Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 315
    • 316
    • 2 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50446
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
      140 και 170 στα 1400 απο την vw
      130 και 150 στα 1400 απο την fiat
      και έρχονται και άλλοι...

      νέο μοντέλο στην φρανκφούρτη απο την Mazda με 1000 κυβ και turbo που μου μυρίζει κάτι απο νέο mazda2 ή 3!!!

      Το έχουμε συζητήσει αυτό πάλι; Δεν το έχω πάρει χαμπάρι, που βρίσκεται; Λινκς;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        interland-gr last edited by

        Ο χρήστης kubiak έγραψε:

        140 και 170 στα 1400 απο την vw
        130 και 150 στα 1400 απο την fiat
        και έρχονται και άλλοι...

        νέο μοντέλο στην φρανκφούρτη απο την Mazda με 1000 κυβ και turbo που μου μυρίζει κάτι απο νέο mazda2 ή 3!!!

        Το έχουμε συζητήσει αυτό πάλι; Δεν το έχω πάρει χαμπάρι, που βρίσκεται; Λινκς;

        Μα που αλλού στο νέο fiat punto http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=360

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          spiros last edited by

          Σχετικα με την τιμη του, ενας ακομη λογος για να κρατηθει σχετικα χαμηλα ειναι οτι το μοτερ αυτο θα φορεθει και σε 'ανταγωνιστικα' μοντελα (πχ Λεον, Οκταβια) επομενως δεν μπορει να κοστιζει υπερβολικα περισσοτερα απο αυτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Μακάρι να έρθουν γρήγορα τέτοια αυτοκίνητα με τέτοιες δυνατότητες στην Ελλάδα και με λογικές τιμές. Πολύ γέλιο.....
            Μειονέκτημα για μερικούς ότι θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να βελτιωθούν σωστά καθώς ο σωστός συντονισμός και συνεργασία των υπερσυμπιεστών που απαιτείται είναι λεπτή ισορροπία όπου λίγοι θα μπορέσουν να παρέμβουν με επιτυχία....

            Να σας θυμίσω ότι αν δεν κάνω λάθος και η Lancia πριν από περίπου 20 χρόνια είχε κυκλοφορήσει αυτοκίνητα με συμπιεστές σε σειρά.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              θα γίνει παρτυ αμα έρθει.
              Αμα ειχε και εγγυηση....
              Το φοβαμαι το τερας!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                ...Μειονέκτημα για μερικούς ότι θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να βελτιωθούν σωστά καθώς ο σωστός συντονισμός και συνεργασία των υπερσυμπιεστών που απαιτείται είναι λεπτή ισορροπία όπου λίγοι θα μπορέσουν να παρέμβουν με επιτυχία....

                τι λες? Σε 2-3 μηνες θα εχουν παει με επιτυχια στα 190-200 αλογα!

                δεν ειναι δυσκολος ο συντονισμος που λες γιατι το μονο που χρειαζεται θα ειναι να αυξηθει η πιεση στη 2η τουρμπινα ωστε να δωσει τα επιθυμητα αλογα ψηλα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  ...Μειονέκτημα για μερικούς ότι θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να βελτιωθούν σωστά καθώς ο σωστός συντονισμός και συνεργασία των υπερσυμπιεστών που απαιτείται είναι λεπτή ισορροπία όπου λίγοι θα μπορέσουν να παρέμβουν με επιτυχία....

                  τι λες? Σε 2-3 μηνες θα εχουν παει με επιτυχια στα 190-200 αλογα!

                  δεν ειναι δυσκολος ο συντονισμος που λες γιατι το μονο που χρειαζεται θα ειναι να αυξηθει η πιεση στη 2η τουρμπινα ωστε να δωσει τα επιθυμητα αλογα ψηλα!

                  ετσι - ετσι ... δωσε αλογα στο λαο να ξεχασει τη φτωχεια του.
                  1400 με λιγα λεφτα???? Ποσο λετε ρε παιδια να παει το μαλλι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                    Μα που αλλού στο νέο fiat punto http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=360

                    ευχαριστώ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                      140 και 170 στα 1400 απο την vw
                      130 και 150 στα 1400 απο την fiat
                      και έρχονται και άλλοι...

                      νέο μοντέλο στην φρανκφούρτη απο την Mazda με 1000 κυβ και turbo που μου μυρίζει κάτι απο νέο mazda2 ή 3!!!

                      Μα καλά η VW δεν είχε πριν χ χρόνια το 1.4 με 60 άλογα και κορδονόντουσαν οι απάνταχού σαλιγκαρο-γκολφάκιδες , άμοιροι κάτοχοι τους οτι βγάζει 65-70 ??

                      Πότε ακριβώς άλλαξε αυτή η φιλοσοφία και τώρα οι υπερτουρμπισμένες μικρές
                      μηχανές είναι καλή ιδέα ??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        .

                        .

                        'Engineers have combined superchargers and turbochargers in the past, most notably in World War II-era aircraft to avoid engine power losses at higher altitudes. Automotive applications have been limited, but include an Abarth-developed system used on the 1985 Lancia Delta S4 rally car.'

                        Πηγή: autoweek.com > News > New VW engine packs a One-Two Punch; 2006 Golf gets SuperTurbo system.

                        20 χρόνια μετά, Group B, για πάντα...

                        .

                        .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                          140 και 170 στα 1400 απο την vw
                          130 και 150 στα 1400 απο την fiat
                          και έρχονται και άλλοι...

                          νέο μοντέλο στην φρανκφούρτη απο την Mazda με 1000 κυβ και turbo που μου μυρίζει κάτι απο νέο mazda2 ή 3!!!

                          Μα καλά η VW δεν είχε πριν χ χρόνια το 1.4 με 60 άλογα και κορδονόντουσαν οι απάνταχού σαλιγκαρο-γκολφάκιδες , άμοιροι κάτοχοι τους οτι βγάζει 65-70 ??

                          Πότε ακριβώς άλλαξε αυτή η φιλοσοφία και τώρα οι υπερτουρμπισμένες μικρές
                          μηχανές είναι καλή ιδέα ??

                          από τότε που οι Ιταλοί βγάζουν 1.4 8V και μόνιμα ηλεκτρονικά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            140 και 170 στα 1400 απο την vw
                            130 και 150 στα 1400 απο την fiat
                            και έρχονται και άλλοι...

                            νέο μοντέλο στην φρανκφούρτη απο την Mazda με 1000 κυβ και turbo που μου μυρίζει κάτι απο νέο mazda2 ή 3!!!

                            Μα καλά η VW δεν είχε πριν χ χρόνια το 1.4 με 60 άλογα και κορδονόντουσαν οι απάνταχού σαλιγκαρο-γκολφάκιδες , άμοιροι κάτοχοι τους οτι βγάζει 65-70 ??

                            Πότε ακριβώς άλλαξε αυτή η φιλοσοφία και τώρα οι υπερτουρμπισμένες μικρές
                            μηχανές είναι καλή ιδέα ??

                            από τότε που οι Ιταλοί βγάζουν 1.4 8V και μόνιμα ηλεκτρονικά

                            Τραγικό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                              'Engineers have combined superchargers and turbochargers in the past, most notably in World War II-era aircraft to avoid engine power losses at higher altitudes. Automotive applications have been limited, but include an Abarth-developed system used on the 1985 Lancia Delta S4 rally car.'

                              Ξέρω ότι η Volvo έχει εδώ και πολλά χρόνια ένα κινητήρα ντίζελ για σκάφη με turbocharger και supercharger. Υπάρχουν πολλοί ακόμα κινητήρες που χρησιμοποιούν το διπλό σύστημα.

                              Ο μόνος τρόπος για να είναι οικονομικός ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που έχει χαμηλή συμπίεση είναι να δουλεύει συνέχεια με υπερπίεση. Τα καυσαέρια ενός supercharged κινητήρα έχουν πολύ περισσότερη ενέργεια από τα καυσαέρια ενός ατμοσφαιρικού και αυτό κάνει τη τουρμπίνα να χαίρεται ακόμα περισσότερο. Επίσης, μπορείς και χρησιμοποιείς πολύ μεγάλη τουρμπίνα που δεν πνίγει το κινητήρα στις ψηλές στροφές.

                              WW2: Τα συμμαχικά αεροπλάνα είχαν κρυφό όπλο τον ψεκασμό Ν2Ο (nitrous oxide).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                'Engineers have combined superchargers and turbochargers in the past, most notably in World War II-era aircraft to avoid engine power losses at higher altitudes. Automotive applications have been limited, but include an Abarth-developed system used on the 1985 Lancia Delta S4 rally car.'

                                WW2: Τα συμμαχικά αεροπλάνα είχαν κρυφό όπλο τον ψεκασμό Ν2Ο (nitrous oxide).

                                προκειται για πόλεμο δηλαδή?
                                Για να δουμε σε 15 μερες στην Φρανκφουρτη τι θα παιξει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  a4-turbo last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                  ...Μειονέκτημα για μερικούς ότι θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να βελτιωθούν σωστά καθώς ο σωστός συντονισμός και συνεργασία των υπερσυμπιεστών που απαιτείται είναι λεπτή ισορροπία όπου λίγοι θα μπορέσουν να παρέμβουν με επιτυχία....

                                  τι λες? Σε 2-3 μηνες θα εχουν παει με επιτυχια στα 190-200 αλογα!

                                  δεν ειναι δυσκολος ο συντονισμος που λες γιατι το μονο που χρειαζεται θα ειναι να αυξηθει η πιεση στη 2η τουρμπινα ωστε να δωσει τα επιθυμητα αλογα ψηλα!

                                  ετσι - ετσι ... δωσε αλογα στο λαο να ξεχασει τη φτωχεια του.
                                  1400 με λιγα λεφτα???? Ποσο λετε ρε παιδια να παει το μαλλι?

                                  Golf GT - Golf GTI me ton idio eksoplismo 1500 € diafora sti Germania

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimded last edited by

                                    στην Ελλαδα ομως θα ειναι πολυ μεγαλυτερη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                                      Golf GT - Golf GTI me ton idio eksoplismo 1500 ? diafora sti Germania

                                      λογικό γιατί εκεί η σύγκριση γίνεται μεταξύ 170 - 200 ίππων (και με διαφορά στα ασφάλιστρα φαντάζομαι) ενώ εδώ η σύγκριση είναι 1.400-2.000κ.εκ. Υπάρχει σημαντική πιθανότητα το GT να είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a4-turbo last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Golf GT - Golf GTI me ton idio eksoplismo 1500 ? diafora sti Germania

                                        λογικό γιατί εκεί η σύγκριση γίνεται μεταξύ 170 - 200 ίππων (και με διαφορά στα ασφάλιστρα φαντάζομαι) ενώ εδώ η σύγκριση είναι 1.400-2.000κ.εκ. Υπάρχει σημαντική πιθανότητα το GT να είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα

                                        Το Passat Ελλαδα ειναι φθηνοτερο και καλυτερα εξοπλισμενο απο Γερμανια, ακομα και το 2.0 FSI.
                                        Αν θελησει η VW κατεβαζει αρκετα την τιμη προ φορων. Στην περιπτωση του Golf, επειδη προβλεπουν επιτυχια στην ελληνικη αγορα θα κοιταξουν να βγαλουν λεφτα απο το συγκεκριμενο.
                                        Το βλεπω στα 25.000 βασικη τιμη, οσο το 2.0 FSI Sprortline.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
                                          ...Στην περιπτωση του Golf, επειδη προβλεπουν επιτυχια στην ελληνικη αγορα θα κοιταξουν να βγαλουν λεφτα απο το συγκεκριμενο.
                                          Το βλεπω στα 25.000 βασικη τιμη, οσο το 2.0 FSI Sprortline.

                                          Αν το δωσουν τοσο ο κοσμος απλα δε θα το τιμησει ιδιετερα, ποσο μαλιστα εαν τον ιδιο κινητηρα τον βρει σε αλλες εταιριες του γκρουπ σε τιμες 19-21Κ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                            ...Στην περιπτωση του Golf, επειδη προβλεπουν επιτυχια στην ελληνικη αγορα θα κοιταξουν να βγαλουν λεφτα απο το συγκεκριμενο.
                                            Το βλεπω στα 25.000 βασικη τιμη, οσο το 2.0 FSI Sprortline.

                                            Αν το δωσουν τοσο ο κοσμος απλα δε θα το τιμησει ιδιετερα, ποσο μαλιστα εαν τον ιδιο κινητηρα τον βρει σε αλλες εταιριες του γκρουπ σε τιμες 19-21Κ.

                                            Κάποιος που έχει να δώσει 25Κ για το 1.4 TSi θα έχει ή θα μπορεί να δώσει 28,5Κ για το 2.0 TFSi (GTi)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 2 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr