-
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΑΝΩ ΔΥΟ....
ΤΡΟΜΕΡΟ ΔΙΛΗΜΜΑ!!!
VW POLO 100HP TRENDLINE or SEAT IBIZA 101HP SIGNO??
ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ....ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ...
ΝΙΚΟΣ -
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΑΝΩ ΔΥΟ....
ΤΡΟΜΕΡΟ ΔΙΛΗΜΜΑ!!!
VW POLO 100HP TRENDLINE or SEAT IBIZA 101HP SIGNO??
ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ....ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ...
ΝΙΚΟΣ -
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΑΝΩ ΔΥΟ....
ΤΡΟΜΕΡΟ ΔΙΛΗΜΜΑ!!!
VW POLO 100HP TRENDLINE or SEAT IBIZA 101HP SIGNO??
ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ....ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ...
ΝΙΚΟΣ -
;;;;
renault clio, fiesta σε new
και focus astra g σε used
καλοτρεχουμενο... -
Δύσκολη επιλογή, καθώς τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές. Οι διαφορές τους εστιάζονται στα εξής σημεία:
- Οδική συμπεριφορά. Το Ibiza έχει καλύτερο 'κράτημα' στις στροφές, αλλά το Polo προσφέρει μεγαλύτερη άνεση (έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις).
- Ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού. Σύμφωνα με τα περιοδικά το Polo είναι κορυφαίο στην κατηγορία του στον τομέα αυτό. Βέβαια, υποστηρίζεται ότι και το Ibiza έχει ποιοτικό εσωτερικό, αλλά δε φτάνει στα επίπεδα του Polo.
- Σχέση τιμής-εξοπλισμού. Οι δυο εκδόσεις των αυτοκινήτων που αναφέρεις έχουν σχεδόν την ίδια τιμή. Ωστόσο, το Ibiza έχει πλουσιότερο εξοπλισμό. Το πιο σημαντικό είναι ότι το Ibiza έχει ABS.
Είναι προφανές ότι δε θα αποφασίσουμε εμείς για το τι θα αγοράσεις. Αν είχα εγώ αυτό το δίλημμα, θα διάλεγα το Ibiza για τους εξής λόγους: έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας (λόγω ύπαρξης ABS), διατίθεμαι να θυσιάσω την άνεση προς όφελος της καλύτερης οδικής συμπεριφοράς και θεωρώ το Polo υπερτιμημένο. Τέλος υπάρχει και η αισθητική παράμετρος του ζητήματος: η σχεδίαση του Ibiza μου αρέσει περισσότερο από του Polo (για να ακριβολογώ, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης των δυο αυτοκινήτων στον τομέα αυτό).
Γενικά δε θα προτιμούσα να αγοράσω καμιά έκδοση του Polo σε σχέση με την αντίστοιχη του Ibiza. Το μόνο Polo που θα σκεφτόμουν να αγοράσω θα ήταν το 1.4 FSI, το οποίο βέβαια δεν υπάρχει στην Ελλάδα.
Καλοτάξιδο ό,τι και να αγοράσεις. Μην παραλείψεις να μας ενημερώσεις για την τελική επιλογή σου.
ΥΓ: Θα σου συνιστούσα να κάνεις test drive και με τα δυο αυτοκίνητα προτού λάβεις οποιαδήποτε απόφαση.
-
Κανένα! Πάρε ένα Rallye να βρεις την υγεία σου
-
Ανάμεσα στα συγκεκριμένα δύο το Ίμπιζα.
Το nöeo Πόλο έχει χάλια εσωτερικό, και είναι προορισμένο για άνεση. Οπότε προς τι οι 101; Καλύτερα με 75!
Πάντως ούτε το νέο Ίμπιζα με τρελλαίνει, αγρίεψε υπερβολικά χωρίς λόγο και αιτία, αφού πάχυνε κιόλας, και έτσι προτιμώ το δικό μου Ίμπιζα (το προηγούμενο) και το προηγούμενο Πόλο (σαν αυτό της kamil).
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως ούτε το νέο Ίμπιζα με τρελλαίνει, αγρίεψε υπερβολικά χωρίς λόγο και αιτίαΠροσωπικά βρίσκω μια χαρά το καινούριο Ibiza. Αντίθετα μου 'ξενίζει' η εμφάνιση του Cordoba, αν και είναι ίδια με του Ibiza. Sedan αυτοκίνητο και 'αγριεμένο' γίνεται;
πάχυνε κιόλας
Όντως. Αν το στείλουμε όμως σε κανένα κέντρο αδυνατίσματος και χάσει καμιά ογδονταριά κιλά, θα γίνει κουκλί!
-
clio psile kai ase ta VWgroop den lene!!!
-
Το CLIO με τους 98 ίππους και με την νεα μειωμένη τιμή (νομίζω 11000+ EUR) είναι πλεον μια πολύ καλή πρόταση, αλλωστε είναι και ποιοτικό και αρκετή δύναμη έχει με πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Κανένα! Πάρε ένα Rallye να βρεις την υγεία σουAlman κόψε την πλάκα, γιατί θα κατηγορηθείς ως εγκάθετος των Γάλλων... Βρωμίσαμε τον τόπο εδώ μέσα οι Πεζιστές (κατά το Σοσιαλιστές, Καπιταλιστές, Σατανιστές κ.λπ.)!
-
Renault Clio 1.4. Το Polo είναι αμπλαούμπλα (μόνο καλή θέση οδήγησης και άψογη ποιότητα κατασκευής διαθέτει. Στο δεύτερο, το Clio το έχει πλησιάσει επικίνδυνα). ’σε που οι αντιπροσωπείες της VW τελευταία έχουν δώσει ΠΟΛΥ κακά δείγματα γραφής.
Αν, παρόλα αυτά επιμένεις... Πάρε το Ibiza.
-
Εδω και ενα μηνα πηρα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Clio 1.4 Privilege. Συγκριτικα το θεωρω καλυτερο αν και ειχα αρχισει να χω προκαταληψη σε ο,τι μη γερμανικο. Μεγα λαθος τελικα. Λιγακι πιο ακριβο,αλλα πιστευω το καλυτερο.Αποψη βεβαια.Αναμεσα στα 2 τωρα......κανενα.
-
kainourios sto forum...exw ena clio 1.4 stous 98hp kai mporw na sou pw oti einai ola ta lefta!!!anarthsh xali kai poly kales epidoseis...se shmeio na aporw pws einai h laguna sto 8ema ths aneshs...pantws mh nomizeis oti einai kana gynaikeio aytokinhto etsi?xexexe...to polo adiaforo mou fainetai,an den einai kai 100ari agora moufa...diafwnw me allous parakatw sto 8ema ths ippodynamhs...nomizw oti oso perissotera toso kalytera..75 apo 100 exei diafora...an den einai clio tote ibiza 100ari...kane test drive prwta kai de 8a xaseis...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
kainourios sto forum...exw ena clio 1.4 stous 98hp kai mporw na sou pw oti einai ola ta lefta!!!anarthsh xali kai poly kales epidoseis...se shmeio na aporw pws einai h laguna sto 8ema ths aneshs...pantws mh nomizeis oti einai kana gynaikeio aytokinhto etsi?xexexe...to polo adiaforo mou fainetai,an den einai kai 100ari agora moufa...diafwnw me allous parakatw sto 8ema ths ippodynamhs...nomizw oti oso perissotera toso kalytera..75 apo 100 exei diafora...an den einai clio tote ibiza 100ari...kane test drive prwta kai de 8a xaseis...Συμφωνώ κάνε τεστ ντραιβ.
Το Κλειώ φαίνεται καλό αλλά πως πάει από
-
θόρυβο κινητήρα
-
φρένα (εδώ σας θέλω)
-
συμπλέκτης πολύ βαρής
-
Καθίσματα, πολύ άσχημα καθόλου άνετα
Είχα ένα Clio του 91 και έπασχε φοβερά στα παραπάνω. Κατα τα άλλα ήταν πολύ καλό και πολύ ποιοτικό, χωρίς πλάκα όσο το είχα εγώ δεν είχε παρουσιάσει τίποτε το σοβαρό.
Μπήκα μέσα στο Πόλο και η θέση οδήγησης ειναι καλη και ο συμπλέκτης πολύ ελαφρύς.
-
-
panta test drive!!! 1) h 8esh odhghshs einai ontws periergh kai apaitei na th synh8hseis...ama ginei ayto den mporei na s'empodisei na pas grhgora...sigoura omws den einai type-r xexexexe!!sta frena egw problhma den eixa...de nomizw oti kourazontai kai to abs standar...mono otan odhghsa to 2litro eipa oti prepei na allaksw frena kai...amaksi!klasika to kalokairi sfyrizoun opws ola...oute me symplekth eixa problhma...8orybos apo ton kinhthra mono an kseperaseis ta 170 mporeis na peis oti a kanei 8orybo...sto 8ema polo ibiza nomizw oti to ibiza einai kai pio gemato sto mati,prepei na eisai germanofilos giana pareis to polo...edw sta 1,2 bgalane trikylindro...hmarton!!!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
panta test drive!!! 1) h 8esh odhghshs einai ontws periergh kai apaitei na th synh8hseis...ama ginei ayto den mporei na s'empodisei na pas grhgora...sigoura omws den einai type-r xexexexe!!sta frena egw problhma den eixa...de nomizw oti kourazontai kai to abs standar...mono otan odhghsa to 2litro eipa oti prepei na allaksw frena kai...amaksi!klasika to kalokairi sfyrizoun opws ola...oute me symplekth eixa problhma...8orybos apo ton kinhthra mono an kseperaseis ta 170 mporeis na peis oti a kanei 8orybo...sto 8ema polo ibiza nomizw oti to ibiza einai kai pio gemato sto mati,prepei na eisai germanofilos giana pareis to polo...edw sta 1,2 bgalane trikylindro...hmarton!!!Η αποδοση του κλιματιστικου πως ειναι?
Κοβει πολυ απο την δυναμη του κινητηρα? -
Το τωρινό Clio είναι σχετικά αθόρυβο, τα φρένα του είναι εξαιρετικά, ο συμπλέκτης του εμένα μου φαίνεται μια χαρά, μόνο λίγο απότομος μερικές φορές (βαρύς πάντως δεν είναι), ενώ τα καθίσματα είναι πολύ καλά. Η θέση οδήγησης είναι λίγο μυστήρια υπόθεση. Πρέπει να ρυθμίσεις πολύ προσεκτικά τα προσκέφαλα συνεχούς επαφής (μην τα 'ανοίξεις' πολύ, θα πάθεις κράμπες στο σβέρκο), ενώ η σκαλωτή ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος είναι, αναγκαστικά, ένας συμβιβασμός. Η κλίση του τιμονιού εμένα δε με προβλημάτισε. Πάντως, από τη θέση οδήγησης που βρήκα τελικά δεν έχω κανένα παράπονο. Επίσης, κι άλλοι γνωστοί μου (μεταξύ των οποίων κι ο πατέρας μου) που είτε οδήγησαν το δικό μου είτε έχουν Clio δεν εξέφρασαν κάποιο παράπονο για τη θέση οδήγησης.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το τωρινό Clio είναι σχετικά αθόρυβο, τα φρένα του είναι εξαιρετικά, ο συμπλέκτης του εμένα μου φαίνεται μια χαρά, μόνο λίγο απότομος μερικές φορές (βαρύς πάντως δεν είναι), ενώ τα καθίσματα είναι πολύ καλά. Η θέση οδήγησης είναι λίγο μυστήρια υπόθεση. Πρέπει να ρυθμίσεις πολύ προσεκτικά τα προσκέφαλα συνεχούς επαφής (μην τα 'ανοίξεις' πολύ, θα πάθεις κράμπες στο σβέρκο), ενώ η σκαλωτή ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος είναι, αναγκαστικά, ένας συμβιβασμός. Η κλίση του τιμονιού εμένα δε με προβλημάτισε. Πάντως, από τη θέση οδήγησης που βρήκα τελικά δεν έχω κανένα παράπονο. Επίσης, κι άλλοι γνωστοί μου (μεταξύ των οποίων κι ο πατέρας μου) που είτε οδήγησαν το δικό μου είτε έχουν Clio δεν εξέφρασαν κάποιο παράπονο για τη θέση οδήγησης.Έχεις το 1.2; Το οδηγησα στην Αθήνα, είναι εξαιρετικά θορυβώδες. Η σκαλωτή ρύθμιση της πλάτης του καθίσματους είναι απαράδεκτη. Τα φρένα πολύ άσκημα, δεν σταμάταγε. Συμπλέκτης δεν θυμάμαι, αλλά δεν νομίζω να ήταν ελαφρύς σαν της 147.
Το πόλο είναι καλύτερο στα καθήσματα, δεν ξέρω από θόρυβο και φρένα.
-
to katalabaineis oti einai anoixto alla se epidoseis de se prodidei...h katanalwsh pantws anebainei an 8es to kalokairi na to phgaineis me to gkazi sto patwma opws ka8e klasiko 16balbido...an rwtas gia epidoseis na pw kai sto filo niko tou post oti apo 8essalonikh-a8hna ksexnas oti yparxei kai tetarth taxythta...enstash mou einai oti h pempth 8a mporouse na einai makryterh...ekei de kserw ti kanei to ibiza...an to pas omws me aircondition kai 140 150 einai mia xara...
VW POLO 100HP vs SEAT IBIZA 101HP? Ποιο να παρω τελικα?