-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η όποια μηχανή BMW μέχρι τις 3000 στροφές είναι νεκρή...έχεις ένα μεγαλο δίκιο αλλα μετά τα 120-130Km/h σε τρώνε δαγκωτο κ ψάχνεις να τους βρεις.(ίδια κυβικά).
ειναι κ η πισωκίνηση στα φανάρια..εκει το μαζεύεις αλλά μετά σου δείχνουν τα δοντια τους!!!μιλάω για 3.16, 3.18, 3.20..**ci **που έχουν πολύ δύναμη στις υψηλές στροφές!
-
Για το cooper S όσοι φίλοι μου το έχουνε ψάξει (και είναι αρκετοί) δεν βρήκανε τιμή μικρότερη από 26-27Κ μαζί με κάποια extra..
Το cooper έρχεται ψιλογυμνό από το εργοστάσιο. Το τάπερ είναι έτσι κ αλλιώς γυμνό.Πάντως είναι και τα service πανάκριβα (bmw).
Μάλλον είναι το μόνο mini με καλό value for money. Δεν ξέρω αν θα το αγόραζα, αλλά θα το σκεφτόμουν.
-
η δικη μου επιλογη απο τα παραπανω αυτοκινητα θα ηταν το σκοντα οκταβια αυτοκινητο με γερμανικη ποιοτητα και τεχνολογια, ανετο, σταθερο και λογικες τιμες σερβις και ανταλλακτικων. ακομα ειναι και πρακτικο αυτοκινητο γιατι ειναι ευρυχωρο και μπορεις να το χρησιμοποιησεις σε πολλες περιπτωσεις.
-
Ε,καλα η αληθεια ειναι οτι στη παραπανω ψηφοφορια το σκοντα ηταν απο μονο του σε αλλη κατηγορια αυτοκινητου........Τωρα γιατι ο φιλος μας, μας εβαλε σε διλημμα για μικρα τζι-τι-αι η αυτοκινητο οικογενειακου χαρακτηρα GT,οπως το σκοντα......αγνωστο.
-
Και εγώ πάντως το Skoda ψήφισα, ως πιο all around χαρακτήρα, δυνατό και άνετο.....αν και υπάρχουν και πιο γρήγορα στη λίστα.
Το προτιμώ μάλιστα σε 4x4 combi....
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Ψαχνω να βρω καμμια 500αρια κιλα για να τα προσθεσω μπας κ στριψω καλυτερα....Any ideas????Υγ: Σοβαρες προτασεις μονο.
Τύπωσε δύο ποστ του theou και ρίχτα στο πορτμπαγκάζ.
-
Eφυγε για τα best of....
-
Και για μένα Οκτάβια. Μπορεί να είναι μεγάλο, αλλά έχω ακούσει (δυστυχώς δεν το έχω διαπιστώσει) ότι είναι πολύ καλοστημένο, ίσως από τα καλύτερα στημένα αυτοκίνητα που φοράνε τον 1,8Τ. Από την άλλη είναι πιο πρακτικό και σίγουρα θα μπορέσεις να το κρατήσεις περισσότερο καιρό αν είσαι στη φάση 'φτιάχνω οικογένεια', καθώς δεν θα μπεις στον κόπο να ψάχνεις για μεγαλύτερο αμάξι. Επιπλέον, για τους ανικανοπίητους, έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης και πολλές δοκιμασμένες λύσεις γι' αυτόν τον σκοπό.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
χαλάρωσε ρε φιλε..οχι κ 6000-8000 διαφορα ...νομιζω οτι το 2λιτρο γκολφ εχει** 25600**.ηταν να το παρω αλλα ακριβο...κ να σου πω κ το αλλο?αλλη η αισθηση με τοσο βαρυ αμαξι κ αλλη με το ST. εχω αδικο?
για στροφες μιλαω κ κρατηματα..
Φυσικά και έχεις δίκαιο!Το έχουμε ξανά-αναλύσει το θέμα άλλωστε...Το βάρος οφελεί το στρίψιμο!
απο ποτε??
εξ'απ'ανέκαθεν (καλά δεν το λέω?) ρε κορόιδο!!! Αν το αμάξι δεν είναι ~2 τόνους (και βάλε), δεν πατάει καλά στη στροφή να 'ούμε! Γεμίστε τα πορτμπαγκάζ με καλοριφέρ, μόλυβδο, σάκους με μαρμαρόσκονη, ότι βρει ο καθένας! Σαξόραλλα, Cliά (sic) και λοιποί κουβάδες can kiss theos' ass goodbye, ειδικά στα Τέμπη!
-
Έτσι...έτσι!!!
Εξάλλου, μ@λ@κες είναι στη VW που τα κάνουν συνεχώς βαρύτερα;
Εγώ είμαι σίγουρος ότι ο theos όποτε έχει 4 άτομα μέσα και στρίβει Τέμπη, δεν πιάνεται...ΤΡΕΝΟ...!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και για μένα Οκτάβια. Μπορεί να είναι μεγάλο, αλλά έχω ακούσει (δυστυχώς δεν το έχω διαπιστώσει) ότι είναι πολύ καλοστημένο, ίσως από τα καλύτερα στημένα αυτοκίνητα που φοράνε τον 1,8Τ. Από την άλλη είναι πιο πρακτικό και σίγουρα θα μπορέσεις να το κρατήσεις περισσότερο καιρό αν είσαι στη φάση 'φτιάχνω οικογένεια', καθώς δεν θα μπεις στον κόπο να ψάχνεις για μεγαλύτερο αμάξι. Επιπλέον, για τους ανικανοπίητους, έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης και πολλές δοκιμασμένες λύσεις γι' αυτόν τον σκοπό.Ε όχι και πολύ καλοστημένο. Απλώς συμπαθητικό είναι, με ψιλοκαλό τιμονάκι. Ακόμα και το RS δε βάζει σωστά τη δύναμη κάτω. Για το RS ABT, άστα να πάνε καλύτερα
Για οικογένεια βέβαια είναι μονόδρομος. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
χαλάρωσε ρε φιλε..οχι κ 6000-8000 διαφορα ...νομιζω οτι το 2λιτρο γκολφ εχει** 25600**.ηταν να το παρω αλλα ακριβο...κ να σου πω κ το αλλο?αλλη η αισθηση με τοσο βαρυ αμαξι κ αλλη με το ST. εχω αδικο?
για στροφες μιλαω κ κρατηματα..
Φυσικά και έχεις δίκαιο!Το έχουμε ξανά-αναλύσει το θέμα άλλωστε...Το βάρος οφελεί το στρίψιμο!
απο ποτε??
εξ'απ'ανέκαθεν (καλά δεν το λέω?) ρε κορόιδο!!! Αν το αμάξι δεν είναι ~2 τόνους (και βάλε), δεν πατάει καλά στη στροφή να 'ούμε! Γεμίστε τα πορτμπαγκάζ με καλοριφέρ, μόλυβδο, σάκους με μαρμαρόσκονη, ότι βρει ο καθένας! Σαξόραλλα, Cliά (sic) και λοιποί κουβάδες can kiss theos' ass goodbye, ειδικά στα Τέμπη!
yo yo yo
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ε όχι και πολύ καλοστημένο. Απλώς συμπαθητικό είναι, με ψιλοκαλό τιμονάκι. Ακόμα και το RS δε βάζει σωστά τη δύναμη κάτω. Για το RS ABT, άστα να πάνε καλύτεραΕξαιρώντας τις π@π@ριές που λέω παραπάνω επειδή με έπιασε μεσημεριάτικα, σου απαντάω σοβαρά στο συγκεκριμένο quote...
Διαφωνώ κάθετα για το Octavia και ειδικά το ABT, το οποίο είναι φίλου μου και το οδηγώ αραιά και πού. Σε βουνίσιες διαδρομές που το έχω οδηγήσει, είναι πολύ καλό (πάντα με βάση το τι είναι και που απευθύνεται, έτσι;). Εγώ προσωπικά δεν περίμενα με τίποτα να είναι τόσο καλοστημένο, και τόσο ευχάριστο στην οδήγηση.
Σχετικά με το αν βγάζει τη δύναμη σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο 210 ίππων τουρμπίσιο. Αν το οδηγήσεις όπως πρέπει, μια χαρά θα τη βάλει κάτω τη δύναμη.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η όποια μηχανή BMW μέχρι τις 3000 στροφές είναι νεκρή...Πάντως στρίβει σαν κάρτ αν και έχω την εντύπωση ότι το δίλιτρο τωρινό κλιάκι είναι οριακά καλύτερο.
μηχανή BMW;
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Η όποια μηχανή BMW μέχρι τις 3000 στροφές είναι νεκρή...
έχεις ένα μεγαλο δίκιο αλλα μετά τα 120-130Km/h σε τρώνε δαγκωτο κ ψάχνεις να τους βρεις.(ίδια κυβικά).
ειναι κ η πισωκίνηση στα φανάρια..εκει το μαζεύεις αλλά μετά σου δείχνουν τα δοντια τους!!!μιλάω για 3.16, 3.18, 3.20..**ci **που έχουν πολύ δύναμη στις υψηλές στροφές!
τι έχουν;;;;
φωτιά στην άσφαλτο
(με έρμα ή χωρίς; )
-
Χμ... μετά από mad και random, μου φαίνεται ήρθε η ώρα να κάνω μια ανθολογία ακόμη στα funniest quotes...
stay tuned
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ε όχι και πολύ καλοστημένο. Απλώς συμπαθητικό είναι, με ψιλοκαλό τιμονάκι. Ακόμα και το RS δε βάζει σωστά τη δύναμη κάτω. Για το RS ABT, άστα να πάνε καλύτερα
Εξαιρώντας τις π@π@ριές που λέω παραπάνω επειδή με έπιασε μεσημεριάτικα, σου απαντάω σοβαρά στο συγκεκριμένο quote...
Διαφωνώ κάθετα για το Octavia και ειδικά το ABT, το οποίο είναι φίλου μου και το οδηγώ αραιά και πού. Σε βουνίσιες διαδρομές που το έχω οδηγήσει, είναι πολύ καλό (πάντα με βάση το τι είναι και που απευθύνεται, έτσι;). Εγώ προσωπικά δεν περίμενα με τίποτα να είναι τόσο καλοστημένο, και τόσο ευχάριστο στην οδήγηση.
Σχετικά με το αν βγάζει τη δύναμη σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο 210 ίππων τουρμπίσιο. Αν το οδηγήσεις όπως πρέπει, μια χαρά θα τη βάλει κάτω τη δύναμη.
με μια ταχυτητα κατω και με σεβασμο στο γκαζι???? ολα καλα στριβουν ετσι....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ε όχι και πολύ καλοστημένο. Απλώς συμπαθητικό είναι, με ψιλοκαλό τιμονάκι. Ακόμα και το RS δε βάζει σωστά τη δύναμη κάτω. Για το RS ABT, άστα να πάνε καλύτερα
Εξαιρώντας τις π@π@ριές που λέω παραπάνω επειδή με έπιασε μεσημεριάτικα, σου απαντάω σοβαρά στο συγκεκριμένο quote...
Διαφωνώ κάθετα για το Octavia και ειδικά το ABT, το οποίο είναι φίλου μου και το οδηγώ αραιά και πού. Σε βουνίσιες διαδρομές που το έχω οδηγήσει, είναι πολύ καλό (πάντα με βάση το τι είναι και που απευθύνεται, έτσι;). Εγώ προσωπικά δεν περίμενα με τίποτα να είναι τόσο καλοστημένο, και τόσο ευχάριστο στην οδήγηση.
Σχετικά με το αν βγάζει τη δύναμη σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο 210 ίππων τουρμπίσιο. Αν το οδηγήσεις όπως πρέπει, μια χαρά θα τη βάλει κάτω τη δύναμη.
με μια ταχυτητα κατω και με σεβασμο στο γκαζι???? ολα καλα στριβουν ετσι....
με μία ταχύτητα πάνω
-
Opterie, έχω οδηγήσει το RS στη Β. Εύβοια (Άγ.Ιωάννης Ρώσσος αν σου λέει τίποτα ). Στην ίδια διαδρομή έχω οδηγήσει Golf IV GTi, Leon 180άρι μπροστοκίνητο και Α3 1.8Τ με τα 150. Ήταν όλα απογοητευτικά. Δε θυμάμαι αν το RS ήταν λίγο καλύτερο από τα υπόλοιπα (λογικό αφού ήταν και πιο σκληρό), αλλά η τελική γεύση δε μου άρεσε. Επίσης έχω οδηγήσει το Combi 4x4 Abt με τα 193 μέχρι το Ναύπλιο και πίσω. Συμπαθητικό αλλά μαλακό. Απλώς δεν είναι σπορ αυτοκίνητο και αυτό δε μου αρέσει. Καλό για τον οικογενειάρχη αλλά μέχρις εκεί.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Opterie, έχω οδηγήσει το RS στη Β. Εύβοια (Άγ.Ιωάννης Ρώσσος αν σου λέει τίποτα ). Στην ίδια διαδρομή έχω οδηγήσει Golf IV GTi, Leon 180άρι μπροστοκίνητο και Α3 1.8Τ με τα 150. Ήταν όλα απογοητευτικά. Δε θυμάμαι αν το RS ήταν λίγο καλύτερο από τα υπόλοιπα (λογικό αφού ήταν και πιο σκληρό), αλλά η τελική γεύση δε μου άρεσε. Επίσης έχω οδηγήσει το Combi 4x4 Abt με τα 193 μέχρι το Ναύπλιο και πίσω. Συμπαθητικό αλλά μαλακό. Απλώς δεν είναι σπορ αυτοκίνητο και αυτό δε μου αρέσει. Καλό για τον οικογενειάρχη αλλά μέχρις εκεί.επίδομα ανθυγειινής εργασίας σου δωσαν;
ΠΥΡΑΥΛΟΙ μεχρι 22000Ε