Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο ειναι πιο γρηγορο και σταθερο ταυτοχρονα!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ποιο ειναι πιο γρηγορο και σταθερο ταυτοχρονα!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    51
    99
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hamurabi last edited by

      παρακαλω ψηφιστε το πιο γρηγορο και σταθερο(να παταει καλα γενικα στο δρομο και στις στροφες) ταυτοχρονα!
      μη κρινετε με βαση την εμφανιση!

      περιμενω απαντησεις!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hamurabi last edited by

        παρακαλω ψηφιστε το πιο γρηγορο και σταθερο(να παταει καλα γενικα στο δρομο και στις στροφες) ταυτοχρονα!
        μη κρινετε με βαση την εμφανιση!

        περιμενω απαντησεις!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hamurabi last edited by

          παρακαλω ψηφιστε το πιο γρηγορο και σταθερο(να παταει καλα γενικα στο δρομο και στις στροφες) ταυτοχρονα!
          μη κρινετε με βαση την εμφανιση!

          περιμενω απαντησεις!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            digilef last edited by

            Ψήφισα Colt γιατί είμαι ευτυχής κατοχός του

            Μπορώ να σου πώ τα εξής για την συμπεριφορά του στο δρόμο.

            Ταξιδεύει σαν μεγαλύτερο αυτοκίνητο στις ευθείες χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και κραδασμούς απο καλά ρυθμισμένη ανάρτηση.

            Στις στροφές τώρα. Σε σβέλτους ρυθμούς δεν θα νοιώσεις ποτέ υποστροφή και όταν υπερβάλεις το μόνο που θα δείς θα είναι υπερστροφή.
            Με το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, τα πολύ καλά φρένα και το σωστό κατά την αποψή μου στήσιμο του αυτοκινήτου δεν σε τρομάζει ακόμα και όταν το παρακάνεις.

            Μοναδικό ψεγάδι που θα συναντήσεις στην οδηγική του συμπεριφορά είναι οτι όταν συναντήσεις έντονο σαμαράκι - λακούβα πάνω σε στροφή λόγω του ημιάκαμπτου άξονα που βρίσκεται στο πίσω σύστημα ανάρτησης το πίσω μέρος θα μετατοπιστεί προς το εξωτερικό της στροφής. Δεν θα είναι υπερβολικό και δεν θα τρομάξει (υπάρχει και ικανή αντιστρεπτική) αλλά θα το κάνει.

            Συμπερασματικά πάντως θέλω να σου πώ οτι όταν οδηγιέται στο οριό του δεν τρομάζει. Κάθε άλλο διασκεδάζει Απο την άλλη συγκρίνοντας το με το κλασσικό γαλλικό κράτημα (δεν έχω οδηγήσει το clio αλλά ένα 206 ας πούμε και έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα με 1,4 zx ως παλιό του πατέρα μου) έχω να σου πω οτι στα όρια το colt το στρίβεις εσύ και θα πάει σίγουρα εκεί που θές. Το γαλλικό θα στρίψει 'μόνο' του αλλά μετά το όριο πιστεύω οτι είναι πιο ανεξέλεγκτο!

            Ουυυυυυφ ! Μπράβο ειρμό που είχα στο ενδιάμεσο της δουλειάς

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sado last edited by

              Γιατί δεν μπας να τα δοκιμάσεις ο ίδιος για να δεις πιο θα σε βολέψει έσενα καλύτερα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • H
                hamurabi last edited by

                επειδη δεν μπορω να τα δοκιμασω ολα σε ολες τις συνθηκες προσπαθω να συλεξω πληροφοριες απο εσας...οτι ξερει ο καθενας.

                με colt 1.3 γινεται ανετο ταξιδι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tazz last edited by

                  Ο χρήστης digilef έγραψε:

                  Μοναδικό ψεγάδι που θα συναντήσεις στην οδηγική του συμπεριφορά είναι οτι όταν συναντήσεις έντονο σαμαράκι - λακούβα πάνω σε στροφή λόγω του ημιάκαμπτου άξονα που βρίσκεται στο πίσω σύστημα ανάρτησης το πίσω μέρος θα μετατοπιστεί προς το εξωτερικό της στροφής. Δεν θα είναι υπερβολικό και δεν θα τρομάξει (υπάρχει και ικανή αντιστρεπτική) αλλά θα το κάνει.

                  ίσως να κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι η αντιστρεπτική πίσω χρησιμεύει στη μείωση των κλίσεων και όχι στην εξάλειψη των μετατοπίσεων της ουράς, που έχουν να κάνουν περισσότερο με την αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης. Ας με διορθώσει κάποιος, αν δεν είναι έτσι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    focus19 last edited by

                    Θα μπορούσες να δεις και το fiesta 1,6 s αν το επιτρέπει η οικονομική σου κατάσταση.(14500 ευρώπουλα).Στρίβει πραγματικά σαν τρένο απλά θα βγει facelift το δεκέμβρη με βελτιωμένα τα προβληματικά του σημεία(εσωτερικό).Απ αυτά που έχεις στην ψηφοφορία μάλλον colt...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      hamurabi last edited by

                      αν υποστηριζεις το κολτ απο τα παραπανω ψηφισε το ντε!!!

                      με colt 1.3 γινεται ανετο ταξιδι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        droemmen last edited by

                        Σίγουρα το clio μακράν ο βασιλιάς της κατηγορίας, ρίξε μια ματιά και στα τεστ των 4Τ (αν δεν έχεις τα τεύχη μπορείς και από το 4T Library)...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          digilef last edited by

                          Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.

                          Απο εκεί και πέρα όπως σου είπα η αναρτησή του δεν ενοχλεί και δεν έχει αεροδυναμικούς θορύβους. Το μοτεράκι βέβαια μετά τις 3500 ακούγεται αισθητά όχι ενοχλητικά

                          Το tesr drive πάντως θα σου δείξει πολλά και αμέσως για όλα όσα καταλήξεις.

                          Προσοχή για το colt έχει διαφορά το cz3 απο το 5 πορτο όσον αφορά το στήσιμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            οποιο και να παρεις ευχαριστημενος θα μεινεις........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • H
                              hamurabi last edited by

                              αν επιλεξω το κολτ να προτιμησω το 3θυρο δηλαδη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Ο χρήστης digilef έγραψε:
                                Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.

                                Punto 1.2 16V Speedgear CVT

                                3000 rpm = 150 Km/h ... (Ναι, 50Κm/1000rpm)
                                Απίστευτα ησυχό στην Εθνική

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • J
                                  johnch last edited by

                                  Clio 1.4 16v...πολύ καλή καμπύλη ροπής η οποία βοηθάει στον ανοιχτό δρόμο και σταθερότητα μεγαλύτερου αυτοκινήτου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    digilef last edited by

                                    Ο χρήστης Hamurabi έγραψε:
                                    αν επιλεξω το κολτ να προτιμησω το 3θυρο δηλαδη;

                                    Απο την μεσαία κολώνα και πίσω είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.

                                    Απο εκεί και πέρα και ως προς το στήσιμο το cz3 έχει χαμηλώτερο κέντρο βάρους σε σχέση με το 5 πορτο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      digilef last edited by

                                      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                      Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.

                                      Punto 1.2 16V Speedgear CVT

                                      3000 rpm = 150 Km/h ... (Ναι, 50Κm/1000rpm)
                                      Απίστευτα ησυχό στην Εθνική

                                      Απίστευτο αυτό όντως ! Πρέπει να είναι απίστευτα οικονομικό εθνική!

                                      Η κλιμάκωση στις προηγούμενες σχέσεις όμως πως είναι? Αναρωτιέμαι αν είναι επίσης μακριές με αποτέλεσμα κακές ρεπρίζ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • M
                                        montecarlo last edited by

                                        Ο χρήστης digilef έγραψε:

                                        Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.

                                        Punto 1.2 16V Speedgear CVT

                                        3000 rpm = 150 Km/h ... (Ναι, 50Κm/1000rpm)
                                        Απίστευτα ησυχό στην Εθνική

                                        Απίστευτο αυτό όντως ! Πρέπει να είναι απίστευτα οικονομικό εθνική!

                                        Η κλιμάκωση στις προηγούμενες σχέσεις όμως πως είναι? Αναρωτιέμαι αν είναι επίσης μακριές με αποτέλεσμα κακές ρεπρίζ!

                                        Είναι αυτόματο με 'απειρες' σχέσεις μετάδοσής μέχρι και την προανάφερθισα.

                                        Δηλαδή.. πχ. πας με 120 στην εθνική και έχεις 2.400 rpm.
                                        Θέλεις να προσπεράσεις γρήγορα και το σανιδώνεις.
                                        Τότε τα rpm πάνε στα 5.000-5.500 αμέσως και αλλάζει η σχέση μετάδοσης μέχρι να φτάσεις π.χ τα 150.
                                        τότε αφήνεις το γκάζι και τα rpm πέφτουν στα 3.000.

                                        Επειδή στην προσπέραση είχες συνέχεια 5500 ο κινητήρας απέδιδε στο μέγιστο, (δηλαδή κοντά στα θεωριτικά 80HP που βγάζει)
                                        Σε συμβατικό αυτοκίνητο συνίθως είσαι κάτω απο την μέγιστη απόδοση.

                                        Άρα έχουμε και καλύτερη επιτάχυνση, και πιο ήσυχο cruising σε μεγάλες ταχύτητες.

                                        Μειονέκτημα η λαστιχένια αίσθηση αφού τα παραπάνω δεν συμβαίνουν ακαριαία και υπάρχει κάποια υστέριση.

                                        CVT κιβώτιο έκτος απο το Punto, έχει και το Jazz και το Mini

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Το Τζαζ χρησιμοποιεί 7 από τις θεωρητικά 'άπειρες' σχέσεις μετάδοσης του CVT. Το Punto πόσες?

                                          νομίζω 'πραγματικό' CVT σε μικρό αυτοκίνητο, που μπορούσε δηλαδή να πάρει 'όλες' τις σχέσεις μετάδοσης, ήταν μόνο του Subaru Justy ή κάνω λάθος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • H
                                            hamurabi last edited by

                                            mia erotisi... το colt 1.3 δεν διατιθεται με κλιματισμο(μου τη σπαει το a/c);

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr