-
Καλησπέρα,ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα πυραυλάκι μέχρι 22000Ε.Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι διαστάσεις,γι'αυτό βάζω μοντέλα από διάφορες κατηγορίες,όσο να είναι γρήγορο(πολύ γρήγορο )και σ'αυτά τα λεφτά.Το παρόν αυτοκίνητο είναι ένα κλιάκι 1.2,αλλά πλέον δεν με ικανοποιεί(αναφορικά με επιδόσεις και μόνο).Περισσότερο κάνω κέφι την τουρμπίνα(με έχει φάει η περιέργεια για τη λυσσασμένη ροπη της ),αλλά δεν λέω όχι και στην ατμόσφαιρα..Αν υπάρχουν παιδιά που οδηγούν κάποιο από τα παρακάτω ακόμα και καλύτερα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων παίδες!
-
Καλησπέρα,ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα πυραυλάκι μέχρι 22000Ε.Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι διαστάσεις,γι'αυτό βάζω μοντέλα από διάφορες κατηγορίες,όσο να είναι γρήγορο(πολύ γρήγορο )και σ'αυτά τα λεφτά.Το παρόν αυτοκίνητο είναι ένα κλιάκι 1.2,αλλά πλέον δεν με ικανοποιεί(αναφορικά με επιδόσεις και μόνο).Περισσότερο κάνω κέφι την τουρμπίνα(με έχει φάει η περιέργεια για τη λυσσασμένη ροπη της ),αλλά δεν λέω όχι και στην ατμόσφαιρα..Αν υπάρχουν παιδιά που οδηγούν κάποιο από τα παρακάτω ακόμα και καλύτερα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων παίδες!
-
Καλησπέρα,ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα πυραυλάκι μέχρι 22000Ε.Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι διαστάσεις,γι'αυτό βάζω μοντέλα από διάφορες κατηγορίες,όσο να είναι γρήγορο(πολύ γρήγορο )και σ'αυτά τα λεφτά.Το παρόν αυτοκίνητο είναι ένα κλιάκι 1.2,αλλά πλέον δεν με ικανοποιεί(αναφορικά με επιδόσεις και μόνο).Περισσότερο κάνω κέφι την τουρμπίνα(με έχει φάει η περιέργεια για τη λυσσασμένη ροπη της ),αλλά δεν λέω όχι και στην ατμόσφαιρα..Αν υπάρχουν παιδιά που οδηγούν κάποιο από τα παρακάτω ακόμα και καλύτερα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων παίδες!
-
None
-
Τα Κλιο & 206 εχουν 25+
Απο τα υπολοιπα, το μονο που εχει το γκαζι που θες (και ανεβαινει φθηνα και αλλα 20-50αλογα) ειναι το Ιμπιζα.
Το Πολο θα φοραει τον 1,4 twin turbo αραγε?
-
Σπύρο θα φοράει τον 1.8Τ με τα 150 άλογα,κάτι σαν το ιμπιζα fr.Έχεις δίκιο για τα κλιο και πεζώ(το rc εννοείς μάλλον),απλά αν είναι τόσο καλά και μπροστά από τα υπόλοιπα μήπως αξίζει να δώσω τα +3000Ε έστω και με διακανονισμό.Όσο αναφορά το πούντο βγαίνει το καινούριο και το καλοκαίρι 2006 βγαίνει απ'ότι διάβασα το grande punto gt με 180 άλογα.Η αγορά θα γίνει μετά τα χριστούγενννα,απλά επειδή τα λεφτά δεν είναι και λίγα αρχίζω να το ψάχνω από τωρά.Θέλω όποια μάρκα και να ναι(δεν έχω κολλήματα)να με εξιτάρει,να με έχει στην τσίτα(όσο μπορεί και αυτό κι εγώ )αν με καταλαβαίνεις
-
Όσο για το φιέστα εννοείται το ST
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
NoneΓιατί έτσι αρνητικός;Έχεις υπόψη κάποιο άλλο;
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
None
Γιατί έτσι αρνητικός;Έχεις υπόψη κάποιο άλλο;
Fiat Punto HGT = Too Old
Ford Fiesta = Too many problems
MG ZR 160 = rOVER
Peugeot 206 GTI = Little Old
Renault Clio Sport = hmm... nice but not for me
Seat Ibiza Cupra = Little problems and without face
Skoda Octavia5 RS = Too big
VW Polo GTi = xm... I can’t drive with my window under the door.Koita kai ta Citroen C4, Peugeot 3o7
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
None
Γιατί έτσι αρνητικός;Έχεις υπόψη κάποιο άλλο;
Fiat Punto HGT = Too Old
Ford Fiesta = Too many problems
MG ZR 160 = rOVER
Peugeot 206 GTI = Little Old
Renault Clio Sport = hmm... nice but not for me
Seat Ibiza Cupra = Little problems and without face
Skoda Octavia5 RS = Too big
VW Polo GTi = xm... I can’t drive with my window under the door.Koita kai ta Citroen C4, Peugeot 3o7
Πάνω-κάτω συμφωνώ!
Νομίζω πως το πιο γρήγορο στην ευθεία (αυτό μου έρχεται ακούγοντας πυραυλάκι) θα είναι το Ibiza.Μάλιστα με τον πολυβελτιωμένο κινητήρα που φοράει,μπορείς να το κάνει να κοντράρει και το...discovery (λέμε τώρα ). Μή περιμένεις όμως και να στρίβει ανάλογα... -
Μη με πείτε 'κολημένο' αλλά το Colt (Czt) γιατί δε το σκέφτεται κανείς.
Πολυ πιο σύγχρονο (και όχι μόνο) από κάποια από τα αυτοκίνητα της ψηφοφορίας. -
htanso και tazio με καλυψαν πληρως... Απο αυτα που κυκλοφορουν τωρα και γω το ριχνω δαγκωτο σε C4 2λτ και το tasmanian devil CZT Ισως τα αμαξια που καλυπτουν καλυτερα σε ολους τους τομεις σε σχεση με αυτα της λιστας.
-
Αν έπρεπε να διαλέξω μόνο απο την λίστα θα έπαιρνα το:
SKODA OCTAVIA5 RSΓιατί το μέγεθος μετράει!
Ρε παιδιά τώρα το είδα έχει βγει το Octavia 5 σε RS και μάλιστα κάτω απο 22.000;;;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ρε παιδιά τώρα το είδα έχει βγει το Octavia 5 σε RS και μάλιστα κάτω απο 22.000;;;;
Που το είδες ακριβώς?
-
Octavia RS!!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ρε παιδιά τώρα το είδα έχει βγει το Octavia 5 σε RS και μάλιστα κάτω απο 22.000;;;;
Δυστυχως το Octavia II RS αναμενεται με τιμη γυρω στα 28000
λογω 2.0T FSI......
Aλλα θα υπαρχει μεχρι το τελος του 2006 το Octavia I με τιμη αχτυπητη , που για μενα ειναι πολυ πιο συμφερουσα αγορα για αυτα που προσφερει και με τη σουπερ αμολυβδη στο 1.10-1.20 το κοστος χρησης του νεου δεν ειναι και τοσο συμφερον.
Βεβαια σε επιδοσεις στησιμο και γενικοτερη αισθηση το νεο ειναι αλλου αλλα και το υπαρχον ειναι δοκιμασμενο οσον αφορα την ποιοτητα και την αποδοση του 1.8Τ -
Κανένα!
Εγώ σου προτείνω το **Citroen C4 2.0-liter VTS **εάν θες ατμόσφαιρα και 180 άλογα και το **Skoda Octavia I 1.8T -liter **εάν θες τουρμπάτο.
-
επειδη καταλαβα που το παει ο φιλος....
η απαντηση ειναι μια ,ibiza fr 17.400 και αν ριξεις και τα ρεστα(το πολυ κανα 2χιλιαρο δλδ) πανω στο σεατακι ,πιστεψε με θα χασεις τη μπαλα,και στα ματια θα σε κοιτανε λιγα αυτοκινητα(πολυ λιγα)
και γω το ιδιο αυτοκινητο εχω...μιλαμε παντα για ευθειες ετσι ,στις στροφες ειδικα στα κλειστα κομματια θα κανεις τη παλαβη και θα ψαχνεις το ραδιο ή θα χουφτωνεις κανα μπουτακι της συνοδηγου αν δεις κανα σαξοραλο στο καθρεφτη ,και φυσικα δεν φταιει το αυτοκινητο γι αυτο..αλλα πειτε μου αλλο πολιτικο μπροστοκινητο με 220+ στροφαλο χωρις μπλοκε και 35 κοντα κιλα ροπης που να συμπεριφερετε σαν ραλι σε φουρκετες δευτερας...
και παλι μην φανταστεις (επειδη το κανα πολυ τραγικο) οτι τα πραγματα ειναι τοσο ασχημα το αμαξακι γυρναει μαμα 1.42 σερρες ..δεν ξερω και πολλα αυτοκινητα μ αυτα τα λεφτα να γυρναν σ αυτους τους χρονουςαλλα επειδη τονισες ενα πυραυλακι εδαφους κανουριο μ αυτα τα χρηματα,αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει κατι πιο γρηγορο σ αυτη τη κατηγορια
απλα πραματα...
παντως αν καταληξεις στο ιμπιζα επειδη θα υπαρχει λογικος ενθουσιασμος και το αλμα που θα κανεις απο το 1.2 θα ειναι τεραστιο ΠΟΛΥ προσοχη ειδικα στις αρχες γιατι οσο κι αν ειναι φιλικο εχει πολλες ιδιοτροπιες σαν αυτοκινητο , τα χιλιομετρα μαζευονται για πλακα και τα φρενα του με το προγραμμα ειναι ανεπαρκη
εγω ακομα το παλευω κι ας ερχομαι απο αλλο ενα πολυ ιδιοτροπο αμαξι lancia delta hf
-
Αν καταλήξεις σε ίμπιζα, πάρε το κούπρα. Έχει καλύτερα φρένα, ανάρτηση,μεγάλο FMIC παίρνει και πρόγραμμα αργότερα αν θέλεις, αν και τα 180 άλογα για μικρό αυτοκίνητο δεν είναι και λίγα. Το Fr είναι best value με την προυπόθεση να μείνεις στο 2χίλιαρο που λέει ο φίλος σε έξτρα γιατί αρκετά δυνατά που κυκλοφορούν το έχουν ξεπεράσει κατά πολύ(FMIC, αμορτισέρ ελατήρια, καινούριοι προφυλακτήρες από κούπρα για να μπει το ιντερκούλερ χωρίς κόψιμο προφυλακτήρα, φουλ εξάτμιση,αντιστρεπτική, σινεμπλόκ, φρένα, πρόγραμμα και άλλα που βάζουν κατά καιρούς και δεν τα θυμάμαι). Μπες και στο seatclub να πάρεις μια ιδέα. Καλό είναι να κοιτάξεις από κοντά και με τεστ drive τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν+ κάποια που προτάθηκαν αν θέλεις να πάρεις μια ιδέα. Αν έχεις στο μυαλό σου να προχωρήσεις και σε παραπάνω βελτιώσεις από μαμά καταστάσεις κάνε και ένα έλεγχο περί βελτιωσιμότητας κ.λ.π Προσωπικά δεν ξέρω αν θα έπαιρνα κάποιο από την λίστα σου, όχι γιατί δεν τα θεωρώ καλά, αλλά οι ανάγκες του καθενός διαφέρουν. Καλή επιλογή.
-
Αν πάντως προτιμήσεις ατμόσφαιρα, το st είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή.Δεν έχει τη δύναμη που έχουν τα άλλα(αν και ήδη εχουν βγει κάποια κιτ βελτίωσης) αλλά τα 150 άλογα που έχει τα βγάζει πολύ προοδευτικά και έχει πολύ πορωτικό ήχο.Όσο για τις στροφές είναι πολύ μπροστά από ibiza και colt, οπότε δε θα χρειάζεται να ανησυχείς για rallye kai vts στους καθρεφτες.Επίσης μέχρι τα χριστούγεννα θα έρθει facelift με αλλαγμένο τελείως εσωτερικό και καλύτερη ποιότητα απ΄ότι λένε.Άρα γνώμη μου να το δεις και αυτό....
ΠΥΡΑΥΛΟΙ μεχρι 22000Ε