-
Από τα λίγα που ξέρω από φαναρτζοδουλειές, περιποίηση χρώματος κλπ αν ο αλοιφαδόρος στροφάρει πιό ψηλά κ από s2000 υπάρχει πιθανότητα να 'καεί' το χρώμα από τη θερμοκρασία-υπερβολική τριβή...
Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος
-
Βρε παιδιά ειναι απλό το θέμα.
Αν έχει φύγει το χρώμα και φαίνετε γκρί είναι το αστάρι (μανίσιο βούτηγμα απο το εργοστάσιο). Δηλαδή το παραέτριψε σε κάποιο σημείο, έφαγε το βερνικι και μετά έφαγε και το χρώμα..Να πας να του παραπονεθείς κανονικά και με τον νόμο αν δεν αναλάβει να στο επιδιορθώσει..
Προσωπικά θα διαφωνήσω για κάποιον που είπε πρώτα ειναι Αutoglym και μετά Meguairs. Πριν έρθει η Megs στην Ελλάδα δουλευα με τα προιόντα της Autoglym, αλλα αμα δείτε ποσο μεγαλύτερη γκάμα αλλα και τι αποτέλεσμα αφήνουν τα προϊοντα της αμερικάνικης εταιρείας θα εκπλαγείτε.. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
@'PaiMei' ελπίζω να βγάλεις άκρη με την εταιρεία και να διορθώσουν τη ζημιά.
Πάντως θα συμφωνήσω με τον 'manosk' για το ότι θα έπρεπε να ενημερώνουν τους πελάτες τους ή έστω να τους ρωτούν εάν έχει βαφτεί κάποιο τμήμα του αυτοκινήτου ώστε να μη δημιουργούνται τέτοια προβλήματα.@'TRAVELER' αν εχεις κλείσει να πας το αυτοκίνητό σου για καθάρισμα - γυάλισμα πες τους ότι άκουσες για κάποια προβλήματα που υπήρχαν με άλλο αυτοκίνητο και στο τέλος τέλος απαίτησε να είσαι παρών στη διαδικάσία.
tazio, δε σου επιτρέπουν να είσαι παρών στη διαδικασία καθώς το γυάλισμα γίνεται σε έναν ειδικό χώρο, ο άνθρωπος που κάνει την εργασία αυτή φορά ειδική στολή και μάσκα, και γενικά είναι ανθυγειινό να είσαι εκεί...
Δυστυχώς, είναι ανθυγειινό και για το αμάξι πολλές φορές...Κατάλαβα, τότε η μόνη λύση είναι προσεκτικός έλεγχος του αυτοκινήτου μαζί με κάποιον υπεύθυνο της εταιρείας και σημείωση των όποιων γδαρσιμάτων γρατζουνιών κ.λ.π και μετά να πάει το 'τουτού' στον ειδικό χώρο που λές. Ή 'Άσε θα το γυαλίσω μόνος μου τουλάχιστον άμα το χαλάσω να το ευχαριστηθώ εγώ κι όχι ξένος'.
'sokos' αυτά τα meguairs που τα βρίσκει κανείς, σε έχω ξαναδιαβάσει να τα προτείνεις άρα πρέπει να τα έχεις δοκιμάσει και να έμεινες ευχαριστημένος.
-
tazio ο αντιπρόσωπος ειναι στην παραλία στις Τζιτζιφιές κοντά. Στο site λέει ακριβώς που είναι http://www.meguiars.gr/. Υπάρχουν και υποκαταστήματα αλλα δεν ξέρω που ακριβώς. Πάντως αν μιλήσεις με τον Βασίλη εκεί που είναι υπεύθυνος θα καταλάβεις γιατί προσπαθώ να τον διαφημίσω, γιατι πράγματι ειναι πολύ εντάξει και σε τιμές και σε ποιότητα, και ειδικά με τo club μας προσέχει αρκετά (η δύναμη των club που λέμε)
επειδή το έχω ψάξει αρκετά για το δικό μου μωρό, εχω αποκτήσει κάποια σχετική εμπειρία και μπορω να σε βοηθήσω.
-
Αν δεν σου το ελεγαν,θα το εβλεπες το σημαδι;Αν οχι,κατι ειναι και αυτο.
-
Τελικά δεν μας είπες αν πήγες απο και εκεί και αν δέχτηκαν το δίκαιο του αιτήματος σου να σε αποζημιώσουν.
-
Λοιπόν, τα νέα έχουν ως εξής:
Η εταιρεία αναγνώρισε το λάθος της, πρώτον.
Όμως:
Δέχεται να αναλάβει η ίδια να επισκευάσει το αυτοκίνητο σε δικό της φανοποιό.
Δέχτηκα να πάω μέχρι το φανοποιό, να συζητήσω πώς θα γίνει η αποκατάσταση κλπ.Πήγα λοιπόν, και πέρα από τις 3άθλιες εγκαταστάσεις του είχε κι ένα ύφος, που δεν μου άρεσε καθόλου.
Στην ερώτησή μου 'τι ακριβώς θα κάνεις στο αυτοκίνητο;', μου απάντησε 'κι εσένα τι σε νοιάζει;'.
Αφότου, του εξήγησα ότι είναι το αυτοκίνητο μου κι αν δεν νοιάζει εμένα, ποιόν θα νοιάζει, μου είπε ότι θα το κάνει τοπικά, και αφού τον ξαναρώτησα αν θα φαίνονται τα κοψίματα, μου είπε πώς ναι.
Αλλά βέβαια, παίρνει το λόγο ο υπάλληλος της εταιρείας, μετά έχει σειρά ο αλοιφαδόρος της Autoglym, από την οποίο, ας μην ξεχνάμε, έγινε η αρχική ζημιά!
Ο αλοιφαδόρος λοιπόν, θα το κάνει να φαίνεται τζάμι.Θα πρέπει εν ολίγοις να πάω το αυτοκίνητο σε έναν φαναρτζή αμφίβολου επαγγελματισμού, και μετά σε μία εταιρεία αναμφίβολου αντιεπαγγελματισμού.
Αυτή είναι η αποζημίωση που μου πρότειναν.Δεν συμφώνησα με αυτό και θα δω πώς θα κινηθώ από δω και στο εξής.
Να σημειώσω ότι δεν δέχονται να το πάω σε ανεξάρτητο φανοποιό.
Τα σχόλια δικά σας.
-
Από την συμπεριφορά και μόνο θα σου πρότεινα να μη το πάς σε αυτούς.
Άκους εκεί 'κι εσένα τι σε νοιάζει'.
'Το σακί με τις κλωτσές' που το είχες 'Pai Mei'; Το ανοίγεις πετάς μέσα τον θρασύ και φήνεις το σακί να κάνει τη δουλειά του.Αν έχεις τη δυνατότητα ψάξε το θέμα μέσω κάποιου δικηγόρου. Μια και τίποτα δε μου λέει ότι αυτή η μικρή ζημιά δε θα μεγαλώσει περισσότερο.
Θύμισέ μου σε παρακαλώ τι αυτοκίνητο είναι;
-
pai mei βγαλτους τα ματια
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Από την συμπεριφορά και μόνο θα σου πρότεινα να μη το πάς σε αυτούς.Άκους εκεί 'κι εσένα τι σε νοιάζει'.
'Το σακί με τις κλωτσές' που το είχες 'Pai Mei'; Το ανοίγεις πετάς μέσα τον θρασύ και φήνεις το σακί να κάνει τη δουλειά του.Αν έχεις τη δυνατότητα ψάξε το θέμα μέσω κάποιου δικηγόρου. Μια και τίποτα δε μου λέει ότι αυτή η μικρή ζημιά δε θα μεγαλώσει περισσότερο.
Θύμισέ μου σε παρακαλώ τι αυτοκίνητο είναι;
Δεν υπάρχει περίπτωση να το πάω tazio.
Προτιμώ να το φτιάξω μόνος μου και να μεταφέρω την εμπειρία μου, σε εσάς, σε όσους περισσότερους γίνεται, για να αποφύγουν την συγκεκριμένη εταιρία.
Θα τους πήγαινα δικαστικά, αλλά δεν έχω το χρόνο να τους τρέξω, ούτε το χρήμα για δικηγόρους και δικαστικά έξοδα.
Για μένα ηθικό χρέος αποτελεί να ενημερώσω τους δυνάμει πελάτες τους, για τη συμπεριφορά τους και τη δουλειά τους.
Ούτε ένα 'συγγνώμη κύριε, λάθος μας', δεν ακούστηκε.
Και βέβαια, οι περισσότεροι πελάτες τους, παρασύρονται από το όνομα των προιόντων, που φυσικά χρησιμοποιούνται από αυτούς, χωρίς όμως την απαραίτητη τεχνογνωσία (όπως αποδείχτηκε), χωρίς την τιμιότητα παραδοχής ενός λάθους (που, να δεχτώ ότι είναι ανθρώπινο), χωρίς να σε αποζημιώνουν, όπως εσύ επιλέξεις, με επίσημο έγγραφο, (το οποίο έχω στη διάθεσή μου), με την κοστολόγηση της ζημιάς από ανεξάρτητο βαφέα-φανοποιό.
Επειδή, πολύ έχω εκνευριστεί από όλους αυτούς τους επιτήδειους μικρόνοες επιχειρηματίες, που για να αποσωβήσουν (ή να κερδίσουν), 50 ευρώ σήμερα, καταστρέφονται οικονομικά αύριο (η περίπτωση του ελληνικού τουρισμού είναι απολύτως ενδεικτική), δεν υπάρχει περίπτωση να αγνοήσω αυτό που έγινε.
Αν τύχει γνωστός σας να διανοηθεί να πάει το αυτοκίνητό του από την AUTOGLYM για καθάρισμα, αποτρέψτε τον.
-
Για κάνε και κάποια ερώτηση στο ΙΝ.ΚΑ. (Ινστιντούτο καταναλωτή) ή στο υπουργείο εμπορίου. Ίσως εκεί να σου δώσουν κάποιες βοηθητικές πληροφορίες για το θέμα σου.
Τελικά η ατιμωρησία είναι που κάνει κάποιους 'επαγγελματίες' τόσο λάθος στη συμπεριφορά τους.
Αν καταλάβουν πόσους πελάτες μπορεί να χάσουν από ένα 'παραπονεμένο' πελάτη τότε ίσως αλλάξουν τακτική. -
Τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας πάντως είναι κορυφαία!
Ωστόσο η αλόγιστη χρήση αλοιφαδόρου για λόγους ταχύτητας-ευκολίας-πίεσης χρόνου,είναι εις βάρος της ποιότητας και μπορεί να αποβεί και μοιραία για τη βαφή.
Η ευθύνη βαρύνει τον χειριστή του αλοιφαδόρου και όχι το όνομα ή το δίκτυο καταστημάτων της εν λόγω εταιρείας.
Προσωπικά εμπιστεύομαι τα προϊόντα της,αλλά ποτέ τους αλοιφαδόρους της... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας πάντως είναι κορυφαία!
Ωστόσο η αλόγιστη χρήση αλοιφαδόρου για λόγους ταχύτητας-ευκολίας-πίεσης χρόνου,είναι εις βάρος της ποιότητας και μπορεί να αποβεί και μοιραία για τη βαφή.
Η ευθύνη βαρύνει τον χειριστή του αλοιφαδόρου και όχι το όνομα ή το δίκτυο καταστημάτων της εν λόγω εταιρείας.
Προσωπικά εμπιστεύομαι τα προϊόντα της,αλλά ποτέ τους αλοιφαδόρους της...Καιρούς και χρόνια
Πώς πάει το Laguna γιατρέ;; Όλα καλά;; Το Glolf;;
ΑUTOGLYM:ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ