Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το καλυτερο Ελληνικο site για αγωνιστικη βελτιωση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το καλυτερο Ελληνικο site για αγωνιστικη βελτιωση
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    9
    36
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vlasis_highlander last edited by

      Εξι μηνες δουλειας

      http://users.hol.gr/~fstbmwm3/

      Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...

      Vlasis Highlander

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vlasis_highlander last edited by

        Εξι μηνες δουλειας

        http://users.hol.gr/~fstbmwm3/

        Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...

        Vlasis Highlander

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vlasis_highlander last edited by

          Εξι μηνες δουλειας

          http://users.hol.gr/~fstbmwm3/

          Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...

          Vlasis Highlander

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Πολύ καλή δουλειά, το ξέρουμε το site, το είχες δημοσιευσει και παλαιότερα. Πάντα τέτοια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              meimaridis last edited by

              Το βιβλίο πότε (με το καλό) θα το βγάλεις ; Είναι το λιγότερο πολύ ενδιαφέρον

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                ckosm last edited by

                Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
                Εξι μηνες δουλειας

                http://users.hol.gr/~fstbmwm3/

                Περισσοτερα τα λεμε αυριο στα Μεγαρα...

                Vlasis Highlander

                Γειά σου Βλάση,

                Το site είναι τουλάχιστον εξαιρετικό !

                Μπράβο σου, πολύ ενδιαφέρον!

                ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,

                Chris

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gatony last edited by

                  Μπράβο,πολύ καλή δουλειά!
                  Το ΤΕΣΤ ΓΝΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Από το site του Βλάση:

                    **Σκληρότερα **ελατήρια εμπρός>**Περισσότερη **υποστροφή, λιγότερο body roll.
                    Μαλακότερα ελατήρια εμπρός>Περισσότερη υποστροφή, περισσότερο body roll εμπρός.

                    **Σκληρότερα **ελατήρια πίσω>**Λιγότερη **υπερστροφή, μείωση του body roll πίσω
                    Μαλακότερα ελατήρια πίσω>Περισσότερη υπερστροφή, λιγότερο body roll εμπρός

                    Καταρχήν συγχαρητήρια για το site σου. Θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω κάτι.
                    Τα έχω δει καιρό τώρα, αλλά αφού δόθηκε η ευκαιρία, ας σε ρωτήσω εδώ.
                    Τα παραπάνω τα γράφεις στην ενότητα Ανάρτηση>Troubleshooting.
                    Είναι σωστά? (Πρόσεξε τα σημεία που έχω κάνει 'bold')

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ειναι ενα θεμα που με εχει μπερδεψει κι εμενα. Εγω πιστευα οτι σκληροτερα ελατηρια αυξανουν το γλυστριμα στον αξονα που τοποθετουνται. Ομως οταν αλλαξα ελατηρια στο Rallye μου και πηγα απο τα συνηθη Eibach σε στενα γραμμικα 285 lbs παρατηρησα αυξηση της υποστροφης στα γλυστερα κομματια (λογικο), αλλα μειωση της υποστροφης στα καλα κομματια (???). Προφανως ο Βλασσης αναφερεται σε συνθηκες πιστας αν και τα Μεγαρα ειναι σχετικα γλυστερα.
                      Παντος στην ενοτητα Ελληνικοι Αγωνες, στο post 'φτιαξε κι εσυ ενα αγωνιστικο' ρωτησα καποια παιδια για το θεμα 'σκληροτερες ραβδοι πισω' και πηρα ενδιαφερουσες απαντησεις. Δειτε το.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο χρήστης meco έγραψε:
                        Από το site του Βλάση:

                        **Σκληρότερα **ελατήρια εμπρός>**Περισσότερη **υποστροφή, λιγότερο body roll.
                        Μαλακότερα ελατήρια εμπρός>Περισσότερη υποστροφή, περισσότερο body roll εμπρός.

                        **Σκληρότερα **ελατήρια πίσω>**Λιγότερη **υπερστροφή, μείωση του body roll πίσω
                        Μαλακότερα ελατήρια πίσω>Περισσότερη υπερστροφή, λιγότερο body roll εμπρός

                        Καταρχήν συγχαρητήρια για το site σου. Θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω κάτι.
                        Τα έχω δει καιρό τώρα, αλλά αφού δόθηκε η ευκαιρία, ας σε ρωτήσω εδώ.
                        Τα παραπάνω τα γράφεις στην ενότητα Ανάρτηση>Troubleshooting.
                        Είναι σωστά? (Πρόσεξε τα σημεία που έχω κάνει 'bold')

                        Σίγουρα τα αντέγραψες σωστά;
                        Χλωμό μου φαίνεται να αυξάνει το γλίστρημα σε έναν άξονα, είτε του βάλεις μαλακότερα, είτε σκληρότερα ελατήρια.

                        Δηλαδή τα εργοστάσια έχουν βρεί το όπτιμουμ; (άσε που προσανατολίζονται συνήθως ΚΑΙ σε άνεση οι ρυθμίσεις τους...)

                        Γενικά σκληρό ελατήριο σημαίνει πάντως λιγότερο κράτημα στον άξονα που σκληραίνεις με αμεσότερη αντίδραση.
                        Όσο πιο επίπεδο και με καλό κράτημα είναι όμως το οδόστρωμα, τοσο πιο σκληρό μπορείς να το κάνεις χωρίς πρόβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr