-
Εξι μηνες δουλειας
http://users.hol.gr/~fstbmwm3/
Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...
Vlasis Highlander
-
Εξι μηνες δουλειας
http://users.hol.gr/~fstbmwm3/
Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...
Vlasis Highlander
-
Εξι μηνες δουλειας
http://users.hol.gr/~fstbmwm3/
Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...
Vlasis Highlander
-
Πολύ καλή δουλειά, το ξέρουμε το site, το είχες δημοσιευσει και παλαιότερα. Πάντα τέτοια.
-
Το βιβλίο πότε (με το καλό) θα το βγάλεις ; Είναι το λιγότερο πολύ ενδιαφέρον
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Εξι μηνες δουλειαςhttp://users.hol.gr/~fstbmwm3/
Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...
Vlasis Highlander
Γειά σου Βλάση,
Το site είναι τουλάχιστον εξαιρετικό !
Μπράβο σου, πολύ ενδιαφέρον!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,
Chris
-
Μπράβο,πολύ καλή δουλειά!
Το ΤΕΣΤ ΓΝΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο -
Από το site του Βλάση:
**Σκληρότερα **ελατήρια εμπρός>**Περισσότερη **υποστροφή, λιγότερο body roll.
Μαλακότερα ελατήρια εμπρός>Περισσότερη υποστροφή, περισσότερο body roll εμπρός.**Σκληρότερα **ελατήρια πίσω>**Λιγότερη **υπερστροφή, μείωση του body roll πίσω
Μαλακότερα ελατήρια πίσω>Περισσότερη υπερστροφή, λιγότερο body roll εμπρόςΚαταρχήν συγχαρητήρια για το site σου. Θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω κάτι.
Τα έχω δει καιρό τώρα, αλλά αφού δόθηκε η ευκαιρία, ας σε ρωτήσω εδώ.
Τα παραπάνω τα γράφεις στην ενότητα Ανάρτηση>Troubleshooting.
Είναι σωστά? (Πρόσεξε τα σημεία που έχω κάνει 'bold') -
Ειναι ενα θεμα που με εχει μπερδεψει κι εμενα. Εγω πιστευα οτι σκληροτερα ελατηρια αυξανουν το γλυστριμα στον αξονα που τοποθετουνται. Ομως οταν αλλαξα ελατηρια στο Rallye μου και πηγα απο τα συνηθη Eibach σε στενα γραμμικα 285 lbs παρατηρησα αυξηση της υποστροφης στα γλυστερα κομματια (λογικο), αλλα μειωση της υποστροφης στα καλα κομματια (???). Προφανως ο Βλασσης αναφερεται σε συνθηκες πιστας αν και τα Μεγαρα ειναι σχετικα γλυστερα.
Παντος στην ενοτητα Ελληνικοι Αγωνες, στο post 'φτιαξε κι εσυ ενα αγωνιστικο' ρωτησα καποια παιδια για το θεμα 'σκληροτερες ραβδοι πισω' και πηρα ενδιαφερουσες απαντησεις. Δειτε το. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Από το site του Βλάση:**Σκληρότερα **ελατήρια εμπρός>**Περισσότερη **υποστροφή, λιγότερο body roll.
Μαλακότερα ελατήρια εμπρός>Περισσότερη υποστροφή, περισσότερο body roll εμπρός.**Σκληρότερα **ελατήρια πίσω>**Λιγότερη **υπερστροφή, μείωση του body roll πίσω
Μαλακότερα ελατήρια πίσω>Περισσότερη υπερστροφή, λιγότερο body roll εμπρόςΚαταρχήν συγχαρητήρια για το site σου. Θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω κάτι.
Τα έχω δει καιρό τώρα, αλλά αφού δόθηκε η ευκαιρία, ας σε ρωτήσω εδώ.
Τα παραπάνω τα γράφεις στην ενότητα Ανάρτηση>Troubleshooting.
Είναι σωστά? (Πρόσεξε τα σημεία που έχω κάνει 'bold')Σίγουρα τα αντέγραψες σωστά;
Χλωμό μου φαίνεται να αυξάνει το γλίστρημα σε έναν άξονα, είτε του βάλεις μαλακότερα, είτε σκληρότερα ελατήρια.Δηλαδή τα εργοστάσια έχουν βρεί το όπτιμουμ; (άσε που προσανατολίζονται συνήθως ΚΑΙ σε άνεση οι ρυθμίσεις τους...)
Γενικά σκληρό ελατήριο σημαίνει πάντως λιγότερο κράτημα στον άξονα που σκληραίνεις με αμεσότερη αντίδραση.
Όσο πιο επίπεδο και με καλό κράτημα είναι όμως το οδόστρωμα, τοσο πιο σκληρό μπορείς να το κάνεις χωρίς πρόβλημα.
Το καλυτερο Ελληνικο site για αγωνιστικη βελτιωση