Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    100αρα βενζίνη σε κινητήρα με καρμπυρατέρ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 100αρα βενζίνη σε κινητήρα με καρμπυρατέρ?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    17
    309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      godos last edited by

      Έχω ένα kadett καρμπυρατέρ και σκέφτηκα να βάλω 100αρα βενζίνη αντί για σούπερ, μιας και έχουν μόλις 0.3

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        godos last edited by

        Έχω ένα kadett καρμπυρατέρ και σκέφτηκα να βάλω 100αρα βενζίνη αντί για σούπερ, μιας και έχουν μόλις 0.3

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          godos last edited by

          Έχω ένα kadett καρμπυρατέρ και σκέφτηκα να βάλω 100αρα βενζίνη αντί για σούπερ, μιας και έχουν μόλις 0.3

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonp last edited by

            Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με το καρμπιρατέρ. Μπορείς να βάζεις αμόλυβδη ή σούπερ αμόλυβδη ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα σε οκτάνια.

            Προσοχή: Τα παλαιάς τεχνολογίας (μαλακά) έδρανα των βαλβίδων στο κινητήρα σου θα φθείρονται αρκετά γρήγορα επειδή οι αμόλυβδες βενζίνες δεν έχουν 'λιπαντικό' (παλαιότερα υπήρχε ο τετρ. μόλυβδος). Μόνο εκεί μπορεί να έχεις πρόβλημα (στα έδρανα των βαλβίδων).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              demetriades last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με το καρμπιρατέρ. Μπορείς να βάζεις αμόλυβδη ή σούπερ αμόλυβδη ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα σε οκτάνια.

              Προσοχή: Τα παλαιάς τεχνολογίας (μαλακά) έδρανα των βαλβίδων στο κινητήρα σου θα φθείρονται αρκετά γρήγορα επειδή οι αμόλυβδες βενζίνες δεν έχουν 'λιπαντικό' (παλαιότερα υπήρχε ο τετρ. μόλυβδος). Μόνο εκεί μπορεί να έχεις πρόβλημα (στα έδρανα των βαλβίδων).

              Μια απορία σχετικά με τις βενζίνες.
              Κάτω στην Κύπρο δεν υπάρχει η LRP, υπάρχει ένα πρόσθετο που αγοράζει κανεις απο τα βενζινάδικα και το βάζει σε κάθε γέμισμα. Με αυτό τον τρόπο μπορείσ να κάνεις χρήση οποιασδήποτε βενζίνης.

              Στην Ελλάδα δεν υπάρχει??

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                godos last edited by

                Νομίζω δεν υπάρχει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Με τους ρύπους τι γίνεται;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    H LRP υπάρχει στην ελλάδα εδω και χρόνια, είναι ίδιας σύστασης με την αμόλυβδη +πρόσθετα λιπαντικα για τις έδρες των βαλβίδων.

                    Οπότε απο ρύπους η LRP είναι στην καλύτερη περίπτωση όσο επιβλαβής όσο και η αμόλυβδη και στη χειρότερη πιο επιβλαβής.

                    Για τις λιπαντικές ικανότητες του μολύβδου υπάρχουν αμφιβολίες και το πιθανότερο είναι πως σε ενα έστω και παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο περισσότερο κακό κάνει παρα καλό.

                    Οπότε 100άρα ή σούπερ αμόλυβδη και το πολύ πολύ σε 1 στα 4 γεμίσματα βάζεις και πρόσθετο. Αλλιώς LRP (αν και σε 1-2 χρόνια καταργείται)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manager_ last edited by

                      και εαν καταργηθει το LRP, τοτε τι θα κανουν τα συμβατικα αυτοκινητα? θα υπαρχει ακομα ως προσθετο σε μπουκαλι που θα μπορεις να το βαζεις στο ρεζερβουαρ σου? ή θα απαγορευθει η κυκλοφορια των συμβατικων και θα πανε στην πρεσσα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης manager_ έγραψε:
                        και εαν καταργηθει το LRP, τοτε τι θα κανουν τα συμβατικα αυτοκινητα? θα υπαρχει ακομα ως προσθετο σε μπουκαλι που θα μπορεις να το βαζεις στο ρεζερβουαρ σου? ή θα απαγορευθει η κυκλοφορια των συμβατικων και θα πανε στην πρεσσα?

                        Φυσικά και δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία, αν διαβάσεις το προηγούμενο ποστ μου σου λέω τη λύση (το λένε οι πετρελαικές εταιρίες δηλαδή).

                        Οταν καταργηθεί η LRP θα μπορείς να βάζεις κανονική αμόλυβδη (95, 98 ή 100 οκτανίων, ότι χρειάζεσαι) και κάθε περίπου 4 γεμίσματα θα βάζεις το πορόσθετο αν το χρειάζεται ο κινητήρας σου.

                        Τα περισσότερα μη καταλυτικά σε κυκλοφορία δεν έχουν ανάγκη ούτε πρόσθετα ούτε φυσικά μόλυβδο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • M
                          manager_ last edited by

                          οκ ευχαριστω πολυ ΙΚΕ ευχαριστω που μου εξηγησες.
                          αυτα τα προσθετα ποσο περιπου κοστιζουν και που τα βρισκει καποιος?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            demetriades last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                            και εαν καταργηθει το LRP, τοτε τι θα κανουν τα συμβατικα αυτοκινητα? θα υπαρχει ακομα ως προσθετο σε μπουκαλι που θα μπορεις να το βαζεις στο ρεζερβουαρ σου? ή θα απαγορευθει η κυκλοφορια των συμβατικων και θα πανε στην πρεσσα?

                            Φυσικά και δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία, αν διαβάσεις το προηγούμενο ποστ μου σου λέω τη λύση (το λένε οι πετρελαικές εταιρίες δηλαδή).

                            Οταν καταργηθεί η LRP θα μπορείς να βάζεις κανονική αμόλυβδη (95, 98 ή 100 οκτανίων, ότι χρειάζεσαι) και κάθε περίπου 4 γεμίσματα θα βάζεις το πορόσθετο αν το χρειάζεται ο κινητήρας σου.

                            Τα περισσότερα μη καταλυτικά σε κυκλοφορία δεν έχουν ανάγκη ούτε πρόσθετα ούτε φυσικά μόλυβδο.

                            @IKE

                            Κάθε 4 γεμίσματα δεν είναι λίγο??

                            Μιλάμε για πολύ μικρή ποσότητα πρόσθετου που στο 3 γέμισμα σχεδόν δεν υπάρχει.

                            Ενδυκτικά αυτό που χρησιμοποιώ είναι 1ml ανα 1 ltr καυσίμου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              manager_ last edited by

                              Demetriades
                              ποσο κοστιζει το προσθετο? ποσο το αγοραζεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                demetriades last edited by

                                Ο χρήστης manager_ έγραψε:
                                Demetriades
                                ποσο κοστιζει το προσθετο? ποσο το αγοραζεις?

                                3 λίρες κύπρου, περίπου 5 euro το μπουκαλάκι των 250ml.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Demetriades το κάθε 4 γεμίσματα είναι ενδεικτικό, φαντάζομαι κάθε πρόσθετο θα έχει αναλυτικές οδηγίες.

                                  Το θέμα είναι πως το πρόσθετο αυτό περιέχει ουσίες που δημιουργούν επικαθίσεις στις έδρες των βαλβίδων για να προσφέρουν τοπικά λίπανση. Οπότε το καθε 4 γεμίσματα πάει πως χρειάζονται 3 ρεζερβουάρ μέχρι να 'ξεπλυθεί'.

                                  Ξαναλέω πως τα παραπάνω είναι ενδεικτικά και στο περίπου, δεν ξέρω που βρίσκουμε τέτοια πρόσθετα, στα βεζινάδικα υποθέτω, αλλα πιστευω θα εμφανιστούν με το που θα καταργηθεί η LRP.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    godos last edited by

                                    Διαφορά στην απόδοση θα υπάρχει;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Δε νομίζω να δείς αξιοσημείωτη διαφορά ή έστω αντιλιπτή διαφορά, ο κινητήρας σου είναι ρυθμισμένος να δουλευει με 98 οκτάνια, ίσως αν σκαλίσεις αβανς και σχέση συμπίεσης (με έμβολα/φλάτζες) να δείς κάποια διαφορά αλλα τότε θα πρέπει να καίς αποκλειστικά 100άρα αλλιώς θα έχεις πυράκια και ζημιές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        godos last edited by

                                        Αυτός είναι ο λόγος που θέλω να δοκιμάσω 100αρα. Άλλαξα το ντιστριμπιτέρ και χτυπάει πυράκια. Πριν το ρυθμίσω θέλω να δω αν θα έχω καλύτερη απόδοση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr