-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εγώ δύο χρόνια σκοπεύω να κρατήσω τα λάδια (εκτός αν κάνω νωρίτερα τα 30Κ ή αν ανάψει η λυχνία) και μοτέρ θα μου αλλάξουν και μετά τα δύο χρόνια αν πάθει κάτι, άσχετα αν είναι σε εγγύηση ή όχι
πως, γιατι????
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγώ δύο χρόνια σκοπεύω να κρατήσω τα λάδια (εκτός αν κάνω νωρίτερα τα 30Κ ή αν ανάψει η λυχνία) και μοτέρ θα μου αλλάξουν και μετά τα δύο χρόνια αν πάθει κάτι, άσχετα αν είναι σε εγγύηση ή όχι
πως, γιατι????
υπάρχουν και Kulanz (όποιος ψάχνει βρίσκει )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εγώ δύο χρόνια σκοπεύω να κρατήσω τα λάδια (εκτός αν κάνω νωρίτερα τα 30Κ ή αν ανάψει η λυχνία) και μοτέρ θα μου αλλάξουν και μετά τα δύο χρόνια αν πάθει κάτι, άσχετα αν είναι σε εγγύηση ή όχι
πως, γιατι????
υπάρχουν και Kulanz (όποιος ψάχνει βρίσκει )
λεγε βρε που βαριεσαι να γραψεις!!!!!!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εγώ δύο χρόνια σκοπεύω να κρατήσω τα λάδια (εκτός αν κάνω νωρίτερα τα 30Κ ή αν ανάψει η λυχνία) και μοτέρ θα μου αλλάξουν και μετά τα δύο χρόνια αν πάθει κάτι, άσχετα αν είναι σε εγγύηση ή όχι
πως, γιατι????
υπάρχουν και Kulanz (όποιος ψάχνει βρίσκει )
Και για οποιον δεν ξερει Γερμανικα;
Kulanz
Entgegenkommende Behandlung eines Geschäftspartners aus kaufmännischen Erwägungen z.B. Regulierung von Schäden (z.B. volle Entschädigung auch bei Unterversicherung). Die Kulanzleistung stellt rechtlich keine Schenkung dar, sondern erfolgt nach der Grundlage des Versicherungsvertrages.Fair trading Accomodating treatment of a business partner from commercial considerations e.g. adjustment of damage (e.g. full remuneration also during under-insurance). The fair trading achievement represents legally no donation, but effected after the basis of the insurance contract.
Eιναι σωστη η μεταφραση στα Αγγλικα ; -
και εχεις την αμυδρα εντυπωση οτι αυτα γινονται και στο Ελλαντα???
-
a kai kati allo! TO DSC pou exei dwro twra to mazda ti einai??? nai eimai asxetos ti einai au to
-
Ο χρήστης martiniskiss έγραψε:
a kai kati allo! TO DSC pou exei dwro twra to mazda ti einai??? nai eimai asxetos ti einai au toΜια μ@λ@κια που σου κοβει την χαρα οποτε θελεις να διασκεδασεις λιγακι...
Ειναι το συστημα σταθεροτητας του αυτοκινητου. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
και εχεις την αμυδρα εντυπωση οτι αυτα γινονται και στο Ελλαντα???δεν έχω την εντύπωση, γίνονται με πιο κλασική περίπτωση των γρύλλων.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ερωτηση:Το 6αρι εχει και αυτο ηλεκτρονικο γκαζι;
βρες ένα που δεν έχει πλέον
Απλως δε μου φανηκε να ειχε υστερηση, αν και δεν το ειχα προσεξει τοτε, γιάυτο ρωταω. Ε υπαρχουν κανα δυο ακομα...
Οσο για τον κινητηρα εγω αμφιβαλω αν θα στον αλλαξουν και μεσα στην εγγυηση αν εχει προβλημα μετα.... σωθηκες!!!
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Νομίζω ότι δεν μπόρεσα να σου δώσω να καταλάβεις τι ακριβώς εννοούσα.
Όταν έλεγα ότι κάποιοι άλλοι κατασκευαστές κρατάνε τα μοντέλα τους καιρό στην παραγωγή, είχα στο μυαλό μου ακριβώς τους Γάλλους.
Επίσης άλλο το Carina και άλλο το Avensis. Ακριβώς επειδή τα αλλάζουνε πολύ, τους δίνουν και διαφορετικό όνομα!Δες το 106. Πόσα χρόνια έμεινε στην παραγωγή ίδιο και απαράλλαχτο (εντάξει, έγινε 1 face lift) και παρόλ' αυτά ήταν ψηλά στις πωλήσεις. Ένας από τους λόγους που έγινε αυτό, ήταν επειδή το αυτοκίνητο είχε διαχρονική γραμμή και πολύ όμορφο παρουσιαστικό.
Τα ίδια και καλύτερα με το 206. Από το 1998 δεν έχει υποστεί την παραμικρή εμφανισιακή αλλαγή. Ακόμα και τώρα (2005) θεωρείται πολύ όμορφο και πολύ κομψό. Εγώ το 206XS 3θ που έχω τώρα, το βλέπω και το χαίρομαι πιο πολύ σε σχέση με όταν ήταν καινούργιο! Είναι επιθετικό και κομψό ταυτόχρονα.
Η κομψότητά του αποδεικνύεται από τις 5.000.000 πωλήσεις που έκανε (και συνεχίζει). Η παραγωγή του θα συνεχιστεί και για τα επόμενα χρόνια, πριν βγει το 207 (το οποίο οδηγικά μάλλον θα είναι μάπα, καμιά σχέση με Peugeot!).
Το 407 βάζω στοίχημα ότι 15+ χρόνια από τώρα θα περνάει από τον δρόμο και θα θεωρείται πάρα πολύ κομψό, όμορφο και κυμπάρικο (και επιθετικό), όπως τώρα. Δεν νομίζω να έχεις αντίρρηση σε αυτό.Περίπου τα ίδια ισχύουν και για πολλά νέα και παλιά μοντέλα της Citroen (εξάλλου όταν - πράγμα σπάνιο - βλέπω Citroen DS θεωρώ ότι βλέπω ένα κομψό αμάξι), καθώς και για πολλά νέα και παλιά μοντέλα της Renault.
C4 : Το κατ' εξοχήν διαχρονικό αμάξι που μετά από 15 χρόνια θα προκαλεί ακόμα εντύπωση. Για την Xsaara ας πούμε δεν έχω την ίδια άποψη (κυρίως το πρώτο μοντέλο). Καμιά σχέση τα δύο μοντέλα εμφανισιακά, γι' αυτό και έχουν άλλο όνομα.
Το καινούργιο Passat είναι και αυτό διαχρονικό (εν αντιθέσει με όλα τα παλιά), αφού είναι πολύ κομψό (αλλά όχι πολύ επιθετικό). Το 6άρι θα μπορέσει να θεωρηθεί διαχρονικό, όχι επειδή είναι κομψό, αλλά επειδή έχει πολύ επιθετική γραμμή. Το Mondeo είναι και αυτό πολύ κομψό (όχι πολύ επιθετικό). Το καινούργιο Fiesta τo ίδιο. Το Altea της Seat το βρίσκω πολύ όμορφο αφού είναι επιθετικό και κομψό και έτσι κρύβεται το γεγονός ότι έχει σχήμα από vanάκι. Το Octavia5 δεν είναι και τίποτα το σπουδαίο (εμφανισιακά πάντα). Πολύ κυμπάρικια και κομψή, απλή και όμορφη θεωρώ την τελευταία E-class της Mercedes. Το καινούργιο laguna (όπως και τα παλιά) δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο. Το clio όμως έιναι κομψό, πως να το κάνουμε. Πολύ όμορφα είναι και τα πολυμορφικά της Renault.Φυσικά θεωρώ τους Ιταλούς πρωτοπόρους σε design. Βγάζουν πολύ όμορφα αμάξια (156, GT, 147, διάφορα κατά καιρούς Lancia κ.τ.λ.). Μιλάω για σύγχρονα μοντέλα, γιατί άμα μιλήσω για παλαιότερα έτη, θα χαθεί η μπάλα.
Άμα κάτι είναι όμορφο, κομψό, λεπτεπίλεπτο, διακριτικό και ρηξικέλευθο, θα είναι και διαχρονικό. Διαχρονικότητα προσθέτει και η επιθετικότητα,μ αλλά πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητη στην συνταγή. Πολλές φορές το ένα φέρνει το άλλο.
Αντιθέτως η BMW, που βγάζει πολύ όμορφα αμάξια (και φυσικά όχι μόνο όμορφα, αλλά θαυμάσια σε πάρα πολλούς τομείς), αλλάζει τα μοντέλα της πολύ συχνά. Ειδικά οι 3άρες αλλάζουν σαν τα πουκάμισα! Θα προτιμούσα να μην συνέβαινε αυτό.
Συμφωνώ μαζί σου για τα μοντέλα 106-206-407 της Peugeot. Ενισχύσει την προτίμησή μου σε διαχρονικά σχέδια που αντέχουν στον χρόνο.
Επίσης συμπαθώ και την Citroen με τα παλίότερα μοντέλα πχ βατράχι!!.
Η ένστανσή μου είναι ότι αγοράζεις πχ μια xsara που απευθύνεται σε κάποιο κοινό και την αντικαθιστάς με μια C4 που απευθλυνεται σε εντελώς διαφορετικό κοινό, και αφήνεις τους πελάτες(xsara) με κατι που θα ξεχαστεί και θα χάσει κάθε αξία .
Αντίθετα αγοράζεις μια 156 και όλος χαρά βλέπεις το πανέμορφο σχήμα της μς κάποιες πινελιές να επαναλαμβάνεται χωρίς να νιώσεις την ανάγκη να αλλάξεις αμάξι. Αυτό νιώθεις και με τα BMW.
Δυσκολεύομαι να δω ποιά μοντέλα αλλάζει σαν τα πουκάμησα η ΒΜW.
Όπως έγραψα από το 90-91 εώς το 2005 έχει τα Ε36-Ε46-Ε90 που μοιάζουν μεταξύ τους. Νομίζω λιγότερα από άλλες εταιρίες.
Σόρρυ για το off-topic αλλα νομίζω ότι ο συγγραφέας έχει πάρει την απάντησή του οπότε πήρα θάρρος να ξεφύγω
[/img]
-
Ti akribws einai to DSC diladi????
to neo mazda 6 exei kukloforisei??? i twra tha kukloforisei?? -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όσον αφορά την τυχόν υψηλότερη κατανάλωση του 1800 έναντι του 1600, αυτή ισοσκελίζεται από το γεγονός ότι τα Passat και Octavia 5 φοράνε κινητήρα FSI που ζητάει υποχρεωτικά σούπερ αμόλυβδη, άρα υπάρχει μεγαλύτερο κόστος σε καύσιμα.Το Passat καιει απλη αμολυβδη με 95 οκτανια.
-
Μπορεί να είναι και έτσι. Εδώ όλοι μιλάνε για 100αρα αμόλυβδη πάντως. Για πές περισσότερα.
Μεταξύ των τριών Passat για μένα -
octavia ή passat ή 6
και τα τρια καλα ειναι. -
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Όσον αφορά την τυχόν υψηλότερη κατανάλωση του 1800 έναντι του 1600, αυτή ισοσκελίζεται από το γεγονός ότι τα Passat και Octavia 5 φοράνε κινητήρα FSI που ζητάει υποχρεωτικά σούπερ αμόλυβδη, άρα υπάρχει μεγαλύτερο κόστος σε καύσιμα.
Το Passat καιει απλη αμολυβδη με 95 οκτανια.
Oι κινητήρες FSI καίνε 100άρα ή 98άρα που δεν υπάρχει πουθενά στο εμπόριο. Με 95άρα χτυπάνε 'πειράκια' [πως γράφεται επιτέλους αυτή η λέξη;].
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Δηλαδη ρε Babbi ειναι καλυτερο ενα 'διαχρονικο' σχεδιο τουλαχιστον 15ετιας(λες και οι προηγουμενες δεν εμοιαζαν αλλα εστω 15!!!) και δεν ειναι ωραιο καθε μοντελο να ειναι αρκετα διαφορετικο απο το προηγουμενο;;;;;;; Αυτο δεν ειναι διαχρονικοτητα αλλα συντηριτικοτητα! Εγω προσωπικα για να ξεχωρισω ποια BMW ειναι ψαχνω καλα τα κατω σποιλερ και μετραω ποσα φαναρια εχουν για να καταλαβω ενω για να ξεχωρισω το C4 απο το Xsara αρκει μια ματια σε οποιαδηποτε γωνια του αυτοκινητου! Γι'αυτο οταν πρωτορωτησα ενα φιλο μου τι αυτοκινητο εχει μου ειπε 320 και οχι νεα 320, 320 3ετιας, 320 10ετιας(που αυτη εχει) γιατι ολες ιδιες ηταν εμφανισιακα ενω εγω του λεω C4 και μου λεει 'αυτο που ηταν στην γωνια;;; 'Ελα ντε. ...αυτη η συντηριτικουρα των BMW και του golf ειναι ανευ προηγουμενου.
Παιρνεις κανινουργιο αμαξι και ειναι σαν το παλιο......
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Το Passat καιει απλη αμολυβδη με 95 οκτανια.
Επειδη ειδα οτι εισαι Γερμανια σου λεω οτι εκει λενε οντως για 95αρα γιατι η 95αρα η δικια σας ειναι πολυ πολυ καλυτερη απο την 95αρα τη δικια μας! Εδω με 95αρα και με 98αρα πολλες φορες εχουν ακουστει για πειρακια(και εγω δεν ειμαι σιγουρος πως γραφεται η λεξη). Αλλωστε σε site με τους FSI (Audi...) αναφερετε καθαρα η χρηση 98αρας τουλαχιστον
-
Μεταξυ των 3 θα διαλεγα το passat... αλλα διλιτρο.
Το octavia με αφηνει παγερα αδιαφορο, σε ολους τους τομεις.
Το 6 το παιρνεις αν εχεις σπορτιφ ανησυχιες αλλα να ξερεις οτι η ποιοτητα των υλικων του και η ηχομονωση δεν ειναι τα δυνατα του σημεια,αλλα ειναι ομορφο καλοστημενο και αξιοπιστο.
Αν τα περισοτερα χλμ που κανετε ειναι σε ταξιδια νομιζω οτι το passat μεταξυ των τριων προτεινομενων υπερεχει ξεκαθαρα.
-
...δεδομενου οτι το 6αρι παρουσιαστηκε το 2002, τα αλλα δυο ειναι πιο φρεσκα...
το octavia σε αντιστοιχο εξοπλισμο με το passat μπορει να ειναι καννα εκατομυριο(++) φτηνοτερο. και με καλυτερο χρηματοδοτικο.
απο κει και περα τα μοτερ και το στησιμο ειναι ιδια.
ο προγραμματισμος του εγκεφαλου ειναι διαφορετικος, και καταναλωση το octavia εχει κανα-δυο λιτρα χαμηλωτερη απο το passat, και λιγο καλυτερες επιδοσεις.σε ποιοτητα συναρμογης, τα τελευταια χρονια τα skoda βγαινουνε πολυ καλυτερα απο τα vw.
βεβαια για το νεο passat θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε και τα νεα στοιχεια..
επισης σε κοστος κτησης το octavia μαλλον θα κοστισει αρκετα λιγοτεροομως το passat ειναι το πιο καινουργιο (δεν σημαινει αυτο οτι θα αλλαξει μοντελο αργοτερα απο το octavia..οι τσεχοι αλλαζουνε καθε 2 ολυμπιαδες )
και ταυτοχρονα το λιγοτερο συντηριτικο (εξωτερικα) απο τα αλλα δυο.αν εξωτερικα το octavia σε καλυπτει, ισως να ειναι η καλυτερη αγορα απο τις τρεις.
στην τελικη οποιο και να παρεις απο τα τρια, ειναι καλη επιλογη.
παρε και ενα συγκριτικο a4/octavia2/passat (μεταγλωτισμενο) απο το γερμανικο auto motor und sport
-
Passat.
Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, χώροι, άνεση, ποιότητα...
Στα δύο τελευταία το 6 υστερεί αισθητά...
Πριν από λίγο καιρό πάντως και εγώ 6 θα πρότεινα...
Και το Octavia πάντως είναι εξαιρετική περίπτωση. Άσε που με τα λεφτά για το Passat αγοράζεις την έκδοση με τον 2.0FSI...
Οπότε αν σε ενδιαφέρει να πάρεις περισσότερο αυτοκίνητο με τα λεφτά σου τότε Octavia. Διαφορετικά Passat.
To 6 το ξαναλέω γιατί το διαπίστωσα και με τα ίδια μου τα μάτια. Η ποιότητά του δεν έχει και πολύ μεγάλη αντοχή στο χρόνο (κάτι βέβαια που δεν το ξέρουμε ακόμα για το passat, αλλά συνήθως οι Γερμανοί διακρίνονται σε αυτό τον τομέα) και όταν κάθεσαι στο πίσω κάθισμα η άνεση δεν είναι καθόλου ικανοποιητική.
Mazda 6, VW Passat h Octavia 5???? GIATI?