-
Έχω ένα kadett καρμπυρατέρ και σκέφτηκα να βάλω 100αρα βενζίνη αντί για σούπερ, μιας και έχουν μόλις 0.3
-
Έχω ένα kadett καρμπυρατέρ και σκέφτηκα να βάλω 100αρα βενζίνη αντί για σούπερ, μιας και έχουν μόλις 0.3
-
Έχω ένα kadett καρμπυρατέρ και σκέφτηκα να βάλω 100αρα βενζίνη αντί για σούπερ, μιας και έχουν μόλις 0.3
-
Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με το καρμπιρατέρ. Μπορείς να βάζεις αμόλυβδη ή σούπερ αμόλυβδη ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα σε οκτάνια.
Προσοχή: Τα παλαιάς τεχνολογίας (μαλακά) έδρανα των βαλβίδων στο κινητήρα σου θα φθείρονται αρκετά γρήγορα επειδή οι αμόλυβδες βενζίνες δεν έχουν 'λιπαντικό' (παλαιότερα υπήρχε ο τετρ. μόλυβδος). Μόνο εκεί μπορεί να έχεις πρόβλημα (στα έδρανα των βαλβίδων).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με το καρμπιρατέρ. Μπορείς να βάζεις αμόλυβδη ή σούπερ αμόλυβδη ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα σε οκτάνια.Προσοχή: Τα παλαιάς τεχνολογίας (μαλακά) έδρανα των βαλβίδων στο κινητήρα σου θα φθείρονται αρκετά γρήγορα επειδή οι αμόλυβδες βενζίνες δεν έχουν 'λιπαντικό' (παλαιότερα υπήρχε ο τετρ. μόλυβδος). Μόνο εκεί μπορεί να έχεις πρόβλημα (στα έδρανα των βαλβίδων).
Μια απορία σχετικά με τις βενζίνες.
Κάτω στην Κύπρο δεν υπάρχει η LRP, υπάρχει ένα πρόσθετο που αγοράζει κανεις απο τα βενζινάδικα και το βάζει σε κάθε γέμισμα. Με αυτό τον τρόπο μπορείσ να κάνεις χρήση οποιασδήποτε βενζίνης.Στην Ελλάδα δεν υπάρχει??
-
Νομίζω δεν υπάρχει
-
Με τους ρύπους τι γίνεται;
-
H LRP υπάρχει στην ελλάδα εδω και χρόνια, είναι ίδιας σύστασης με την αμόλυβδη +πρόσθετα λιπαντικα για τις έδρες των βαλβίδων.
Οπότε απο ρύπους η LRP είναι στην καλύτερη περίπτωση όσο επιβλαβής όσο και η αμόλυβδη και στη χειρότερη πιο επιβλαβής.
Για τις λιπαντικές ικανότητες του μολύβδου υπάρχουν αμφιβολίες και το πιθανότερο είναι πως σε ενα έστω και παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο περισσότερο κακό κάνει παρα καλό.
Οπότε 100άρα ή σούπερ αμόλυβδη και το πολύ πολύ σε 1 στα 4 γεμίσματα βάζεις και πρόσθετο. Αλλιώς LRP (αν και σε 1-2 χρόνια καταργείται)
-
και εαν καταργηθει το LRP, τοτε τι θα κανουν τα συμβατικα αυτοκινητα? θα υπαρχει ακομα ως προσθετο σε μπουκαλι που θα μπορεις να το βαζεις στο ρεζερβουαρ σου? ή θα απαγορευθει η κυκλοφορια των συμβατικων και θα πανε στην πρεσσα?
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
και εαν καταργηθει το LRP, τοτε τι θα κανουν τα συμβατικα αυτοκινητα? θα υπαρχει ακομα ως προσθετο σε μπουκαλι που θα μπορεις να το βαζεις στο ρεζερβουαρ σου? ή θα απαγορευθει η κυκλοφορια των συμβατικων και θα πανε στην πρεσσα?Φυσικά και δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία, αν διαβάσεις το προηγούμενο ποστ μου σου λέω τη λύση (το λένε οι πετρελαικές εταιρίες δηλαδή).
Οταν καταργηθεί η LRP θα μπορείς να βάζεις κανονική αμόλυβδη (95, 98 ή 100 οκτανίων, ότι χρειάζεσαι) και κάθε περίπου 4 γεμίσματα θα βάζεις το πορόσθετο αν το χρειάζεται ο κινητήρας σου.
Τα περισσότερα μη καταλυτικά σε κυκλοφορία δεν έχουν ανάγκη ούτε πρόσθετα ούτε φυσικά μόλυβδο.
-
οκ ευχαριστω πολυ ΙΚΕ ευχαριστω που μου εξηγησες.
αυτα τα προσθετα ποσο περιπου κοστιζουν και που τα βρισκει καποιος? -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
και εαν καταργηθει το LRP, τοτε τι θα κανουν τα συμβατικα αυτοκινητα? θα υπαρχει ακομα ως προσθετο σε μπουκαλι που θα μπορεις να το βαζεις στο ρεζερβουαρ σου? ή θα απαγορευθει η κυκλοφορια των συμβατικων και θα πανε στην πρεσσα?
Φυσικά και δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία, αν διαβάσεις το προηγούμενο ποστ μου σου λέω τη λύση (το λένε οι πετρελαικές εταιρίες δηλαδή).
Οταν καταργηθεί η LRP θα μπορείς να βάζεις κανονική αμόλυβδη (95, 98 ή 100 οκτανίων, ότι χρειάζεσαι) και κάθε περίπου 4 γεμίσματα θα βάζεις το πορόσθετο αν το χρειάζεται ο κινητήρας σου.
Τα περισσότερα μη καταλυτικά σε κυκλοφορία δεν έχουν ανάγκη ούτε πρόσθετα ούτε φυσικά μόλυβδο.
Κάθε 4 γεμίσματα δεν είναι λίγο??
Μιλάμε για πολύ μικρή ποσότητα πρόσθετου που στο 3 γέμισμα σχεδόν δεν υπάρχει.
Ενδυκτικά αυτό που χρησιμοποιώ είναι 1ml ανα 1 ltr καυσίμου.
-
Demetriades
ποσο κοστιζει το προσθετο? ποσο το αγοραζεις? -
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
Demetriades
ποσο κοστιζει το προσθετο? ποσο το αγοραζεις?3 λίρες κύπρου, περίπου 5 euro το μπουκαλάκι των 250ml.
-
Demetriades το κάθε 4 γεμίσματα είναι ενδεικτικό, φαντάζομαι κάθε πρόσθετο θα έχει αναλυτικές οδηγίες.
Το θέμα είναι πως το πρόσθετο αυτό περιέχει ουσίες που δημιουργούν επικαθίσεις στις έδρες των βαλβίδων για να προσφέρουν τοπικά λίπανση. Οπότε το καθε 4 γεμίσματα πάει πως χρειάζονται 3 ρεζερβουάρ μέχρι να 'ξεπλυθεί'.
Ξαναλέω πως τα παραπάνω είναι ενδεικτικά και στο περίπου, δεν ξέρω που βρίσκουμε τέτοια πρόσθετα, στα βεζινάδικα υποθέτω, αλλα πιστευω θα εμφανιστούν με το που θα καταργηθεί η LRP.
-
Διαφορά στην απόδοση θα υπάρχει;
-
Δε νομίζω να δείς αξιοσημείωτη διαφορά ή έστω αντιλιπτή διαφορά, ο κινητήρας σου είναι ρυθμισμένος να δουλευει με 98 οκτάνια, ίσως αν σκαλίσεις αβανς και σχέση συμπίεσης (με έμβολα/φλάτζες) να δείς κάποια διαφορά αλλα τότε θα πρέπει να καίς αποκλειστικά 100άρα αλλιώς θα έχεις πυράκια και ζημιές.
-
Αυτός είναι ο λόγος που θέλω να δοκιμάσω 100αρα. Άλλαξα το ντιστριμπιτέρ και χτυπάει πυράκια. Πριν το ρυθμίσω θέλω να δω αν θα έχω καλύτερη απόδοση.
100αρα βενζίνη σε κινητήρα με καρμπυρατέρ?