Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BLOW OUT !!!!!!!!!!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. BLOW OUT !!!!!!!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 11 / 12
    Περί αυτοκίνησης
    76
    223
    849
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nasos
      nasos last edited by

      Εχετε ακούσει όλοι πιστεύω την παροιμία 'δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις' ή 'το πρωί μαθήτρια, το βράδυ πόρνη'. Νομίζω πως οι 'αντιφρονούντες' εκεί στέκονται (κι εγώ ανάμεσα σ'αυτούς) και όχι στο πόσο επικίνδυνο ή όχι ήταν το εγχείρημα. (Γαμώ! Κι εγώ μ'ένα τέτοιο εργαλείο κάθε μέρα έτσι θα ήθελα να πηγαίνω. Γι'αυτό δεν παίρνω μεγάλη μηχανή. )

      Ολα τα παρόμοια περιοδικά τα ίδια κάνουν πιστεύω πάνω-κάτω. Ξέρετε ποιό είναι το γαμώτο όμως; Οι 4Τ κι ο Καββαθάς, υποτίθεται πως κρατούν τη σημαία της οδηγικής παιδείας, της γροθιάς στο κατεστημένο, του 'σας τα χώνω χύμα', του 'Ελλαδάρα'-'Ελληνάρες'-'Μπανανία' και άλλων παρομοίων. Οταν είσαι συντάκτης σ'ένα περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας, και θέλεις να τιμάς αυτούς που γράφουν και διατυμπανίζουν σ'αυτό έστω το forum (εμένα βάλτε με απ'έξω, δεν με πειράζει) ότι 'μεγάλωσαν' διαβάζοντας Καββαθά και 4Τ, λέγοντας με καμάρι πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, αυτούς που πριν 'πέσουν στο επίπεδο' του συνομιλητή τους τον ρωτάνε πρώτα πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, ότι οι 4Τ είναι τρόπος ζωής και σκέψης και άλλα τέτοια (πιάσατε πιστεύω το νόημα)... Ε, τότε ρε φίλε δεν δημοσιεύεις με καμάρι αυτό το άρθρο!

      Και δεν το βρίσκω ώριμο, σοβαρό και δίκαιο, είτε συντάκτες είτε αναγνώστες του περιοδικού ή του forum, να χλευάζουν, να αφορίζουν και να κατακρίνουν τους ΠΑΝΤΕΣ που υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας στους άδειους μεγάλους αυτοκινητόδρομους ή πατάνε τη διπλή γραμμή σε ατελείωτη ευθεία ή στα Τέμπη (σε μικρότερη ευθεία) για να περάσουν τον προπορευόμενο που πάει με 30 ή που τελικιάζουν σε μια άδεια Συγγρού, ενώ από την άλλη να χτυπάνε παλαμάκια και να ονειρεύονται (:-?) διαβάζοντας ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ τέτοια άρθρα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στους 4Τ.

      Συγνώμη, αλλά η ιστορία αυτή μου φαίνεται σαν το αποκορύφωμα της υποκρισίας. Και στ'άλλα περιοδικά κάνουνε τα ίδια, αλλά εκεί δεν φοράνε το προσωπείο το σωτήρα του έθνους. Κι εμείς σαν οδηγοί κάνουμε ένα σωρό επικίνδυνα πράγματα, αλλά δεν είμαστε συντάκτες σε περιοδικό της οδηγικής 'εκκλησίας' που θα τα κάνουμε άρθρο την επόμενη μέρα, ούτε ασκούμε προφανώς 'επιρροή' σε κανέναν λόγω της ιδιότητάς μας, και επίσης θ'ακούσουμε και τα σχολιανά μας απ'όλους στο δρόμο με κατεβασμένο κεφάλι και θα γυρίσουμε σπίτι χωρίς δίπλωμα και πινακίδες.

      ΥΓ: Ειλικρινά, διάβασα ΟΛΕΣ τις σελίδες πριν γράψω τα παραπάνω, και δεν νομίζω πως υπάρχει νόημα να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω ονομαστικά με ορισμένους. Γενικά τα γράφω τα παραπάνω...

      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xaeemmee last edited by

        Ο χρήστης nasos έγραψε:
        Εχετε ακούσει όλοι πιστεύω την παροιμία 'δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις' ή 'το πρωί μαθήτρια, το βράδυ πόρνη'. Νομίζω πως οι 'αντιφρονούντες' εκεί στέκονται (κι εγώ ανάμεσα σ'αυτούς) και όχι στο πόσο επικίνδυνο ή όχι ήταν το εγχείρημα. (Γαμώ! Κι εγώ μ'ένα τέτοιο εργαλείο κάθε μέρα έτσι θα ήθελα να πηγαίνω. Γι'αυτό δεν παίρνω μεγάλη μηχανή. )

        Ολα τα παρόμοια περιοδικά τα ίδια κάνουν πιστεύω πάνω-κάτω. Ξέρετε ποιό είναι το γαμώτο όμως; Οι 4Τ κι ο Καββαθάς, υποτίθεται πως κρατούν τη σημαία της οδηγικής παιδείας, της γροθιάς στο κατεστημένο, του 'σας τα χώνω χύμα', του 'Ελλαδάρα'-'Ελληνάρες'-'Μπανανία' και άλλων παρομοίων. Οταν είσαι συντάκτης σ'ένα περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας, και θέλεις να τιμάς αυτούς που γράφουν και διατυμπανίζουν σ'αυτό έστω το forum (εμένα βάλτε με απ'έξω, δεν με πειράζει) ότι 'μεγάλωσαν' διαβάζοντας Καββαθά και 4Τ, λέγοντας με καμάρι πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, αυτούς που πριν 'πέσουν στο επίπεδο' του συνομιλητή τους τον ρωτάνε πρώτα πόσα χρόνια διαβάζουν 4Τ, ότι οι 4Τ είναι τρόπος ζωής και σκέψης και άλλα τέτοια (πιάσατε πιστεύω το νόημα)... Ε, τότε ρε φίλε δεν δημοσιεύεις με καμάρι αυτό το άρθρο!

        Και δεν το βρίσκω ώριμο, σοβαρό και δίκαιο, είτε συντάκτες είτε αναγνώστες του περιοδικού ή του forum, να χλευάζουν, να αφορίζουν και να κατακρίνουν τους ΠΑΝΤΕΣ που υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας στους άδειους μεγάλους αυτοκινητόδρομους ή πατάνε τη διπλή γραμμή σε ατελείωτη ευθεία ή στα Τέμπη (σε μικρότερη ευθεία) για να περάσουν τον προπορευόμενο που πάει με 30 ή που τελικιάζουν σε μια άδεια Συγγρού, ενώ από την άλλη να χτυπάνε παλαμάκια και να ονειρεύονται (:-?) διαβάζοντας ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ τέτοια άρθρα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στους 4Τ.

        Συγνώμη, αλλά η ιστορία αυτή μου φαίνεται σαν το αποκορύφωμα της υποκρισίας. Και στ'άλλα περιοδικά κάνουνε τα ίδια, αλλά εκεί δεν φοράνε το προσωπείο το σωτήρα του έθνους. Κι εμείς σαν οδηγοί κάνουμε ένα σωρό επικίνδυνα πράγματα, αλλά δεν είμαστε συντάκτες σε περιοδικό της οδηγικής 'εκκλησίας' που θα τα κάνουμε άρθρο την επόμενη μέρα, και επίσης θ'ακούσουμε και τα σχολιανά μας απ'όλους στο δρόμο με κατεβασμένο κεφάλι και θα γυρίσουμε σπίτι χωρίς δίπλωμα και πινακίδες.

        επιτέλους,τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβει κανείς.Κόλλησαν όλοι στο πόσο επικίνδυνο είναι,στα 15χρονα..και έφτασαν μέχρι και στο Λούκυ Λουκ...ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ**,ο καθένας βέβαια ό,τι μπορεί καταλαβαίνει..ή ό,τι τον συμφέρει.**

        14 σελίδες για να ειπωθεί το αυτονόητο[/b],μπράβο ρε Νάσο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ο αγώνα τώρα δικαιώνεται μπράβο ρε Νάσο
          Όχι άλλο κάρβουνο όχι άλλο 300άρισμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • nasos
            nasos last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:
            όχι άλλο 300άρισμα

            Αυτό κατάλαβες από το post μου;

            Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω τα ελληνικά μου...

            Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cmarin last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:

              Όχι άλλο κάρβουνο όχι άλλο 300άρισμα

              Πάμε για 400άρες τώρα, φέρτε μου την veyron!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                ast last edited by

                Δηλαδή όταν ο Καββαθάς λέει πως πέρνει τη Delta ή οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχουν για δοκιμή και γράφει πως βγαίνει στις αγαπημένες του διαδρομές εσείς πιστεύετε πως δεν υπερβαίνει το όριο ταχύτητας; Διαβάσατε πουθενά να χλευάζει οποιονδήποτε υπερβαίνει το όριο; Εγώ γιατί θυμάμαι να χλευάζει τα όρια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fil last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                  Όχι άλλο κάρβουνο όχι άλλο 300άρισμα

                  Πάμε για 400άρες τώρα, φέρτε μου την veyron!

                  Μαζί σου με 1000!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο χρήστης nasos έγραψε:

                    όχι άλλο 300άρισμα

                    Αυτό κατάλαβες από το post μου;

                    Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω τα ελληνικά μου...

                    Εγώ το κατάλαβα το post σου
                    Και τις απόψεις σου τις ξέρω επίσης
                    Πρόταση προς τον κ Μηδεντριακόσια ή μήπως Μηδενδιακοσιαενενηνταεννια,δύο : Στο επόμενο RWYB να προσέλθετε με την μηχανή σας για να τριακοσαρίσει επιτέλους
                    Άραγε αυτό πόσα να πίανει στην ΑΟ http://www.jaxa.jp/news_topics/vision_m ... sa3_e.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      Αποκλειστικη φωτογραφια που αποδεικνυει οτι ο Τεμπεριδης ετρεχε με 300 μεχρι το πρωι, προκειμενου να γινει το αρθρο, οποτε ηταν ακομα πιο επικινδυνος για εμας τους κοινους θνητους. Ή σταματατε ΤΩΡΑ την εκδοση του Blowout ή σας στελνω στ' αληθεια στον εισαγγελεα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alex-ssgti last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        ..Στο επόμενο RWYB να προσέλθει με την μηχανή σας για να τριακοσαρίσει επιτέλους...

                        Δεν γίνεται αυτό! Δεν θα προλάβει σε 402 μέτρα να τα πιάσει, ενώ ο Fil βρίσκεται μόλις 1,7 χ.α.ω. από το φράγμα των 300!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manoliss last edited by

                          (RWYB) Run What You Βούρβαχης!!!

                          Καλημέρα Αλέξη!

                          Μ.Σαλ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ο χρήστης ALEX SSGTi έγραψε:

                            ..Στο επόμενο RWYB να προσέλθει με την μηχανή σας για να τριακοσαρίσει επιτέλους...

                            Δεν γίνεται αυτό! Δεν θα προλάβει σε 402 μέτρα να τα πιάσει, ενώ ο Fil βρίσκεται μόλις 1,7 χ.α.ω. από το φράγμα των 300!!!

                            Τότε προτείνω στο κύριο Μηδενδιακοσιαενενηνταεννια,δύο ( που δηλώνει ψευδώς Μηδεντριακόσιας ) την παρακάτω πολύ αποδοτική μετρατροπή ( ή όποια θεωρεί αυτός καλύτερη ας ψάξει και λίγο και ο ίδιος ) και βέβαια παρουσίαση της βήμα βήμα στο 0-100-0 ή μήπως καλύτερα εκείνο το τεύχος θα πρέπει να λέγεται 0-300-0

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Κάπου είχε αναφερθεί, για το θέμα με τα φαγητά, ότι αν το έκανε ο Κλάρκσον θα τον χειροκροτούσαμε. Αυτό είναι αλήθεια μιας και ο Κλάρκσον είναι περισσότερο 'διασκεδαστής' παρά δημοσιογράφος.

                              Για την ιστορία, ο Κλάρκσον το έχει κάνει αυτό εδώ και αρκετά χρόνια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ililias last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                Για την ιστορία, ο Κλάρκσον το έχει κάνει αυτό εδώ και αρκετά χρόνια!

                                Και σε ποιό αμάξι τ' αυγά τηγανίστηκαν πρώτα;
                                Συνταγή για hi ομελέτα, έδωσε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wagner669 last edited by

                                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                  Εγω να κανω μια ερωτηση επειδη δεν πολυπαιρνω το περιοδικο: ολα αυτα τα αυτοκινητα και τις μηχανες που δοκιμαζουν εκτος απο τις δοκιμες στην πιστα οσες γινονται εκτος πιστας που γινονται; γινονται σε κανονικους ανοικτους δρονους που περνανε ανυποψιαστοι οδηγοι και περνανε διπλα οι δοκιμαστες με 300(!!!!!!!!)+;;;;;;; γιατι κατι τετοιο μου φαινεται εγκληματικο!!!!!!!! Ηθελα απο καιρο να το ρωτησω και το θυμηθηκα τωρα που διαβασα για 300+ στην ΑΟ. Ο δρομος ειναι δημοσιος και φανταζομαι οτι απο εκει περνανε χιλιαδες αυτοκινητα καθε μερα. Πως ειναι δυνατον να προσπαθει να τελικιασει καθε δημοσιογραφος στα 300 ενω ο αλλος επιχειρει να κανει ισως μια προσπεραση και απο τα 120 φτανει τα απιστευτα(!!!) 140 και θα τον γραψει και ο τροχομπατσος παρακατω ενω τον δημοσιογραφο με τα 300+ ισως δεν θα τον σταματησει κιολας;;; Δεν κατακρινω τις δοκιμες τις οποιες διαβαζω και ασπαζομαι αλλα τους δημοσιους χωρους που γινονται, αν γινονται!

                                  Ειναι πολυ απλο.... απο τα 250ΧΑΩ και πανω, τα ρανταρ δεν σε πιανουν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    msamaro last edited by

                                    Kανένα σχόλιο για το Blow out αυτού του μήνα?? Το συνιθήσαμε?? Πάψαμε να ασχολούμαστε??
                                    Προσωπικά πάντως μόνο κολοτούμπες δεν έκανα όταν είδα την δοκιμή του τηλεκατευθυνόμενου και το επιτέλους αφιέρωμα στον μοντελισμό! Όλα τα λεφτά ήταν βέβαια η μέτρηση των επιδόσεων! 0-120 σε 3sec!! Όσο για το όλο project της δοκιμής στα λιμανάκια το θεωρώ αρκετά έξυπνο γιατί πολύ απλά στα φανάρια δεν υπάρχει τίποτα που να πιάνει ένα τέτοιο τηλεκατευθυνόμενο.
                                    Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα άρθα μπορώ να πω ότι είχαν πλάκα. Το μόνο που με κούφανε ήταν συνέντευξη από τον ματάκια-ηδονοβλεψία!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      athanasios last edited by

                                      Το έγραψα και στο post ''προτάσεις φορουμάδων προς τους 4Τ''.
                                      Εμένα μου άρεσε,η επιλογή θεμάτων ήταν καλή,η γραφή φρέσκια και ευκολοδιάβαστη,το χιούμορ τις περισσότερες φορές ήταν πετυχημένο.Το θέμα με τις μολότωφ ήταν εξόχως σαρκαστικό και εύστοχο,ενώ ο ματάκιας ήταν όλα τα λεφτά.
                                      Να σας πώ, παρ' ότι πολλές φορές μπορεί να διαφωνώ μ' αρέσει να διαβάζω απόπειρες νέων παιδιών.Η φρεσκάδα(τόσο στο πως προσεγγίζεται κάτι όσο και στο το πως γράφεται) παντα μου κινεί το ενδιαφέρον.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Η συγγραφή παραμένει στο ίδιο ύφος αλλά τα θέματα είναι σαφώς πιο επιλεγμένα, προς το καλύτερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          anavasakias last edited by

                                          Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι στο «ρεπορτάζ» με τις μολότοφ, λείπουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες…
                                          Εμένα αλλιώς μου τα έχει πει ένας γνωστός μου από Εξάρχεια μεριά…χαχαχα!

                                          Κ. Κασιμάτης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazio last edited by

                                            Ο χρήστης anavasakias έγραψε:
                                            Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι στο «ρεπορτάζ» με τις μολότοφ, λείπουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες…
                                            Εμένα αλλιώς μου τα έχει πει ένας γνωστός μου από Εξάρχεια μεριά…χαχαχα!

                                            Για περισσότερς λεπτομέρειες υπάρχει (ή υπήρχε) 'Ο τσελεμεντές του αναρχικού' .

                                            Μια παρατήρηση μόνο για το συγκερκιμένο τεύχος.

                                            Στο άρθρο για τους ταξιτζήδες, δεν μας έγραψε ο οδηγός του ταξί, μαζί με τις 'περιπέτειές' του, πόσα αυτοκίνητα ενόχλησε (και τα μπινελίκια που προκάλεσε να ακούσει) την ώρα που 'δούλευε' και τον τρόπο που κινήθηκε στους δρόμους (ο οποίος είναι η αιτία για τα μπινελίκια) .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 11 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr