Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιωση Φρενων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιωση Φρενων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 16
    • 17
    • 5 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    338
    3093
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Λεωνίδα , τα αυτοκίνητα που δεν έχουν EBD στην πλειοψηφία τους έχουν ρυθμιζόμενους κατανεμητές (ανάλογα με το βάρος του πίσω άξονα).
      Επίσης , οι περισσότεροι ρυθμίζονται και μηχανικά για την αρχική ρύθμιση πχ. Fiat-Alfa-Lancia
      Εξαίρεση ... μερικές αποτυχημένες προσπάθειες Γερμανών και Γάλλων για απλότητα (οικονομία )
      Παράδειγμα το Megane I που έχει κάτι 'αυτορυθμιζόμενες' βαλβίδες για τα πίσω φρένα ... και δεν φρέναρε ποτέ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ναι, για προ EBD αυτοκίνητα, είχα την εντύπωση ότι μόνο μια μικρή μειοψηφία είχε ρυθμιζόμενους κατανεμητές.

        Όταν λες ρυθμίζονται μηχανικά για τα Fiat, μπορείς να βγάλεις το κατανεμητή να αλλάξεις τη ρύθμιση και να τον ξανατοποθετήσεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          Δεν χρειάζεται να τον βγάλεις.
          Εχουν πάνω τους κάποιο 'κόντρα-παξιμάδι' , συνήθως στη συνδεσμολογία με τον άξονα.
          Η εργοστασιακή ρύθμιση γίνεται με ένα βαρίδι , το οποίο κρεμιέται από τη βαλβίδα και τεντώνει το ελατήριο επαναφοράς όσο χρειάζεται.
          Βέβαια το καλύτερο είναι έλεγχος μετά σε φρενόμετρο , αν και εφόσον υπάρχει εμπειρία το καταλαβαίνεις αμέσως στην οδήγηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yianniswalker last edited by

            Διαβάζοντας το topic από την αρχή, προτείνω:

            1. πιο αργή οδήγηση...

            Έτσι και τα φρένα δεν θα ζεσταίνονται και βενζίνη γλυτώνεις και φθορές και λιγότερο επικύνδυνο είναι (στις περιπτώσεις και τα μέρη που αναφέρει ο δημιουργός του topic) και γλυτώνεις και τα λεφτά των φρένων και των μετατροπών...

            1. Φροντίζεις το επόμενο αμάξι να είναι προορισμένο για πιο 'ζόρικη' οδήγηση...
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Ναι, για προ EBD αυτοκίνητα, είχα την εντύπωση ότι μόνο μια μικρή μειοψηφία είχε ρυθμιζόμενους κατανεμητές.

              Όταν λες ρυθμίζονται μηχανικά για τα Fiat, μπορείς να βγάλεις το κατανεμητή να αλλάξεις τη ρύθμιση και να τον ξανατοποθετήσεις;

              Αυτό έγινε στην Αλίκη (Alfa Romeo Alfasud), χωρίς βέβαια να βγει ο κατανεμητής -δεν χρειάζεται όπως λέει και ο ΒΑΣΙΛΗΣ, όταν μέσα στα Μέγαρα διαπίστωσα ότι σε δυνατά φρεναρίσματα στο τέλος της ευθείας μπλόκαραν οι πίσω τροχοί και αποσταθεροποιούταν η ουρά. Δυστυχώς το αποτέλεσμα ήταν να στραβώσουν οι πίσω δίκοι.

              Όταν αλλάχθηκαν τα ελατήρια της ανάρτησης με χαμηλότερα δεν είχε ρυθμιστεί ο κατανεμητής με αποτέλεσμα να αποκτήσει 'rear-wheel bias' και να μπλοκάρει τους πίσω τροχούς πρώτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thymios last edited by

                Σήμερα παρήγγειλα πίσω άξονα με δισκόφρενα από 1,8 16β για το Κλιό Ι. Το παρόν σύστημα επιβράδυνσης είναι πολύ ασθενές.Σε σύγκριση με το 106 του αδερφού μου, καμιά σχέση...

                Μου είπε μαζί με εργατικά περίπου 220 και θα τον τοποθετήσουμε, θα το πάμε για ευθυγράμμιση κ αν δε μας κάνει θα τον γυρίσουμε πίσω.το μάστορα τον εμπιστεύομαι πάρα πολύ και τα χρήματα μου φαίνονται λογικά.

                Με 60 επιπλέον, μου βάζει και ισχυρότερο σεβρό.Πιστεύετε οτι αξίζει;΄΄Οσοι έχουν κάνει αυτή τη μετατροπή, ας βοηθήσουν

                Κάτι που δε ρώτησα είναι αν χρειάζεται νέα αμορτισέρ...Λέτε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hunter last edited by

                  Τα μπροστινά σου θα τα αφήσεις όπως είναι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    thymios last edited by

                    Για την ώρα ναι.Ακούγεται λίγο ανάποδο αλλά ο μάστορας μου πε να το δούμε για αρχή και το προχωράμε. Το ισχυρότερο σεβρό θα μπορέσει να κρατήσει σταθερή την κατανομή εμπρός πίσω, μιας και τα δισκόφρενα θα αντέχουν υψηλότερη δύναμη πέδησης από τα ταμπούρα.Με αυτή τη λογική, τώρα θα μου αλλάξει κατανομή;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                      Λεωνίδα , τα αυτοκίνητα που δεν έχουν EBD στην πλειοψηφία τους έχουν ρυθμιζόμενους κατανεμητές (ανάλογα με το βάρος του πίσω άξονα).

                      Έχεις δίκιο, τα honda, toyota, mercedes (τα μοντέλα που ξέρω) δεν έχουν αλλά πολλά έχουν, το Punto (μικρό και μαζικής παραγωγής) έχει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ναι , το Punto έχει κατανεμητή ... μέχρι τα μοντέλα που φόρεσαν EBD.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Tα παρήγγειλα σήμερα

                          http://www.est-tuning.de/

                          μαζί μέ τα μεταφορικά καί τήν προμήθεια τής western Union έφτασαν τα 480 ευρώ.
                          τα περιμένω πώς καί πώς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            petran last edited by

                            με γειες!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                              Tα παρήγγειλα σήμερα

                              http://www.est-tuning.de/

                              μαζί μέ τα μεταφορικά καί τήν προμήθεια τής western Union έφτασαν τα 480 ευρώ.
                              τα περιμένω πώς καί πώς.

                              Καλοφόρετα!Μετά το πρώτο στρώσιμο,φαντάζομαι θα σε βρούμε στις Σέρρες για...μπουγάτσα,ε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αντε μπράβο Αντρέα !!

                                .... και καλό λυώσιμο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manager_ last edited by

                                  το λαντα εχει διπλο κυκλωμα φρενων και σερβο και κατανεμιτη αλλα τα φρενα ειναι απαισια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Θένκς παίδες.
                                    Σέρρες σίγουρα μόλις βολέψει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης manager_ έγραψε:
                                      το λαντα εχει διπλο κυκλωμα φρενων και σερβο και κατανεμιτη αλλα τα φρενα ειναι απαισια.

                                      Επίσκεψη σε τίμιο και εργατικό φρενά και τσεκάρισμα για φθορά μαρκουτσιών και αντικατάσταση με νέα δυτικού τύπου (ακόμα και μη αεροπορικού τύπου), διαρροών από κυλινδράκια ταμπούρων (αν έχεις), ρεγουλάρισμα ταμπούρων, έλεγχο αντλίας για διαρροές ή φθορά, έλεγχο διαφράγματος σέρβο, αλλαγή υγρού και τοποθέτηση σοβαρών (και όχι φτηνών) τακακίων μπορεί να μεταμορφώσει ένα παλιό και παραμελημένο σύστημα χωρίς καμιά άλλη μετατροπή/επίσημη βελτίωση.... όπως ένιωσα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Το καλό γρασάρισμα ξέχασες (silikone grease), αφού τρίψεις και καθαρίσεις από τις σκουριές τα αξονάκια στις δαγκάνες. Μετά πάστα χαλκού πίσω από τα τακάκια για το σφύριγμα.

                                        Για τα ταμπούρα χρειάζεται φωτογραφία για το που γρασάρεις.

                                        Αρχικά καλό καθάρισμα με φθηνό καθαριστικό φρένων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyot last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                          Tα παρήγγειλα σήμερα

                                          http://www.est-tuning.de/

                                          μαζί μέ τα μεταφορικά καί τήν προμήθεια τής western Union έφτασαν τα 480 ευρώ.
                                          τα περιμένω πώς καί πώς.

                                          Καλοφόρετα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Χτές παρέλαβα μόνο τίς δισκόπλακες (σωστά θηρία),ενώ τίς δαγκάνες καί τα τακάκια μού τα έστειλε σέ ξεχωριστό δέμα τα οποία θα παραλάβω μάλλον εντός τής εβδομάδας.
                                            Τό κακό είναι ότι ο τύπος μού έστειλε τίς τρυπητές δισκόπλακες αντί τών λείων,οί οποίες,άν καί σάν αγορά θά ήταν ακριβότερες (μού τίς έχει χρεώσει σάν απλές-λάθος στό πακετάρισμα δηλαδή),πιθανόν να μού δημιουργήσουν προβλήματα σέ υψηλές θερμοκρασίες.
                                            Τό να τού τίς ξαναστείλω πίσω δέν τό συζητώ όμως,μιάς καί τό βάρος τους (17 κιλά καί εκατό γρμ) έχει πολλά μεταφορικά έξοδα,οπότε θα πάει μακρυά η βαλίτσα.

                                            Λέτε να βάψω τίς δαγκάνες,ή να πάρω τό αεροπλάνο γιά Αυστραλία κατευθείαν;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 5 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr