-
Ο χρήστης balo έγραψε:
Θα με κράξετε για το μέγεθος του post το ξέρω και συγγνώμη. Για να μη φάω ξύλο θα προσθέσω μόνο ότι και το ΤΕΕ την ίδια γνώμη έχει περί της συνέχισης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στα αστικά κέντρα. Δεν φτάνει λοιπόν να γράφονται άρθρα από περιοδικά του χώρου για να πειστεί η κυβέρνηση όταν ΕΠΙΣΗΜΟΙ και ΑΡΜΟΔΙΟι φορείς του κράτους έχουν άλλη γνώμη...
Χίλια συγγνώμη αν κούρασα.
Από έρευνες και 'έρευνες' έχουμε πήξει
Τίποτα για την ηλικία των ταξί και λεωφορείων γράφουν;
Τα DPF τα γνωρίζουν;
Πως εξηγείται ότι και σε άλλες πόλεις (Πάτρα πχ) που επίσης δεν έχει diesel υπάρχουν σωματίδια;
Ας αναζητήσουν αλλού τις αιτίες
Παρόλο που είμαι μέλος του ΤΕΕ, πολλές φορές οι 'μελέτες' του είναι άχρηστες, ειδικά κάποιων συγκοινωνιολόγων (ξέρετε, chip -πατατάκια- στα αυτοκίνητα, διόδια στο κέντρο της πόλης, απαγόρευση SUV κλπ)
-
Κάθε συνεισφορά στη συζήτηση είναι ευπρόσδεκτή.
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Από έρευνες και 'έρευνες' έχουμε πήξειΤίποτα για την ηλικία των ταξί και λεωφορείων γράφουν;
Μωρέ άσε την ηλικία, απο συντήρηση πως πάνε;
Στην ίδια έρευνα αναφέρεται και το πρόβλημα της ποιότητας και της νοθείας
των καυσίμων. Βλέπεις ολοκαίνουρια αυτοκίνητα να αφήνουν ντουμάνι στο
πάτημα του γκαζιού... Αν αυτό δεν φωνάζει για άθλιο καύσιμο ή/και ελλειπή
συντήρηση τότε τί; -
Δεύτερη συνεχή χρονιά έρχομαι ως τουρίστας στην Ελλάδα με πετρελαιοκίνητο αμάξι.
Δεύτερη συνεχή χρονιά δεν με ενόχλησε κανείς που οδηγώ πετρελαιοκίνητο (λογικό, αφού το αμάξι δεν υπάγεται στην Ελλάδα...)
Δεύτερη συνεχή χρονιά οι βενζινάδες χαζεύουν (πετρέλαιο σε Άλφα Ρομέο θα βάλεις βρε; Από τον Άρη κατέβηκες;;; )
Δεύτερη συνεχή χρονιά ρυπαίνω λιγότερο με ένα αμάξι 4,5 μέτρων 2,4 λίτρων και 1,5 τόννου από ότι με το άλλο αμάξι που έχω στην Ελλάδα που είναι 1 λίτρου, κάτω του 1 τόνου και κάτω των 4 μέτρων και θεωρείται πιο καθαρό...
Δεύτερη συνεχή χρονιά ο κινητήρας κροταλίζει περισσότερο με το που βάζω ελληνικό καύσιμο, οπότε δεύτερη συνεχή χρονιά αποφεύγω να το πολυοδηγώ για να μην κάψω πολύ ελληνικό κουρκούτι... Δε λέει να μείνω με το Κομον Ρέηλ στο χέρι...
-
Ελεύθερο το diesel από το 2007;
Για διαβάστε!!!
-
Το διαβάσαμε
βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, σε δύο χρόνια θα ναι κατάλληλη εποχή να φύγει το GTI για κάποιο diesel 200 ίππων και 40+ κιλών ροπής
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το διαβάσαμεβέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, σε δύο χρόνια θα ναι κατάλληλη εποχή να φύγει το GTI για κάποιο diesel 200 ίππων και 40+ κιλών ροπής
Και ξέρεις που θα το δώσεις το GTi ε?
-
Το θεμα ηταν να φτασουμε και να προσπερασουμε το 'ψυχολογικο' φραγμα του 1 ευρω το λιτρο. Αφου εγινε κι αυτο θα δειτε για ποτε θα φτασουμε το 1.15 που ειναι ο μεσος ορος στην Ευρωπαϊκη Ενωση. Και αυτο θα σημαινει οτι αν ειναι 1,15 κατα μεσο ορο στην Ελλαδα στα νησια βαλτα ενα καπελο μεχρι 5 λεπτα το λιτρο λογω μεταφορικων εξοδων.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το διαβάσαμεβέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, σε δύο χρόνια θα ναι κατάλληλη εποχή να φύγει το GTI για κάποιο diesel 200 ίππων και 40+ κιλών ροπής
...φτανει να μην εχει γινει το ντιζελ πιο ακριβο απο την ultimate..
μεχρι τοτε, αντε βαλε καννα προγραμμα να πας 235+ και καμια 35αρια κιλακια
ντροπη του VAG, ξετσιπωτε golfακια! -
Πριν από μερικές μέρες γύρισα από Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Ιταλία.
Το αυτοκίνητο που νοίκιασα μετατράπηκε λόγω μηχανολογικών προβλημάτων (χωρίς επιβάρυνση) από Opel Corsa 1.2 σε Opel Astra Coupe 1.7 Diesel και διέσχυσα αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Το συμπέρασμά μου από αυτά που είδα είναι ότι το Diesel καπνίζει. Όταν βλέπεις γερμανικά Mercedes και BMW τελευταίων μοντέλων να κάνουν πουφ στις πρώτες γκαζιές, μπορείς μονάχα να αναρωτηθείς για το τι θα συμβεί με το καρανοθευμένο πετρέλαιο της Ελλάδας και τα ασυντήρητα αυτοκίνητα (μετά από κάποια χρόνια).
Έχω αρχίσει να είμαι κατά του πετρελαίου, παρόλου εκτίμησα ιδιαίτερα τις επιδόσεις του Astra και το χαμηλότερο κόστος (1.017-1.050 έναντι 1.15-1.20 της βενζίνης).
Και κάτι άσχετο, έκανα χιλιάδες χιλιόμετρα σε 3 κυρίως χώρες και οι διαφορές στα βενζινάδικα ήταν του τύπου 1.17-1.24. Στην Ελλάδα πως βρίσκω σήμερα από .897 (αλήθεια αυτό) μέχρι .980;
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Το διαβάσαμε
βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, σε δύο χρόνια θα ναι κατάλληλη εποχή να φύγει το GTI για κάποιο diesel 200 ίππων και 40+ κιλών ροπής
...φτανει να μην εχει γινει το ντιζελ πιο ακριβο απο την ultimate..
μεχρι τοτε, αντε βαλε καννα προγραμμα να πας 235+ και καμια 35αρια κιλακια
ντροπη του VAG, ξετσιπωτε golfακια!και να γίνει πιο ακριβό από την Ultimate ποιο το κακό; όταν έχεις 40-50% χαμηλότερη κατανάλωση, πρέπει να φτάσει το διπλάσιο
τα 'στάδια' για τους κοντράκηδες των φαναριών και τους κάγκουρες
-
το κακο ειναι οτι καποιος επιτηδες θα κερδοσκοπησει σε καθε ιδεα που θα εχεις/εχω/εχουμε για εξοικονομηση πορων/ενεργειας/χρηματων.
οσο για την καγκουρια.. (το πηρα προσωπικα τωρα ) μαλλον σου λειπουνε τα 1.500 και αυτα για τους καγκουρες πεστα αλλου
το προγραμμα δεν φαινεται πουθενα οτι το εχεις..μονο στο ποδι σου οταν χαιδευεις το πενταλ.
δεν σου'πα να βαλεις φτερουγες και αυτοκολλητα.. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
το κακο ειναι οτι καποιος επιτηδες θα κερδοσκοπησει σε καθε ιδεα που θα εχεις/εχω/εχουμε για εξοικονομηση πορων/ενεργειας/χρηματων.οσο για την καγκουρια.. (το πηρα προσωπικα τωρα ) μαλλον σου λειπουνε τα 1.500 και αυτα για τους καγκουρες πεστα αλλου
το προγραμμα δεν φαινεται πουθενα οτι το εχεις..μονο στο ποδι σου οταν χαιδευεις το πενταλ.
δεν σου'πα να βαλεις φτερουγες και αυτοκολλητα..ναι, τα ευρώ μου λείπουν, να σαι σίγουρος
το αυτοκίνητο βγήκε από το εργοστάσιο όπως βγήκε. Αν ήθελα κάτι άλλο πιο δυνατό θα έπαιρνα κάτι άλλο. Τόσο απλά.-
-
Πώς κάνουν έτσι για **55 **λεπτά το λίτρο!!!!!
-
Μπορεί το Diesel να φτάσει και αυτό τα
-
Είδα σε τηλεοπτική διαφήμιση του 'Κόσμου του Επενδυτή' να παρουσιάζεται άρθρο με θέμα:
Φτιάξαμε (εμείς; οι Έλληνες; ) οικολογικό υδρογόνο από βιομάζα ή κάτι τέτοιο. Εταιρεία ετοιμάζεται να το βάλει στην παραγωγή.Ε;
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Το συμπέρασμά μου από αυτά που είδα είναι ότι το Diesel καπνίζει. Όταν βλέπεις γερμανικά Mercedes και BMW τελευταίων μοντέλων να κάνουν πουφ στις πρώτες γκαζιές, μπορείς μονάχα να αναρωτηθείς για το τι θα συμβεί με το καρανοθευμένο πετρέλαιο της Ελλάδας και τα ασυντήρητα αυτοκίνητα (μετά από κάποια χρόνια).
Όπως και η βενζίνη καπνίζει, μόνο που ο καρκίνος της είναι αόρατος...
Για την νοθεία συμφωνούμε!!!
Πριν λίγες ημέρες πιάστηκε πρατήριο με 96% ΝΟΘΕΙΑ (μόλις 4% ήταν όντως σωστό καύσιμο!!!) και πλήρωσε 150.000 ευρώ πρόστιμο!!!
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ!!! Με μισό ευρώ το λίτρο ΚΛΟΠΗ λόγω φοροδιαφυγής, τα 150.000 θα ισοσταθμίζει με 300.000 λίτρα, ή 50 χιλιάδες γεμίσματα σε ταξί, ή 500 γεμίσματα σε φορτηγά και πούλμαν...
Λέτε να ξεκίνησε να κλέβει χθες;;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!Και νόμιμος πρατηριούχος να ήμουν με αυτά τα ΑΝΕΚΔΟΤΑ πρόστιμα θα γινόμουν κι εγώ παράνομος!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το συμπέρασμά μου από αυτά που είδα είναι ότι το Diesel καπνίζει. Όταν βλέπεις γερμανικά Mercedes και BMW τελευταίων μοντέλων να κάνουν πουφ στις πρώτες γκαζιές, μπορείς μονάχα να αναρωτηθείς για το τι θα συμβεί με το καρανοθευμένο πετρέλαιο της Ελλάδας και τα ασυντήρητα αυτοκίνητα (μετά από κάποια χρόνια).
Όπως και η βενζίνη καπνίζει, μόνο που ο καρκίνος της είναι αόρατος...
Για την νοθεία συμφωνούμε!!!
Πριν λίγες ημέρες πιάστηκε πρατήριο με 96% ΝΟΘΕΙΑ (μόλις 4% ήταν όντως σωστό καύσιμο!!!) και πλήρωσε 150.000 ευρώ πρόστιμο!!!
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ!!! Με μισό ευρώ το λίτρο ΚΛΟΠΗ λόγω φοροδιαφυγής, τα 150.000 θα ισοσταθμίζει με 300.000 λίτρα, ή 50 χιλιάδες γεμίσματα σε ταξί, ή 500 γεμίσματα σε φορτηγά και πούλμαν...
Λέτε να ξεκίνησε να κλέβει χθες;;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!Και νόμιμος πρατηριούχος να ήμουν με αυτά τα ΑΝΕΚΔΟΤΑ πρόστιμα θα γινόμουν κι εγώ παράνομος!!!
Και 1 εκ. € να βάλουν πρόστιμο δεν πρόκειται να σταματήσουν...μόνο όταν ανακληθούν οι άδειες των πρατηρίων τους θα ιδρώσει το αυτί τους!
Αλλά απ' ότι κατάλαβα οι ιθύνοντες ΔΕΝ θέλουν να το αντιμετωπίσουν στην ρίζα του!
-
telika me oli tin istoria diesel...pou diaionizetai..peripou 10 xronia kai ston aera.....exo dio erotiseis...
ayti ti stigmi..kapoios pou einai katoikos eparxias..mporei na vgalei diesel idiotiko i epaggelmatiko..(kato ton 3.5tn anaferomai...)
-
poioi einai oi periorismoi...diladi den mporei na odigisei athina thessaloniki?
-
An se piasoun stin athina i thessaloniki..poies oi kiroseis..?
-
-
μπορείς να αγοράσεις Diesel αλλά δεν μπορείς να το βάλεις Αττική κ Θεσσαλονίκη.
Για Αττική είναι απο δίοδια Ελευσίνας μέχρι διόδια Αφίδνων αλλά χωρίς την Αττική Οδό.Πρόστιμο είναι
-
Πρωϊνά νέα $ 70.5
έρε γλέντια!!!!!!!!
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;