-
Προς τους απανταχού θιγμένους:
Τόσο πολύ σας σόκαρε το άρθρο με τα 300? Προφανώς δεν θα έχετε παρατηρήσει σε όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου σε ΟΛΕΣ τις χώρες του κόσμου οπου σε κάθε δοκιμή αναγράφεται το εξής:
[πάρτε ηρεμιστικά, καθίστε, βαθιές ανάσες κλπ]
τελική ταχύτητα:........
Στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται για μεγαλύτερη των 120 που σημαίνει πως ο δοκιμαστής ΠΑΡΑΝΟΜΙΣΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΘΕΣΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ!!!!!!!
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ
666 !!!!!!!!!!!
ΥΓ. To blow out μου φαίνεται βλακεία και σε ποστ μου στις πρώτες σελίδες εξήγησα γιατί, παρ'όλα αυτά η συμμετοχή των συντακτών σε αυτό πχ του Α.Τ. δεν ακυρώνει την εξαιρετική δουλειά που κάνουν στους 4Τ (ειδικά ο Α.Τ. απ'όσους θίχτηκαν). Αλλο η αποδοκιμασία ενός μετριότατου προιόντος άνευ ουσίας (κατα τη γνώμη μου φυσικά) και άλλο ο στρουθοκαμιλισμός και η μαζική υστερία.
ΕΛΕΟΣ
-
Επειδή το θέμα το πολυκουράσαμε, κατ' αρχήν συμφωνώ με τον ΙΚΕ, και πιστεύω οτι, σιγά μη στάξει η ουρά του γαιδάρου για την υπέρβαση του ορίου ταχύτητος, ολοι το κάνουμε καθημερινά, άλλωστε οι περισσώτεροι εδω μέσα δεν υποστηρίζουμε οτι για τα ατυχήματα δεν ειναι υπεύθυνη η ταχύτητα αλλά ο ανθρώπινος παράγων που δεν γνωρίζει τα οριά του???
-
Εχετε ακούσει όλοι πιστεύω την παροιμία 'δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις' ή 'το πρωί μαθήτρια, το βράδυ πόρνη'. Νομίζω πως οι 'αντιφρονούντες' εκεί στέκονται (κι εγώ ανάμεσα σ'αυτούς) και όχι στο πόσο επικίνδυνο ή όχι ήταν το εγχείρημα. (Γαμώ! Κι εγώ μ'ένα τέτοιο εργαλείο κάθε μέρα έτσι θα ήθελα να πηγαίνω. Γι'αυτό δεν παίρνω μεγάλη μηχανή. )
Ολα τα παρόμοια περιοδικά τα ίδια κάνουν πιστεύω πάνω-κάτω. Ξέρετε ποιό είναι το γαμώτο όμως; Οι 4Τ κι ο Καββαθάς, υποτίθεται πως κρατούν τη σημαία της οδηγικής παιδείας, της γροθιάς στο κατεστημένο, του 'σας τα χώνω χύμα', του 'Ελλαδάρα'-'Ελληνάρες'-'Μπανανία' και άλλων παρομοίων. Οταν είσαι συντάκτης σ'ένα περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας, και θέλεις να τιμάς αυτούς που γράφουν και διατυμπανίζουν σ'αυτό έστω το forum (εμένα βάλτε με απ'έξω, δεν με πειράζει) ότι 'μεγάλωσαν' διαβάζοντας Καββαθά και 4Τ, λέγοντας με καμάρι πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, αυτούς που πριν 'πέσουν στο επίπεδο' του συνομιλητή τους τον ρωτάνε πρώτα πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, ότι οι 4Τ είναι τρόπος ζωής και σκέψης και άλλα τέτοια (πιάσατε πιστεύω το νόημα)... Ε, τότε ρε φίλε δεν δημοσιεύεις με καμάρι αυτό το άρθρο!
Και δεν το βρίσκω ώριμο, σοβαρό και δίκαιο, είτε συντάκτες είτε αναγνώστες του περιοδικού ή του forum, να χλευάζουν, να αφορίζουν και να κατακρίνουν τους ΠΑΝΤΕΣ που υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας στους άδειους μεγάλους αυτοκινητόδρομους ή πατάνε τη διπλή γραμμή σε ατελείωτη ευθεία ή στα Τέμπη (σε μικρότερη ευθεία) για να περάσουν τον προπορευόμενο που πάει με 30 ή που τελικιάζουν σε μια άδεια Συγγρού, ενώ από την άλλη να χτυπάνε παλαμάκια και να ονειρεύονται (:-?) διαβάζοντας ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ τέτοια άρθρα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στους 4Τ.
Συγνώμη, αλλά η ιστορία αυτή μου φαίνεται σαν το αποκορύφωμα της υποκρισίας. Και στ'άλλα περιοδικά κάνουνε τα ίδια, αλλά εκεί δεν φοράνε το προσωπείο το σωτήρα του έθνους. Κι εμείς σαν οδηγοί κάνουμε ένα σωρό επικίνδυνα πράγματα, αλλά δεν είμαστε συντάκτες σε περιοδικό της οδηγικής 'εκκλησίας' που θα τα κάνουμε άρθρο την επόμενη μέρα, ούτε ασκούμε προφανώς 'επιρροή' σε κανέναν λόγω της ιδιότητάς μας, και επίσης θ'ακούσουμε και τα σχολιανά μας απ'όλους στο δρόμο με κατεβασμένο κεφάλι και θα γυρίσουμε σπίτι χωρίς δίπλωμα και πινακίδες.
ΥΓ: Ειλικρινά, διάβασα ΟΛΕΣ τις σελίδες πριν γράψω τα παραπάνω, και δεν νομίζω πως υπάρχει νόημα να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω ονομαστικά με ορισμένους. Γενικά τα γράφω τα παραπάνω...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Εχετε ακούσει όλοι πιστεύω την παροιμία 'δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις' ή 'το πρωί μαθήτρια, το βράδυ πόρνη'. Νομίζω πως οι 'αντιφρονούντες' εκεί στέκονται (κι εγώ ανάμεσα σ'αυτούς) και όχι στο πόσο επικίνδυνο ή όχι ήταν το εγχείρημα. (Γαμώ! Κι εγώ μ'ένα τέτοιο εργαλείο κάθε μέρα έτσι θα ήθελα να πηγαίνω. Γι'αυτό δεν παίρνω μεγάλη μηχανή. )Ολα τα παρόμοια περιοδικά τα ίδια κάνουν πιστεύω πάνω-κάτω. Ξέρετε ποιό είναι το γαμώτο όμως; Οι 4Τ κι ο Καββαθάς, υποτίθεται πως κρατούν τη σημαία της οδηγικής παιδείας, της γροθιάς στο κατεστημένο, του 'σας τα χώνω χύμα', του 'Ελλαδάρα'-'Ελληνάρες'-'Μπανανία' και άλλων παρομοίων. Οταν είσαι συντάκτης σ'ένα περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας, και θέλεις να τιμάς αυτούς που γράφουν και διατυμπανίζουν σ'αυτό έστω το forum (εμένα βάλτε με απ'έξω, δεν με πειράζει) ότι 'μεγάλωσαν' διαβάζοντας Καββαθά και 4Τ, λέγοντας με καμάρι πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, αυτούς που πριν 'πέσουν στο επίπεδο' του συνομιλητή τους τον ρωτάνε πρώτα πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, ότι οι 4Τ είναι τρόπος ζωής και σκέψης και άλλα τέτοια (πιάσατε πιστεύω το νόημα)... Ε, τότε ρε φίλε δεν δημοσιεύεις με καμάρι αυτό το άρθρο!
Και δεν το βρίσκω ώριμο, σοβαρό και δίκαιο, είτε συντάκτες είτε αναγνώστες του περιοδικού ή του forum, να χλευάζουν, να αφορίζουν και να κατακρίνουν τους ΠΑΝΤΕΣ που υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας στους άδειους μεγάλους αυτοκινητόδρομους ή πατάνε τη διπλή γραμμή σε ατελείωτη ευθεία ή στα Τέμπη (σε μικρότερη ευθεία) για να περάσουν τον προπορευόμενο που πάει με 30 ή που τελικιάζουν σε μια άδεια Συγγρού, ενώ από την άλλη να χτυπάνε παλαμάκια και να ονειρεύονται (:-?) διαβάζοντας ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ τέτοια άρθρα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στους 4Τ.
Συγνώμη, αλλά η ιστορία αυτή μου φαίνεται σαν το αποκορύφωμα της υποκρισίας. Και στ'άλλα περιοδικά κάνουνε τα ίδια, αλλά εκεί δεν φοράνε το προσωπείο το σωτήρα του έθνους. Κι εμείς σαν οδηγοί κάνουμε ένα σωρό επικίνδυνα πράγματα, αλλά δεν είμαστε συντάκτες σε περιοδικό της οδηγικής 'εκκλησίας' που θα τα κάνουμε άρθρο την επόμενη μέρα, και επίσης θ'ακούσουμε και τα σχολιανά μας απ'όλους στο δρόμο με κατεβασμένο κεφάλι και θα γυρίσουμε σπίτι χωρίς δίπλωμα και πινακίδες.
επιτέλους,τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβει κανείς.Κόλλησαν όλοι στο πόσο επικίνδυνο είναι,στα 15χρονα..και έφτασαν μέχρι και στο Λούκυ Λουκ...ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ**,ο καθένας βέβαια ό,τι μπορεί καταλαβαίνει..ή ό,τι τον συμφέρει.**
14 σελίδες για να ειπωθεί το αυτονόητο[/b],μπράβο ρε Νάσο.
-
Ο αγώνα τώρα δικαιώνεται μπράβο ρε Νάσο
Όχι άλλο κάρβουνο όχι άλλο 300άρισμα -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
όχι άλλο 300άρισμαΑυτό κατάλαβες από το post μου;
Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω τα ελληνικά μου...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όχι άλλο κάρβουνο όχι άλλο 300άρισμα
Πάμε για 400άρες τώρα, φέρτε μου την veyron!
-
Δηλαδή όταν ο Καββαθάς λέει πως πέρνει τη Delta ή οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχουν για δοκιμή και γράφει πως βγαίνει στις αγαπημένες του διαδρομές εσείς πιστεύετε πως δεν υπερβαίνει το όριο ταχύτητας; Διαβάσατε πουθενά να χλευάζει οποιονδήποτε υπερβαίνει το όριο; Εγώ γιατί θυμάμαι να χλευάζει τα όρια;
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Όχι άλλο κάρβουνο όχι άλλο 300άρισμα
Πάμε για 400άρες τώρα, φέρτε μου την veyron!
Μαζί σου με 1000!!
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
όχι άλλο 300άρισμα
Αυτό κατάλαβες από το post μου;
Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω τα ελληνικά μου...
Εγώ το κατάλαβα το post σου
Και τις απόψεις σου τις ξέρω επίσης
Πρόταση προς τον κ Μηδεντριακόσια ή μήπως Μηδενδιακοσιαενενηνταεννια,δύο : Στο επόμενο RWYB να προσέλθετε με την μηχανή σας για να τριακοσαρίσει επιτέλους
Άραγε αυτό πόσα να πίανει στην ΑΟ http://www.jaxa.jp/news_topics/vision_m ... sa3_e.html -
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
..Στο επόμενο RWYB να προσέλθει με την μηχανή σας για να τριακοσαρίσει επιτέλους...Δεν γίνεται αυτό! Δεν θα προλάβει σε 402 μέτρα να τα πιάσει, ενώ ο Fil βρίσκεται μόλις 1,7 χ.α.ω. από το φράγμα των 300!!!
-
(RWYB) Run What You Βούρβαχης!!!
Καλημέρα Αλέξη!
Μ.Σαλ.
-
Ο χρήστης ALEX SSGTi έγραψε:
..Στο επόμενο RWYB να προσέλθει με την μηχανή σας για να τριακοσαρίσει επιτέλους...
Δεν γίνεται αυτό! Δεν θα προλάβει σε 402 μέτρα να τα πιάσει, ενώ ο Fil βρίσκεται μόλις 1,7 χ.α.ω. από το φράγμα των 300!!!
Τότε προτείνω στο κύριο Μηδενδιακοσιαενενηνταεννια,δύο ( που δηλώνει ψευδώς Μηδεντριακόσιας ) την παρακάτω πολύ αποδοτική μετρατροπή ( ή όποια θεωρεί αυτός καλύτερη ας ψάξει και λίγο και ο ίδιος ) και βέβαια παρουσίαση της βήμα βήμα στο 0-100-0 ή μήπως καλύτερα εκείνο το τεύχος θα πρέπει να λέγεται 0-300-0
-
Κάπου είχε αναφερθεί, για το θέμα με τα φαγητά, ότι αν το έκανε ο Κλάρκσον θα τον χειροκροτούσαμε. Αυτό είναι αλήθεια μιας και ο Κλάρκσον είναι περισσότερο 'διασκεδαστής' παρά δημοσιογράφος.
Για την ιστορία, ο Κλάρκσον το έχει κάνει αυτό εδώ και αρκετά χρόνια!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Για την ιστορία, ο Κλάρκσον το έχει κάνει αυτό εδώ και αρκετά χρόνια!Και σε ποιό αμάξι τ' αυγά τηγανίστηκαν πρώτα;
Συνταγή για hi ομελέτα, έδωσε; -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Εγω να κανω μια ερωτηση επειδη δεν πολυπαιρνω το περιοδικο: ολα αυτα τα αυτοκινητα και τις μηχανες που δοκιμαζουν εκτος απο τις δοκιμες στην πιστα οσες γινονται εκτος πιστας που γινονται; γινονται σε κανονικους ανοικτους δρονους που περνανε ανυποψιαστοι οδηγοι και περνανε διπλα οι δοκιμαστες με 300(!!!!!!!!)+;;;;;;; γιατι κατι τετοιο μου φαινεται εγκληματικο!!!!!!!! Ηθελα απο καιρο να το ρωτησω και το θυμηθηκα τωρα που διαβασα για 300+ στην ΑΟ. Ο δρομος ειναι δημοσιος και φανταζομαι οτι απο εκει περνανε χιλιαδες αυτοκινητα καθε μερα. Πως ειναι δυνατον να προσπαθει να τελικιασει καθε δημοσιογραφος στα 300 ενω ο αλλος επιχειρει να κανει ισως μια προσπεραση και απο τα 120 φτανει τα απιστευτα(!!!) 140 και θα τον γραψει και ο τροχομπατσος παρακατω ενω τον δημοσιογραφο με τα 300+ ισως δεν θα τον σταματησει κιολας;;; Δεν κατακρινω τις δοκιμες τις οποιες διαβαζω και ασπαζομαι αλλα τους δημοσιους χωρους που γινονται, αν γινονται!Ειναι πολυ απλο.... απο τα 250ΧΑΩ και πανω, τα ρανταρ δεν σε πιανουν
-
Kανένα σχόλιο για το Blow out αυτού του μήνα?? Το συνιθήσαμε?? Πάψαμε να ασχολούμαστε??
Προσωπικά πάντως μόνο κολοτούμπες δεν έκανα όταν είδα την δοκιμή του τηλεκατευθυνόμενου και το επιτέλους αφιέρωμα στον μοντελισμό! Όλα τα λεφτά ήταν βέβαια η μέτρηση των επιδόσεων! 0-120 σε 3sec!! Όσο για το όλο project της δοκιμής στα λιμανάκια το θεωρώ αρκετά έξυπνο γιατί πολύ απλά στα φανάρια δεν υπάρχει τίποτα που να πιάνει ένα τέτοιο τηλεκατευθυνόμενο.
Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα άρθα μπορώ να πω ότι είχαν πλάκα. Το μόνο που με κούφανε ήταν συνέντευξη από τον ματάκια-ηδονοβλεψία! -
Το έγραψα και στο post ''προτάσεις φορουμάδων προς τους 4Τ''.
Εμένα μου άρεσε,η επιλογή θεμάτων ήταν καλή,η γραφή φρέσκια και ευκολοδιάβαστη,το χιούμορ τις περισσότερες φορές ήταν πετυχημένο.Το θέμα με τις μολότωφ ήταν εξόχως σαρκαστικό και εύστοχο,ενώ ο ματάκιας ήταν όλα τα λεφτά.
Να σας πώ, παρ' ότι πολλές φορές μπορεί να διαφωνώ μ' αρέσει να διαβάζω απόπειρες νέων παιδιών.Η φρεσκάδα(τόσο στο πως προσεγγίζεται κάτι όσο και στο το πως γράφεται) παντα μου κινεί το ενδιαφέρον. -
Η συγγραφή παραμένει στο ίδιο ύφος αλλά τα θέματα είναι σαφώς πιο επιλεγμένα, προς το καλύτερο.
BLOW OUT !!!!!!!!!!!!!