-
That’s all folks…
Κάποιοι θα πουν πως τελειώνει ένας μύθος. Ίσος έχουν δίκιο. Κάποιοι θα χαρούν και κάποιοι άλλοι θα κλάψουν. Εγώ θα κλάψω, δεν ξεχνιούνται εύκολα δέκα χρόνια προσπάθειας, φιλίας, γέλιου και λύπης, αλλά ξέρω ποτέ να σταματώ.
Δεν θα αφήσω το TFRC να αργοπεθάνει. Θα φύγει νικητής. Θα φύγει, έτσι όπως το φτιάξαμε δέκα χρόνια τώρα.
Το TFRC ξεκίνησε το Μάρτιο του 1995 και τελείωσε δοξασμένα το Σεπτέμβριο του 2005. σε όλο αυτό το διάστημα άλλαξε διάφορα πρόσωπα και προσαρμόστηκε. Ο κόσμος άλλαξε, η χιλιετία άλλαξε, οι κοντράκιδες άλλαξαν. Προσαρμόστηκε στις καταστάσεις και προσπάθησε να αλλάξει το κόσμο της αυτοκίνησης στην Ελλάδα. Ειλικρινά, νιώθω περήφανος που το κατάφερε. Πολλοί από εσάς, που διαβάζετε τώρα, θα νιώθετε το ίδιο περήφανοι με μένα, παρόλο που σας γεμίζει απορία η παρούσα σελίδα.
Θα σας λύσω την απορία αμέσως.
Προσπαθήσαμε, και καταφέραμε, να ανοίξουμε τον δρόμο του «κοντράκια» στις πίστες. Θέλαμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν αναίμακτα, φτηνά και προσιτά στον κόσμο. Το καταφέραμε, αλλά πάντα με τον «χαλκά» της Ε.Λ.Π.Α. και του κράτους, οι οποίοι θέλανε με κάθε τρόπο να «τσεπώσουν» και να κονομήσουν από παντού. Πάντα είχαμε τον φόβο μην μας πάνε «μέσα» επειδή θελήσαμε να προσφέρουμε αυτό που ήθελε ο κόσμος. Λιγότερα λίτρα αίμα στην άσφαλτο.
Όχι λοιπόν κύριοι, δεν σας κάναμε το χατίρι. Από εμάς δεν είδατε, ούτε θα δείτε φράγκο. Γελάστε όσο μπορείτε. Έφυγε επιτέλους η «αλητοπαρέα», έφυγαν αυτά τα έρποντα υποκείμενα που δεν σας δίναν τα λεφτά τους. Γελάστε τώρα που μπορείτε γιατί στο τέλος αυτής της σελίδας θα γράφω «εις το επανιδείν» και όταν τα ξαναπούμε, το TFRC θα έχει το παλιό του πρόσωπο. Φυσικά, δεν θυμάστε πως ήταν, μέσα σε 10 χρόνια, άλλαξαν κυβερνήσεις, διοικητές τροχαίας και λοιπά. Εγώ όμως, το θυμάμαι ξεκάθαρα.Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε.Μεγάλο ευχαριστώ στον Σταύρο Κυρίκο που μας οδήγησε εδώ και ένα μεγάλο συγγνώμη που δεν μπόρεσα να τηρήσω την υπόσχεσή μου κρατώντας το club ζωντανό.
Συγγνώμη παππού μας.Θέλω να ευχαριστήσω την SafeTrack και την πίστα των μεγάρων που αγκάλιασε την προσπάθειά μας.
Και επίσης ευχαριστώ «Το χαμόγελο του παιδιού» που με την σειρά του ζωγράφισε το χαμόγελο και στα δικά μας πρόσωπα. Με την ευκαιρία θέλω να σας δείξω ένα e - mail που μόλις ήρθε, κάντε κλικ εδώ, και παράκληση, καλέστε στο 90 111 151515 με χρέωση 1 ευρώ, για την ενίσχυση του συλλόγου. Λυπάμαι που το λέω, αλλά πιθανών αυτό το τηλεφώνημα να είναι και η τελευταία «προσφορά», για εσάς, «χαρά», για εμάς, από το Top Fuel Racing Club.
Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όσους βοήθησαν το TFRC να ζήσει και να φύγει έτσι όπως του άξιζε. Έτσι όπως το είδαμε παρέα. Έτσι, απλά, έτσι..!
Εις το επανιδειν.
Ο πρόεδρος, ιδρυτής και τερματίζων του Top Fuel Racing Club , FiestaMAN
-
That’s all folks…
Κάποιοι θα πουν πως τελειώνει ένας μύθος. Ίσος έχουν δίκιο. Κάποιοι θα χαρούν και κάποιοι άλλοι θα κλάψουν. Εγώ θα κλάψω, δεν ξεχνιούνται εύκολα δέκα χρόνια προσπάθειας, φιλίας, γέλιου και λύπης, αλλά ξέρω ποτέ να σταματώ.
Δεν θα αφήσω το TFRC να αργοπεθάνει. Θα φύγει νικητής. Θα φύγει, έτσι όπως το φτιάξαμε δέκα χρόνια τώρα.
Το TFRC ξεκίνησε το Μάρτιο του 1995 και τελείωσε δοξασμένα το Σεπτέμβριο του 2005. σε όλο αυτό το διάστημα άλλαξε διάφορα πρόσωπα και προσαρμόστηκε. Ο κόσμος άλλαξε, η χιλιετία άλλαξε, οι κοντράκιδες άλλαξαν. Προσαρμόστηκε στις καταστάσεις και προσπάθησε να αλλάξει το κόσμο της αυτοκίνησης στην Ελλάδα. Ειλικρινά, νιώθω περήφανος που το κατάφερε. Πολλοί από εσάς, που διαβάζετε τώρα, θα νιώθετε το ίδιο περήφανοι με μένα, παρόλο που σας γεμίζει απορία η παρούσα σελίδα.
Θα σας λύσω την απορία αμέσως.
Προσπαθήσαμε, και καταφέραμε, να ανοίξουμε τον δρόμο του «κοντράκια» στις πίστες. Θέλαμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν αναίμακτα, φτηνά και προσιτά στον κόσμο. Το καταφέραμε, αλλά πάντα με τον «χαλκά» της Ε.Λ.Π.Α. και του κράτους, οι οποίοι θέλανε με κάθε τρόπο να «τσεπώσουν» και να κονομήσουν από παντού. Πάντα είχαμε τον φόβο μην μας πάνε «μέσα» επειδή θελήσαμε να προσφέρουμε αυτό που ήθελε ο κόσμος. Λιγότερα λίτρα αίμα στην άσφαλτο.
Όχι λοιπόν κύριοι, δεν σας κάναμε το χατίρι. Από εμάς δεν είδατε, ούτε θα δείτε φράγκο. Γελάστε όσο μπορείτε. Έφυγε επιτέλους η «αλητοπαρέα», έφυγαν αυτά τα έρποντα υποκείμενα που δεν σας δίναν τα λεφτά τους. Γελάστε τώρα που μπορείτε γιατί στο τέλος αυτής της σελίδας θα γράφω «εις το επανιδείν» και όταν τα ξαναπούμε, το TFRC θα έχει το παλιό του πρόσωπο. Φυσικά, δεν θυμάστε πως ήταν, μέσα σε 10 χρόνια, άλλαξαν κυβερνήσεις, διοικητές τροχαίας και λοιπά. Εγώ όμως, το θυμάμαι ξεκάθαρα.Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε.Μεγάλο ευχαριστώ στον Σταύρο Κυρίκο που μας οδήγησε εδώ και ένα μεγάλο συγγνώμη που δεν μπόρεσα να τηρήσω την υπόσχεσή μου κρατώντας το club ζωντανό.
Συγγνώμη παππού μας.Θέλω να ευχαριστήσω την SafeTrack και την πίστα των μεγάρων που αγκάλιασε την προσπάθειά μας.
Και επίσης ευχαριστώ «Το χαμόγελο του παιδιού» που με την σειρά του ζωγράφισε το χαμόγελο και στα δικά μας πρόσωπα. Με την ευκαιρία θέλω να σας δείξω ένα e - mail που μόλις ήρθε, κάντε κλικ εδώ, και παράκληση, καλέστε στο 90 111 151515 με χρέωση 1 ευρώ, για την ενίσχυση του συλλόγου. Λυπάμαι που το λέω, αλλά πιθανών αυτό το τηλεφώνημα να είναι και η τελευταία «προσφορά», για εσάς, «χαρά», για εμάς, από το Top Fuel Racing Club.
Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όσους βοήθησαν το TFRC να ζήσει και να φύγει έτσι όπως του άξιζε. Έτσι όπως το είδαμε παρέα. Έτσι, απλά, έτσι..!
Εις το επανιδειν.
Ο πρόεδρος, ιδρυτής και τερματίζων του Top Fuel Racing Club , FiestaMAN
-
That’s all folks…
Κάποιοι θα πουν πως τελειώνει ένας μύθος. Ίσος έχουν δίκιο. Κάποιοι θα χαρούν και κάποιοι άλλοι θα κλάψουν. Εγώ θα κλάψω, δεν ξεχνιούνται εύκολα δέκα χρόνια προσπάθειας, φιλίας, γέλιου και λύπης, αλλά ξέρω ποτέ να σταματώ.
Δεν θα αφήσω το TFRC να αργοπεθάνει. Θα φύγει νικητής. Θα φύγει, έτσι όπως το φτιάξαμε δέκα χρόνια τώρα.
Το TFRC ξεκίνησε το Μάρτιο του 1995 και τελείωσε δοξασμένα το Σεπτέμβριο του 2005. σε όλο αυτό το διάστημα άλλαξε διάφορα πρόσωπα και προσαρμόστηκε. Ο κόσμος άλλαξε, η χιλιετία άλλαξε, οι κοντράκιδες άλλαξαν. Προσαρμόστηκε στις καταστάσεις και προσπάθησε να αλλάξει το κόσμο της αυτοκίνησης στην Ελλάδα. Ειλικρινά, νιώθω περήφανος που το κατάφερε. Πολλοί από εσάς, που διαβάζετε τώρα, θα νιώθετε το ίδιο περήφανοι με μένα, παρόλο που σας γεμίζει απορία η παρούσα σελίδα.
Θα σας λύσω την απορία αμέσως.
Προσπαθήσαμε, και καταφέραμε, να ανοίξουμε τον δρόμο του «κοντράκια» στις πίστες. Θέλαμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν αναίμακτα, φτηνά και προσιτά στον κόσμο. Το καταφέραμε, αλλά πάντα με τον «χαλκά» της Ε.Λ.Π.Α. και του κράτους, οι οποίοι θέλανε με κάθε τρόπο να «τσεπώσουν» και να κονομήσουν από παντού. Πάντα είχαμε τον φόβο μην μας πάνε «μέσα» επειδή θελήσαμε να προσφέρουμε αυτό που ήθελε ο κόσμος. Λιγότερα λίτρα αίμα στην άσφαλτο.
Όχι λοιπόν κύριοι, δεν σας κάναμε το χατίρι. Από εμάς δεν είδατε, ούτε θα δείτε φράγκο. Γελάστε όσο μπορείτε. Έφυγε επιτέλους η «αλητοπαρέα», έφυγαν αυτά τα έρποντα υποκείμενα που δεν σας δίναν τα λεφτά τους. Γελάστε τώρα που μπορείτε γιατί στο τέλος αυτής της σελίδας θα γράφω «εις το επανιδείν» και όταν τα ξαναπούμε, το TFRC θα έχει το παλιό του πρόσωπο. Φυσικά, δεν θυμάστε πως ήταν, μέσα σε 10 χρόνια, άλλαξαν κυβερνήσεις, διοικητές τροχαίας και λοιπά. Εγώ όμως, το θυμάμαι ξεκάθαρα.Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε.Μεγάλο ευχαριστώ στον Σταύρο Κυρίκο που μας οδήγησε εδώ και ένα μεγάλο συγγνώμη που δεν μπόρεσα να τηρήσω την υπόσχεσή μου κρατώντας το club ζωντανό.
Συγγνώμη παππού μας.Θέλω να ευχαριστήσω την SafeTrack και την πίστα των μεγάρων που αγκάλιασε την προσπάθειά μας.
Και επίσης ευχαριστώ «Το χαμόγελο του παιδιού» που με την σειρά του ζωγράφισε το χαμόγελο και στα δικά μας πρόσωπα. Με την ευκαιρία θέλω να σας δείξω ένα e - mail που μόλις ήρθε, κάντε κλικ εδώ, και παράκληση, καλέστε στο 90 111 151515 με χρέωση 1 ευρώ, για την ενίσχυση του συλλόγου. Λυπάμαι που το λέω, αλλά πιθανών αυτό το τηλεφώνημα να είναι και η τελευταία «προσφορά», για εσάς, «χαρά», για εμάς, από το Top Fuel Racing Club.
Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όσους βοήθησαν το TFRC να ζήσει και να φύγει έτσι όπως του άξιζε. Έτσι όπως το είδαμε παρέα. Έτσι, απλά, έτσι..!
Εις το επανιδειν.
Ο πρόεδρος, ιδρυτής και τερματίζων του Top Fuel Racing Club , FiestaMAN
-
κρίμα!
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
That’s all folks…...
Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε....
Τόσοι πολλοί??
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
That’s all folks…
...
Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε....
Τόσοι πολλοί??
Μαλλον θα αναφερετε στο οτι ενεργα μελη (να πληρωνουν συμμετοχες κ.τ.λ)...
Παντως η αληθεια ειναι οτι πολυς κόσμος ξενερωσε τοσο με τη συμμετοχη του Tfrc...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
That’s all folks…
...
Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε....
Τόσοι πολλοί??
Μαλλον θα αναφερετε στο οτι ενεργα μελη (να πληρωνουν συμμετοχες κ.τ.λ)...
Παντως η αληθεια ειναι οτι πολυς κόσμος ξενερωσε τοσο με τη συμμετοχη του Tfrc...
Μάλλον σε άλλο πράγμα αναφέρεται ο FiestaMan και όχι στο πόσοι πλήρωναν συμμετοχή!
Ισως υπήρχαν προβλήματα που εμείς οι απ' εξω δεν μπορούμε να ξέρουμε!
Γεγονός όμως ειναι ότι όντως το TFRC άλλαξε πολύ με την πάροδο των χρόνων αλλά και ότι τελικά είναι πολύ δύσκολο να οριοθετήσεις και να οργανώσεις καταστατικά μια ανοιχτή διαδικτυακή κοινότητα.
Με την συνδρομή ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου!
Καταστατικά, υποχρεώσεις, επιχειρήματα, διεκδικήσεις κλπ κλπ!Κρίμα πάντως που δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν!
Αν θέλει ο FiestaMan μπορει να μας πει και τους λόγους που οδήγησαν στον τερματισμό!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
That’s all folks…
...
Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε....
Τόσοι πολλοί??
Αφού υπήρχε τέτοιο ποσοστό,γενναία η απόφαση,γιατί νοιώθω οτι είχατε επενδύσει πολύ συναίσθημα στην προσπάθεια.Κρίμα πάντως για τους 'υγιείς'.
Ακόμη ένα παράδειγμα για να μάθουμε απο αυτό ..................αλλά θα μάθουμε ή θα κάνουμε τα ίδια...? -
Κρίμα παιδιά...
Ελπίζω να έχετε το κουράγιο και την δύναμη να ενωθείτε πάλι με γνώση των προηγουμένων και λύσεις στα προβλήματα και να γίνει το TFRC2!
Αξίζει, όπως άξιζαν οι προσπάθειες που ερχόμουν και θαύμαζα τα Χριστούγεννα!
Αξίζει όπως αξίζουν οι ζωές που δε χάθηκαν στην άσφαλτο χάρη στο TFRC.Ελπίζω εις το επανειδείν και όχι αντίο!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Κρίμα παιδιά...
Ελπίζω να έχετε το κουράγιο και την δύναμη να ενωθείτε πάλι με γνώση των προηγουμένων και λύσεις στα προβλήματα και να γίνει το TFRC2!
Αξίζει, όπως άξιζαν οι προσπάθειες που ερχόμουν και θαύμαζα τα Χριστούγεννα!
Αξίζει όπως αξίζουν οι ζωές που δε χάθηκαν στην άσφαλτο χάρη στο TFRC.Ελπίζω εις το επανειδείν και όχι αντίο!
GeorgeTabs όσο θα υπάρχει η ΕΛΠΑ και η κάθε ΕΛΠΑ (βλέπε κράτος) που νομίζουν οτι έχουν πιάσει τον παπά απο τα @@ και προσπαθούν να βγάλουν λεφτά απο παντού, μην νομίζεις οτι μπορεί να γίνει κάτι καλό ποτέ...
Δεν μπορείς να φανταστείς τι 'πίεση' είχε το TFRC απο αυτούς επειδή δεν έπαιρναν λεφτά... -
90% σκάρτοι καί 10% σωστοί;
είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια αναλογία;κρίμα πάντως.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
http://www.tfrc.grΤώρα λυπήθηκα κι εγώ, που δεν ήμουν μέλος. Γενικά λυπάμαι όταν παύουν τις δραστηριότητες τους τέτοιες δομές. Είχα γνωρίσει και τα παιδιά (Αλέξη, Ανδρές, Γιώργους και φυσικά τον Παύλο μας, τον Μιχάλη κ.α. (συγγνώμη αν ξεχνάω κάποιους) και μου άρεσε το κλίμα, ακόμα και αν δεν είχα συμμετάσχετι ποτέ σε δραστηριότητές τους (εκτός από εκείνο το ηρωικό touring στα Χανιά, θυμάσαι Παύλο; )...
Εις το επανειδείν λοιπόν!!!
Πολυ κριμα αυτο που εγινε...
Αν και ουτε μέλος ειμουνα, αλλα ουτε ειχα ακουσει πολλα πραγματα για το συγκεκρημενο κλαμπ ειναι ασχημο να διαλυεται μια τετοια αμαδα.:x
-
Εγώ μπορώ να ρωτήσω γενικώς το tfrc τι αντιπροσώπευε;
-
Κρίμα και πάλι !!
Ας ελπίσουμε στο μέλλον να ξαναζωντανέψει ..
-
Το TFRC προσπαθησε (απο το 2002 και μετα με την 'νομιμοποιηση') να αποτελεσει μια 'ομπρελα' που θα συνδιαζε ολες τις νοοτροπιες για την αυτοκινηση σε μια δυνατη ομαδα.
Απο το 1995 μεχρι και το 2002 (οπου στις 27/12/2002 απεβιωσε ο Σταυρος Κυρηκος -ο Παππους-) το TFRC ηταν μια ΠΑΡΕΑ. Μια παρεα που εκτονωνε την οδηγικη της αναγκη στα Λιμανακια και μετα το 2001 και στα στροφιλικια της Αττικης με ορμητηριο την Κηφισια. Σιγα σιγα και με την αρχικη ιδεα του Παππου φτασαμε στην πιστα οντας το πρωτο ελληνικο club αυτοκινητου που διοργανωσε track days με κανονισμους ασφαλειας εφαμιλλους των πραγματικων αγωνων ταχυτητας. Στα 5 αυτα Track Days (υπαρξε και ενα 'πολυ οικογενειακο gathering στις Σερρες) οι συμμετοχες ηταν πανω απο 100 (εκτος απο το TD3 οπου λογω βροχης/εορτων ειμασταν μονο 55). Αριθμοι απιστευτοι (ειδικα στους χαλεπους καιρους που διανυουμε).
Η περιβοητη συνδρομη ηταν απαραιτητη για τα events που διοργανωνονταν λογω των οικονομικων απαιτησεων για να κλεισεις την πιστα. Ηταν μικρη και προσαρμοσμενη στο βαλαντιο του μεσου μελους. Εξαλλου το TFRC δεν ειχε ποτε υπεροπλα. Εκει ηταν η επιτυχια του ομως. Στο οτι οδηγοι με Lada (χμ...) και οδηγοι με Lotus ηταν ισαξιοι και αντιμετωπιζονταν το ιδιο απο ολους ειτε στην πιστα ειτε στο δρομο. Ο ανθρωπος/οδηγος ηταν πανω απο το αυτοκινητο. Πολλα μελη βεβαια δεν συμφωνησαν με την συνδρομη και απoχωρησαν στην αρχη της 'νομιμης λειτουργιας'. Ηταν εκεινα τα μελη που εβλεπαν το TFRC ως ΠΑΡΕΑ και οχι ως CLUB. Πολλοι μαλιστα χωρις να ειναι συνδρομητικα μελη παρεμειναν στην 'κοινοτητα' TFRC και προσπαθησαν (με επιτυχια) να επαναφερουν το club στον 'παλιο καλο καιρο'. Τα υπολοιπα μελη εμειναν (ευχαριστουμε θερμα ολους οσοι ηταν μελη) και υποστηριξαν την προσπαθεια συμμετεχοντας στα (πασης φυσεως) events και συναμα οντας τα 'κακα παιδια των δρομων'. Δυστυχως ή ευτυχως τα ιδια μελη επελεξαν την επιστροφη στην ΠΑΡΕΑ TFRC. Ετσι οδηγηθηκαμε στην διαλυση ή για να το θεσω καλυτερα σε ενα 'βελουδινο διαζυγιο'...
Ηθελα -αν μπορουσα- να ελεγα και καποια αλλα πραγματα χθες στον 'αποχαιρετισμο'. Ευχομαι (ειλικρινα) καλη τυχη στην επαναλειτουργια με το 'παλιο συστημα' και αυτη η 3ετης παρενθεση 'νομιμοτητας' να σας διδαξε τουλαχιστον καποια πραγματα σε οδηγικο -και οχι μονο- επιπεδο. Δεν θα ξεχασω ποτε τα οσα καλα (ε ρε τεζες) και (πολυ) κακα εζησα σε αυτο το club. Ευχομαι να με θυμαστε με αγαπη οπως θα σας θυμαμαι και εγω (τους περισσοτερους τουλαχιστον)
cya soon,
Γιαννης.YΓ: Ευχομαι ο τροπος με τον οποιο εγραψα πως εγιναν τα πραγματα να ειναι αποδεκτος απο ολους...
-
.
Καλώς ή κακώς, όπου -σχεδόν- μπαίνει το χρήμα τα πράγματα αλλάζουν προς το χειρότερο...
.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
YΓ: Ευχομαι ο τροπος με τον οποιο εγραψα πως εγιναν τα πραγματα να ειναι αποδεκτος απο ολους...Εμένα πάντως, μου φαίνεται αποδεκτός σ'ένα μεγάλο ποσοστό.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Καλώς ή κακώς, όπου -σχεδόν- μπαίνει το χρήμα τα πράγματα αλλάζουν προς το χειρότερο...
.
μπα, δεν ηταν το χρημα το προβλημα. Ετσι κι αλλιως, μη κερδοσκοπικο σωματειο ηταν, δεν μπορουσε να βγαζει λεφτα απο τα μελη του. οπως ειπε και ο γιαννης, το χρημα ηταν απαραιτητο για τις εκδηλωσεις και δεν εμπαινε στις τσεπες καποιων (αντιθετα, απο καποιων τις τσεπες εβγαινε χρημα για ολα αυτα...).
αλλοι οι λογοι που οδηγησαν σε αυτο που εγινε.
-
Η επιστολή μου στην αρχική σελίδα (και μόνη, πλέον) του http://www.tfrc.gr, λέει ακριβώς ότι θέλω να πω και είναι κατανοητή από αυτούς που χρειάζεται να είναι.
Η επισημοποίηση του TFRC ήταν κομμάτι του εαυτού μου, ήμουν παραπάνω από σίγουρος γι αυτό που έκανα και δεν μετάνιωσα γι αυτό.
Προσπαθήσαμε για ένα ουτοπικό περιβάλλων γύρο από τον λάτρη του αυτοκινήτου.
Τα τελευταία δυο Track days ήταν εντελώς δωρεάν για τα μέλη μας και τα προηγούμενα δεν ξεπέρασαν ποτέ τα 25 ευρώ ανά συμμετέχοντα.Όσα γράφτηκαν περί Ε.Λ.Π.Α. και κράτους .. είναι το 50% των αιτιών που το TFRC «έκλεισε»
Το άλλο 50% είναι εδώ:
Μια μεγάλη συγγνώμη από εμένα, προς το 10% των μελών του Top Fuel Racing Club , που πραγματικά άξιζαν να λέγονται μέλη του.
Και ένα μεγάλο «ουστ» στο υπόλοιπο 90% που δεν άξιζε.Ο Γιάννης δεν έχει ζήσει κάτι πολύ σημαντικό. Κάτι που πολλοί λίγοι έζησαν από το Top Fuel Racing Club.
Η παρέα του T.F.R.C. είναι κάτι βαθιά καρφωμένο στην καρδιά μου.
Όταν βγαίναμε για μια γύρα, ένα touring, μια ψιλή, ένα καφέ, ή ότι άλλο τραβάει ο νου σας και, παραδείγματος χάριν, ήμασταν 30 άτομα. Αν ένας από εμάς πάθαινε κάτι, οι υπόλοιποι 29, ήταν πλάι του μέχρι πρωίας, είτε προσπαθώντας να σηκώσουν το αμάξι από το γκρεμό, είτε κλαίγοντας σε κάποιο νοσοκομείο, είτε περιμένοντας TELEX από την Γ.Α.Δ.Α. έξω από κάποιο τμήμα. Κανείς μα κανείς δεν έφευγε.
Αυτό Γιάννη είναι κάτι που καμία συνδρομή και κανένα TrackDay δεν θα σου δώσει.
Αυτό έκανε το 10% από των μελών μας.
Σε αυτούς, ζήτησα συγγνώμη. Αυτοί είναι άξιοι να λέγονται μέλη του TFRC.Φτάσαμε σε ένα σημείο, μετά από το δεύτερο TrackDay να έχουμε «κέρδος» από αυτό, το υπέρογκο πόσο των 134 ευρω και κάτι ψιλά. Απολύτως λογικό, να πάρουμε κάθε άτομο που βοήθησε στο TrackDay, από τον «αλυτάρχη» και τον «πορτιέρη» έως τον «κριτή» και τον «cameraman», και να τους «κάνουμε» το τραπέζι στην πάχη (δίπλα στα μέγαρα) με τα «κέρδη» δεν φτάνει που ο λογαριασμός έφτασε τα 212 ευρω, μας είπαν και κλεφτές! Εεε όχι... ουστ ρε... ξανά.
Το TFRC προσπάθησε πολύ, κάνοντας όμως μεγάλα λάθη. Και το γαμώτο είναι πως πολλά μέλη, φεύγοντας από το TFRC, άνοιξαν δικό τους club, και προχωρούν σε λανθασμένο δρόμο. Στο δρόμο του TFRC.
Και έπεται συνέχεια...
-
Επιτρέψτε μου να γράψω δυο λόγια για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις.
Το κατά κόσμον TFRC (Top Fuel Racing Club) είναι το πρώτο club αυτοκίνησης στην Ελλάδα (και από τα ελάχιστα) που επικεντρώθηκε στον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο.
Ξεκίνησε το 1995 και συνέχισε μέχρι το 2002 όπως ακριβώς περιγράφει ο Johanndelta.
Το 2002, με πρωτεργάτη τον εκλειπόντα στο τέλος του 2002 Σταύρο Κυρήκο, προχωρήσαμε στην επισημοποίηση του TFRC, που πια απέκτησε νομική υπόσταση ως Λέσχη Φίλων Αυτοκινήτου Υψηλών Επιδόσεων με στόχους υψηλούς, όπως Track Days, Φιλανθρωπικές Εκδηλώσεις, συμμετοχή σε αγώνες, εκπτωτικό δίκτυο και πολλά ακόμα, που τους περισσότερους από αυτούς καταφέραμε να τους πραγματοποιήσουμε με μεγάλη επιτυχία.
Η νομική αυτή υπόσταση ήταν καθαρά μή κερδοσκοπική με πολλές δικλείδες ασφαλείας για αποφυγή οποιασδήποτε παρεκτροπής.Εφτασε λοιπόν η στιγμή να πραγματοποιηθεί αυτός ο χωρισμός μεταξύ TFRC και Λέσχης Φίλων Αυτοκινήτου Υψηλών Επιδόσεων, που δεν οφειλόταν σε καμία απολύτως περίπτωση στην κακή σχέση μεταξύ των ανθρώπων που ξεκινήσαμε (και συνεχίσαμε ως τώρα) την προσπάθεια.
Ο ένας από τους ανωτέρω, ο κατά κόσμον FiestaMAN αποφάσισε να διακόψει τη λειτουργία του TFRC για δικούς του λόγους, που εν πολλοίς εξηγεί παραπάνω.
ΟΜΩΣ
Η Λέσχη Φίλων Αυτοκινήτου Υψηλών Επιδόσεων,
τιμώντας τους ενεργούς συνδρομητές της και την μνήμη του Σταύρου Κυρήκου, δεσμεύεται να συνεχίσει, με άλλη διακριτική ονομασία (και όχι TFRC), την παρουσία της και προσπάθειά της για πραγμάτωση των σκοπών όπως ακριβώς ορίζονται μέχρι τώρα στο καταστατικό τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2005, οπότε λήγουν και οι παρούσες συνδρομές, και ταυτόχρονα συμπληρώνονται και 3 χρόνια της απουσίας του θανώντος.Δεσμεύομαι και εγώ προσωπικά ότι με δεδομένη την ήδη υπάρχουσα συμπαράσταση του χώρου μας, η προσπάθεια θα συνεχιστεί -πάντα με τους ίδιους στόχους, στην πίστα και στο δρόμο- και πέραν του 2005.
Τον προσεχή καιρό, και μετά από τη λήξη των νομικών-τυπικών διαδικασιών, θα υπάρξει λεπτομερής ανακοίνωση.
Δημήτρης Σελάς
ΥΓ
Μπορεί κάποια στιγμή να αποχωρίζεσαι το παιδί σου, αλλά δεν παύεις να το αγαπάς. Ετσι Νίκο?
Αδοξο τελος για το TFRC ;