-
Λοιπόν, βασικά κ εγώ προτιμώ το C4 vts, αλλά από αυτά της ψηφοφορίας:
Το FIAT PUNTO HGT θα το έλεγα μάλλον ξεπερασμένο συγκριτικά με τα υπόλοιπα, χωρίς να σημαίνει πως είναι κακό αυτοκίνητο.
Το FORD FIESTA.. χμχμ αν δεν ήταν σκουριασμένο.. γιατί όχι;
MG ZR 160 = 'να'χαμε να λέγαμε' για μένα πάντα.
PEUGEOT 206 GTI= δεν είναι ιδιαίτερα πυραυλάκι, εκτός αν εννοείς το rc που έχει κάμποσα χιλιάρικα παραπάνω.
RENAULT CLIO SPORT = πιθανότατα αυτό που θα διάλεγα στη θέση σου, αν δε σου αρέσει το c4. Ωραίο σύνολο και ωραίο design για τα δικά μου γούστα.
SEAT IBIZA CUPRA = ωραίος κινητήρας. αυτά.
SKODA OCTAVIA5 RS = ωραίος κινητήρας, ενδιαφέρον πρόταση, αλλά πολύ μεγάλο για μένα..
VW POLO GTI = δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να έχει άποψη ακόμα. Πολλοί στο φορουμ είναι αντι-vw (ίσως και δικαίως). Καλό θα ήταν όμως να περιμένουμε λίγο. -
Περίμενε τις καινούριες αφίξεις και μετά κρίνε.Κι εγώ ψήφισα φιέστα,νομίζω ότι ως ατμοσφαιρικό που είναι θα μυηθείς καλύτερα στην σπορ οδήγηση και θα σου συγχωρήσει και τα όποια λάθη..θα σου πρότεινα ως εναλλακτική πρόταση την 147 2.0(στα 23000 νομίζω,150 άλογα),αλλά θα με φάνε οι γερμανοί φίλοι μου ,οπότε φιέστα από τα παραπάνω,αν και πάλι προτείνω να περιμένεις.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Αλήθεια όταν λέτε ότι τα τουρμπο δεν στρίβουν,τι εννοείτε,τίποτα;κατέβασμα ταχύτητας με μπόλικο φρένο;δεν μπορείς να διατηρήσεις την ταχύτητα σου ή να κόψεις πριν μπεις και μετά μέσα να επιταχύνεις;Τα turbo έχουν πολλή ροπή σε μεσαίες στροφές. Αυτό βέβαια βοηθάει στις ρεπρίζ και στις επιταχύνσεις μετά από στροφή αλλά.... Έτσι είναι πιο εύκολο να προκληθεί υποστροφή ισχύος στις στροφές. Νομίζω ότι αυτό εννοούνε. Βέβαια δεν είναι το ίδιο για όλα τα αυτοκίνητα, άλλα προσθιοκίνητα turbo μπορεί να έχουν λιγότερο ή περισσότερο αυτό το πρόβλημα, παίζει ρόλο το στήσιμο και οι επιλογές του κατασκευαστή.... Για το συγκεκριμένο (Ibiza) φαίνεται πως αυτό είναι ένα μελανό του σημείο....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αλήθεια όταν λέτε ότι τα τουρμπο δεν στρίβουν,τι εννοείτε,τίποτα;κατέβασμα ταχύτητας με μπόλικο φρένο;δεν μπορείς να διατηρήσεις την ταχύτητα σου ή να κόψεις πριν μπεις και μετά μέσα να επιταχύνεις;
Τα turbo έχουν πολλή ροπή σε μεσαίες στροφές. Αυτό βέβαια βοηθάει στις ρεπρίζ και στις επιταχύνσεις μετά από στροφή αλλά.... Έτσι είναι πιο εύκολο να προκληθεί υποστροφή ισχύος στις στροφές. Νομίζω ότι αυτό εννοούνε. Βέβαια δεν είναι το ίδιο για όλα τα αυτοκίνητα, άλλα προσθιοκίνητα turbo μπορεί να έχουν λιγότερο ή περισσότερο αυτό το πρόβλημα, παίζει ρόλο το στήσιμο και οι επιλογές του κατασκευαστή.... Για το συγκεκριμένο (Ibiza) φαίνεται πως αυτό είναι ένα μελανό του σημείο....
Δηλαδή ένα turbo μέσα τη στροφή θέλει γκάζι με μέτρο, όπως λίγο πολύ και τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν κάποια καλή ισχύ για τα κιλά τους... Αυτό δε θα το έλεγα πρόβλημα πάντως, αρκεί να μην το οδηγήσει κανείς όπως οδηγούσε το 1200άρι του, δηλαδή συνεχώς τσίτα. Δεν υπάρχει κάτι που κάνει τα turbo να μη στρίβουν, παρά μόνο ο κακός ανθρώπινος χειρισμός (αναφέρομαι υποθετικά σε ίδιο πλαίσιο - ανάρτηση - βάρος κτλ)
-
Eπιπλέον στα τούρμπο είναι μειωμένο και το φρενάρισμα από τη μηχανή λόγω μειωμένης συμπίεσης. Συνεπώς η ρύθμιση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου 'μόνο με το γκάζι' είναι μικρότερη.
Και τέλος το lag και ο απότομος τρόπος που έρχεται η ισχύς (πέραν της πολλής ροπής στις μεσαίες). Τα τελευταία όμως λένε πως ειδικά στον κινητήρα του FR πρακτικά απουσιάζουν -
Octavia 1 1.8t Tour Abt 210hp -> 20.890
Octavia 1 1.8t RS -> 23.200 -
για μενα όλα τα παραπάνω είναι συμβιβασμοί. Οδήγησα το mini works και χαθηκε η μπάλα....
-
αν δεν υπαρχει θεμα value for money, το συστηνω κι εγω για μικρο διασκεδαστικο αυτοκινητο..
-
Προτεινω το IBIZA CUPRA ..έχω μπει μέσα κ έχει πολύ δύναμη ..στις στροφές λίγο 'παιζει' αγχος, κατατα αλλα οκ!
μακριά απο CLIo.πολύ φτωχο μέσα κ πολυ μικρό!!!έιπαμε να παρεις αυτοκινητο οχι κουβαδάκι με ρόδες..Ποτε δεν θα δινα τοσα λεφτά για τοσο μικρο αμάξι.που παιζει να σε πετάει στις στροφές πολυ άνετα.κ το OCTAVIA του 1.8Τ ειναι επίσης καλη επιλογη αλλα too big!
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
μακριά απο CLIo.πολύ φτωχο μέσα κ πολυ μικρό!!!έιπαμε να παρεις αυτοκινητο οχι κουβαδάκι με ρόδες..Ποτε δεν θα δινα τοσα λεφτά για τοσο μικρο αμάξι.που παιζει να σε πετάει στις στροφές πολυ άνετα.κ το OCTAVIA του 1.8Τ ειναι επίσης καλη επιλογη αλλα too big!Το Clio έχει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο (12 χιλιοστά, άρα στην ουσία σχεδόν ίδιο) από το Ibiza, οπότε δεν καταλαβαίνω τι κάνει κουβά το Clio και όχι και το Ibiza. Και γιατί το σχόλιο 'μακρυά'; Φαντάσου ότι προηγείται και στην ψηφοφορία μακράν. Μην είσαι απόλυτος ρε συ
Το Octavia είναι όντως πολύ καλό (το έχει φίλος και το γνωρίζω καλά το αμάξι), αλλά δε δίνω ψήφο πουθενά γιατί δεν έχω ολοκληρωμένη εμπειρία από όλα. Σε αρκετά δεν έχω μπει καν.
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Προτεινω το IBIZA CUPRA ..έχω μπει μέσα κ έχει πολύ δύναμη ..στις στροφές λίγο 'παιζει' αγχος, κατατα αλλα οκ!μακριά απο CLIo.πολύ φτωχο μέσα κ πολυ μικρό!!!έιπαμε να παρεις αυτοκινητο οχι κουβαδάκι με ρόδες..Ποτε δεν θα δινα τοσα λεφτά για τοσο μικρο αμάξι.που παιζει να σε πετάει στις στροφές πολυ άνετα.κ το OCTAVIA του 1.8Τ ειναι επίσης καλη επιλογη αλλα too big!
πως παίζει να σε πετάει στις στροφές και μάλιστα πολύ άνετα;
ποια είναι κουβαδάκια με ρόδες και ποια όχι;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Προτεινω το IBIZA CUPRA ..έχω μπει μέσα κ έχει πολύ δύναμη ..στις στροφές λίγο 'παιζει' αγχος, κατατα αλλα οκ!
μακριά απο CLIo.πολύ φτωχο μέσα κ πολυ μικρό!!!έιπαμε να παρεις αυτοκινητο οχι κουβαδάκι με ρόδες..Ποτε δεν θα δινα τοσα λεφτά για τοσο μικρο αμάξι.που παιζει να σε πετάει στις στροφές πολυ άνετα.κ το OCTAVIA του 1.8Τ ειναι επίσης καλη επιλογη αλλα too big!
πως παίζει να σε πετάει στις στροφές και μάλιστα πολύ άνετα;
ποια είναι κουβαδάκια με ρόδες και ποια όχι;
Έλα τώρα!Κάνεις λες και δεν ξέρεις ότι ένα σωστό αυτοκίνητο είναι sedan,με τουλάχιστον 4,5 μέτρα μήκος και βάρος τουλάχιστον 1,5 τόνο.Γενιές και γενιές τώρα γνωρίζουν πως το καλό αυτοκίνητο είναι το βαρύ!
Ο,τιδήποτε δεν έχει 'κώλο' είναι αυτοκίνητο πόλης...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Προτεινω το IBIZA CUPRA ..έχω μπει μέσα κ έχει πολύ δύναμη ..στις στροφές λίγο 'παιζει' αγχος, κατατα αλλα οκ!
μακριά απο CLIo.πολύ φτωχο μέσα κ πολυ μικρό!!!έιπαμε να παρεις αυτοκινητο οχι κουβαδάκι με ρόδες..Ποτε δεν θα δινα τοσα λεφτά για τοσο μικρο αμάξι.που παιζει να σε πετάει στις στροφές πολυ άνετα.κ το OCTAVIA του 1.8Τ ειναι επίσης καλη επιλογη αλλα too big!
πως παίζει να σε πετάει στις στροφές και μάλιστα πολύ άνετα;
ποια είναι κουβαδάκια με ρόδες και ποια όχι;
Έλα τώρα!Κάνεις λες και δεν ξέρεις ότι ένα σωστό αυτοκίνητο είναι sedan,με τουλάχιστον 4,5 μέτρα μήκος και βάρος τουλάχιστον 1,5 τόνο.Γενιές και γενιές τώρα γνωρίζουν πως το καλό αυτοκίνητο είναι το βαρύ!
Ο,τιδήποτε δεν έχει 'κώλο' είναι αυτοκίνητο πόλης...
ΈΧεις δίκιο σε αυτο που λές! άλλωστε αισθάνεσαι αλλιως οταν πας με 200 στα sedan κ αλλιώς οταν εισαι σενα hatchback ή ένα μικρο.
Απαντάω κ στους υπολοιπους.Μεχουν κανει βόλτα με CUPRA k ειλικρινα μου άρεσε που έχει πολύ δύναμη στους μπροστά τροχούς έτσι ώστε να νομίζεις οτι για dragster είσαι ο νικήτής σίγουρα.(μιλάβ σε σχεση με τα υπολοιπα).
Επίσης χθες που γυρνουσα απο εναν γαμο στα φαναρια σε λεωφόρο σταματαει ενα CLIO k δίπλα ενα SWIFT κ είδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ όγκου!!!! καμία σχέση το αυτοκινητακι με το SWIFT που προσωπικα μου αρ΄σει πολυ! ρε παιδια ξεκολλήστε με το CLIO.είναι ενα μικρο πολυ γρηγορο αμαξι κ το πάτωμα του μου θυμιζει εντονα SAXOrallo.ελεος με αυτα τα αυτοκινητάκια που ζυγιζουν **900 κιλά! ** Ανεβηκα σε 1.4 CLIO sport Κ παρολη την σπιρτάδα φοβόμουνα στις στροφές.Το οτι δεν χωράω μπροστά ειναι γεγονος. το ίδιο κ με IBIZA αλλα πηγαίναμε με 160χλμ σε στροφή.λογικό ειναι.Πολυ πιο άνετο. -
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Προτεινω το IBIZA CUPRA ..έχω μπει μέσα κ έχει πολύ δύναμη ..στις στροφές λίγο 'παιζει' αγχος, κατατα αλλα οκ!
μακριά απο CLIo.πολύ φτωχο μέσα κ πολυ μικρό!!!έιπαμε να παρεις αυτοκινητο οχι κουβαδάκι με ρόδες..Ποτε δεν θα δινα τοσα λεφτά για τοσο μικρο αμάξι.που παιζει να σε πετάει στις στροφές πολυ άνετα.κ το OCTAVIA του 1.8Τ ειναι επίσης καλη επιλογη αλλα too big!
πως παίζει να σε πετάει στις στροφές και μάλιστα πολύ άνετα;
ποια είναι κουβαδάκια με ρόδες και ποια όχι;
Έλα τώρα!Κάνεις λες και δεν ξέρεις ότι ένα σωστό αυτοκίνητο είναι sedan,με τουλάχιστον 4,5 μέτρα μήκος και βάρος τουλάχιστον 1,5 τόνο.Γενιές και γενιές τώρα γνωρίζουν πως το καλό αυτοκίνητο είναι το βαρύ!
Ο,τιδήποτε δεν έχει 'κώλο' είναι αυτοκίνητο πόλης...
ΈΧεις δίκιο σε αυτο που λές! άλλωστε αισθάνεσαι αλλιως οταν πας με 200 στα sedan κ αλλιώς οταν εισαι σενα hatchback ή ένα μικρο.
Απαντάω κ στους υπολοιπους.Μεχουν κανει βόλτα με CUPRA k ειλικρινα μου άρεσε που έχει πολύ δύναμη στους μπροστά τροχούς έτσι ώστε να νομίζεις οτι για dragster είσαι ο νικήτής σίγουρα.(μιλάβ σε σχεση με τα υπολοιπα).
Επίσης χθες που γυρνουσα απο εναν γαμο στα φαναρια σε λεωφόρο σταματαει ενα CLIO k δίπλα ενα SWIFT κ είδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ όγκου!!!! καμία σχέση το αυτοκινητακι με το SWIFT που προσωπικα μου αρ΄σει πολυ! ρε παιδια ξεκολλήστε με το CLIO.είναι ενα μικρο πολυ γρηγορο αμαξι κ το πάτωμα του μου θυμιζει εντονα SAXOrallo.ελεος με αυτα τα αυτοκινητάκια που ζυγιζουν **900 κιλά! ** Ανεβηκα σε 1.4 CLIO sport Κ παρολη την σπιρτάδα φοβόμουνα στις στροφές.Το οτι δεν χωράω μπροστά ειναι γεγονος. το ίδιο κ με IBIZA αλλα πηγαίναμε με 160χλμ σε στροφή.λογικό ειναι.Πολυ πιο άνετο.Ε,τότε με μια 10μετρη Lincoln με 8 πόρτες θα είσαι πραγματικά theos!
-
Για αυτό άλλωστε τα μονοθέσια της F1 ζυγίζουν γύρω στους δυο τόνους. Για να πατάνε καλύτερα στις στροφές.
(Βέβαια, κάπου άκουσα πως παίζει ρόλο το στήσιμο, η αεροδυναμική και η ανάρτηση...λες?)Ο charmak66 υπήρξε βαθύτατα ειρωνικός προφανώς
Το μεταξόνιο και τα μετατρόχια μας αφορούν. Πόση λαμαρίνα εξέχει γύρω γύρω, όχι.
-
με βάση τις παραπάνω επιλογές δηλώνω αμετανόητος cliaκιας (κ renaultάκιας γενικώτερα αλλά ας μην το κάνουμε θέμα).
από εκεί κ πέρα το θέμα είναι αν είσαι 'ανοιχτός' κ για άλλες προτάσεις...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Έλα τώρα!Κάνεις λες και δεν ξέρεις ότι ένα σωστό αυτοκίνητο είναι sedan,με τουλάχιστον 4,5 μέτρα μήκος και βάρος τουλάχιστον 1,5 τόνο.Γενιές και γενιές τώρα γνωρίζουν πως το καλό αυτοκίνητο είναι το βαρύ!Ο,τιδήποτε δεν έχει 'κώλο' είναι αυτοκίνητο πόλης...
ωχ!!! αυτοκίνητο πόλης έχω; κι είναι και ελαφρύ γμτ... 1.400 κιλά
διορθώνεται βέβαια αυτό ευτυχώς, θα βάλω έρμα πίσω για να ναι πιο σταθερό
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έλα τώρα!Κάνεις λες και δεν ξέρεις ότι ένα σωστό αυτοκίνητο είναι sedan,με τουλάχιστον 4,5 μέτρα μήκος και βάρος τουλάχιστον 1,5 τόνο.Γενιές και γενιές τώρα γνωρίζουν πως το καλό αυτοκίνητο είναι το βαρύ!
Ο,τιδήποτε δεν έχει 'κώλο' είναι αυτοκίνητο πόλης...
ωχ!!! αυτοκίνητο πόλης έχω; κι είναι και ελαφρύ γμτ... 1.400 κιλά
διορθώνεται βέβαια αυτό ευτυχώς, θα βάλω έρμα πίσω για να ναι πιο σταθερό
Εμ,τι νομίζεις ότι έχεις;Το έρμα δεν κάνει δουλειά!Πούλα το για να πάρεις 'πασσά' !Το αμάξι αν δεν είναι κούρσα,δεν περπατάει σωστά,να 'ουμ!
Είμαστε τελείως off topic-συγγνώμη!
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
ΈΧεις δίκιο σε αυτο που λές! άλλωστε αισθάνεσαι αλλιως οταν πας με 200 στα sedan κ αλλιώς οταν εισαι σενα hatchback ή ένα μικρο.
Απαντάω κ στους υπολοιπους.Μεχουν κανει βόλτα με CUPRA k ειλικρινα μου άρεσε που έχει πολύ δύναμη στους μπροστά τροχούς έτσι ώστε να νομίζεις οτι για dragster είσαι ο νικήτής σίγουρα.(μιλάβ σε σχεση με τα υπολοιπα).
Επίσης χθες που γυρνουσα απο εναν γαμο στα φαναρια σε λεωφόρο σταματαει ενα CLIO k δίπλα ενα SWIFT κ είδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ όγκου!!!! καμία σχέση το αυτοκινητακι με το SWIFT που προσωπικα μου αρ΄σει πολυ! ρε παιδια ξεκολλήστε με το CLIO.είναι ενα μικρο πολυ γρηγορο αμαξι κ το πάτωμα του μου θυμιζει εντονα SAXOrallo.ελεος με αυτα τα αυτοκινητάκια που ζυγιζουν **900 κιλά! ** Ανεβηκα σε 1.4 CLIO sport Κ παρολη την σπιρτάδα φοβόμουνα στις στροφές.Το οτι δεν χωράω μπροστά ειναι γεγονος. το ίδιο κ με IBIZA αλλα πηγαίναμε με 160χλμ σε στροφή.λογικό ειναι.Πολυ πιο άνετο.Πραγματικά εσύ δεν ξέρεις τί σου γίνεται... Διαβάζω τόσες μέρες για πλάκα ό,τι γράφεις αλλά κάπου προσπαθώ να βρω ένα δρόμο στον οποίο οδηγούν τα γραφόμενά σου, κάτι που να έχει νόημα σαν συμπέρασμα, που να μην ανήκει σε παράλληλο σύμπαν. Βέβαια ο αχταρμάς που έχεις στο μυαλό σου και έχεις μπερδέψει τα αυγά με τα πασχάλια είναι αδύνατον να σε αφήσει να οδηγηθείς κάπου λογικά.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα ας πούμε. Μιλάμε για σύγκριση Clio Sport και Ibiza Cupra. Η δήλωσή σου είναι το Cupra πετάει είναι dragster αλλά μπήκα σε 1.4 Clio Sport.... AKYPO! Δεν υπάρχει 1.4 Clio Sport και σε κάθε περίπτωση δε μιλάμε εδώ για χιλιοτετρακοσάρια. Το Clio Sport είναι 2λιτρο. Έχεις μπει σε τέτοιο; Αν ναι, μας λες την εμπειρία σου από αυτό, διαφορετικά άσε να την πουν άλλοι που ξέρουν. Μετά λες 'είδα ένα Σουίφτ κι ένα Κλιό καμμία σχέση, αυτοκινητάκι το κλιό αμαξάρα το άλλο δίπλα'. Αυτή τη φορά έψαξα λίγο στο νετ και βρήκα τα εξής (σε μικρές εκδόσεις 1.5 για το Swift και 1.4 για το Clio).H αμαξάρα το (νέο) Swift:
Length 3695 mm
Width 1690 mm
Height 1500 mm
Wheel Base 2380 mm
Kerb Weight 1075 kg
Towing Limit 1000 kgΤο τοσοδούλικο κλιάκι:
Length 3811 mm
Width 1639 mm
Height 1437 mm
Wheel Base 2472 mm
Kerb Weight 980 kg
Towing Limit 1200 kgΜετά από αυτό δηλαδή τι να πω; Να καλιμπράρεις τα μάτια σου κάπως. Και να συγκρίνεις όμοια πράγματα. Όχι χιλιοτετρακοσάρια με ξεζουμισμένα 1.8Τ. Και για να κάνω κι εγώ μια υπερβολή... αυτή η στροφή που λες με το Seat με 160, με το δίλιτρο το Clio μπορεί να σου φαινόταν κι ευθεία. Αυτά. Και καλό είναι αν δεν γνωρίζεις ένα θέμα να το ψάχνεις πρώτα, να ρωτάς ή στη χειρότερη να διατυπώνεις γνώμη με επιφύλλαξη. Όχι να προσπαθείς να κάνεις μαθήματα και υποδείξεις με ακατάσχετη παπαρολογία. Αλλιώς γεμίζουν τα PM με λίνκς των δημοσιεύσεών σου - αν με καταλαβαίνεις τώρα τι εννοώ.
ΥΓ: Τα αυτοκίνητα που ζυγίζουν 900 κιλά, είναι κλάσεις ανώτερα σε επιδόσεις, κρατήματα και κατανάλωση από αντίστοιχα αυτοκίνητα της κατηγορίας τα οποία ζυγίζουν 1200 κιλά. Έλεος πια με τα αυτοκινητάκια που ζυγίζουν 1200 κιλά!
-
Δύο τινά συμβαίνουν,ή ο theos(από το Θοδωρής;)μας κάνει πλάκα ή...του κάνει πλάκα ο theos(από το Θεός )του
Τheos γουστάρω ότι στην''στροφή της γνώσης''μπαίνεις με όσα,δεν φρενάρεις καθόλου..κι όσοι φοράνε τουρμπίνα πρέπει να τις προσέχουν τις στροφές..
ΠΥΡΑΥΛΟΙ μεχρι 22000Ε