Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για να μην αρχίσουν πάλι παρεξηγησεις!!!
Αλλο μαζικός αθλητισμός (μπάσκετ κλπ) με πολλά χρόνια ανάπτυξης και συμμετοχή όλου του κόσμου και άλλο πίστες!
Ρε παιδιά προς Θεού!
**Είμαστε πολύ λίγοι δυστυχώς **για να απαιτούμε τέτοιες κατασκευές και μάλιστα από το Κράτος!!!
Φίλε Kouk, εντελώς φιλικά είμαστε χιλιάδες, πολλές χιλιάδες!!
35000 κόσμος παρέλασε στο Ελληνικό σε κάθε αγώνα του 2003.
7000 περίπου φίλοι ήρθαν στο 1ο RWYB για το Φθινόπωρο.
Ένα από τα μηχανοκίνητα σπορ που αν αφήσουν ελεύθερες τις συμμετοχές θα ξεπεράσουν εύκολα τις 200 για πλάκα. Βάζουν πλαφόν στις συμμετοχές για να τελειώσει ο αγώνας.
Αυτό που βλέπεις στο Ελληνικό ήταν κατά μήκος 450 μέτρων από τη μια μεριά και κατα μήκος 200 μέτρων από τη άλλη και περιμετρικά γύρω από το Burnout και χαμός στα πιτς. Έλεος λοιπόν, τι είμαστε μειονότητα???
http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 03_362.htm
http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 03_361.htm
http://www.greekdragster.com/images/Sho ... 03_444.htm
Είμαστε πολλοί και προσπαθούμε να εξηγήσουμε σε όλους ότι καλό είναι, όσοι θέλουν να εκτονωθούν να το κάνουν μέσα σε πίστες, σε ελεγχόμενους χώρους, για το καλό όλου του κοινωνικού συνόλου.
Χθες το βράδυ 11 με 3 φοβόσουν να κυκλοφορήσεις στη Παραλιακή και στη Βουλιαγμένης. Αίσχος. γυρνούσα από τη δουλειά μου, πολύ αργά, πολύ κουρασμένος και έβλεπα για άλλη μια φορά τα χάλια μας.
Είδα πάλι μικρές βολίδες να έχουν κολλήσει και πάλι τα γνωστά αυτοκόλλητα ως ένδειξη διαμαρτυρίας απέναντι σε ένα αδιάλακτο κράτος:
Street Racing is not a Crime....
In Street Racing we believe....
και ούτο κάθε εξής. Είδα εκκίνηση στο ύψος του Ζανιά από 2 Honda S2000 και το λεωφορείο της γραμμής να κάνει σφήνα σε ένα φορτηγό που προπορευόταν, γιατί του έκοβε του οδηγού το οπτικό πεδίο να βλέπει το αποτέλεσμα της κόντρας.....
Γιατί λοιπόν να μη μπορεί μια Ευρωπαική χώρα να κάνει ότι όλες οι υπόλοιπες χώρες κάνουν για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου που τυγχαίνει να είναι και φορολογούμενοι πολίτες και να ψηφίζουν όπως όλοι οι ανθρώποι του κόσμου.
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ????
Επίσης για άλλη μια φορά για αυτούς που δεν γνωρίζουν πόσο πολλοί είμαστε παραθέτω μερικά γεγονότα, συγκεκριμένα από το 'δικό μου' μηχανοκίνητο σπορ ή τελως πάντων από αυτό που εμένα προσωπικά με συγκινεί περισσότερο από τα υπόλοιπα σπορ.
-
To Drag Racing είναι το Νο1 μηχανοκίνητο σπορ στην Αμερική....με μεγάλη διαφορά. Είναι το σπορ που ξεπέρασε πολύ εύκολα σε δημοσιότητα τα Nascar, Indy και άλλα συναφή..... Είναι το σπορ που παίζει σχεδόν σε κάθε Αμερικάνικη οικογένεια απο πολύ ερασιτεχνικό επίπεδο έως πολύ επαγγελματικό.
-
Στη Μάλτα, Ευρωπαική χώρα υπό ένταξη, των 500.000 κατοίκων, το ίδιο το ΚΡΑΤΟΣ επινοικίασε το πρωην Διεθνές τους αεροδρόμιο για 30 χρόνια έναντι συμβολικού ποσού ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να κατασκευαστεί ένα από τα καλύτερα Drag-Strips της Ευρώπης. Τα ατυχήματα μειώθηκαν σημαντικά, το κυνήγι κλέφτες και αστυνόμοι στους δρόμους ξέφτυσε γιατί πολύ απλά όλος ο κόσμος βρήκε ένα χώρο σχεδόν κάθε ΣΚ και τις Τετάρτες να διοχετεύει την ενέργεια του. Το drag-racing έγινε Εθνικό σπορ της Μάλτας και τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν αφού οι Μαλτέζοι συμμετέχουν στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα FIA πετυχαίνοντας καλές εμφανίσεις και νίκες.
-
Στην Ευρώπη το dragster ακμάζει και παντού χτίζονται πίστες. Όλοι οι παράγοντες συνειγορούν ότι πρέπει να μεταφερθεί από τις Βόρειες βροχερές και παγωμένες χώρες στις Μεσογειακές, κυρίως λόγω της μειωμένης πιθανότητας για βροχή. Παράγοντες της FIA εξέτασαν πολλές φορές το θέμα 'Ελλάδα' αλλά αποφάνθηκαν ως συνήθως ότι έχουν να κάνουν με ένα δυσκοίλιο κράτος 'Καραγκιόζη'.
-
Ιδίωτες υπάρχουν να επενδύσουν και να κάνουν ένα drag-strip (αφού το απαιτούμενο κόστος κατασκευής είναι πιο υποφερτό από μια πίστα σιρκουί - και μπορεί μάλιστα να γίνει και σταδιακά), αλλά για να το κάνουν πρέπει να τους εγγυηθεί κάποιος ότι δεν θα ξυπνήσει μια μέρα ένας ΕΛΠΑτζης ή ΕΘΕΑτζης ή Οικολόγος ή Εξοραιστικός σύλλογος ή περιβαντολογικός οργανισμός ή όποιος τέλος πάντων Τζίτζικας κατοικεί πάνω σε ένα δέντρο που βρίσκεται σε απόσταση 58,7 χιλιομέτρων από το drag-strip και αποφασίσει, ότι το νόημα της ζωής του πλέον είναι να κλείσει τη πίστα για να πατάξει το αφορισμένο σπορ.
-
Πολλοί εδώ μέσα, κυρίως λόγω άγνοιας, μιλούν υποτιμιτικά και απαξιωτικά για τα οχήματα dragster και το σπορ καθεαυτού. Σε αυτούς έχω να πω το εξής.
Δεν υπάρχει κανένα αγωνιστικό όχημα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή που να μπορεί να ξεπεράσει σε τεχνολογία και τεχνική κατάρτηση πληρώματος ένα όχημα dragster Pro κατηγορίας (Pro-Stock, Pro-Mod, Pro-Outlaw κτλ...)
Σε τι θέλετε να συγκριθούν??
Στο data logging και στη τηλεμετρία ή στο Management. Ακόμα και ένα τελευταίας γενεάς WRC θα φάνταζε φτωχό συγκριτικά με ενα Pro-Mod τελευταίας γενεάς.
Στη στηβαρότητα και ακαμψία πλαισίου??? Ή στη χρησιμοποίηση εξωτικών υλικών (ανθρακόνημα, τιτάνιο, κεραμικές επιστρώσεις κτλ)
Στο κινητήρα. Ακόμα και 12 λίτρα V8 να ανεβάζουν ακόμα και 11 χιλιάδες στροφές μέ όλα τα κινούμενα μέρη από τιτάνιο, μπιέλλες από ειδικό αλουμίνιο και έμβολα στα 125 χιλιοστά με δυο μόνο ελατήρια πλάσμα gapless.
Στα φρένα που έχουν μερικά από ανθρακονήματα, στην ανάρτηση και στις αντιστρεπτικές και στα sway bars, στα διαφορικά και στα σασμάν με αεροβαλβίδες. Που?? Στα τριπλόδισκα με counterweights?? Που??
Εγώ αντιθέτως όπως και πολλοί dragsterάδες, ντριφτάδες κτλ δεν υποβιβάζω κανένα μηχανοκίνητο σπορ, αφού όλα έχουν τη χάρη τους, τη τέχνη τους, τη τεχνολογία τους και όλα μας αρέσουν.
Αν θελήσει κάποιο σοβαρό περιοδικό του χώρου του αυτοκινήτου (γιατί από Σκατοφυλλάδες έχουμε πήξει) να κάνει ένα συγκριτικό όπου μπορεί να συγκριθεί ένα όχημα dragster με ένα από κάποιο άλλο σπορ, εδώ είμαστε να βοήθησουμε.
Σίγουρα το σασί όπως είναι στημένο, δεν μπορεί να στρίψει στη Κ9 με πολλά, αλλά πιστέψτε με σε καλό πέρασμα αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα εσωκλείουν έναν ολόκληρο διαφορετικό κόσμο, που και αυτός έχει τη χάρη του....
Φιλικά