Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    120
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      japanpower last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      Σε ενα περιοδικο που ειχε οδηγο αγορας για s3 εγραφε χιλιαδυο σημεια που ηθελαν ελεγχο πριν την αγορα αλλα και κατα την συντηρηση!

      Σαφώς και χρειάζεται έλεγχος πριν αγοράσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο φαντάζομαι εννοείς).

      Δηλαδή ένα Opel Corsa σε πόσα σημεία θέλει έλεγχο, σε 892;

      Μια Μ3 μετά σε πόσα σημεία θέλει έλεγχο σε 1.356;

      Οσο πιο πολυπλοκο σε τοσα περισσοτερα!Δηλαδη τι να δω στο corsα αν ανεβαζει πιεση σωστα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        japanpower last edited by

        Ο χρήστης tazio έγραψε:
        B M W

        Αλλα λεει το avatar σου ομως......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          japanpower last edited by

          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
          Δυσκολη επιλογη αν και εχουν διαφορες μεταξυ τους, ειναι και τα 4 πολυ καλα κατα την ταπινη μου αποψη.

          Ολα καλα ειναι φιλε μου ποιο σου κανει ειναι το θεμα!Φυσικα καλο ειναι να δεις τι λενε και οι αλλοι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης japanpower έγραψε:

            Σε ενα περιοδικο που ειχε οδηγο αγορας για s3 εγραφε χιλιαδυο σημεια που ηθελαν ελεγχο πριν την αγορα αλλα και κατα την συντηρηση!

            Σαφώς και χρειάζεται έλεγχος πριν αγοράσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο φαντάζομαι εννοείς).

            Δηλαδή ένα Opel Corsa σε πόσα σημεία θέλει έλεγχο, σε 892;

            Μια Μ3 μετά σε πόσα σημεία θέλει έλεγχο σε 1.356;

            Οσο πιο πολυπλοκο σε τοσα περισσοτερα!Δηλαδη τι να δω στο corsα αν ανεβαζει πιεση σωστα;

            Kαι ο έλεγχος των μάκτρων, αποτελεί σημείο..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Όλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, απλά κανένα δεν κάνει τη διαφορά. Το Civic είναι φανταστικό όταν πηγαίνεις τέζα σε καλό οδόστρωμα, σε γλιστερό όμως παραμένει ένα προσθιοκίνητο χωρίς μπλοκέ, ενώ και ο διάκοσμος δεν είναι αντίστοιχος των 2 γερμανικών. Τα γερμανικά έχουν άλλα κουσούρια. Η BMW παράδειγμα είναι πιο αργή από τα άλλα 2, αλλά το σημαντικότερο είναι που δεν έχει μπλοκέ. Πραγματικό πισωκίνητο είναι αυτό;
              Ύστερα το S3. Θέλει ψάξιμο για να βρεις κάτι σωστό και σε απαιτητική οδήγηση, δε θα ικανοποιήσει. Έχει βέβαια εύκολη βελτίωση στο μοτέρ.
              Το Impreza έπειτα, δεν αποτελεί το υπερόπλο σαν το STi, είναι μια πιο ήπια κατασκευή. Άσε που η αισθητική, η αίσθηση του τιμονιού και το φινίρισμα είναι αμφιλεγόμενα. Γιατί δεν εμπλουτίζεις τις επιλογές σου; Προσωπικά, θα έδινα 30Κ και θα τσίμπαγα ένα RX8 ή κάτι παραπάνω για 350Ζ ή EVo μεταχειρισμένο

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ταπεράκι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Και εγώ θα έβαζα ως εναλλακτικές 350Ζ αν θες κουπέ και S2000 αν θέλεις κάμπριο.

                  Ειδικά το Ζ μπορείς μελλοντικά να του βάλεις και ένα Light turbo οπότε θα έχεις το απόλυτο υπερόπλο ( πιο EVO και STi? )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    japanpower last edited by

                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                    Και εγώ θα έβαζα ως εναλλακτικές 350Ζ αν θες κουπέ και S2000 αν θέλεις κάμπριο.

                    Ειδικά το Ζ μπορείς μελλοντικά να του βάλεις και ένα Light turbo οπότε θα έχεις το απόλυτο υπερόπλο ( πιο EVO και STi? )

                    Παιδια ολα αυτα που λετε τα εχω σκεφτει!Καταρχην δεν θελω διθεσιο και αν επαιρνα θα επαιρνα φυσικα το 350Z.Απο εκει και περα εχω 2 κολλητους με evo και τα παιδια σπαταλουν τρελα χρηματα για να τα συντηρησουν!Δεν θελω αμαξι βολτας το θελω και για καθημερινη σχεδον χρηση!Οσο για το rx-8 το ειχε παρει ενας συνεργατης του πατερα μου και το εδωσε πισω γιατι του παρουσιασε πολλα προβληματα,μπορει να ετυχε δεν λεω αλλα γενικα ειναι αμφιλεγομενη η αξιοπιστια του κατα τα αλλα μου αρεσει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      japanpower last edited by

                      Κοιτα να δεις απο τα 30000 ευρω στα 50000ευρω ειναι μια σημαντικη διαφορα χρηματων για να αγορασω το 350z!Και για μετεχειρο κατω απο 38000 με τιποτα (και λιγα λεω)
                      Ακομα εχουμε ενα BMW 528i και ενα saab οποτε εχω δει και τα περελκομενα της BMW.Να πω στον φιλο για το μπλοκε πως αν στο 325 βαλουν μπλοκε θα σπαει το διαφορικο γρηγοροτερα απο οτι με το απλο λογο βαρους που παιζει ρολο στην αδρανεια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nicknt last edited by

                        Η ψήφος μου πάει στην 325 γιατί:

                        α) Το Type-R είναι πολύ στοχοπροσηλωμένο. Εξαιρετικό ως GTI, όχι όμως και τόσο all-around (δηλαδή και οδηγική συγκίνηση και πολυτέλεια και άνεση). Το ότι είναι προσθιοκίνητο δεν είναι κακό (κάθε άλλο), αλλά εγώ θα δοκίμαζα ένα 4κίνητο ή ένα πισωκίνητο βεβαίως βεβαίως.
                        β) Ομοίως σε γενικές γραμμές για το Impreza, αλλά δεν παύει να αποτελεί τη 2η επιλογή μου, καθώς παρά την όποια τραχύτητα, δεν παύει να είναι all-weather!
                        3) Το S3 είναι πραγματικά all-around, αλλά από τη μία ακούγονται τα γνωστά περί αξιοπιστίας, και από την άλλη μου φαίνεται πως είναι όλα σκισμένα! Καινούριο όμως θα το γλυκοίταζα πολύ.

                        Η 325 (Ci ε?) λοιπόν είναι η πιο όμορφη (για μένα), αρκετά γρήγορη, 6κύλινδρη, πισωκίνητη, με πολύ όμορφο εσωτερικό και πολύ ταξιδιάρικη. Ίσως είναι λίγο πιο μαλακή από τα άλλα, αλλά χαλάλι. Και θα αργήσεις να τη βαρεθείς, κάτι που νομίζω πως δεν ισχύει για τα κάθε είδους GTI, άφου κάποια στιγμή προκύπτει στην πορεία η ανάγκη για πιο ραφιναρισμένες συγκινήσεις. Άσε που στην τελική πιο συχνά περνάς από πλατείες (VDC off) παρά ανεβαίνεις στα βουνά.
                        Και να σκεφτεί κανείς πως δε μου αρέσουν τα γερμανικά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          japanpower last edited by

                          Ο χρήστης NickNT έγραψε:
                          Η ψήφος μου πάει στην 325 γιατί:

                          α) Το Type-R είναι πολύ στοχοπροσηλωμένο. Εξαιρετικό ως GTI, όχι όμως και τόσο all-around (δηλαδή και οδηγική συγκίνηση και πολυτέλεια και άνεση). Το ότι είναι προσθιοκίνητο δεν είναι κακό (κάθε άλλο), αλλά εγώ θα δοκίμαζα ένα 4κίνητο ή ένα πισωκίνητο βεβαίως βεβαίως.
                          β) Ομοίως σε γενικές γραμμές για το Impreza, αλλά δεν παύει να αποτελεί τη 2η επιλογή μου, καθώς παρά την όποια τραχύτητα, δεν παύει να είναι all-weather!
                          3) Το S3 είναι πραγματικά all-around, αλλά από τη μία ακούγονται τα γνωστά περί αξιοπιστίας, και από την άλλη μου φαίνεται πως είναι όλα σκισμένα! Καινούριο όμως θα το γλυκοίταζα πολύ.

                          Η 325 (Ci ε?) λοιπόν είναι η πιο όμορφη (για μένα), αρκετά γρήγορη, 6κύλινδρη, πισωκίνητη, με πολύ όμορφο εσωτερικό και πολύ ταξιδιάρικη. Ίσως είναι λίγο πιο μαλακή από τα άλλα, αλλά χαλάλι. Και θα αργήσεις να τη βαρεθείς, κάτι που νομίζω πως δεν ισχύει για τα κάθε είδους GTI, άφου κάποια στιγμή προκύπτει στην πορεία η ανάγκη για πιο ραφιναρισμένες συγκινήσεις. Άσε που στην τελική πιο συχνά περνάς από πλατείες (VDC off) παρά ανεβαίνεις στα βουνά.
                          Και να σκεφτεί κανείς πως δε μου αρέσουν τα γερμανικά

                          Xωρις να θελω να σε προσβαλω αλλα ηταν σαν να ακουγα τον πατερα μου
                          ειδικα στο σημειο του οτι θα το βαρεθω!Να εισαι καλα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            george_sti last edited by

                            ego psifizo subaru giati to amaxi einai apo allo planiti se stisimo kai se ola an to odigiseis tha katalabeis ti ennoo....parola auta pisteuo oti pio poli sou teriazei h mpempa me basi auta pou exeis pei..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Ο χρήστης NickNT έγραψε:
                              α) Το Type-R είναι πολύ στοχοπροσηλωμένο. Το ότι είναι προσθιοκίνητο δεν είναι κακό (κάθε άλλο), αλλά εγώ θα δοκίμαζα ένα 4κίνητο ή ένα πισωκίνητο βεβαίως βεβαίως.

                              Αφού δεν είναι κακό που είναι προσθιοκίνητο, τότε γιατί θα επέλεγες ένα 4κίνητο ή ένα πισωκίνητο βεβαίως-βεβαίως; Άρα μάλλον δεν είναι και τόσο καλό (κάθε άλλο).

                              Η 325 (Ci ε?). Άσε που στην τελική πιο συχνά περνάς από πλατείες (VDC off) παρά ανεβαίνεις στα βουνά.

                              Τι να τις κάνεις τις πλατείες χωρίς μπλοκέ; Δεν έχω οδηγήσει 325 Ci αλλά 325 Compact και η έλλειψη ήταν ολοφάνερη. Κρίμα για τη ΒΜW

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Ο χρήστης japanpower έγραψε:
                                Οσο για το rx-8 το ειχε παρει ενας συνεργατης του πατερα μου και το εδωσε πισω γιατι του παρουσιασε πολλα προβληματα,μπορει να ετυχε δεν λεω αλλα γενικα ειναι αμφιλεγομενη η αξιοπιστια του κατα τα αλλα μου αρεσει!

                                Μάλλον έτυχε γιατί είναι η πρώτη φορά που ακούω για πρόβλημα σε μοτέρ RX8, με εξαίρεση την κατανάλωση λαδιού, την κατανάλωση καυσίμου ή τα λιγότερα από τα υποσχόμενα άλογα.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ο χρήστης japanpower έγραψε:
                                  Να πω στον φιλο για το μπλοκε πως αν στο 325 βαλουν μπλοκε θα σπαει το διαφορικο γρηγοροτερα απο οτι με το απλο λογο βαρους που παιζει ρολο στην αδρανεια

                                  Το διαφορικό που θα βάλεις στην 325, αν είναι κατάλληλο για το συγκεκριμένο μοντέλο, μόνον οδηγική ευχαρίστηση θα σου προσφέρει .

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    japanpower last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                    Οσο για το rx-8 το ειχε παρει ενας συνεργατης του πατερα μου και το εδωσε πισω γιατι του παρουσιασε πολλα προβληματα,μπορει να ετυχε δεν λεω αλλα γενικα ειναι αμφιλεγομενη η αξιοπιστια του κατα τα αλλα μου αρεσει!

                                    Μάλλον έτυχε γιατί είναι η πρώτη φορά που ακούω για πρόβλημα σε μοτέρ RX8, με εξαίρεση την κατανάλωση λαδιού, την κατανάλωση καυσίμου ή τα λιγότερα από τα υποσχόμενα άλογα.

                                    Ναι αλλα που θα φτασει η καταναλωσει λαδιου σε 2 χρονια ας πουμε;
                                    Θα μεινει στο 1 κιλο καθε 2 γεμισματα ή ...................

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      japanpower last edited by

                                      Μαλλον θα πρεπει να σας πω εφοσον δεν εχεο γινει αντιληπτο απο ολους
                                      πως ειμαι ανησυχος νεος (24 ετων) και δεν νομιζω να ησυχασω ποτε, οποτε εφοσον ενα αμαξι εχει ενα ελλατωμα καπου με προβληματιζει γιατι ξερω τον ευατο μου!Δεν το σκιζω απο το πρωι μεχρι το βραδυ το λυπαμαι και σεβομαι και τα λεφτα αλλα μπορει να βγω μια βολτα ενα βραδυ και να μην το αφησω σε ησυχια αλλα μπορω να κινουμαι και σαν κυρια!Δεν ξεσπαω στο αμαξι αλλα ειναι στιγμες που το εχω στα ορια του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης japanpower έγραψε:
                                        Μαλλον θα πρεπει να σας πω εφοσον δεν εχεο γινει αντιληπτο απο ολους
                                        πως ειμαι ανησυχος νεος (24 ετων) και δεν νομιζω να ησυχασω ποτε, οποτε εφοσον ενα αμαξι εχει ενα ελλατωμα καπου με προβληματιζει γιατι ξερω τον ευατο μου!Δεν το σκιζω απο το πρωι μεχρι το βραδυ το λυπαμαι και σεβομαι και τα λεφτα αλλα μπορει να βγω μια βολτα ενα βραδυ και να μην το αφησω σε ησυχια αλλα μπορω να κινουμαι και σαν κυρια!Δεν ξεσπαω στο αμαξι αλλα ειναι στιγμες που το εχω στα ορια του!

                                        Κι εγω ετσι ειμαι...
                                        Το μονο που μου σπαει τα νευρα ειναι οταν εχω τη γυναικα μου στο αμαξι. Σ'αυτην την περιπτωση και να εχω ορεξη για να τρεξω δεν μπορω... Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απ'την μουρμουρα μιας γυναικας ρε παιδια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          japanpower last edited by

                                          Ο χρήστης ///M έγραψε:

                                          Μαλλον θα πρεπει να σας πω εφοσον δεν εχεο γινει αντιληπτο απο ολους
                                          πως ειμαι ανησυχος νεος (24 ετων) και δεν νομιζω να ησυχασω ποτε, οποτε εφοσον ενα αμαξι εχει ενα ελλατωμα καπου με προβληματιζει γιατι ξερω τον ευατο μου!Δεν το σκιζω απο το πρωι μεχρι το βραδυ το λυπαμαι και σεβομαι και τα λεφτα αλλα μπορει να βγω μια βολτα ενα βραδυ και να μην το αφησω σε ησυχια αλλα μπορω να κινουμαι και σαν κυρια!Δεν ξεσπαω στο αμαξι αλλα ειναι στιγμες που το εχω στα ορια του!

                                          Κι εγω ετσι ειμαι...
                                          Το μονο που μου σπαει τα νευρα ειναι οταν εχω τη γυναικα μου στο αμαξι. Σ'αυτην την περιπτωση και να εχω ορεξη για να τρεξω δεν μπορω... Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απ'την μουρμουρα μιας γυναικας ρε παιδια.

                                          Καλα εγω αποφευγω να τρεχω με τη κοπελα μου μεσα(προτιμω να εχω αλλου το χερι μου) και γενικα με κοσμο μεσα στο αμαξι!Απ'την αλλη αν τρεξω εχει παθει ανοσια και δεν μου λεει τιποτα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Ο χρήστης japanpower έγραψε:

                                            Οσο για το rx-8 το ειχε παρει ενας συνεργατης του πατερα μου και το εδωσε πισω γιατι του παρουσιασε πολλα προβληματα,μπορει να ετυχε δεν λεω αλλα γενικα ειναι αμφιλεγομενη η αξιοπιστια του κατα τα αλλα μου αρεσει!

                                            Μάλλον έτυχε γιατί είναι η πρώτη φορά που ακούω για πρόβλημα σε μοτέρ RX8, με εξαίρεση την κατανάλωση λαδιού, την κατανάλωση καυσίμου ή τα λιγότερα από τα υποσχόμενα άλογα.

                                            Ναι αλλα που θα φτασει η καταναλωσει λαδιου σε 2 χρονια ας πουμε;
                                            Θα μεινει στο 1 κιλο καθε 2 γεμισματα ή ...................

                                            Το RX8 δεν καίει λάδια. Καταναλώνει λάδια, γιατί αυτό επιτάσσει ο τρόπος λειτουργίας του Wankel. Άρα η κατανάλωση δε θα αυξηθεί

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr