Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 33
    • Best 0
    • Groups 0

    fil

    @fil

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    33
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    fil Unfollow Follow

    Latest posts made by fil

    • Κλάπηκε πολύ γνωστό και καλό Peugeot 106 Rallye

      Κλάπηκε το Rallye του ανηψιού του γνωστού σε όλους μας Παύλου Αλέπη, φτιαγμένο από τον ίδιο τον Αλέπη με ένα σκασμό πράγματα!!

      Όποιος μπορεί να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο ας το κάνει....

      Είναι λευκό, έχει πινακίδα **ΥΕΧ 8236 **και φοράει 15άρες OZ SuperLeggera ανθρακή.

      Ευχαριστώ.

      Περισσότερες πληροφορίες:

      http://www.greekdragster.com/cgi-bin/ik ... =47;t=5837

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • RE: Κλάπηκε πολύ γνωστό και καλό Peugeot 106 Rallye

      Κλάπηκε το Rallye του ανηψιού του γνωστού σε όλους μας Παύλου Αλέπη, φτιαγμένο από τον ίδιο τον Αλέπη με ένα σκασμό πράγματα!!

      Όποιος μπορεί να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο ας το κάνει....

      Είναι λευκό, έχει πινακίδα **ΥΕΧ 8236 **και φοράει 15άρες OZ SuperLeggera ανθρακή.

      Ευχαριστώ.

      Περισσότερες πληροφορίες:

      http://www.greekdragster.com/cgi-bin/ik ... =47;t=5837

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • RE: Ποσταρε μια τυχαια φωτογραφια (θεμα ελευθερο - πολλες φωτος)

      Ένα στροφαλάκι aftermarket για το αυτοκίνητο σας!!

      Στρόφαλος από VLCC (Very Large Crudeoil Carrier), κοινώς στρόφαλος από τάνκερ 350 μέτρων.

      Σκέψου να χρειαστεί ρεκτιφιέ κάποια στιγμή!!

      posted in Αντίλογος
      F
      fil
    • RE: 4Τ τεύχος 421 και 0-100-0... Σχόλια....

      Στο θέμα του dragster calibra, τα παιδιά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, μάλιστα σε ένα χώρο που δεν τους είναι πολύ γνώριμος.

      Μερικά λαθάκια που είδα είναι τα εξής:

      Το μοτέρ είναι 1250 άλογα στις 7200 στροφές, ατμοσφαιρικά στις μόλις 26 μοίρες αβάνς.

      Τα +100 ή +200 ή έως +450 για το 1ο στάδιο νίτρου είναι έξτρα και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί 100% στις Ελληνικές συνθήκες, παρόλο που η πίστα στο Ελληνικό βελτιώνεται συνέχεια καθώς επίσης και η πρόσφυση.

      Το 2ο στάδιο είναι άλλα +400, το 3ο στάδιο δεν υπάρχει καν.....

      Άρα θεωρητικά αλλά και πρακτικά το μοτέρ του calibra μπορεί να αποδώσει σε ένα αγώνα FIA σε καλή ευρωπαική πίστα 2100 + άλογα.....έως ίσως και 2250....

      Εδω στην Ελλάδα το αυτοκίνητο σπινιάρει τα τεράστια πίσω ελαστικά 34.5 ιντσων ύψους και 17 ιντσών φάρδους ακόμα και στα 400 μέτρα την ώρα που βγαίνει από το τετρακοσάρι...και όλα αυτά το πολύ με 1500 άλογα!!

      Η έξοδος του αυτοκινήτου στο 7,721 ήταν 298,30 και όχι 293,80 όπως από λάθος αναφέρεται.

      Κατά τα άλλα νομίζω ότι είναι ένα πολύ καλό και αξιοπρεπέστατο άρθρο.

      Το αμάξι για το οποίο έχει γίνει η παρεξήγηση, το οποίο είναι εως και 2500 άλογα είναι αυτο το corvette:

      http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 05_209.htm

      http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 05_207.htm

      Το αυτοκίνητο είναι σεταρισμένο αυτή τη στιγμή πάρα πολύ ήρεμα στα 2258 άλογα στις 7900 rpm και 1523 lb-ft στις 7100 rpm (ή 212 Kilogram-force meter kgf.m ροπή στις 7100 στροφές) με πολύ χαμηλό boost της τάξεως του μόλις 20%.

      Παραθέτω και τη πραγματική δυναμομέτρηση στις 22 Μαρτίου του 2005 στο δυναμόμετρο του Jim Oddy, όπου ο κινητήρας δεν πουσαρίστηκε καθόλου λόγω του ότι αν προσέξετε, κάναμε και break-in & test…..δηλαδή στρωσιματάκι..

      posted in Αντίλογος
      F
      fil
    • RE: Πρόταση Α.Σταθάκη για τις "κόντρες"

      Ο χρήστης kouk έγραψε:
      Για να μην αρχίσουν πάλι παρεξηγησεις!!!

      Αλλο μαζικός αθλητισμός (μπάσκετ κλπ) με πολλά χρόνια ανάπτυξης και συμμετοχή όλου του κόσμου και άλλο πίστες!

      Ρε παιδιά προς Θεού!

      **Είμαστε πολύ λίγοι δυστυχώς **για να απαιτούμε τέτοιες κατασκευές και μάλιστα από το Κράτος!!!

      Φίλε Kouk, εντελώς φιλικά είμαστε χιλιάδες, πολλές χιλιάδες!!

      35000 κόσμος παρέλασε στο Ελληνικό σε κάθε αγώνα του 2003.

      7000 περίπου φίλοι ήρθαν στο 1ο RWYB για το Φθινόπωρο.

      Ένα από τα μηχανοκίνητα σπορ που αν αφήσουν ελεύθερες τις συμμετοχές θα ξεπεράσουν εύκολα τις 200 για πλάκα. Βάζουν πλαφόν στις συμμετοχές για να τελειώσει ο αγώνας.

      Αυτό που βλέπεις στο Ελληνικό ήταν κατά μήκος 450 μέτρων από τη μια μεριά και κατα μήκος 200 μέτρων από τη άλλη και περιμετρικά γύρω από το Burnout και χαμός στα πιτς. Έλεος λοιπόν, τι είμαστε μειονότητα???

      http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 03_362.htm

      http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 03_361.htm

      http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 03_444.htm

      Είμαστε πολλοί και προσπαθούμε να εξηγήσουμε σε όλους ότι καλό είναι, όσοι θέλουν να εκτονωθούν να το κάνουν μέσα σε πίστες, σε ελεγχόμενους χώρους, για το καλό όλου του κοινωνικού συνόλου.

      Χθες το βράδυ 11 με 3 φοβόσουν να κυκλοφορήσεις στη Παραλιακή και στη Βουλιαγμένης. Αίσχος. γυρνούσα από τη δουλειά μου, πολύ αργά, πολύ κουρασμένος και έβλεπα για άλλη μια φορά τα χάλια μας.

      Είδα πάλι μικρές βολίδες να έχουν κολλήσει και πάλι τα γνωστά αυτοκόλλητα ως ένδειξη διαμαρτυρίας απέναντι σε ένα αδιάλακτο κράτος:

      Street Racing is not a Crime....

      In Street Racing we believe....

      και ούτο κάθε εξής. Είδα εκκίνηση στο ύψος του Ζανιά από 2 Honda S2000 και το λεωφορείο της γραμμής να κάνει σφήνα σε ένα φορτηγό που προπορευόταν, γιατί του έκοβε του οδηγού το οπτικό πεδίο να βλέπει το αποτέλεσμα της κόντρας.....

      Γιατί λοιπόν να μη μπορεί μια Ευρωπαική χώρα να κάνει ότι όλες οι υπόλοιπες χώρες κάνουν για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου που τυγχαίνει να είναι και φορολογούμενοι πολίτες και να ψηφίζουν όπως όλοι οι ανθρώποι του κόσμου.

      ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ????

      Επίσης για άλλη μια φορά για αυτούς που δεν γνωρίζουν πόσο πολλοί είμαστε παραθέτω μερικά γεγονότα, συγκεκριμένα από το 'δικό μου' μηχανοκίνητο σπορ ή τελως πάντων από αυτό που εμένα προσωπικά με συγκινεί περισσότερο από τα υπόλοιπα σπορ.

      1. To Drag Racing είναι το Νο1 μηχανοκίνητο σπορ στην Αμερική....με μεγάλη διαφορά. Είναι το σπορ που ξεπέρασε πολύ εύκολα σε δημοσιότητα τα Nascar, Indy και άλλα συναφή..... Είναι το σπορ που παίζει σχεδόν σε κάθε Αμερικάνικη οικογένεια απο πολύ ερασιτεχνικό επίπεδο έως πολύ επαγγελματικό.

      2. Στη Μάλτα, Ευρωπαική χώρα υπό ένταξη, των 500.000 κατοίκων, το ίδιο το ΚΡΑΤΟΣ επινοικίασε το πρωην Διεθνές τους αεροδρόμιο για 30 χρόνια έναντι συμβολικού ποσού ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να κατασκευαστεί ένα από τα καλύτερα Drag-Strips της Ευρώπης. Τα ατυχήματα μειώθηκαν σημαντικά, το κυνήγι κλέφτες και αστυνόμοι στους δρόμους ξέφτυσε γιατί πολύ απλά όλος ο κόσμος βρήκε ένα χώρο σχεδόν κάθε ΣΚ και τις Τετάρτες να διοχετεύει την ενέργεια του. Το drag-racing έγινε Εθνικό σπορ της Μάλτας και τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν αφού οι Μαλτέζοι συμμετέχουν στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα FIA πετυχαίνοντας καλές εμφανίσεις και νίκες.

      3. Στην Ευρώπη το dragster ακμάζει και παντού χτίζονται πίστες. Όλοι οι παράγοντες συνειγορούν ότι πρέπει να μεταφερθεί από τις Βόρειες βροχερές και παγωμένες χώρες στις Μεσογειακές, κυρίως λόγω της μειωμένης πιθανότητας για βροχή. Παράγοντες της FIA εξέτασαν πολλές φορές το θέμα 'Ελλάδα' αλλά αποφάνθηκαν ως συνήθως ότι έχουν να κάνουν με ένα δυσκοίλιο κράτος 'Καραγκιόζη'.

      4. Ιδίωτες υπάρχουν να επενδύσουν και να κάνουν ένα drag-strip (αφού το απαιτούμενο κόστος κατασκευής είναι πιο υποφερτό από μια πίστα σιρκουί - και μπορεί μάλιστα να γίνει και σταδιακά), αλλά για να το κάνουν πρέπει να τους εγγυηθεί κάποιος ότι δεν θα ξυπνήσει μια μέρα ένας ΕΛΠΑτζης ή ΕΘΕΑτζης ή Οικολόγος ή Εξοραιστικός σύλλογος ή περιβαντολογικός οργανισμός ή όποιος τέλος πάντων Τζίτζικας κατοικεί πάνω σε ένα δέντρο που βρίσκεται σε απόσταση 58,7 χιλιομέτρων από το drag-strip και αποφασίσει, ότι το νόημα της ζωής του πλέον είναι να κλείσει τη πίστα για να πατάξει το αφορισμένο σπορ.

      5. Πολλοί εδώ μέσα, κυρίως λόγω άγνοιας, μιλούν υποτιμιτικά και απαξιωτικά για τα οχήματα dragster και το σπορ καθεαυτού. Σε αυτούς έχω να πω το εξής.
        Δεν υπάρχει κανένα αγωνιστικό όχημα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή που να μπορεί να ξεπεράσει σε τεχνολογία και τεχνική κατάρτηση πληρώματος ένα όχημα dragster Pro κατηγορίας (Pro-Stock, Pro-Mod, Pro-Outlaw κτλ...)
        Σε τι θέλετε να συγκριθούν??
        Στο data logging και στη τηλεμετρία ή στο Management. Ακόμα και ένα τελευταίας γενεάς WRC θα φάνταζε φτωχό συγκριτικά με ενα Pro-Mod τελευταίας γενεάς.
        Στη στηβαρότητα και ακαμψία πλαισίου??? Ή στη χρησιμοποίηση εξωτικών υλικών (ανθρακόνημα, τιτάνιο, κεραμικές επιστρώσεις κτλ)
        Στο κινητήρα. Ακόμα και 12 λίτρα V8 να ανεβάζουν ακόμα και 11 χιλιάδες στροφές μέ όλα τα κινούμενα μέρη από τιτάνιο, μπιέλλες από ειδικό αλουμίνιο και έμβολα στα 125 χιλιοστά με δυο μόνο ελατήρια πλάσμα gapless.
        Στα φρένα που έχουν μερικά από ανθρακονήματα, στην ανάρτηση και στις αντιστρεπτικές και στα sway bars, στα διαφορικά και στα σασμάν με αεροβαλβίδες. Που?? Στα τριπλόδισκα με counterweights?? Που??

      Εγώ αντιθέτως όπως και πολλοί dragsterάδες, ντριφτάδες κτλ δεν υποβιβάζω κανένα μηχανοκίνητο σπορ, αφού όλα έχουν τη χάρη τους, τη τέχνη τους, τη τεχνολογία τους και όλα μας αρέσουν.

      Αν θελήσει κάποιο σοβαρό περιοδικό του χώρου του αυτοκινήτου (γιατί από Σκατοφυλλάδες έχουμε πήξει) να κάνει ένα συγκριτικό όπου μπορεί να συγκριθεί ένα όχημα dragster με ένα από κάποιο άλλο σπορ, εδώ είμαστε να βοήθησουμε.

      Σίγουρα το σασί όπως είναι στημένο, δεν μπορεί να στρίψει στη Κ9 με πολλά, αλλά πιστέψτε με σε καλό πέρασμα αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα εσωκλείουν έναν ολόκληρο διαφορετικό κόσμο, που και αυτός έχει τη χάρη του....

      Φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • RE: ΑΛΗΤΕΙΑ

      Ο χρήστης KF έγραψε:
      Καλημέρα σε όλους.

      Με λύπη διαβάζω εδώ και μερικές σελίδες ένα τσακωμό που δεν έχει κανένα νόημα. Η συνύπαρξη ανθρώπων με διαφορετικές αντιλήψεις είναι καθημερινό δεδομένο και δεν βλέπω το λόγο γιατί το Forum των 4Τροχών θα πρέπει να αποτελεί εξαίρεση.

      Πέρα από αυτό όμως θα ήθελα να προτείνω μερικά πράγματα προκειμένου όλα να κυλούν ήρεμα και απροβλημάτιστα.

      1. Οι μεγάλες υπογραφές (Fil εσένα κοιτάω πρώτο και καλύτερο...) δυστυχώς επιβαρρύνουν την σελίδα. Δεν έχουν όλοι DSL ώστε να μπορούν να κινούνται με ταχύτητα στο δίκτυο και είναι κρίμα να τους ταλαιπωρείτε. Θέλετε να σας διαβάζουν και γι αυτό το λόγο μην τους αποθερρύνετε κάνωντας την σελίδα δύσχρηστη. Σας παρακαλώ όλους, λοιπόν, να βάλετε μια όσο το δυνατόν μικρότερη φωτογραφία. Είναι ζήτημα ευγένειας.

      2. Διαφωνείστε όσο θέλετε. Ωστόσο δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσβάλλετε ο ένας τον άλλο και να γεμίζουμε σελίδες με ανούσιες αντεγκλίσεις. Κανείς δεν θα ασχοληθεί με το ζήτημά σας αν δει ότι επί 4 σελίδες ειρωνέυστε οι μεν τους δε. Έλεος πια, θέλετε να δείξετε ότι είστε καλύτεροι από αυτό το άκαμπτο και δυσκίνητο κράτος, αποδείξτε το με το να συχζητάτε την ουσία και να μην χαραμίζεται χώρο και χρόνο σε πράγματα που δεν σας τιμούν.

      Αυτά προς το παρόν. Όλοι ευπρόσδεκτοι στο Forum αρκεί να σέβονται τους υπόλοιπους, τόσο σε προσωπικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.

      Κώστα μην προτρέχεις.

      Η υπογραφή μου είναι από τις μικρότερες που υπάρχουν και μάλιστα δεν έχω και κανένα απολύτως πρόβλημα ακόμα και αυτές τις 2-3 γραμμές να τις αφαιρέσω εντελώς!!

      Αν μπλέκεις την υπογραφή κάποιου με μια φωτογραφία που μπορεί να σηκώσει σε ενα ποστ για να δείξει κάτι, τότε δεν ξέρω τι να πω..

      Αν μιλας για την τελευταια φωτογραφία σε αυτή τη σελίδα, απλά ήθελα να δείξω το drag-strip και στο backround το Mantorp Park.

      Δε νομίζω ότι εν έτη 2005, έχει κάποιος πρόβλημα να ανοίξει μια φωτογραφία 100 με 150 KB. Αν έχει τότε πρέπει να ψαχτεί και να βελτιώσει τις συνθήκες με τις οποίες επικοινωνεί στο internet.

      Κατα δεύτερον δεν νομίζω να έχω προσβάλει κανέναν εδώ μέσα, γιατί πολύ απλά ο κάθε χρήστης σύμφωνα με τα πιστεύω του, νομίζει ότι έχει δίκιο και συνεπώς η άποψη του πρέπει τουλάχιστον να είναι σεβαστή ακόμα και αν δεν συμφωνούμε με αυτήν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • RE: ΑΛΗΤΕΙΑ

      Και εγώ κάτοικος Αλίμου είμαι, οπότε και εγώ τη ζω και την πονώ την όλη περιοχή.

      Δεν βλέπω να λέμε κάτι το ουσιαστικά διαφορετικό.

      Avon Park, Mantorp Park, Gardemoen Park, Alastaro Park, Drachten....είναι όλες πίστες dragster μέσα σε καταπράσινα πάρκα.

      Επίσης για αυτούς που ίσως να μη γνωρίζουν, δεν υπάρχουν σε όλο το κόσμο πιο αυστηροί νόμοι όσον αφορά το περιβάλλον, τη προστασία του, το θόρυβο, τους ρύπους και τις εκπομπές καυσαερίων από τις ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ και δη τη Σουηδία (με εξαίρεση ίσως Alaska και τη περιοχή του Αμαζονίου).

      Όλες οι απο πάνω πίστες, πλην του Avon Park UK, βρίσκονται σε Σκανδιναβικές χώρες.

      Το Avon Park βρίσκεται στη καταπράσινη γη του Shakespeare στη 2η μεγαλύτερη πόλη της Αγγλίας , το Birmingham.

      Με πολύ λοιπόν απλά επιχειρήματα και καταλαβαίνοντας πλήρως τις απόψεις των περισσοτέρων εδώ μέσα, δεν βρίσκω κάποιο λόγο, γιατί να μη μπορεί να γίνει κάτι αντίστοιχο με το Ελληνικό. (Πάρκο και μικρής έκτασης πίστα μέσα στο πάρκο που θα μπορεί να φιλοξενεί πολλά είδη μηχανοκίνητων σπορ).

      Mantorp Park λοιπόν στη Σουηδία και το drag strip απλά είναι στο κέντρο του Πάρκου.

      http://www.dragracing.se/images/newyear ... oman13.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • RE: ΑΛΗΤΕΙΑ

      Δυστυχώς εδώ μέσα έχουν ισοπεδωθεί όλα και έχουν εξωμοιωθεί οι πάντες.

      Ξαναεπαναλαμβάνω ότι ο τρόπος που μερικοί παρουσιάζουν μια κατάσταση και διεκδικούν αυτό που θεωρούν δίκαιο ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ και δημιουργεί άσχημες εντυπώσεις και ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

      Δεν έχω καμία όρεξη να σχολιάσω πολλά γραφόμενα τα οποία είναι λάθος τεκμηριωμένα με Τυμπανοκρουσίες και φανφαρισμούς που δεν πετυχαίνουν τίποτα παρά μόνο τελική απέχθια...

      Εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι απευθείας το κύριο Χρήστο Λάππα επί της ουσίας, επειδή βλέπω ότι είναι κάτοικος Ελληνικού.

      Σας ενόχλησαν οι εως τώρα έξι αγώνες dragster και RWYB που έγιναν μέσα στο αεροδρόμιο;

      και αν ναι, Τι ακριβώς σας ενόχλησε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • RE: ΑΛΗΤΕΙΑ

      Ο χρήστης kouk έγραψε:

      Πάμε παρακάτω?

      Ok. Pame parakatw.
      Mporeis na moy peis an h lysh aytoy toy dragstrip poy to kleisane einai swsth h oxi? kai giati?
      8a se parakaloysa poly na moy apanthsete eilhkrina, gia na doyme ti 8a kanoyme kai na glitwsoyn ta atyxhmata stoys dromoys apo kontres poy eixane meiw8ei ais8hta prin kai esy na kykloforeis me asfaleia sto dromo kai poly apo emas na kanoyme thn k@yla(mhn parekshghsete thn leksh... pali....) mas me asfaleia?

      Πάντα απαντάω ειλικρινά και λέω αυτό που πιστεύω!

      Οποιαδήποτε, άνευ λόγου, ακύρωση προγραμματισμένης εκδήλωσης είναι εξ ορισμού λάθος!
      Το ίδιο πιστεύω και για την συγκεκριμένη, αν και δεν γνωρίζω λεπτομέρειες!

      Off-Topic
      Πάντως, δεν συμφωνώ ότι ένα dragstrip, μειώνει τα ατυχήματα στους δρόμους όπως λές!
      Μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι!Με τα εξοδα του και τις υποχρεώσεις του!
      Αλλο κόντρα σε δημόσιο δρόμο και άλλο dragster!
      Αυτοί που θέλουνε να δείχνουν το σουπερ-ντουπερ-γουάου αυτοκινητάκι τους σε γκόμενες και πιτσιρικάδες θα πηγαίνουν πάντα σε παράνομα στέκια!
      Για να τους πίνουν 'το αίμα' οι εξυπνοι 'εξελικτές' και άλλοι επιτήδειοι!
      Off-Topic Off και sorry!

      Kouk Όλα σωστά όσα λες, εκτός του ότι ενα drag-strip ΔΕΝ θα μειώσει τα ατυχήματα!!

      Ναι ένας καθεαυτού αγώνας πρωταθλήματος dragster, ίσως να παρακινήσει ελάχιστους από τους ανεγκέφαλους Knight Rider Kit Γκελμπουρντά (Κιτ έλα εδώ στα τούρκικα) να έρθουν να τρέξουν και να συμμετέχουν......
      αλλά τα απανωτά RWYB (2 κάθε μήνα κατά μέσο όρο), με catering, φραπεδακι, φαγητο και πλασμα γιγαντοοθόνη να παιζει μηχανοκίνητα σπορ και φόρμουλα 1 14:30 με 17:30 που είναι οι ώρες κοινής ησυχίας...

      ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ.

      επίσης απέδειξε και σε πολλούς ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ ΗΤΑΝ με τις ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων τους....ή πόσο τους είχαν παραμυθιάσει οι επιτήδιοι!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • RE: "Κόντρες" και Κόντρες [διάσπαση]

      Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
      Ο Άλφα είναι εκεί, Το Σταρ και το Αλτερ πηγαίνουν.

      Και πιστευεις οτι δεν θα το βγαλουν το βραδυ
      Με τιτλο
      'ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ'
      ΟΧΙ...ΠΕΣ ΜΟΥ....
      **
      Θα τα πουμε κατα τις 4 στην εισοδο του Γκολφ....**[/u]

      Όχι δεν θα το βγάλουν έτσι.....γιατί πολύ απλά δεν ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ τα πράγματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fil
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr