!!
-
Στη δικη μας ξανθουλα, πρεπει να αλλαξουμε συντομα τρομπα υψηλης (δεν ξαναβαζω μεταχειρισμενη) και μαλλον μπροστα ημιαξονια....
Συν σφαίρες και άλλα 'ψιλά'
....
να ξέρεις ότι υπάρχει πλέον από την Σιτροέν σέτ λαστιχάκια επισκευής ορίτζιναλ.
-
295 ευρω για αλλαγή 4 σφαιρών αζώτου στη xantia ειναι λογικό ποσο?
170ευρώ πάνω κάτω κάνουν οι 5 σφαίρες γνήσιες από την αντιπροσωπεία της είχα πάρει με άλλα πράγματα το Πάσχα πόσο να ανέβηκαν;.
Η εργασία δέν στοιχίζει για αυτή την δουλειά!πόσο να πάρει ακόμη;αύριο θα σου πώ.Εδω παιρνουν εργασια 32 ευρω για λαδια!!!
εγώ δέν πάω σε εξουσιοδοτημένο μόνο σε εξειδικευμένο.
-
[quote='elteo']
Aπό την μια λες να τα αλλάζουμε στα 5Κ και από την άλλη «στραβώνεις» με τα 97 ευρώ που έδωσες, εάν τα έδινες επί 2 (194 -
Εχει βρεί κανείς την διαφήμιση του C2 ( με τα manga ) που προβάλλεται στην τηλεόραση?
-
Μπραβο ρε!!
Ωραιοι είστε, εγώ φτιάχνω την ΒΧ μεχρι να νυχτωσει και εσεις αφήνετε το Citroen forum να παει στην 2η σελίδα!!
ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!Πάρτε και μια 16σουπαπη φώτο τώρα:
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Μπραβο ρε!!
Ωραιοι είστε, εγώ φτιάχνω την ΒΧ μεχρι να νυχτωσει και εσεις αφήνετε το Citroen forum να παει στην 2η σελίδα!!
ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!Πάρτε και μια 16σουπαπη φώτο τώρα:
της νυχτα τα καμωματα... Ασχετο αλλα κι εγω καθαριζα το c4 μου μεχρι τωρα!!!
-
Καλησπέρα
ρε παιδιά τα φώτα σας διότι τα έχω πάρει το ξάνθια ότι δέν έβγαλε 11 χρόνια τα βγάζει τώρα γιά δώστε βάση,
το αμάξι δυσκολεύετε να πάρει μπρός και μετά δέν κρατάει ρελαντί καθόλου (μου θύμισε τα καρμπυρατέρ όταν χάλαγε το ηλεκτρικό ρελαντί) το πάω στόν ηλεκτρολόγο,πάει να το συνδέσει με το φορητό,του βάζει όλα τα στοιχεία για το πρόγραμμα και δέν συνδέοταν με τίποτα (υπόψην άλλη φορά το είχαμε συνδέση για τσεκάρισμα)ρε αμάν,τι να κάνουμε παραγγέλνει την βαλβίδα του ρελαντί στά τυφλά,και βλέπουμε.Όντος την βάζουμε πάνω και το αμάξι παίρνει αμέσως,χαρά εγώ σκάω 150γιά την βαλβίδα +250για την εργασία και φεύγω.
Πάω τώρα να την βάλω μπρός και δυσκολεύτηκε πάλι.Πήρε και τώρα στό ρελαντί κάνει σκαμπανευάσματα 500στροφών +-,αύριο βούρ ξανά γιά τον γιατρό.Τι στο δι@ολο είναι πάλι,μπέκ έχω καθαρίσει να είναι από καμιά κολοβενζίνη από τις διακοπές βρωμιές ,νερά;το αμάξι είναι 1800 οχταβάλβιδο με 110000χλμ.... -
Ηρθε στην κρίσιμη ηλικια η ξανθουλα esykas, ή την αποχωρίζεσαι ή χώνεις βαθειά το χέρι στην τσέπη για να την συντηρείς.
Τωρα για την δυσκολια εκκινησης τι να πω.
Η βαλβιδα ρελαντι ίσως να αλλάχθηκε χωρις λόγο, με καθαρισμα και λιπανση σώζεται.
Η νερωμενη βενζίνη ειναι μια πιθανότητα, ίσως ο αισθητηρας θερμοκρασία, πες του μαστορα να ελεγξει την πίεση της βενζινης( ο κουκ ξερει ) -
Ηρεμια θελει και λεφτα... οντως ειναι μια κρισιμη ηλικια για την ξανθουλα σου αυτη...
το προβλημα αυτο εμενα ειχε λυθει με αλλαγη ρυθμιστη ρελαντι....
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ηρεμια θελει και λεφτα... οντως ειναι μια κρισιμη ηλικια για την ξανθουλα σου αυτη...το προβλημα αυτο εμενα ειχε λυθει με αλλαγη ρυθμιστη ρελαντι....
Τον άλλαξε
-
Μήπως να πάς σε άλλο συνεργείο με άλλο διαγνωστικό μπας και γίνει η διάγνωση...
-
Εμένα πριν 2 καλοκαίρια η Ξανθούλα δεν κρατούσε ρελαντί όταν άνοιγα τον κλιματισμό.
Μόλις άνοιγα τον κλιματισμό έβλεπα την βελόνα του ρελαντί να πιάνει 'πάτωμα' σταμάταγε στο stop που υπάρχει για την βελόνα. Το αυτοκίνητο δεν έσβηνε.
Το πήγα στο συνεργείο, το έβαλαν στον εγκέφαλο και κανένα πρόβλημα.
Πήρε ο μηχανικός ένα σπρέυ που καθαρίζουν καρμπυλατέρ και καθάρισε την βαλβίδα ρελαντί. Απο τότε όλα καλά.
Κόστος 3 Ευρώ (πλήρωσα το σπρέυ γιατί το άδειασε ολόκληρο) -
Ξερει κανενας το offset που εχουν οι 16αρες των C4;;;
-
Η αλλαγή είναι μία σκέψη αλλά πήτε μου με τη άλλο αυτοκίνητο συγκρήνετε όταν δέν υπάρχουν τα λεφτά γιά C5
την βαλβίδα την άλλαξε αφού πρώτα την βουτηξε όλη στην μπανιέρα γιά να μουλιάση και δεν ξαναδούλευε άνοιγε στο χέρι μόνο βάζοντας το κατσαβίδι μέσα any way πάω και βλέπω -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ξερει κανενας το offset που εχουν οι 16αρες των C4;;;http://www.rochfordtyres.co.uk/fitment. ... ch=Peugeot
Πρέπει να είναι το ίδιο με το 307. Για το C4 δεν βρήκα κάτι -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ξερει κανενας το offset που εχουν οι 16αρες των C4;;;
http://www.rochfordtyres.co.uk/fitment. ... ch=Peugeot
Πρέπει να είναι το ίδιο με το 307. Για το C4 δεν βρήκα κάτιΕκει ειχα ψαξει κι εγω αλλα δεν ειχα βρει για το c4. Τοσο πρεπει να ειναι ομως οντως. Ξερει καποιος στα γρηγορα να μου εξηγησει τι ειναι το 4χ108 και το bore για να μην ανοιξω αλλο θεμα;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ξερει κανενας το offset που εχουν οι 16αρες των C4;;;
http://www.rochfordtyres.co.uk/fitment. ... ch=Peugeot
Πρέπει να είναι το ίδιο με το 307. Για το C4 δεν βρήκα κάτιΕκει ειχα ψαξει κι εγω αλλα δεν ειχα βρει για το c4. Τοσο πρεπει να ειναι ομως οντως. Ξερει καποιος στα γρηγορα να μου εξηγησει τι ειναι το 4χ108 και το bore για να μην ανοιξω αλλο θεμα;
Αυτο που λες ειναι το καρε.Αν μπορεις να βγαλεις μια ζαντα θα δεις ενα νουμερο επανω (πχ 35) αυτο ειναι το οφσετ.Αν κανω λαθος διορθωστε με.
CITROËN FORUM