-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μια χαρά είναι το αλάφρωμα της ουράςΔεν γουστάρω καθόλου με μπροστά κίνηση και πλέον σε συνδυασμό με τις οικονομικές δυνατότητες μου αρέσουν και γλυκοκοιτώ
Α4 ΤQ, Forester ΧΤ και 330i γιατί πιστέυω ότι θα στρίβουν καλύτερα από το V GTI η αλλίως θα μαζεύουν ευκολότερα τα ξεκολλήματα -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
... Μπές με μια φορτωμένη τρίτη σε καμπή και όταν δεις ότι αρχίζει να φεύγει με την μούρη το Gti ή άσε γκάζι ή πάτα φρένο... εκτός και αν θες να πατήσεις κι άλλο γκάζι και να πας ευθεία στο χαντάκι.... άφησε το γκάζι στρίψε λίγο το τιμόνι προς το κλειστό μέρος της στροφής και πες μου αν ξεκολλάς από πίσω ή όχι ???
Αυτό που λες είναι η διόρθωση της υποστροφής με πρόκληση υπερστροφής λόγω της αποσταθεροποίησης του πίσω μέρους. Καταλάθος δηλαδή κόντεψες να οδηγήσεις και παραπονιέσαι;;;
Επειδή καταλάθος ξέρω τι εστί αυτό εδώ και πέντε έξι χρόνια αν δεν καταφέρεις να μαζέψεις αυτή την υπερστροφή με γεμάτη τρίτη θα πας στα Κυπαρίσσια
![](http://www.skodaclub.gr/forum/images/smiles/1thumbsup.gif)
-
Και για να κλείσω την μικρή παρένθεση δεν ξέρω άν τελικά αξίζει (εγώ προτείνω ) κάποιος να πάρει το στοίχημα με το πιο λίγο ακριβο Α3 QTFSI???
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μια χαρά είναι το αλάφρωμα της ουράς
Δεν γουστάρω καθόλου με μπροστά κίνηση και πλέον σε συνδυασμό με τις οικονομικές δυνατότητες μου αρέσουν και γλυκοκοιτώ
Α4 ΤQ, Forester ΧΤ και 330i γιατί πιστέυω ότι θα στρίβουν καλύτερα από το V GTI η αλλίως θα μαζεύουν ευκολότερα τα ξεκολλήματακαμία σχέση όμως, ούτε σε κατηγορία/διαστάσεις, ούτε σε τιμή
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δεν γουστάρω καθόλου με μπροστά κίνηση και πλέον σε συνδυασμό με τις οικονομικές δυνατότητες μου αρέσουν και γλυκοκοιτώ
Α4 ΤQ, Forester ΧΤ και 330i γιατί πιστέυω ότι θα στρίβουν καλύτερα από το V GTI η αλλίως θα μαζεύουν ευκολότερα τα ξεκολλήματαΣε διαβεβαιώ ότι δε στρίβουν καλύτερα. Απλά εκεί που χρειάζεται η 4κίνηση θα πηγαίνουν πιο καλά και επίσης στο 0-50χλμ ειδικά το Α4ΤQ και το ΧΤ θα το έχουν το GTI 'χαλαρά' λόγο καλύτερου ξεκινήματος...
-
Φιλε cpp μπορεις να θες και τυχει να ξαναοδηγησεις το GTI να πατας λιγο φρενο πριν τη στροφη(με ελαφρως στριμενο το τιμονι) να ανοιγει λιγο η ουρα,και μολις φτασεις στη σωστη γωνια να πατας παλι γκαζι και να μπαινεις κατευθειαν προς το apex της στροφης.Συγνωμη αλλα δεν γινεται αλλιως να οδηγησεις προσθιοκινητο,αλλα αφου σου κανει τοσο πολυ ασχημη εντυπωση αυτο, για παρε haldex να σε δω τι θα λες μετα.
-
Αυτό που λέει ο cpp, νομίζω ότι είναι αυτό:
'Ως νέα γενιά (νέο πάτωμα), θα περίμενα το νέο Golf GTi να αργεί πιο πολύ να ανοίξει την τροχιά του, ωστέ να πηγαίνω πατημένος χωρίς να φοβάμαι ότι με τη μια θα ανοίξει την τροχιά και για διόρθωση να έχω έτοιμη την υπερστροφή.'
Με λίγα λόγια, τα όρια του να είναι πιο διευρυμένα σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντα VAG που φοράνε τον 1.8Τ...να είναι πιο ουδέτερο και όχι πάλι μια από τα ίδια!
Κατάλαβα καλά φίλε cpp;
-
Δεν εχουν αυτη τη συμπεριφορα τα GROUP VAG....
Παρτε και μαι βελτιωση απο τη REVO,μονο με προγραμμα.Αντε να οδηγησεις αυτο να δεις πως θα ανοιγει η τροχια του.
-
Strassenmeister, το δικό μου Group VAG με 180 και πολύ περισσότερο με τα 225, αυτή τη συμπεριφορά έχει πάντως...
Και αν το νέο Golf GTi έχει παρόμοιο στυλ (που τον cpp τον πιστεύω), για μένα δεν θα ήταν η επιλογή μου. Το έχω ξαναδεί το στυλ και δεν με έχει εντυπωσιάσει. Η δύναμή τους ευπρόσδεκτη πάντως και ασφαλέστατη.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αυτό που λέει ο cpp, νομίζω ότι είναι αυτό:'Ως νέα γενιά (νέο πάτωμα), θα περίμενα το νέο Golf GTi να αργεί πιο πολύ να ανοίξει την τροχιά του, ωστέ να πηγαίνω πατημένος χωρίς να φοβάμαι ότι με τη μια θα ανοίξει την τροχιά και για διόρθωση να έχω έτοιμη την υπερστροφή.'
Με λίγα λόγια, τα όρια του να είναι πιο διευρυμένα σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντα VAG που φοράνε τον 1.8Τ...να είναι πιο ουδέτερο και όχι πάλι μια από τα ίδια!
Κατάλαβα καλά φίλε cpp;
Και εγώ αυτό θα έλεγα...
Η υιοθέτηση των πολλαπλών συνδέσμων πίσω (σε σχέση με τον ημιάκαμπτο άξονα του GTi IV -τέτοιον δεν είχε;- ) , μάλλον δημιουργεί αυξημένες απαιτήσεις...
-
Παίδες με καλύψατε!!!
Καλό στρήψιμο και μεγάλη εξοικείωση στους φίλους μας με το V... -
...και κατ'επεκτασην, καλο στριψιμο σε ολους και προσοχη σε ολους!!
γιατι και οι αλλοι, ανθρωποι ειναι..
-
Εχει δικιο ο cpp. Εχοντας οδηγησει το A3TFSI σου δινει ιδια αισθηση με το Mk IV. Προφανως εχει σχεση οτι το μεταξονιο και μετατροχιο ειναι παραπλησια και περα απο την πισω αναρτηση δεν εχουν αλλαγες.
Η μονη σημαντικη διαφορα των αυτοκινητων ειναι το κιβωτιο που ειναι πολυ καλυτερο απο το απαραδεκτο πενταρι των IV.
Αλλα αυτοκινητα που εχω οδηγησει (πχ 147) εχουν αλλη αισθηση αφου εχουν σχεδιαστικα αλλο στησιμο και αλλες αναρτησεις.
Ενα Α4TQ ειναι πολυ καλυτερα στημενο και σου δινει διαφορετικη αισθηση. Αλλα αυτο που προσφερει τις μεγαλυτερες συγκινησεις ειναι ενα εξακυλινδρο BMW εστω και 130.
-
πολλαπλους συνδεσμους πισω φορανε ολα τα skoda 1.8τ 4x4 εδω και χρονια...
επισης το 5αρι ειναι μια χαρα 'κοντραδικο' σαζμαν για αυτο το μοτερ..
οσο για την 130, συμφωνω.. αλλα το 'εστω μια 130' , που κολλαει? εχεις ιδεα ποσο κοστιζει βρε agisd?
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
πολλαπλους συνδεσμους πισω φορανε ολα τα skoda 1.8τ 4x4 εδω και χρονια...επισης το 5αρι ειναι μια χαρα 'κοντραδικο' σαζμαν για αυτο το μοτερ..
οσο για την 130, συμφωνω.. αλλα το 'εστω μια 130' , που κολλαει? εχεις ιδεα ποσο κοστιζει βρε agisd?
Ανεξαρτητη αναρτηση εχουν ολα τα Mk IV με Haldex. Το 5αρι στα VW ηταν μακραν απο τα χειροτερα κιβωτια σε αισθηση την εποχη που κυκλοφορησε (τωρα απλα ειναι απαραδεκτο). Το 6αρι ειναι πολυ καλυτερο.
Μια 130 ειναι γυρω στα 40000 ευρα με καποια εκπτωση, ακριβο σε σχεση με το GTI αλλα πισωκινητο με 265 ιππους αξιζει την διαφορα εστω και αν το παρεις γυμνο (μια ηλιοροφη για μενα αλλιως ειναι κλειστοφοβικο). Ειναι φθηνο για αυτο που ειναι και στο πλαισιο των ελληνικων φορων που κουβαλαει, γνωμη μου παντα.
-
Αν κάνει 40Κ η 130 είναι μια χαρά τιμή.
Όσο για τα Golf αντιστρέφοντας το ερώτημα, μήπως τελικά όσα προσάπταμε στην οδηγική συμπεριφορά του ΙV ήταν ανύπαρκτα?
Συγκεκριμένα μήπως η συνολική υστέρησή του απέναντι στο Focus (επειδή στη Ford δεν λυπήθηκαν τα χρήματα και βάλανε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) είναι απλά ένα ευφυολόγημα των περιοδικών για να ανακατέψουν την τράπουλα?Τα περιοδικά 'πάτησαν' στους πολλαπλούς συνδέσμους για να δικαιολογήσουν την συνολικά καλύτερη (και όχι απλά πιο παιχνιδιάρικη) συμπεριφορά του Focus. Aυτό μάλιστα νομίζω το έκαναν με χαρακτηριστική καθυστέρηση ενός περίπου χρόνου για να το 'ανακαλύψουν'.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αν κάνει 40Κ η 130 είναι μια χαρά τιμή.
Όσο για τα Golf αντιστρέφοντας το ερώτημα, μήπως τελικά όσα προσάπταμε στην οδηγική συμπεριφορά του ΙV ήταν ανύπαρκτα?
Συγκεκριμένα μήπως η συνολική υστέρησή του απέναντι στο Focus (επειδή στη Ford δεν λυπήθηκαν τα χρήματα και βάλανε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) είναι απλά ένα ευφυολόγημα των περιοδικών για να ανακατέψουν την τράπουλα?
Τα περιοδικά 'πάτησαν' στους πολλαπλούς συνδέσμους για να δικαιολογήσουν την συνολικά καλύτερη (και όχι απλά πιο παιχνιδιάρικη) συμπεριφορά του Focus. Aυτό μάλιστα νομίζω το έκαναν με χαρακτηριστική καθυστέρηση ενός περίπου χρόνου για να το 'ανακαλύψουν'.Άσε γιατί έχω προβληματιστεί και εγώ πάνω σε αυτό το θέμα.
Και δεν ξεχνάω επίσης αυτό:
Aπό το συγκριτικό του τεύχους 338 Νοέμβριος 1998H τελική κατάταξη
Mε την έλευση του Φόκους τα δύο κορυφαία μοντέλα της μικρής-μεσαίας κατηγορίας έγιναν τρία, με τις μεταξύ τους διαφορές, όπως καταλάβατε, να είναι εξαιρετικά μικρές. Yπεράνω ...χρημάτων θεωρούμε ότι το Γκολφ εξακολουθεί να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία, κυρίως λόγω του κινητήρα του αλλά και της προσοχής που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια. Bέβαια υστερεί σε χώρους, που είναι το μεγάλο πλεονέκτημα τόσο του Όπελ όσο και του Φορντ.
Mεταξύ αυτών το μεν Άστρα έχει τον καλύτερο κινητήρα από πλευράς απόδοσης αλλά η μη πολιτισμένη και τραχιά λειτουργία του αποτελεί αναμφίβολα παραφωνία. Aντίθετα ο κινητήρας του Φόκους είναι πολιτισμένος αλλά υστερεί από πλευράς επιδόσεων. Tο Φορντ όμως
είναι πιο ευχάριστο στο δρόμο, οπότε κατατάσσεται δεύτερο, έχοντας ωστόσο πολύ κοντά του το Άστρα.Πάντως αναφέρεται ξεκάθαρα στο ίδιο άρθρο ότι το focus έχει την καλύτερη άνεση και για το τιμόνι λένε ότι του focus είναι απλά καλύτερο από του golf για το οποίο γράφουν: '...το σύστημα
διεύθυνσής του, που παρ' όλ΄ αυτά είναι αρκετά ακριβές και με καλή αίσθηση. ' -
strassenmaister εγω αναρωτιεμαι κατα ποσο μπορουν αυτα τα αλογα να κατεβουν στο δρομο....... εδω με 200 και το αμαξι υποστρεφει.......
με αλλα λογια το αμαξακι θα χασει την ομοιογενεια του..... αξιζει???νικολα το φοκους περα απο πολλαπλους συνδεσμους ειχε και ενα πλαισιο Ά εθνικη......... μην το ξεχνας αυτο. παιζει βασικοτατο ρολο.........
-
μεko αυτο το τεστ μηπως ηταν το πρωτο πρωτο που ειχε γινει στην ελλαδα???? οταν ακομη το φοκους ειχε τις γερμανικες πινακιδες????
για δες και επομενες αναμετρησεις οπου το φοκους εμεινε καιρο στο δρομο και πλεον μπορουσε καποιος να το εκτιμησει πολυ καλυτερα σε σχεση με μια απλη πρωτη δοκιμη........
-
Με πείσατε τελικά, το IV στρίβει καλύτερα από το V
@meco στην εποχή του συγκριτικού τα πράγματα ήταν διαφορετικά στη Ford
Εντυπώσεις από VW Golf V GTI