Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΛΑΤΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΛΑΤΟ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    12
    71
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manuel last edited by

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
      ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
      ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
      ????

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manuel last edited by

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
        ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
        ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
        ????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manuel last edited by

          ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
          ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
          ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
          ????

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            citastak last edited by

            Ο χρήστης MANUEL έγραψε:
            ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
            ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
            ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
            ????

            Δεν νομιζω οτι μπορει να ξεκινησει αυτοκίνητο νορμαλ ιπποδυναμης και κυβικων με 4η. Εκτος αν εχεις καμια ντηζελιά.... (με καθε επιφυλαξη πάντως)

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Μάλλον εννοεί ότι αν ξεκινήσει, θα ξεκινήσει με πατινάρισμα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι φαγωμένο το πλατώ.
              Αλλιώς θα πρέπει να σβήσει, αφού με τόσο μικρή ροπή, που φτάνει στους τροχούς, δεν μπορεί να δημιουργήσει την απαιτούμενη επιτάχυνση εκκινήσεως (ας το πούμε έτσι).
              Η τελευταία μειώνεται όσο αυξάνει το πατινάρισμα (αφού το αμάξι έτσι ξεκινάει πιο απαλά-προοδευτικά), οπότε γι' αυτό μπορούμε με εσκεμένο πατινάρισμα να ξεκινήσουμε π.χ. με 2α...

              Αλλά πάλι επισφαλής μου φαίνεται αυτή η μέθοδος... (αν την κατάλαβα καλά)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                enginekiller last edited by

                οταν ειχα μεινει απο δισκο ξεκινησε το αυτοκινητο με 3η και μαλιστα σε δρομο με πολυ μικρη ανηφορικη κλιση ενω δεν μπορουσε κανονικα αλλα πιστευω οτι αν εχει φτασει να το κανει αυτο εισαι πλεον οριακα και θα το ειχες καταλαβει προ πολλου!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lefteris25 last edited by

                  εγω παλι πιστευω οτι αυτο που λες ειναι ελειπες και δεν μπορουμε να κρινουμε αν ευσταθει διοτι αν εγω παω στο αμαξι μου και βαλω μια 4 και πατησω μια 4αρα χιλιαδες στροφες και με ενα καλο χιρισμο του σημπλεκτη το αμαξι θα ξεκινισει, δηλαδη θελω δισκοπλατο? αν μπορεις να μαθεις πιο συγκεκριμενα καλο θα ηταν...ομως δεν ειναι και απιθανο να στεκει κατι τετοιο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Είσαι σταματημένος με φρένο, 4000 σαλ 4η και αφήνεις το συμπλέκτη. Εάν ο κινητήρας δεν πάει να σβήσει αμέσως, ο συμπλέκτης πατινάρει.

                    Μη το επιχειρήσετε εάν δεν είστε σίγουροι για το τι κάνετε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lefteris25 last edited by

                      ααα τορα μαλιστα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        demetriades last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Είσαι σταματημένος με φρένο, 4000 σαλ 4η και αφήνεις το συμπλέκτη. Εάν ο κινητήρας δεν πάει να σβήσει αμέσως, ο συμπλέκτης πατινάρει.

                        Μη το επιχειρήσετε εάν δεν είστε σίγουροι για το τι κάνετε.

                        Σωστός τον έλεγχο το κάνεις με πατημένο φρένο. Αν σβήσει είσαι ΟΚ αν όχι πας για δίσκο πλατό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • V
                          virss last edited by

                          Έχω ακούσει διάφορες παραλλαγές γι'αυτό το τεστ αλλά...πώς μπορείτε συγχρόνως 1) να έχετε πατημένο το φρένο 2) να κρατάτε το γκάζι στις 4000 στροφές και 3) να αφήνετε προοδευτικά το συμπλέκτη; Είναι κάτι που μου διαφεύγει ή όπου φρένο = χειρόφρενο; (έγω πάντως το έχω ακούσει κυρίως με 2α ή 3η και με χειρόφρενο)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
                            Έχω ακούσει διάφορες παραλλαγές γι'αυτό το τεστ αλλά...πώς μπορείτε συγχρόνως 1) να έχετε πατημένο το φρένο 2) να κρατάτε το γκάζι στις 4000 στροφές και 3) να αφήνετε προοδευτικά το συμπλέκτη; Είναι κάτι που μου διαφεύγει ή όπου φρένο = χειρόφρενο; (έγω πάντως το έχω ακούσει κυρίως με 2α ή 3η και με χειρόφρενο)

                            Πανευκολο.... εγω απλα κραταω την φτερνα πανω στο φρενο, και η μυτη παταει το γκαζι... το αριστερο ποδι αναλαμβανει τον συμπλεκτη. Απλο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • X
                              xaris78 last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:
                              Πανευκολο.... εγω απλα κραταω την φτερνα πανω στο φρενο, και η μυτη παταει το γκαζι... το αριστερο ποδι αναλαμβανει τον συμπλεκτη. Απλο?

                              Αντίστροφα νομίζω είναι πιο εύκολο. Φτέρνα στο γκάζι και μύτη στο φρένο.. αλλά δε θα τα χαλάσουμε εκεί...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr