-
Καλα dea@735 μην υπερβαλεις τοσο, υπαρχουν και αλλου πιο καθαροαιμα απο το Legacy. Να ειναι καλα καποια μοντελα οπως jimny, defender, santana, terrano, wrangler κ.α.
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Καλα dea@735 μην υπερβαλεις τοσο, υπαρχουν και αλλου πιο καθαροαιμα απο το Legacy. Να ειναι καλα καποια μοντελα οπως jimny, defender, santana, terrano, wrangler κ.α.Έχεις δίκιο υπερβάλω . Θέλω όμως να τονίσω την τάση για light τετρακίνηση στην αγορά . Το 'santana ' πιό είναι ;
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Καλα dea@735 μην υπερβαλεις τοσο, υπαρχουν και αλλου πιο καθαροαιμα απο το Legacy. Να ειναι καλα καποια μοντελα οπως jimny, defender, santana, terrano, wrangler κ.α.
Έχεις δίκιο υπερβάλω . Θέλω όμως να τονίσω την τάση για light τετρακίνηση στην αγορά . Το 'santana ' πιό είναι ;
To Ισπανικό Vitara. Aν το βρείς άλλαξε δρόμο. Προτίμησε τα ιαπωνικά
-
Εγω θα ελεγα πως το Santana ειναι το ισπανικο Defender γιατι ειναι σχεδον ιδια. Δες εδω για μερικα σχετικα στοιχεια και φωτογραφιες http://www.ticonsole.nl/santana/ps-10.htm
Επισης να προσθεσω πως απο οσο ξερω αυτα ειναι και τα 4κινητα που χρησιμοποιει ο ισπανικος στρατος. (να δουμε τι θα αγορασουμε εμεις την επομενη φορα, τωρα που η Mercedes καταργει τα G-wagen!)
Οσο για τις τασεις στη μοδα του αυτοκινητου εχεις απολυτο δικιο dea@735. Ειναι να απελπιζεσαι με αυτη την εξοντωση των καθαροαιμων! -
dea@735 τα 5πορτα (και το 3πορτο ντιζελ) έχουν καλύτερη τετρακίνηση απο το απερχόμενο μοντέλο, προς τι το δράμα?
-
[quote='dea@735Αλήθεια πώς σας φαίνεται η αλλαγή του transfer box με κανονικό διαφορικό ; Διαβάζουν οι Ιάπωνες το forum μας ή τους 'έκραξαν' κι άλλοι ;[/quote]
Αυτά έγραψα για την τετρακίνηση του νέου Βιτάρα . Που είδες το δράμα IKE ;
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Εγω θα ελεγα πως το Santana ειναι το ισπανικο Defender γιατι ειναι σχεδον ιδια. Δες εδω για μερικα σχετικα στοιχεια και φωτογραφιες http://www.ticonsole.nl/santana/ps-10.htm
Επισης να προσθεσω πως απο οσο ξερω αυτα ειναι και τα 4κινητα που χρησιμοποιει ο ισπανικος στρατος. (να δουμε τι θα αγορασουμε εμεις την επομενη φορα, τωρα που η Mercedes καταργει τα G-wagen!)
Οσο για τις τασεις στη μοδα του αυτοκινητου εχεις απολυτο δικιο dea@735. Ειναι να απελπιζεσαι με αυτη την εξοντωση των καθαροαιμων!Σωστός!!!
Είδα κάτι στα κουτάκια των ανταλακτικών και μπερδεύτηκα.
Το εσωτερικό πάντως μοιάζει καταπληκτικά με το τελευταίο Samourai.
Θα ξανακοιτάξω... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
....έχουν καλύτερη τετρακίνηση απο το απερχόμενο μοντέλο, προς τι το δράμα?Η τετρακίνηση μπορεί να είναι καλύτερη (εφόσον αποδειχτεί η αντοχή της). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί εκεί που μπορούσε το παλιό. Αν και είμαι υπέρ του νέου αναγνωρίζω ότι σε κάποιες καταστάσεις ο άκαμπτος άξονας με τις μεγάλες δυνατότητες άρθρωσης και τη διατήρηση των τροχών κάθετων στο έδαφος θα πλεονεκτεί. Επίσης μπορεί να πλεονεκτεί για μερικούς φανατικούς το παλιό καθώς μπορούν να κάνουν body lift...
-
Η τετρακίνηση θα υστερεί έναντι του παλιού μόνο στη περίπτωση που σπάει το κομπλέρ που κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό, λίγο απίθανο κατα τη γνώμη μου.
Οι αναρτήσεις μπορεί να έχουν μεγαλύτερες διαδρομές ή όχι, αυτό δε το ξέρω (στο Pajero πάντως οι διαδρομή της πίσω ανάρτησης στα καινούρια μοντέλα με multilink είναι μεγαλύτερη απο τη διαδρομή των παλαιότερων με άκαμπτο, σύμφωνα με τους 4Τ και για stock αναρτήσεις)
To body lift το ξεχνάμε μεν αλλα απο την άλλη έχουμε και διπλάσια ακαμψία λόγω αυτοφερόμενου.
Αλλωστε το body lift χρησιμέυει μόνο και μόνο για να χωρέσουν μεγαλύτερα λάστιχα, υπάρχουν και άλλες λύσεις καλύτερες ή χειρότερες κατα περίπτωση.
-
Το θεμα σηκωνει μεγαλη κουβεντα για το αν τελικα καλυτερεψε ή χειροτερεψε, αναλογα με το ειδος του χρηστη...
Τι θελω να πω. Οσοι ας πουμε κοιταγαν τα διαφορα rav, maverik, touson κ.λ.π. εχουν ακομα μια καλη επιλογη ( τουλαχιστον απο το προσπεκτους, και μεχρι να βγουν στο δρομο και να γραψουν καποια χιλιομετρα να δουμε)
Για οσους, και για οποιοδηποτε λογο θελουν χωρο απο κατω και διαφορικα-αναρτηση και παει λεγοντας θα ζοριστουν και ισως κρατησουν το παλιό αν και πιστευω οτι η calmini κατι θα κανει οπως εχει κανει και για το τωρινο, με νεα ψαλιδια μακρυτερα π.χ. -
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Εγω θα ελεγα πως το Santana ειναι το ισπανικο Defender γιατι ειναι σχεδον ιδια. Δες εδω για μερικα σχετικα στοιχεια και φωτογραφιες http://www.ticonsole.nl/santana/ps-10.htm
Επισης να προσθεσω πως απο οσο ξερω αυτα ειναι και τα 4κινητα που χρησιμοποιει ο ισπανικος στρατος. (να δουμε τι θα αγορασουμε εμεις την επομενη φορα, τωρα που η Mercedes καταργει τα G-wagen!)
Οσο για τις τασεις στη μοδα του αυτοκινητου εχεις απολυτο δικιο dea@735. Ειναι να απελπιζεσαι με αυτη την εξοντωση των καθαροαιμων!H Santana ξεκίνησε να κατασκευάζει Land Rovers το 1959. Η αρχική συμφωνία με τον ίδιο τον Φράνκο μιλούσε για 70% ισπανική προστιθέμενη αξία. Γι' αυτό και τα Santana άρχισαν απο νωρίς να διαφέρουν, λίγο ή περισσότερο, απο τα αντίστοιχα Land Rover. To 1985, λόγω διαφωνιών στο μοίρασμα των πωλήσεων στην Αφρική, η Santana αποστασιοποιείται απο την Land Rover και αρχίζει μία συνεργασία με τη Suzuki που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Συνεχίζει να φτιάχνει Land Rovers μέχρι το ΄94. Από το ΄98 η παραγωγή των Santana Land Rover έχει μεταφερθεί στη Βραζιλία. Η εταιρία ανήκει ολοκληρωτικά στο Ισπανικό κράτος, αφού το '96 η Suzuki πούλησε το μερίδιό της.
Πηγή το βιβλίο Fifty Years of the Best 4X4XFar των Matias Pfannmulleer & Boris Schmidt
Τι θελω να πω. Οσοι ας πουμε κοιταγαν τα διαφορα rav, maverik, touson κ.λ.π. εχουν ακομα μια καλη επιλογη ( τουλαχιστον απο το προσπεκτους, και μεχρι να βγουν στο δρομο και να γραψουν καποια χιλιομετρα να δουμε)
Για οσους, και για οποιοδηποτε λογο θελουν χωρο απο κατω και διαφορικα-αναρτηση και παει λεγοντας θα ζοριστουν και ισως κρατησουν το παλιό αν και πιστευω οτι η calmini κατι θα κανει οπως εχει κανει και για το τωρινο, με νεα ψαλιδια μακρυτερα π.χ.Δυστυχώς έτσι είναι. Παρόλα αυτά η Suzuki μας δίνει μία ενδιάμεση λύση και αυτό δείχνει περισσότερο τα πράγματα που θα έρθουν:
- Αυτοφερόμενο αμάξωμα
- Ανεξάρτητη ανάρτηση
- Μετάδοση με κοντές σχέσεις
Καθαρόαιμα έχουν μείνει ελάχιστα:
Chevrolet Trail Blazer
Chevrolet Tahoe
Hummer H1 & H2 & H3
Jeep Wrangler
Jeep Cherokee KJ
KIA Sorento
Lada Niva
Land Rover Defender
Mercedes G
Nissan Terrano II
Nissan Patrol
Suzuki Jimny
Ssang Yong Korando
Toyota LC 120
Toyota LC 100και βέβαια κάποια που δεν κυκλοφορούν Ευρώπη
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Καθαρόαιμα έχουν μείνει ελάχιστα:
Chevrolet Trail Blazer
Chevrolet Tahoe
Hummer H1 & H2 & H3
Jeep Wrangler
Jeep Cherokee KJ
KIA Sorento
Lada Niva
Land Rover Defender
Mercedes G
Nissan Terrano II
Nissan Patrol
Suzuki Jimny
Ssang Yong Korando
Toyota LC 120
Toyota LC 100και βέβαια κάποια που δεν κυκλοφορούν Ευρώπη
Γιάννη -συγνώμη για το πρώτο ενικό - κάποια εταιρεία , Mitsubishi νομίζω την λένε , την έχεις ακουστά ; ............
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Γιάννη -συγνώμη για το πρώτο ενικό - κάποια εταιρεία , Mitsubishi νομίζω την λένε , την έχεις ακουστά ; ............Για πολλούς το αυτοφερόμενο αμάξωμα δεν είναι συμβατό με τον όρο καθαρόαιμο.
Άκουσα την πιο κάτω ταξινόμηση που ίσως να υποστηρίζει και ο Γιάννης Αθανασίου.- Καθαρόαιμα με σασί όπως αυτά που αναφέρει
- SUV με κοντές που περιλαμβάνει και τα Mitsubishi, νέο GV μέχρι και ίσως Forester (δεν θυμάμαι αν πρέπει να έχουν και κλείδωμα ή όχι). Εδώ όμως νομίζω πάει και το Lada Niva.
- SUV χωρίς κοντές όλα τα άλλα είτε με 2 είτε με 3 διαφορικά.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Δυστυχώς έτσι είναι. Παρόλα αυτά η Suzuki μας δίνει μία ενδιάμεση λύση και αυτό δείχνει περισσότερο τα πράγματα που θα έρθουν:
- Αυτοφερόμενο αμάξωμα
- Ανεξάρτητη ανάρτηση
- Μετάδοση με κοντές σχέσεις
Καθαρόαιμα έχουν μείνει ελάχιστα:
Chevrolet Trail Blazer
Chevrolet Tahoe
Hummer H1 & H2 & H3
Jeep Wrangler
Jeep Cherokee KJ
KIA Sorento
Lada Niva
Land Rover Defender
Mercedes G
Nissan Terrano II
Nissan Patrol
Suzuki Jimny
Ssang Yong Korando
Toyota LC 120
Toyota LC 100και βέβαια κάποια που δεν κυκλοφορούν Ευρώπη
Πάντως στη λίστα αυτή με τα 'τελευταία' καθαρόαιμα εγω βλέπω και αυτοφερόμενα πλαίσια και τετρακίνηση με κουμπάκια και ψαλίδια γύρω γύρω
-
Τελικά εσείς οι ειδήμονες τι λέτε???
είναι καλό ή όχι??
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα -
Το Σαββατοκύριακο θα το έχει καλός φίλος για test-drive , είναι 'κολλητός' του τοπικού αντιπρόσωπου- , οπότε την Δευτέρα τα σπουδαία . Φυσικά εγώ ήδη άρχισα τις π@π@ριές τύπου ' μόνο τα χιλιάρια έχουν ταμπούρα πίσω ' ή ' στο έδωσαν τώρα γιατί αν χιονίσει στο Βέρμιο , ποιός έρχεται να σε μαζέψει ' και άλλα τέτοια .
-
Θα αναφέρω ένα περιστατικό. Ελπίζω να μην είναι ενδεικτικό των δυνατοτήτων του νέου GV 3d. (Προβλέπω ο φίλος Amstrad να στήνει πάρτυ )
Λοιπόν, το Σάββατο πήγα στη ΔΕΘ και φυσικά σκάλωσα στο πάρκο με τα 4χ4. Είχε κάτι κορμούς, τραμπάλα, γέφυρα ψηλή, λιμνούλα, ξανά κορμους, ξανά κορμούς κλπ. Δοκίμασα το GV 5d, το οποίο πέρασε απο παντού απροβλημάτιστα (είχε επιλεγμένο 4L lock). Καθώς παρατηρούσα τα αυτοκίνητα που έβγαιναν απο το διάδρομο με τους κορμούς, τα μεγάλα SUV (touareg, allroad) σήκωναν εντυπωσιακά τον μπροστά δεξί τροχό κατα την έξοδο, αλλά περνούσαν άνετα. GV 5d, Pinin επίσης περνούσαν χωρίς δράματα. Έρχετε το Tuscon 2.7, μόλις βγήκε ο μπροστά δεξί τροχός απο τους κορμούς, κόλλησε! Μάλλον κλείδωσε την τετρακίνηση, έκανε λίγο μπροστά πίσω και ξεκόλλησε. Μετα απο λίγο έρχετε το GV 3d με χαμηλή ταχύτητα. Μόλις βγήκε ο μπροστά δεξί τροχός απο τους κορμούς, έπεσε στη λακούβα που έκανε το Tuscon... και έμεινε εκεί. Ο τροχός γύριζε σαν τρελλός, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι οι άλλοι τρείς είχαν επαφή με το έδαφος και έμμεναν ακίνητοι. Μετά απο μερικές προσπάθειες χωρις αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο έφυγε με σπρώξιμο
Βέβαια, μετά πέρασε απο το εμπόδιο κάμποσες φορές, αλλά οι εντυπώσεις έμειναν. Είναι δυνατόν να κολλήσεις σε τέτοιο εμπόδιο; Σαν να λέμε οτι φεύγεις λίγο απο το δρόμο, πέφτει μια ρόδα στο χαντάκι και μένεις εκεί.
Αν είναι έτσι τα πράγματα δεν το βλέπω καλά το 3θυρο. -
Οποιοδηποτε αυτοκινητο χωρις κανενα μπλοκε πουθενα το ιδιο θα παθαινε υποθετω, αν και συμφωνω οτι κατι δεν παει καλα.. Παρεπιπτοντος μηπως απλα ο οδηγος ηταν ασχετος?
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Γιάννη -συγνώμη για το πρώτο ενικό - κάποια εταιρεία , Mitsubishi νομίζω την λένε , την έχεις ακουστά ; ............Έχεις δίκιο, μου ξέφυγε η Mitsubishi - μεγάλο λάθος!!!
Mitsubishi Pajero GDi
Mitsubishi Pajero Sportδεν βάζω το Pinin, γιατί μπορεί οι προδιαγραφές - του 2λιτρου - να το φέρνουν κοντά στα καθαρόαιμα, το αποτέλεσμα όμως κάθε άλλο παρά 'καθαρόαιμο' είναι.
ΥΓ. Με την ML τί θα κάνουμε, που έχει μέχρι και lockers, από όσα έχω μάθει; Θα μας τρελάνουν τελικά!!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Οποιοδηποτε αυτοκινητο χωρις κανενα μπλοκε πουθενα το ιδιο θα παθαινε υποθετω, αν και συμφωνω οτι κατι δεν παει καλα.. Παρεπιπτοντος μηπως απλα ο οδηγος ηταν ασχετος?Το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δεν τα οδηγούσε ο καθένας. Ήταν οδηγός της εταιρίας
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006