-
Καλημέρα και από εμένα.
Σκεφτομαι να βάλω ζάντες αλουμινίου στο αυτοκίνητο.
Επειδη δε θελω να δωσω και μια περιουσία, μήπως ξέρετε κάποιο καλο (και ...οικονομικο) μαγαζί που κάνει τοποθετήσεις ?Η δίασταση είναι μικρή (ελαστικό 155 σε 13αρα ζάντα) οπότε δε νομίζω να πάει πολύ ακριβά.
Αν ξέρετε και κάποιο site για να δω μοντέλα - τιμές θα ήταν ακόμα καλύτερα.
Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα και από εμένα.
Σκεφτομαι να βάλω ζάντες αλουμινίου στο αυτοκίνητο.
Επειδη δε θελω να δωσω και μια περιουσία, μήπως ξέρετε κάποιο καλο (και ...οικονομικο) μαγαζί που κάνει τοποθετήσεις ?Η δίασταση είναι μικρή (ελαστικό 155 σε 13αρα ζάντα) οπότε δε νομίζω να πάει πολύ ακριβά.
Αν ξέρετε και κάποιο site για να δω μοντέλα - τιμές θα ήταν ακόμα καλύτερα.
Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα και από εμένα.
Σκεφτομαι να βάλω ζάντες αλουμινίου στο αυτοκίνητο.
Επειδη δε θελω να δωσω και μια περιουσία, μήπως ξέρετε κάποιο καλο (και ...οικονομικο) μαγαζί που κάνει τοποθετήσεις ?Η δίασταση είναι μικρή (ελαστικό 155 σε 13αρα ζάντα) οπότε δε νομίζω να πάει πολύ ακριβά.
Αν ξέρετε και κάποιο site για να δω μοντέλα - τιμές θα ήταν ακόμα καλύτερα.
Ευχαριστώ.
-
Δεν ξερω για τι αυτοκινητο μιλαμε αλλα αν θες να βαλεις ζαντες αλουμινιου παει να πει οτι ζητας κατι παραπανω απο το αυτοκινητο σου οποτε ανεβα λιγο διασταση σε 14αρες...
-
Aν πάρεις ένα οποιοδήποτε περιοδικό αυτοκινήοτυ θα βρεις μερικές δεκάδες διαφημίσεις από διάφορα καταστήματα...
Μετά αρχίζεις τα τηλέφωνα και πέρνεις προσφορές.
Καλύτερα να έχεις αποφασίσει από πριν τί ακριβώς θέλεις, πάντως θα σου πρότεινα και εγώ να ανέβεις σε 14άρες γιατί πιθανότατα να βρεις μεγαλύτερη ποικιλία σε αυτά τα μεγέθη σε σχέση με τις 13.
Υπολόγισε πάντως ότι θα πρέπει να αλλάξεις και τα λάστιχα και θα πάει ακριβότερα το πακέτο.Ρώτα αν μπορούν να αγοράσουν τα παλιά σου λάστιχα, αν φυσικά είναι σε καλή κατάσταση και να πέσει λίγο η τιμή έτσι.
-
Να ρωτήσω και εγώ κάτι σχετικό με τις ζάντες αλουμινίου..
Τι πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα προσφέρουν?
(εκτός από το αισθητικό αποτέλεσμα).. -
Οι καλες ζαντες ελαφρου κραματος εχουν τα εξης θετικα:
-Πιο ελαφριες πραγμα πολυ σημαντικο γιατι ο τροχος ειναι μη φερομενη(αναρτομενη) μαζα
-Πιο ανθεκτικες σε θερμικες μεταβολες και απαγεται καλυτερα η θερμοτητα και λογω υλικων(αλουμινιο...) και λογω σχεδιασμου(πιο ανοικτες) αφου περνα περισσοτερος αερας
-Λογω της καλυτερης απαγωγης της θερμοτητας κρυωνουν πιο γρηγορα τα φρενα(πιο αποτελεσματικο φρεναρισμα) και δε στρεβλωνουν τοσο ευκολα οι ζαντες απο θερμικες μεταβολες
-Πιο ευκολος ελεγχος στα φρενα σου με το ματι(ειχα χαραγμενες δισκοπλακες 10Κ χλμ και τοτε το ειδα γιατι ειχα σιδερενιες)
-Πιο ομορφεςΑρνητικα:
-Πιο ευπαθεις σε ανωμαλιες του δρομου ή του... πεζοδρομιου -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
-Πιο ευπαθεις σε ανωμαλιες του δρομου ή του... πεζοδρομιουΑυτό ξαναπέστο! Μέσα στις τρεις πρώτες εβδομάδες, η πίσω δεξιά απέκτησε τις πρώτες γρατζουνιές της από το πεζοδρόμιο!
-
Ok! Thanks !
-
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
-Πιο ευπαθεις σε ανωμαλιες του δρομου ή του... πεζοδρομιου
Αυτό ξαναπέστο! Μέσα στις τρεις πρώτες εβδομάδες, η πίσω δεξιά απέκτησε τις πρώτες γρατζουνιές της από το πεζοδρόμιο!
Ο 'enginekiller' εννοεί ότι είναι ευπαθείς σε λακούβες και κτυπήματα στα πεζοδρόμια όταν ανεβαίνει κανείς σε αυτά απότομα.
Για τις γρατζουνιές που λές και σιδερένια ζάντα να έχεις αν την 'τρίψεις' πάνω στο πεζοδρόμιο θα γδαρθεί το χρώμα της. -
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
-Πιο ευπαθεις σε ανωμαλιες του δρομου ή του... πεζοδρομιου
Αυτό ξαναπέστο! Μέσα στις τρεις πρώτες εβδομάδες, η πίσω δεξιά απέκτησε τις πρώτες γρατζουνιές της από το πεζοδρόμιο!
Δοκίμασε να ανεβαίνεις μέ τούς τροχούς σου κάθετα στό πεζοδρόμιο.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
-Πιο ευπαθεις σε ανωμαλιες του δρομου ή του... πεζοδρομιου
Αυτό ξαναπέστο! Μέσα στις τρεις πρώτες εβδομάδες, η πίσω δεξιά απέκτησε τις πρώτες γρατζουνιές της από το πεζοδρόμιο!
Ο 'enginekiller' εννοεί ότι είναι ευπαθείς σε λακούβες και κτυπήματα στα πεζοδρόμια όταν ανεβαίνει κανείς σε αυτά απότομα.
Για τις γρατζουνιές που λές και σιδερένια ζάντα να έχεις αν την 'τρίψεις' πάνω στο πεζοδρόμιο θα γδαρθεί το χρώμα της.Ακριβως αυτο εννοουσα.
-
Αν δεν κάνω λάθος, το οτι οι ζάντες αλουμινίου λέγονται 'ελαφρού κράματος' δεν σημαίνει οτι ειναι πιο ελαφρές απο τις σιδερένιες... Το αντίθετο μάλιστα.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, θυμάμαι το είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος, το οτι οι ζάντες αλουμινίου λέγονται 'ελαφρού κράματος' δεν σημαίνει οτι ειναι πιο ελαφρές απο τις σιδερένιες... Το αντίθετο μάλιστα.Διορθώστε με αν κάνω λάθος, θυμάμαι το είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό.
'Λογικά' μια ζάντα ελαφρού κράματος** στις ίδιες διαστάσεις** με μια σιδερένια θα είναι ελαφρύτερη.
Αν όμως ξεκινήσουμε από 14άρα σιδερένια και βάλουμε 18άρα ελαφρού κράματος τότε μάλλον η 'ελαφριά' θα είναι βαρύτερη (σε συνδιασμό με το βαρύτερο ελαστικό μάλλον το κάνουμε 'τσουγκράνα' το αυτοκίνητο παρά κερδίζουμε κάτι) .
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος, το οτι οι ζάντες αλουμινίου λέγονται 'ελαφρού κράματος' δεν σημαίνει οτι ειναι πιο ελαφρές απο τις σιδερένιες... Το αντίθετο μάλιστα.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, θυμάμαι το είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό.
'Λογικά' μια ζάντα ελαφρού κράματος** στις ίδιες διαστάσεις** με μια σιδερένια θα είναι ελαφρύτερη.
Αν όμως ξεκινήσουμε από 14άρα σιδερένια και βάλουμε 18άρα ελαφρού κράματος τότε μάλλον η 'ελαφριά' θα είναι βαρύτερη (σε συνδιασμό με το βαρύτερο ελαστικό μάλλον το κάνουμε 'τσουγκράνα' το αυτοκίνητο παρά κερδίζουμε κάτι) .
Οι ελαφρου κραματος λεγονται ετσι επειδη ειναι πιο ελαφριες απο τις σιδερενιες αλλα υπαρχουν στην αγορα ιδιων διαστασεωνπου ειναι και πιο βαριες απο τις σιδερενιες αλλα μαλλον αυτες δεν ειναι 'καλης' ποιοτητας.
-
Στην πράξη οι περισσότερες ζάντες αλουμινίου είναι στο ίδιο ή παραπάνω βάρος με τις αντίστοιχης διαμέτρου σιδερένιες.
Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι οτι το αλουμίνιο είναι μεν πιο ελαφρύ, αλλά και πιό αδύναμο μέταλλο απο το σίδερο. Επομένως, για να έχει μια ζάντα αλουμινίου την ίδια αντοχή με μία αντίστοιχη σιδερένια, πρέπει να είναι πολύ πιο χοντρή.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι οτι όσα κερδίζουμε απο την διαφορά βάρους τα χάνουμε λόγω μεγαλύτερης ποσότητας αλουμινίου.
Πρέπει να μπεί το χέρι βαθειά στην τσέπη για να βρούμε ζάντα αλουμινίου που να είναι ελαφρύτερη κατα πολύ απο σιδερένια. Όμως σε αυτή την περίπτωση πάνε περίπατο οι θεωρίες περι μικρότερης μη αναρτώμενης μάζας, εφόσον με τα ίδια λεφτά μπορείς πλέον να κάνεις άλλες βελτιώσεις που θα έχουν πιό απτά αποτελέσματα στο κράτημα του αυτοκινήτου.
Επομένως για μένα το μόνο πλεονέκτημα των ζαντών αλουμινίου είναι οτι είναι πιο όμορφες, ενώ το μειονέκτημα είναι οτι σπάνε/στραβώνουν πιό εύκολα απο σιδερένιες.
-
Επειδη ψαχνω να αλλαξω τις σιδερενιες μου με αλουμινιου στο C4 μπορει καποιος να μου πει τι χαρακτηριστικα χρειαζεται να ξερω;
Ξερω μεχρι στιγμης:
-Διαμετρο 16'
-Παχος 6,5
-Καρε 4*108
-Μεγεθος τρυπας (Καπου εδω το ειχα... )
-Offset (26)Τι αλλο χρειαζεται να ξερω; Επισης οι επιλογες σε offset αλλαζουν αν ενα δηλ. υπαρχει ζαντα με offset 25,27,28,...;
Μια αλλη ερωτηση το J στη ζαντα καπου ειχα διαβασει τι ειναι και οτι μπορει να ειναι και πχ Ν... αλλα δε θυμαμαι τι και τι αντιπροσωπευει το J, N...
Τελος τα ελαστικα εκτος απο Radial ποια ειναι η αλλη επιλογη που μπορει να εχουν(ανυπαρχει ακομα...); -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Επειδη ψαχνω να αλλαξω τις σιδερενιες μου με αλουμινιου στο C4 μπορει καποιος να μου πει τι χαρακτηριστικα χρειαζεται να ξερω;
Ξερω μεχρι στιγμης:
-Διαμετρο 16'
-Παχος 6,5
-Καρε 4*108
-Μεγεθος τρυπας (Καπου εδω το ειχα... )
-Offset (26)Τελος τα ελαστικα εκτος απο** Radical** ποια ειναι η αλλη επιλογη που μπορει να εχουν(ανυπαρχει ακομα...);
Διάμετρο και πλάτος ζάντας μπορείς να αλλάξεις αν το θέλεις αλλά το όφσετ όχι. Πρόσεξέ το είναι το πιο σημαντικό.
Radial θα ήιελες να γράψεις. Radical είναι άλλο πράγμα και όνειρο πολλών εδώ μέσα κι όχι μόνο. -
Ναι Radial ηθελα να πω και μαλλον επηρεαστηκα και απο το δικο μου ονειρο.... Δεν ειπα να αλλαξω offset οι απο κατω ερωτησεις ειναι γενικες οχι με το τι θα παρω εγω.
-
Σε διαστάσεις επιβατικών οχημάτων δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν πλέον συμβατικά (όχι radial) ελαστικά παρά μόνο για φορτηγά οχήματα. Άλλη επιλογή τουλάχιστον για την διάταξη των λινών δεν υπάρχει. Η μόνη επιλογή είναι αν θέλεις να βάλεις ran flat ελαστικά δηλαδή αυτά που μπορούν να κινηθούν και χωρίς αέρα. Να ξέρεις όμως ότι είναι ακριβότερα και βαρύτερα από τα απλά ελαστικά.
Ζάντες αλουμινίου