-
Ron Dennis
'Both drivers put in a faultless performance today which should have given the team maximum points. Kimi claimed his win in a disciplined and controlled manner in very difficult conditions. Juan Pablo was the innocent victim of other people's mistakes but this should not distract from his race which was executed with true team spirit. We of course take some satisfaction from winning eight of the last 11 Grands Prix. As you can imagine we are looking forward to Brazil in a positive frame of mind.' -
-
Jarno Trulli
'I was following Monteiro when he accidently hit the pit limiter button. I had no way of avoiding him and I hit him, losing my front wing and going off into the wall.'Πάλι καλά που δεν το πάτησε σε καμιά Eau Rouge ή Blanchimont!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Êáé êÜôé áêüìá... Ï Kimi ìåôÜ ðïõ ìðÞêå ï Juan ãéá ðéô óôïð Ýêáíå Ýíáí áðßóôåõôï ãýñï 1.53.xxx. Êáé ôï ðéô ôïõ Þôáí 1' ôá÷ýôåñï. Áñêïýóáí áõôÜ ãéá íá ðåñÜóåé ðñþôïò, äåí ÷ñåéáæüôáí âïÞèåéá áðü êáíÝíáí.Å÷ïõìå ôïõò ôá÷ýôåñïõò ãýñïõò ôïõ áãþíá;
-
Toyota...Rally car!
-
Που να δεις τον ινδο που έκανε και άλμα!
-
Οταν τα πράγματα είναι στριμόκωλα για το τέλος του πρωταθληματος οδηγών (ΜΑΚ ΛΑΡΕΝ) είναι φυσιολογικό να δίνονται οδηγείες προς Μοντόγια πλευρά να αφήσει λιγουλάκι το γκάζι και όταν ο Ραικόνεν έφτανε το Μοντόγια σα σταματημένο μερικούς γύρους πρίν το πιτ στοπ ήταν πλεον ξεκάθαρο ότι έπρεπε (δεν μπορούσε όμως) ο Ραικόνεν να πάρει την νίκη και όσοι νομίζουν το αντίθετο….. καλό ξημέρωμα. Είσαι σε μια ομάδα και πρέπει να υπακούσεις αλλιώς πρωταθλήματα καπούτ.
Δεν ξέρω αλλά είπε κανείς τίποτα για τον Φισικο που προσπέρασε όλο τον κόσμο μέχρι την έξοδο? Ήταν με διαφορά ο καλύτερος σήμερα (στίς προσπεράσεις)….αλλά το αποτέλεσμα κρίνει τον αγώνα και ο Αλόνσο ήταν εκεί!!.
-
Να και η επιμαχη φαση...
-
Συν τοις αλλοις ειχαμε και τις ποινες...
1.10 θεσεις πισω στο Grid της Βραζιλιας για τον Sato
2.8.000$ για τον Pizzonia
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Κι όλο κλαίνε τα McLaren-άκια στου Βελγίου τα χαντάκια!
Αυτό που με εντυπωσιάζει από όλη την ομάδα της Renault και την πλειοψηφία των υποστηρικτών της, είναι που εδώ και 7-8 αγώνες χαίρονται και πανυγηρίζουν γιατί τρώνε λίγες φάπες από την McLaren και όχι πολλές.
Δεν χαιρονται επειδη τρωνε λιγες φαπες, αλλά επειδή ειναι γελοια και αυτοκαταστροφική η McLaren.Τι να κάνουν δηλαδή? Να στεναχωρηθούν και να συμπάσχουν?
Με το πρωτάθλημα κατασκευαστών να παίζεται αντι να κοιτούν τα χάλια τους που η McLaren τους έχει πάρει και τα σώβρακα, συνεχίζουν να βολτάρουν στην πίστα (λέγε με Alonso) και να επιστρατεύουν θυμιατά μπας και εγκαταλήψει καμία McLaren.
Μαλλον στους ασημενιους ασχολουνται με θυμιατα και προσπαθούν να εξορκισουν τις 5-6 ατυχιες που εχουν σε καθε αγώνα. Η Renault ηρεμα και σταθερά προσπαθεί να τη βγάλει μεχρι τελος. Και το σημαντικοτερο: ΤΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΙΩΝΟΥΝ!! Γιατι να αλλάξει στρατηγική?Πραγματικό racing spirit και πνεύμα πρωταθλητών. Εύχομαι να συνεχίσουν έτσι και παρά την εγκληματική εύνοια της θεας τύχης υπέρ τους να καταφέρουν να χάσουν το κατασκευαστών. Εύγε κύριοι!
Ναι. Θα επρεπε να μιμηθουν την McLaren που εκμεταλλευεται με τον καλυτερο τροπο την ανωτεροτητα της. Αυτοι ειναι οι πραγματικοι πρωταθλητες.
Γενικα παντως το προβλημα σου ειναι η επιδοση της Renault και την κατηγορεις. Ζορια...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Αυτό που με εντυπωσιάζει από όλη την ομάδα της Renault και την πλειοψηφία των υποστηρικτών της, είναι που εδώ και 7-8 αγώνες χαίρονται και πανυγηρίζουν γιατί τρώνε λίγες φάπες από την McLaren και όχι πολλές. Με το πρωτάθλημα κατασκευαστών να παίζεται αντι να κοιτούν τα χάλια τους που η McLaren τους έχει πάρει και τα σώβρακα, συνεχίζουν να βολτάρουν στην πίστα (λέγε με Alonso) και να επιστρατεύουν θυμιατά μπας και εγκαταλήψει καμία McLaren. Πραγματικό racing spirit και πνεύμα πρωταθλητών. Εύχομαι να συνεχίσουν έτσι και παρά την εγκληματική εύνοια της θεας τύχης υπέρ τους να καταφέρουν να χάσουν το κατασκευαστών. Εύγε κύριοι!
Τρωνε οση φαπα χρειαζεται για να μενουν μπροστα! Θεμιτο!
Ο Αλόνσο εχει φτασει στην βρυση κ ειναι μια ανασα απο το να πιει νερο. Γιατι να ρισκαρει?
Το κακο ειναι οτι το format της F1 τωρα πια ειναι endurance κ δεν εχει flat out driving, που επιτρεπει στους οδηγους να 'χαλαρωσουν' κατα καποιο τροπο. Γιατι να μην 'βολταρει' λοιπον αφου εξυπηρετει τον σκοπο του? Δεν τον πιεζει κανεις. Γιατι να φαει λοιπον λαστιχο απο την στιγμη που δεν μπορει να μπει ν αλλαξει οπως κ οι υπολοιποι. Τον βοηθησε παρα πολυ αυτο κ καλα εκανε κ το εκμεταλευτηκε αυτος κ η ομαδα του. Ετρωγαν περισσοτερο λαστιχο τα McLaren, τι να κανουμε τωρα. Οι ηλιθιοι κανονισμοι της FIA ωφελησαν το μονοθεσιο που ειχε πιο ευγενικο setup στα Μισλενια.Ασχετως αν δεν τον παω μια κ παρα το γεγονος οτι ο Kimi ειναι φανερα ο ταχυτερος , φετος η δουλεια της Renault-Alonso ειναι πιο αποτελεσματικη. Κ το end-result ειναι αυτο που θα μετρησει στο τελος της χρονιας.
Για μενα παντως man of the season μακραν ο Kimi. Απλα απολυτη ταχυτητα ενα κλικ πανω απο τους υπολοιπους οπως κ να το κανουμε.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Κι όλο κλαίνε τα McLaren-άκια στου Βελγίου τα χαντάκια!
Αυτό που με εντυπωσιάζει από όλη την ομάδα της Renault και την πλειοψηφία των υποστηρικτών της, είναι που εδώ και 7-8 αγώνες χαίρονται και πανυγηρίζουν γιατί τρώνε λίγες φάπες από την McLaren και όχι πολλές.
Δεν χαιρονται επειδη τρωνε λιγες φαπες, αλλά επειδή ειναι γελοια και αυτοκαταστροφική η McLaren.Τι να κάνουν δηλαδή? Να στεναχωρηθούν και να συμπάσχουν?
Να πω την αληθεια οταν εβλεπα τον Alonso, που ακομα απεχει παρα μα παρα πολυ απο τον Kimi, να πανηγυριζει στην καμερα δειχνοντας με τα δαχτυλα του τις νικες του οταν ο Φινλανδος εμεινε 1 γυρο απο το τελος, το μονο που καταλαβα ειναι το ποσο γελοιος ειναι. Απο εκεινον τον αγωνα κ μετα μονο αρνητικα συναισθηματα μου δημιουργησε.
Ας χαρει (κ καλα θα κανει) αλλα να ξερει να παραδεχθει πως κερδισε επειδη του εκατσε, λογω της ατυχιας του αλλου. Γιατι απλουστατα δεν τον κερδισε στα ισια μεσα στην πιστα αλλα μονο οταν χτυπησε η θεα τυχη.
Απλα δεν ειναι καθολου σοβαρος!Οτι κ να μου λετε φετος δεν θα χε καμια μα απολυτως καμια πιθανοτητα τιτλου χωρις τις ατυχιες του Kimi. Κ ναι για τον οδηγο ατυχια ειναι η εγκαταλειψη που δεν περιλαμβανει δικο του οδηγικο λαθος!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Δηλαδή τι σχόλιο θα έκανες; Κάνεις ένα quote και πετάς ένα no comment για ποιο λόγο; Για να κάνεις εντύπωση; Για να προκαλέσεις; Προσωπικά δεν κατάλαβα καν αν συμφωνείς μαζί μου ή διαφωνείς...
Ούτε να προκαλέσω, ούτε να κάνω εντύπωση, ούτε συμφωνώ.
Πώς λέμε 'θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι...', ε αυτό. Ήθελα να υπογραμμίσω αυτά που έγραφες. Μου άρεσαν, δεν συμφωνώ βέβαια με αυτά, αλλά απλά δεν ήθελα να χαθούν στο χαμό των μυνημάτων που θα ακολουθήσουν. Δεν υπάρχει λόγος εκνευρισμού. Ίσως ήμουν κι εγώ λίγο άγαρμπος.Κανένας εκνευρισμός, κανένα πρόβλημα. Απλώς όπως σου είχα πει, δεν κατάλαβα τι μπορεί να σήμαινε το σχόλιό σου. Και επειδή δεν μπορούσα να πιστέψω ότι έγραψα κάτι περίεργο ή προκλητικό, μου έκανε εντύπωση που απάντησες με τέτοιο τρόπο, δεν κατάλαβα βασικά που μπορεί να διαφωνεί κάποιος... Έγραψα ένα γεγονός για τη μία περίπτωση (τη θέση του Klien και το γεγονός ότι πέρασε τον Alonso) και την απλή λογική στη δεύτερη. Αυτό ήταν όλο. Όλα καλά λοιπόν φίλε Jarno.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Κι όλο κλαίνε τα McLaren-άκια στου Βελγίου τα χαντάκια!
Αυτό που με εντυπωσιάζει από όλη την ομάδα της Renault και την πλειοψηφία των υποστηρικτών της, είναι που εδώ και 7-8 αγώνες χαίρονται και πανυγηρίζουν γιατί τρώνε λίγες φάπες από την McLaren και όχι πολλές.
Δεν χαιρονται επειδη τρωνε λιγες φαπες, αλλά επειδή ειναι γελοια και αυτοκαταστροφική η McLaren.Τι να κάνουν δηλαδή? Να στεναχωρηθούν και να συμπάσχουν?
Να πω την αληθεια οταν εβλεπα τον Alonso, που ακομα απεχει παρα μα παρα πολυ απο τον Kimi, να πανηγυριζει στην καμερα δειχνοντας με τα δαχτυλα του τις νικες του οταν ο Φινλανδος εμεινε 1 γυρο απο το τελος, το μονο που καταλαβα ειναι το ποσο γελοιος ειναι. Απο εκεινον τον αγωνα κ μετα μονο αρνητικα συναισθηματα μου δημιουργησε.
Ας χαρει (κ καλα θα κανει) αλλα να ξερει να παραδεχθει πως κερδισε επειδη του εκατσε, λογω της ατυχιας του αλλου. Γιατι απλουστατα δεν τον κερδισε στα ισια μεσα στην πιστα αλλα μονο οταν χτυπησε η θεα τυχη.
Απλα δεν ειναι καθολου σοβαρος!Οτι κ να μου λετε φετος δεν θα χε καμια μα απολυτως καμια πιθανοτητα τιτλου χωρις τις ατυχιες του Kimi. Κ ναι για τον οδηγο ατυχια ειναι η εγκαταλειψη που δεν περιλαμβανει δικο του οδηγικο λαθος!
Ακριβώς η συγκεκριμένη σκηνή ήταν που έσβησε και για εμένα τον Alonso απ' τη λίστα με τους μεγάλους πιλότους. Για το Nurburgring μιλάς, έτσι; Είναι εκείνο που λέμε, ότι το παιδάκι νομίζει πιθανότατα ότι παίζει ακόμα με τα φιλαράκια του στην Ισπανία. Άλλο να περνάς στον τελευταίο γύρο τον αντίπαλό σου και άλλο να καταρρέει η ανάρτησή του και από καθαρή τύχη να περνάς πρώτος! Και μην πείτε για ρίσκα, 4 χιλιόμετρα ήταν ακόμα, ήταν θέμα τύχης αν θα τα έβγαζε ή όχι, κανείς δεν μπορούσε να υπολογίσει κάτι τέτοιο!
Δηλαδή ο Schumacher στη Γαλλία πριν 3 χρόνια, στα λάδια του Panis 2 γύρους πριν το τέλος και πάλι ο ίδιος, όταν έμεινε το αμάξι του Hakkinen από μοτέρ στον τελευταίο γύρο (δεν θυμάμαι πότε και που), τι έπρεπε να κάνει; Να βγει και απ' το αμάξι να πανηγυρίσει επί τόπου; Είπαμε, καλή η αυτοπεποίθηση, αλλά τουλάχιστον να αναγνωρίζουμε και μερικά πράγματα.
Το φετεινό πρωτάθλημα να το χαίρεται ο Alonso. Ο Kimi θα πάρει το πρωτάθλημά του, ισοπεδώνοντας στα ίσια τον ανταγωνισμό. Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι την ταχύτητα την έχει! Αν έχει και την τύχη...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Με το πρωτάθλημα κατασκευαστών να παίζεται αντι να κοιτούν τα χάλια τους που η McLaren τους έχει πάρει και τα σώβρακα, συνεχίζουν να βολτάρουν στην πίστα (λέγε με Alonso) και να επιστρατεύουν θυμιατά μπας και εγκαταλήψει καμία McLaren.
Μαλλον στους ασημενιους ασχολουνται με θυμιατα και προσπαθούν να εξορκισουν τις 5-6 ατυχιες που εχουν σε καθε αγώνα. Η Renault ηρεμα και σταθερά προσπαθεί να τη βγάλει μεχρι τελος. Και το σημαντικοτερο: ΤΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΙΩΝΟΥΝ!! Γιατι να αλλάξει στρατηγική?Φιλε τ αποτελεσματα κυριως την ευννοουν παρα την δικαιωνουν. Οπως ειπα κ παραπανω με τις ηλιθιες επινοησεις της FIA για endurance racing παρα για F1 τους εκατσαν ενα σωρο αποτελεσματα. Οι ηλιθιοτητες τυπου προβλημα στο μοτερ στις δοκιμες πριν τον αγωνα 10 θεσεις πισω, ή η απογορευση αλλαγης ελαστικων απλα τους ευννοησαν (κ ευνουχησαν το σπορ), δεν τους δικαιωσαν.
Σε τι τους δικαιωσαν? στο οτι περιμεναν να παρουσιασει προβλημα μια McLaren με το μοτερ ή με τα ελαστικα για να κερδισουν? Ωραια δικαιωση!
Δεν κερδισαν μια φορα ή δυο την McLaren λογω εγκαταλειψεων τους, αλλα επωφεληθηκαν πολλες φορες μεσα στην σεζον λογων ατυχιας Kimi ή Monty. Για μενα δεν δικαιωνονται, τους καθεται (κ συγκεκριμενα στον Alonso) κ αυτο για λογους που δεν μπορει να αντιδρασει η ομαδα που εχει προβλημα! Γιατι αυτο το πληρωσε κ ο Fisi ο οποιος ηταν ο μονος που αντιμετωπισε πολλα προβληματα κ δεν εκοψε βαθμους απο τον Ισπανο.Γενικοτερα ποτε η F1 δεν ηταν σ αυτα τα χαλια! Να κανεις εναν γυρo qualifying, να μην μπορεις να αλλαξεις λαστιχα, παρα μονον λαστιχο κ αυτο εαν σου σκασει κ γλυτωσεις το ατυχημα ή να εχεις προβλημα στο μοτερ κ να πρεπει να χασεις 10 θεσεις κ να καταστραφει ολος ο αγωνας χωρις καμια ελπιδα!
Ποσο πιο ωραιος ο σημερινος αγωνα που ειχε παιχνιδι κ αγωνια με τα ελαστικα.
-
Ακριβώς χωρις αυτούς τους κανονισμους, από λάστιχο μόνο, ο κίμι θα είχε φέτος 2 νίκες παραπάνω, στο Ευρώπης και Μοντσα...
Να μην πω σε πόσους, που δεν θα είχε ξεκινησει 10 θέσεις πίσω, θα φύσαγε χωρίς να απειληθεί καθολου!!
Οπότε φυσικά και ήταν γελοίος ο Αλόνσο όταν μας εδειχνε τα δαχτυλα του και τις νικες του!!
Ελπίζω να τα δούνε όλα αυτά και να τα αλλάξουν σύντομα, να πάψουν να παίζουνε κρυφτούλι οι ομάδες 'α, αλλάξαμε τον κινητηρα 3' πριν τα δοκιμαστικα, δεν χανουμε 10 θέσεις..'
-
Ο χτεσινός αγώνας στο Σπα ήταν για μένα ίσως ο πιο αδιάφορος των τελευταίων χρόνων... Ούτε βροχή δεν είχε -μπας και έκανε τίποτα ο Σουμάχερ ή ο Μπαρικέλλο (αν και τα Μπριτζεστόουν δεν...). Ούτε και άλλαξε τίποτα. Πάλι νίκησε ο Κίμι. Πάλι έπαιξε με επιτυχία το παιχνίδι της υπομονής ο Αλόνσο. Πάλι στούκαρε το μονοθέσιο ο Φιζικέλα. Πάλι 'τον στούκαραν' τον Μόντυ... Απαράδεκτη η νοοτροπία που επέδειξε στο φινάλε η ΜακΛάρεν να μην έχει εκπρόσωπο στο βάθρο, όσο πικραμένοι κι αν ήταν οι άνθρωποί της! 'Φτύνει' (μεταφορικά) έναν ολόκληρο θεσμό κατ' αυτόν τον τρόπο. Ο Αλόνσο παίρνει ένα πρωτάθλημα που θα το θυμόμαστε (εκτός αν υποστηρίζουμε τη Ρενώ) λιγότερο και από πρωταθλήματα σαν αυτά του Ζακ Βιλνέβ, του Κέκε Ρόσμπεργκ (με μια μόνο νίκη όλη τη χρονιά!!) ή του Ντέϊμον Χιλλ πιθανώς, αλλά έχει πολύ δρόμο ακόμα για να καταξιωθεί στην συνείδηση των φίλων του Σπορ και να μπει στο κλαμπ των πραγματικά μεγάλων... Ο Μοντόγια τέλος, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 2 από καμμιά ομάδα όσο μεγάλη και σοβαρή κι αν είναι! Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι λειτουργεί η ψυχοσύνθεση του απερίσκεπτου συχνά Κολομβιανού, η ορμητικότητα του οποίου, μπορεί να τον καταστήσει 'Ιπτάμενο' είτε να έχει ολέθρια αποτελέσματα για τον ίδιο και την ομάδα του, αντί να διοχετευθεί δημιουργικά στον αγώνα.. Ο άνθρωπος δεν έχει την απαιτούμενη υπομονή και ενώ είναι θανάσιμα γρήγορος είναι απίθανο να γίνει ποτέ Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Του λείπουν τα ατσάλινα νεύρα που χρειάζονται στις δύσκολες στιγμές οι Πρωταθλητές, και που είχε ο Αλόνσο όταν απέφυγε για χιλιοστά του δευτερολέπτου την σύγκρουση με τον Βιλνέβ για να τερματίσει εκείνος δεύτερος τελικά...
Συμφωνώ και προσυπογράφω κι εγώ με τη σειρά μου πως η Φόρμουλα Ένα έχει γίνει πραγματικό τσίρκο με τους κανονισμούς που ισχύουν σε δοκιμαστικά και αγώνα. Δυστυχώς...
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Ακριβώς χωρις αυτούς τους κανονισμους, από λάστιχο μόνο, ο κίμι θα είχε φέτος 2 νίκες παραπάνω, στο Ευρώπης και Μοντσα...Να μην πω σε πόσους, που δεν θα είχε ξεκινησει 10 θέσεις πίσω, θα φύσαγε χωρίς να απειληθεί καθολου!!
Οπότε φυσικά και ήταν γελοίος ο Αλόνσο όταν μας εδειχνε τα δαχτυλα του και τις νικες του!!
Ελπίζω να τα δούνε όλα αυτά και να τα αλλάξουν σύντομα, να πάψουν να παίζουνε κρυφτούλι οι ομάδες 'α, αλλάξαμε τον κινητηρα 3' πριν τα δοκιμαστικα, δεν χανουμε 10 θέσεις..'
Δικό του λάθος τα φρεναρίσματα
**
Με team orders εννοεις?**Το είπαμε και πριν χωρις team orders έχουμε 4 νίκες για μοντυ και 4 για κιμι! Απο εκει και πέρα ατυχίες είχαν και οι 2, με τον κιμι να 1 το πολύ 2 περισσότερες!
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Ακριβώς χωρις αυτούς τους κανονισμους, από λάστιχο μόνο, ο κίμι θα είχε φέτος 2 νίκες παραπάνω, στο Ευρώπης και Μοντσα...Να μην πω σε πόσους, που δεν θα είχε ξεκινησει 10 θέσεις πίσω, θα φύσαγε χωρίς να απειληθεί καθολου!!
Οπότε φυσικά και ήταν γελοίος ο Αλόνσο όταν μας εδειχνε τα δαχτυλα του και τις νικες του!!
Εγω να ξαναπω οτι οχι γελοιος δεν ηταν ο Alonso με τα δαχτυλα αλλα μαγκια του.
Οσο για το τι θα εκανε ο Κιμι με αλλους τεχνικους κανονισμους, αυτα ειναι υποθεσεις χωρις ουσια. Kαθε ομαδα γνωριζει τους κανονες και πρεπει να λειτουργει μεσα στα ορια. Αν οχι ευθυνεται. Και με τους παλιους κανονισμους η McLaren θα μπορουσε ομοιως να υπερβει τα ορια και να εχει λαστιχα και κινητηρες.
-
Επειδή η McLaren περίμενε το Μάιο για να ξυπνήσει δεν φταίνε ούτε οι κανονισμοί (που είναι οι ΙΔΙΟΙ για ΟΛΟΥΣ) ούτε ο Alonso..Κι ο τελευταίος ούτε τυχαίος είναι ούτε ουρανοκατέβατος, απλά δείχνει ωριμότητα που συμπληρώνει την δεδομένη ταχύτητά του..Τα υπόλοιπα (το πόσα δάχτυλα σηκώνει, αν μου αρέσει η φάτσα του, κλπ) είναι σχόλια και ιστορίες για την espresso..
Επίσημο thread: GP Βελγίου - Spa-Francorchamps 2005