-
Πρωτα από ολα θα ήθελα να ευχηθώ σε ολοα τα μέλη του forum Χρονια Πολλα και καλά, Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος για ολο τον κόσμο.
Ειμαι φρέσκος φρέσκος στο forum, δεν ξερω κανέναν αλλά βλέπω οτι καλύπτονται διαφορα θεματα εξαιρετικού ενδιαφέροντος για ολους εμας που θεωρουμε το αυτοκινητο σαν μια προέκταση του εαυτού μας.
Επείδή πιστεύω οτι ισως ενδιαφερει καποιους φίλους θα ήθελα να περιγράψω το γολγοθά που τραβάω ως κατοχος ενος Seat Ibiza 1.4 Gti Που αγόρασα πριν από 7 μήνες. Για κακή μου τύχη βιαστηκα να αγοράσω ενα αυτοκινητο πριν κυκλοφορήσει αρκετά (και σε καλοκαιρινή περιοδο). Ολα καλά στην αρχή πολύ προσεκτικό ροντάρισμα κλπ κλπ (Ξέρετε την ιεροτελεστια)
Τους τελευταιους 2 μήνες με τις συνεχείς βροχές διαπίστωσα οτι το πάτωμα στις θέσεις οδηγου/συνοδηγού ειχε 2 πόντους νερό!! Περίπτωση ανοιχτού παραθύρου δεν υφισταται το τσεκαρα επανειλημμένως (και λόγω συναγερμού που τα κλείνει αυτόματα) Αρχικά το πήγα σε ενα εξουσιοδοτημένο συνεργείο (από οπου το ειχαμε αγοράσει κιόλας) και αφού το κράτησαν 2 ημέρες με διαβεβαίωσαν οτο το πρόβλημα ειχε παρουσιαστεί σε 100 τέτοια καινουργια μοντέλα και οτι ειχαν λαβει οδηγιες από την SEAT για τον τρόπο αντιμετώπισης. Λιγες μέρες αργότερα μετά από μια δυνατή νεροποντή διαπίστωσα οτι το αυτοκινητο είχε ακόμη περισσότερο νερό στα ίδια ακριβώς σημεία Ξαναπήγα στην αντιπροσωπεία οπου έγινε ο σχετικός χαμός και το άφησα. Μετά από μια εβδομάδα (αρχές Δεκεμβρίου) το παιρνω πίσω με τη διαβεβαίωση οτι ολα είναι ΟΚ και οτι το προβλημα ήταν στο παρμπρίζ που δεν εφαπτότανε σωστά. Το παρπρίζ αλλάχθηκε και το προβλημα διορθώθηκε (συμφωνα με τον υπεύθυνο του συνεργείου) Την προηγούμενη βδομάδα .... χε χε πάλι τα ίδια και εγω στα πρόθυρα εγκεφαλικού Ξανά στην αντιπροσωπεία οπου έγινε ο σχετικός χαμός , και τώρα .... αναμονή. Ελπίζω αυτή τη φορά να το δουν σοβαρά γιατί θα τους βγάλω όλους στη σέντρα (περιοδικά φόρουμς, επιστολές και προσφυγή στα δικαστήρια). Και βέβαια εαν δεν διορθωθεί άμεσα το πρόβλημα θα απαιτήσω αντικατασταση του αυτοκινήτου με καθε τρόπο. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, αυτοκινητο εν ετει 2002 να μπάζει νερά!!!!
Αυτά προς συμμορφωση και παραδειγματισμό κυριως δικό μου που ειχα παλαιοτερα 2 Γιαπωνέζικα αυτοκινητα που δεν ειχαν κανει 'κιχ' οσα χρόνια τα είχα, αλλά εγώ αποφάσισα να πάρω SEAT!!
Aς πρόσεχα!!Παντως θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη.... φαντάζομαι οτι ενδιαφέρει κάποιους. Επίσης εαν ειναι εύκολο θα ήθελα να ακούσω μηπως κάποιος ξέρει κατι περισσότερο ..
-
Πρωτα από ολα θα ήθελα να ευχηθώ σε ολοα τα μέλη του forum Χρονια Πολλα και καλά, Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος για ολο τον κόσμο.
Ειμαι φρέσκος φρέσκος στο forum, δεν ξερω κανέναν αλλά βλέπω οτι καλύπτονται διαφορα θεματα εξαιρετικού ενδιαφέροντος για ολους εμας που θεωρουμε το αυτοκινητο σαν μια προέκταση του εαυτού μας.
Επείδή πιστεύω οτι ισως ενδιαφερει καποιους φίλους θα ήθελα να περιγράψω το γολγοθά που τραβάω ως κατοχος ενος Seat Ibiza 1.4 Gti Που αγόρασα πριν από 7 μήνες. Για κακή μου τύχη βιαστηκα να αγοράσω ενα αυτοκινητο πριν κυκλοφορήσει αρκετά (και σε καλοκαιρινή περιοδο). Ολα καλά στην αρχή πολύ προσεκτικό ροντάρισμα κλπ κλπ (Ξέρετε την ιεροτελεστια)
Τους τελευταιους 2 μήνες με τις συνεχείς βροχές διαπίστωσα οτι το πάτωμα στις θέσεις οδηγου/συνοδηγού ειχε 2 πόντους νερό!! Περίπτωση ανοιχτού παραθύρου δεν υφισταται το τσεκαρα επανειλημμένως (και λόγω συναγερμού που τα κλείνει αυτόματα) Αρχικά το πήγα σε ενα εξουσιοδοτημένο συνεργείο (από οπου το ειχαμε αγοράσει κιόλας) και αφού το κράτησαν 2 ημέρες με διαβεβαίωσαν οτο το πρόβλημα ειχε παρουσιαστεί σε 100 τέτοια καινουργια μοντέλα και οτι ειχαν λαβει οδηγιες από την SEAT για τον τρόπο αντιμετώπισης. Λιγες μέρες αργότερα μετά από μια δυνατή νεροποντή διαπίστωσα οτι το αυτοκινητο είχε ακόμη περισσότερο νερό στα ίδια ακριβώς σημεία Ξαναπήγα στην αντιπροσωπεία οπου έγινε ο σχετικός χαμός και το άφησα. Μετά από μια εβδομάδα (αρχές Δεκεμβρίου) το παιρνω πίσω με τη διαβεβαίωση οτι ολα είναι ΟΚ και οτι το προβλημα ήταν στο παρμπρίζ που δεν εφαπτότανε σωστά. Το παρπρίζ αλλάχθηκε και το προβλημα διορθώθηκε (συμφωνα με τον υπεύθυνο του συνεργείου) Την προηγούμενη βδομάδα .... χε χε πάλι τα ίδια και εγω στα πρόθυρα εγκεφαλικού Ξανά στην αντιπροσωπεία οπου έγινε ο σχετικός χαμός , και τώρα .... αναμονή. Ελπίζω αυτή τη φορά να το δουν σοβαρά γιατί θα τους βγάλω όλους στη σέντρα (περιοδικά φόρουμς, επιστολές και προσφυγή στα δικαστήρια). Και βέβαια εαν δεν διορθωθεί άμεσα το πρόβλημα θα απαιτήσω αντικατασταση του αυτοκινήτου με καθε τρόπο. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, αυτοκινητο εν ετει 2002 να μπάζει νερά!!!!
Αυτά προς συμμορφωση και παραδειγματισμό κυριως δικό μου που ειχα παλαιοτερα 2 Γιαπωνέζικα αυτοκινητα που δεν ειχαν κανει 'κιχ' οσα χρόνια τα είχα, αλλά εγώ αποφάσισα να πάρω SEAT!!
Aς πρόσεχα!!Παντως θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη.... φαντάζομαι οτι ενδιαφέρει κάποιους. Επίσης εαν ειναι εύκολο θα ήθελα να ακούσω μηπως κάποιος ξέρει κατι περισσότερο ..
-
Πρωτα από ολα θα ήθελα να ευχηθώ σε ολοα τα μέλη του forum Χρονια Πολλα και καλά, Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος για ολο τον κόσμο.
Ειμαι φρέσκος φρέσκος στο forum, δεν ξερω κανέναν αλλά βλέπω οτι καλύπτονται διαφορα θεματα εξαιρετικού ενδιαφέροντος για ολους εμας που θεωρουμε το αυτοκινητο σαν μια προέκταση του εαυτού μας.
Επείδή πιστεύω οτι ισως ενδιαφερει καποιους φίλους θα ήθελα να περιγράψω το γολγοθά που τραβάω ως κατοχος ενος Seat Ibiza 1.4 Gti Που αγόρασα πριν από 7 μήνες. Για κακή μου τύχη βιαστηκα να αγοράσω ενα αυτοκινητο πριν κυκλοφορήσει αρκετά (και σε καλοκαιρινή περιοδο). Ολα καλά στην αρχή πολύ προσεκτικό ροντάρισμα κλπ κλπ (Ξέρετε την ιεροτελεστια)
Τους τελευταιους 2 μήνες με τις συνεχείς βροχές διαπίστωσα οτι το πάτωμα στις θέσεις οδηγου/συνοδηγού ειχε 2 πόντους νερό!! Περίπτωση ανοιχτού παραθύρου δεν υφισταται το τσεκαρα επανειλημμένως (και λόγω συναγερμού που τα κλείνει αυτόματα) Αρχικά το πήγα σε ενα εξουσιοδοτημένο συνεργείο (από οπου το ειχαμε αγοράσει κιόλας) και αφού το κράτησαν 2 ημέρες με διαβεβαίωσαν οτο το πρόβλημα ειχε παρουσιαστεί σε 100 τέτοια καινουργια μοντέλα και οτι ειχαν λαβει οδηγιες από την SEAT για τον τρόπο αντιμετώπισης. Λιγες μέρες αργότερα μετά από μια δυνατή νεροποντή διαπίστωσα οτι το αυτοκινητο είχε ακόμη περισσότερο νερό στα ίδια ακριβώς σημεία Ξαναπήγα στην αντιπροσωπεία οπου έγινε ο σχετικός χαμός και το άφησα. Μετά από μια εβδομάδα (αρχές Δεκεμβρίου) το παιρνω πίσω με τη διαβεβαίωση οτι ολα είναι ΟΚ και οτι το προβλημα ήταν στο παρμπρίζ που δεν εφαπτότανε σωστά. Το παρπρίζ αλλάχθηκε και το προβλημα διορθώθηκε (συμφωνα με τον υπεύθυνο του συνεργείου) Την προηγούμενη βδομάδα .... χε χε πάλι τα ίδια και εγω στα πρόθυρα εγκεφαλικού Ξανά στην αντιπροσωπεία οπου έγινε ο σχετικός χαμός , και τώρα .... αναμονή. Ελπίζω αυτή τη φορά να το δουν σοβαρά γιατί θα τους βγάλω όλους στη σέντρα (περιοδικά φόρουμς, επιστολές και προσφυγή στα δικαστήρια). Και βέβαια εαν δεν διορθωθεί άμεσα το πρόβλημα θα απαιτήσω αντικατασταση του αυτοκινήτου με καθε τρόπο. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, αυτοκινητο εν ετει 2002 να μπάζει νερά!!!!
Αυτά προς συμμορφωση και παραδειγματισμό κυριως δικό μου που ειχα παλαιοτερα 2 Γιαπωνέζικα αυτοκινητα που δεν ειχαν κανει 'κιχ' οσα χρόνια τα είχα, αλλά εγώ αποφάσισα να πάρω SEAT!!
Aς πρόσεχα!!Παντως θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη.... φαντάζομαι οτι ενδιαφέρει κάποιους. Επίσης εαν ειναι εύκολο θα ήθελα να ακούσω μηπως κάποιος ξέρει κατι περισσότερο ..
-
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ,ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ(1,4 101ps) ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ.ΙΣΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ..
-
Το φαντάζομαι φίλε μου αλλοιμονο εαν ήταν ολα έτσι θα είχε γίνει χαμός
-
Ισως φιλε μου προκειτε για μεμονομενη περιπτωση που μπορει να οφειλετε στισ πρωτες παραγωγες απο το εργοστασιο.Και το δικο μου ειναι απο τα πρωτα ibiza 2002(μαιος 2002) αλλα προβλημα νερου δεν ειχα.
Thanks -
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Επείδή πιστεύω οτι ισως ενδιαφερει καποιους φίλους θα ήθελα να περιγράψω το γολγοθά που τραβάω ως κατοχος ενος Seat Ibiza 1.4 Gti Που αγόρασα πριν από 7 μήνες. Για κακή μου τύχη βιαστηκα να αγοράσω ενα αυτοκινητο πριν κυκλοφορήσει αρκετάΑυτό νομίζω ότι ήταν και το 'μοιραίο' λάθος σου. Σε πρόσφατο thread, κάποιος ρώτησε αν είναι καλή ιδέα να αγοράσει το καινούριο Megane. Η απάντησή μου ήταν καταφατική, με την επισήμανση ότι είναι προτιμότερο να το αγοράσει μετά από ένα εξάμηνο. Τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα καινούρια μοντέλα μπορεί να μην είναι σημαντικά, αλλά συνήθως είναι εκνευριστικά.
Βέβαια, όταν πληρώνουμε ένα σωρό χρήματα για την αγορά ενός αυτοκινήτου, απαιτούμε να μην παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια που θα το κυκλοφορούμε. Στην περίπτωση που παρουσιαστεί οτιδήποτε, θα πρέπει τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία να μπορούν να αντιμετωπίσουν άμεσα το πρόβλημα, αλλιώς δε θα πρέπει να χαρακτηρίζονται εξουσιοδοτημένα.
Επειδή σκέφτομαι να αποκτήσω το Ibiza, μπορείς να μου αναφέρεις αλλά προβλήματα ή έστω παράπονα σου που σχετίζονται με το αμάξι;
-
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Ισως φιλε μου προκειτε για μεμονομενη περιπτωση που μπορει να οφειλετε στισ πρωτες παραγωγες απο το εργοστασιο.Και το δικο μου ειναι απο τα πρωτα ibiza 2002(μαιος 2002) αλλα προβλημα νερου δεν ειχα.
ThanksΤο δικό μου είναι Ιαν-2001 και δυστυχώς μπάζει.Αυτό που οφείλω να σημειώσω είναι ότι εχω ήδη 93.000 χλμ και αντιμετωπίζω πρόβλημα μόνο τον τελευταίο μήνα.Εχω αλλάξει και ένα σπασμένο παρμπρίζ,άλλα τα νερά δείχνουν να λιμνάζουν πρώτα στο πίσω δεξί πάτωμα όπου πρόσπαθησαν να μου στεγανοποιήσουν εκ νέου τις τάπες του.Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα.
Για τους φίλους με LEON ........Εμαθα ότι και αυτά έχουν πρόβλημα που οφείλεται σε κακή σχεδίαση του λάστιχου στο κάτω μέρος της πόρτας.Για ρίξτε μια ματιά..................... -
Και εγω εχω αλλαξει παρμπριζ λογω σπασιματος απο πετρα, αλλα δεν ειχα προβλημα νερου.Γνωμη μου ειναι πως καποιο λαστιχο στις πορτες ισως να μην ειναι σωστα τοποθετημενο, γιαυτο εχουν τα προβληματα οι φιλοι μας με τα ibiza kai leon.
Πιστευω επισης πως ολα τα νεα αυτοκινητα παρουσιαζουν τις λεγομενες παιδικες ασθενειες, που βγαινουν σιγα σιγα.Το δικο μου απο το Μαιο εχει ηδη 18.000 χλμ και μηδαμινα προβληματα, ευτυχως.Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και η μηχανη του παροτι ειναι η 1.4 75ps, αποδιδει αρκετα καλα.
Το μοναδικο προβλημα ειναι με το κουμπακι της ανακυκλωσης, που δεν αναβει μερικες φορες, ενω αποτι εχω καταλαβει η ανακυκλωση δουλευει.
Οι φιλοι μας με το ιδιο μοντελο, εχουν παρατηρησει τιποτα παραξενο στο αυτοκινητο τους? -
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΜΠΑΜΠΡΙΖ ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ,ΑΠΟ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΑΞΕ,ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑ.ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΡΙΓΜΟΥΣ......
-
ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑROSA ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΙΚΡΟΤΡΙΓΜΟΙ ΗΡΘΑΝ ΤΩΡΑ ΣΤΑ 46.000ΚΜ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ;ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕ ΙΒΙΖΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ.ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!
-
etoimazome na agoraso kainourgio aytokinhto...eixa apofasisi sto ibiza 101hp..tora me afta pou akouo...den xero ti na kano..na paro to polo 100hp?/????
PLS HELP!!!!!
NIKOS -
Για τους φιλους που ενδιαφεροντε να αγορασουν το νεο Ιμπιζα εχω να αναφερω την προσωπικη μου γνωμη.Το αυτοκινητο εχει οπως εχω ηδη αναφερει 18.000 απο το Μαιο του 2002 και ειναι πολυ καλο.Η εκδοση που εχω ειναι η 1,4 senso με 75 ps.Απο το αυτοκινητο δεν ειχα κανενα προβλημα νερου, οπως εχω πει και πιστευω πως οσοι φιλοι μας εχουν, μαλλον οφειλετε σε καποιο λαθος τοποθετηση πλαστικου λαστιχου στις πορτες.
Σε γενικες γραμμες το αυτοκινητο ειναι ευκολοδηγητο, αρκετα δυνατο για τον χαρακτηρα του και μαλλον αποδιδει πιο πολυ απο 75ps, κλασσικη τακτικη μαλλον του ομιλου VG.Πολυ καλα φρενα σε αποδοση παρολο η δικη μου εκδοση εχει ταμπουρα πισω.Απο τριγμους, ελαχιστοι.
Οσο για το τζαμι, αναγκαστηκα να το αλλαξω, υστερα απο πετρα που ηρθε πανω μου απο προπορευομενπ φορτηγο!
Αυτα σε γενικες γραμμες!
Πιστευω να βοηθησα... -
Ο χρήστης TASSOS έγραψε:
Για τους φίλους με LEON ........Εμαθα ότι και αυτά έχουν πρόβλημα που οφείλεται σε κακή σχεδίαση του λάστιχου στο κάτω μέρος της πόρτας.Για ρίξτε μια ματιά.....................Δεν είναι απόλυτο αύτο, το δικό μου π.χ. Μάρτιος 2001 δεν έχει παρουσάσει το παραμικρό από εισροή νερού στο εσωτερικό του.
Μόνο μέχρι το πάνω σημείο του πλαϊνού μαρσπιέ πάει το νερό, αυτό συνέβαινε και σε ένα Lada που είχα παλιότερα.Αυτά Φιλικά,
Leon
-
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Σε γενικες γραμμες το αυτοκινητο ειναι ευκολοδηγητο, αρκετα δυνατο για τον χαρακτηρα του και μαλλον αποδιδει πιο πολυ απο 75ps, κλασσικη τακτικη μαλλον του ομιλου VG.Έχεις δίκιο για τον κινητήρα. Οι δυναμομετρήσεις δείχνουν ότι αποδίδει περίπου 83 ίππους στις 5000σ.α.λ.
-
Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
etoimazome na agoraso kainourgio aytokinhto...eixa apofasisi sto ibiza 101hp..tora me afta pou akouo...den xero ti na kano..na paro to polo 100hp?/????PLS HELP!!!!!
NIKOSΟΧΙ!! Πάρε Rallye το οποίο είναι φθηνότερο, πιο γρήγορο & ήδη έχει αρχίσει να γίνεται συλλεκτικό (δεν ξέρουμε αν θα ξαναβγούν αυτοκίνητα τέτοιου είδους.. τα μηνύματα λένε πως μάλλον όχι)..
-
SORRY SEAT!!!! Παιδιά πρέπει να ζητήσω συγνώμη από το IBIZAκι μου.Βρήκα από που μπάζει νερά και το αναφέρω για να..... 'SET THE RECORD STRAIGHT' .Κάνοντας όπισθεν κάποτε κατέβηκα ένα σκαλοπάτι και χτύπησα το πάτωμα στο σημείο που υπάρχει μια τάπα.Η τάπα στράβωσε αλλά δε φαινόταν.Αυτό που έδειξε το πρόβλημα ήταν το ξήλωμα της μοκέτας όπου είδα ότι είχε κοπεί κομμάτι από το πισσόχαρτο που υπάρχει εκεί με αποτέλεσμα η μόνωση να ακουμπάει την τάπα και να ρουφάει το νερό σα σφουγγάρι.Για την ιστορία, η SEAT μου ζήτησε 110 euro για να βρεί τι συμβαίνει και να στεγνώσει τη μοκέτα.
-
Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
etoimazome na agoraso kainourgio aytokinhto...eixa apofasisi sto ibiza 101hp..tora me afta pou akouo...den xero ti na kano..na paro to polo 100hp?/????PLS HELP!!!!!
NIKOSΑν το οδηγήσεις θα το πάρεις το ΙΒΙΖΑ. Αλλωστε όλα τα προβλήματα που διαβάζεις αφορούν στο παλιό μοντέλο και στην περίπτωσή μου η κατηγορία ήταν άδικη για το αυτοκίνητο.
-
ΕΧΩ ΕΝΑ ΙΒΙΖΑ 1.3 ΤΟΥ 93, ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ
ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 110.000 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9+ ΧΡΟΝΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΕΝΑΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ) ΚΟΣΤΟΣ 55.000ΔΡΧ, ΕΝΑ
ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ, ΚΟΣΤΟΣ 9000ΔΡΧ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ
ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ, ΑΝΕΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΨΟΦΙΟ ΜΕΝ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΔΕ. -
Εγώ έχω το Ibiza 2002 75hp SENSO ABS/RCD (από Οκτώβριο) και δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα, όμως έχει αρχίσει κάποιους τριγμούς που ενώ δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικοί θα προτιμούσα να ξεκίναγαν αργότερα.
Έχω κάνει 3.800χλμ και τις προάλλες μου άναψε η λυχνία για πρόβλημα στο ηλεκτρονικό μπλοκ του κινητήρα (δεν αναβόσβηνε όμως) και μετά από μία μέρα έσβησε. Προβλήματα στεγανώτητας δεν έχω, αν και μία φορά με σταμάτησε ένας κάτοχος του ίδιο μοντέλου και με ρώτησε αν μπάζουν τα φώτα όταν το πλένω. Η αλήθεια είναι ότι έχω παρατηρήσει μία υγρασία όχι όμως μέσα στο φανάρι, αλλά στο γύρω γύρω (κάτω από το πλαστικό).
ΥΓ.Αλήθεια, στις πόσες στροφές αλλάζετε ταχύτητα για οικονομική οδήγηση στο συγκεκριμένο μοντέλο;
Seat Ibiza 1.4Gti (Και δώρο ενα ...σωσίβιο!!!)