-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
???? -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
???? -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
???? -
Ο χρήστης MANUEL έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΒΑΖΕΙΣ 3η Η 4η ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΑΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ?
ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ.
????Δεν νομιζω οτι μπορει να ξεκινησει αυτοκίνητο νορμαλ ιπποδυναμης και κυβικων με 4η. Εκτος αν εχεις καμια ντηζελιά.... (με καθε επιφυλαξη πάντως)
-
Μάλλον εννοεί ότι αν ξεκινήσει, θα ξεκινήσει με πατινάρισμα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι φαγωμένο το πλατώ.
Αλλιώς θα πρέπει να σβήσει, αφού με τόσο μικρή ροπή, που φτάνει στους τροχούς, δεν μπορεί να δημιουργήσει την απαιτούμενη επιτάχυνση εκκινήσεως (ας το πούμε έτσι).
Η τελευταία μειώνεται όσο αυξάνει το πατινάρισμα (αφού το αμάξι έτσι ξεκινάει πιο απαλά-προοδευτικά), οπότε γι' αυτό μπορούμε με εσκεμένο πατινάρισμα να ξεκινήσουμε π.χ. με 2α...Αλλά πάλι επισφαλής μου φαίνεται αυτή η μέθοδος... (αν την κατάλαβα καλά)
-
οταν ειχα μεινει απο δισκο ξεκινησε το αυτοκινητο με 3η και μαλιστα σε δρομο με πολυ μικρη ανηφορικη κλιση ενω δεν μπορουσε κανονικα αλλα πιστευω οτι αν εχει φτασει να το κανει αυτο εισαι πλεον οριακα και θα το ειχες καταλαβει προ πολλου!
-
εγω παλι πιστευω οτι αυτο που λες ειναι ελειπες και δεν μπορουμε να κρινουμε αν ευσταθει διοτι αν εγω παω στο αμαξι μου και βαλω μια 4 και πατησω μια 4αρα χιλιαδες στροφες και με ενα καλο χιρισμο του σημπλεκτη το αμαξι θα ξεκινισει, δηλαδη θελω δισκοπλατο? αν μπορεις να μαθεις πιο συγκεκριμενα καλο θα ηταν...ομως δεν ειναι και απιθανο να στεκει κατι τετοιο
-
Είσαι σταματημένος με φρένο, 4000 σαλ 4η και αφήνεις το συμπλέκτη. Εάν ο κινητήρας δεν πάει να σβήσει αμέσως, ο συμπλέκτης πατινάρει.
Μη το επιχειρήσετε εάν δεν είστε σίγουροι για το τι κάνετε.
-
ααα τορα μαλιστα....
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Είσαι σταματημένος με φρένο, 4000 σαλ 4η και αφήνεις το συμπλέκτη. Εάν ο κινητήρας δεν πάει να σβήσει αμέσως, ο συμπλέκτης πατινάρει.Μη το επιχειρήσετε εάν δεν είστε σίγουροι για το τι κάνετε.
Σωστός τον έλεγχο το κάνεις με πατημένο φρένο. Αν σβήσει είσαι ΟΚ αν όχι πας για δίσκο πλατό
-
Έχω ακούσει διάφορες παραλλαγές γι'αυτό το τεστ αλλά...πώς μπορείτε συγχρόνως 1) να έχετε πατημένο το φρένο 2) να κρατάτε το γκάζι στις 4000 στροφές και 3) να αφήνετε προοδευτικά το συμπλέκτη; Είναι κάτι που μου διαφεύγει ή όπου φρένο = χειρόφρενο; (έγω πάντως το έχω ακούσει κυρίως με 2α ή 3η και με χειρόφρενο)
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Έχω ακούσει διάφορες παραλλαγές γι'αυτό το τεστ αλλά...πώς μπορείτε συγχρόνως 1) να έχετε πατημένο το φρένο 2) να κρατάτε το γκάζι στις 4000 στροφές και 3) να αφήνετε προοδευτικά το συμπλέκτη; Είναι κάτι που μου διαφεύγει ή όπου φρένο = χειρόφρενο; (έγω πάντως το έχω ακούσει κυρίως με 2α ή 3η και με χειρόφρενο)Πανευκολο.... εγω απλα κραταω την φτερνα πανω στο φρενο, και η μυτη παταει το γκαζι... το αριστερο ποδι αναλαμβανει τον συμπλεκτη. Απλο?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πανευκολο.... εγω απλα κραταω την φτερνα πανω στο φρενο, και η μυτη παταει το γκαζι... το αριστερο ποδι αναλαμβανει τον συμπλεκτη. Απλο?Αντίστροφα νομίζω είναι πιο εύκολο. Φτέρνα στο γκάζι και μύτη στο φρένο.. αλλά δε θα τα χαλάσουμε εκεί...
ΠΛΑΤΟ