Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 85
    • 86
    • 11 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1720
    37913
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stilskin last edited by

      Το διάβασα αυτό το άρθρο. Ισχύει το οτι όταν δίνουμε εντολή για πλήρες άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού τότε στιγμιαία ο κλιματισμός κλείνει για να μην υπάρχει απώλεια ιπποδύναμης???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Στο δικό μου C4 πάντως αισθάνομαι αυτό που λες...σαν να κλείνει ή έστω να μειώνει την έντασή του...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Υποτίθεται πως ναι, όμως βάσει των μετρήσεων αυτό δεν γίνεται σε απόλυτο βαθμό. Άλλωστε την απώλεια τη νιώθω όταν γκαζώνω με κλιματισμό ανοιχτό, είναι και το ηλεκτρονικό γκάζι που εμποδίζει τις απότομες γκαζιές...άστα να πάνε.
          Το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να ψυχολογήσει τον προπορευόμενο (παραμερίζει; μ'έχει πάρει χαμπάρι; προσέχει τι γίνεται γύρω του; ), ν΄αφήσει καμιά 20-30ριά μέτρα απόσταση, να κλείσει τον κλιματισμό, να κατεβάσει, ν'αρχίσει να γκαζώνει προς τον προπορευόμενο και να βγει στο άλλο ρεύμα έχοντας ήδη πολλές στροφές και αρκετή ταχύτητα. Έτσι κάνει προσπέρασμα της προκοπής.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stilskin last edited by

            Αυτο ακριβώς κάνω. Πριν απο το προσπέρασμα κατεβάζω μια ταχύτητα ώστε να έχω γκάζι.
            Τελευταία προτιμώ να ταξιδευω απόγευμα ή βράδυ που δεν έχει τόσο κίνηση και ζέστη και δεν χρησιμοποιώ τον κλιματισμό. Λιγο ανοιχτά τα παράθυρα και το ταξίδι γίνεται ευχάριστο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikostsa2000 last edited by

              SE APANTHSH STHN ERWTHSH GIA TO AN APENERGOPOIHTEI O TO A/C OTAN PATAME TO GAZI STA OPEL EXW NA SOY OTI GINETE SE OLA TO MONTELA THS OPEL TA KAINOYRIA,DILADI SE ASTRA,VECTRA,ZAFIRA NEW KAI STO CORSA APO TO 2005 KAI META.APLOS AYTO GINETE AN PATHSEIS TERMA TO GAZI KAI TO KRATHSEIS STATHERA TERMA.AYTO THA TO DIAPISTWSEIS AN ANAPSEIS TO A/C TO BALEIS DYNATA NA FISAEI KAI SANIDWSEIS TO GAZI,THA DEIS TI SE LIGO DEN THA BGAZEI KRYO AERA.AYTO GINETE SE OLES TIS TAXYTHES.(FYSIKA DEN EXEI SHMASIA AN EXEIS TON AERA STO TERMA H OXI,APLWS STO LEW GIA NA DIAPISTWSEIS OTI APENERGOPOIEITAI.)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xenophon74 last edited by

                Γεια σας παιδιά.

                Θα ήθελα να σας ρωτήσω για το εξής πρόβλημα.

                Όπως γνωρίζετε έχω ένα Αστρα 1,4 Η με 21.000 χλμ.

                Τον τελευταίο καιρό, μπορεί να είναι και από πιο παλιά και να μην το κατάλαβα εγώ, όταν είμαι σταματημένος και κάνω πολύ μικρές κινήσεις του τιμονιού, φανταστείτε πως το στριβώ κατά 3 μοίρες γωνιά ίσα ίσα δηλαδή που κουνιέται το τιμόνι, νοιώθω σαν να έχει να ‘μπόσικο’ και σαν να κάνει ένα γδούπο.

                Αυτός ο γδούπος φαίνεται να προέρχεται από λάστιχα μεριά.
                Αυτό γίνετε σε πολύ μικρές κινήσεις του τιμονιού και όχι σε από άκρη σε άκρη, όπου το τιμόνι δουλεύει κανονικότατα και δεν ακούγεται τιποτα.
                Το πήγα σε μηχανικό της Opel και το κοίταξε σε ευθεία έδαφος και δεν το έκανε γιατί το δοκίμασα και εγώ. Κοίταξα αέρα από λάστιχα και ήταν ΟΚ. Το ξαναέκανα δοκιμή στον λαστιχά με ευθεία και λείο έδαφος, και πάλι δεν το έκανε.

                Μήπως είναι ιδέα μου η μήπως παίζει ρολό η λάστιχα-έδαφος συνάρτηση;
                Το αμάξι το είχα ελέγξει και σε φίλο ευθυγραμμισά και δεν είχε δει τίποτα και μάλιστα μου είπε πως είναι όλα καινούρια από κάτω, μπαλάκια κλπ κλπ.
                Εγώ από έναν πρόχειρο οπτικό έλεγχο σε φυσούνε κλπ δεν παρατήρησα κάτι. Επίσης οπτικά το δοχείο υγρού του υδραυλικού είναι ΟΚ. Επίσης εν κινήσει το αμάξι δεν παρουσιάζει τίποτα.

                Ποια είναι η γνώμη σας;
                Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hunter last edited by

                  Τήν προηγούμενη εβδομάδα έψαχνα ακριβώς έναν τέτοιο θόρυβο στό καντέτ μου.
                  ψάξαμε τα πάντα,μέχρι καί βόλτα μέ τόν μηχανικό στόν χώρο τού κινητήρα πήγαμε,μέχρι πού ανακάλυψε ότι ήταν λάσκα τό σινεμπλόκ τής βάσης.
                  Ούτε μισή στροφή δέν είχε χάσει,αλλά έκανε θόρυβο.

                  Δέν λέω ότι μπορεί να έχεις τό ίδιο πρόβλημα,απλά ότι θά χρειαστεί (πιστεύω) ψάξιμο εξ'επαφής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xenophon74 last edited by

                    Αλλάξανε τον σταυρό στο τιμόνι στα πόδια του οδηγού καθώς και κάτι κάθετα σίδερα στην ανάρτηση, γέφυρα νομίζω το είπαν. Ο γδούπος ελαττώθηκε. Μπορεί να είναι και ιδέα μου, μπορεί να είναι και από λάστιχα. Θα δω πως θα πάει και στο σέρβις σε 9.000 χλμ θα το ξαναδώ.
                    Thanks

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      guiltycs last edited by

                      Εγώ έχω το Astra Enjoy στα 1.6 λίτρα και ως τώρα έκανα 8.000 χιλιόμετρα. Το μόνο πρόβλημα ήταν με την πλαφονιέρα που αλλάχθηκε πριν λίγο καιρό. Δεν μου άναβε το μεσαίο φωτάκι. Αλλαγή λαδιών θα κάνω στα 15.000 χιλιόμετρα ενώ η στάθμη του λαδιού από τα 4 μέρη στα οποία χωρίζεται είναι 'γεμάτα' περισσότερο από 2,5 ενώ στο εγχειρίδιο χρήσης λέει ότι πρέπει να είναι 2 τουλάχιστον οπότε καλά είμαστε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης guiltycs έγραψε:
                        Εγώ έχω το Astra Enjoy στα 1.6 λίτρα και ως τώρα έκανα 8.000 χιλιόμετρα. Το μόνο πρόβλημα ήταν με την πλαφονιέρα που αλλάχθηκε πριν λίγο καιρό. Δεν μου άναβε το μεσαίο φωτάκι. Αλλαγή λαδιών θα κάνω στα 15.000 χιλιόμετρα ενώ η στάθμη του λαδιού από τα 4 μέρη στα οποία χωρίζεται είναι 'γεμάτα' περισσότερο από 2,5 ενώ στο εγχειρίδιο χρήσης λέει ότι πρέπει να είναι 2 τουλάχιστον οπότε καλά είμαστε.

                        Καλο ειναι να το γεμισεις μεχρι εκει που πρεπει.Το λαδι δεν ειναι μονο για να λιπαινει αλλα και να για ψυχει την μηχανη,κατι που το καλοκαιρι ειναι απαραιτητο.Βεβαια θα βαλεις ακριβως το ιδιο λαδι με αυτο που εχει η μηχανη τωρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citastak last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          Εγώ έχω το Astra Enjoy στα 1.6 λίτρα και ως τώρα έκανα 8.000 χιλιόμετρα. Το μόνο πρόβλημα ήταν με την πλαφονιέρα που αλλάχθηκε πριν λίγο καιρό. Δεν μου άναβε το μεσαίο φωτάκι. Αλλαγή λαδιών θα κάνω στα 15.000 χιλιόμετρα ενώ η στάθμη του λαδιού από τα 4 μέρη στα οποία χωρίζεται είναι 'γεμάτα' περισσότερο από 2,5 ενώ στο εγχειρίδιο χρήσης λέει ότι πρέπει να είναι 2 τουλάχιστον οπότε καλά είμαστε.

                          Καλο ειναι να το γεμισεις μεχρι εκει που πρεπει.Το λαδι δεν ειναι μονο για να λιπαινει αλλα και να για ψυχει την μηχανη,κατι που το καλοκαιρι ειναι απαραιτητο.Βεβαια θα βαλεις ακριβως το ιδιο λαδι με αυτο που εχει η μηχανη τωρα.

                          Σου εχει καψει 1,5 γραμμη λαδι;;;; Δεν νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο αυτο. Στον εκοτεκ του κορσα μου δεν καιει ουτε σταγονα ειτε του πιω το αιμα ειτε οχι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manosk last edited by

                            Κι εμένα μου έκαψε συνολικά 400 ml σε 10.000 χλμ. Άλλαξα προληπτικά λάδια στο έτος και από τότε δεν έχω απώλειες.
                            guiltycs: πάρε ένα λίτρο λάδι από την Opel (~10 ευρώ) και αναπλήρωσε το καμμένο αργά και προσεκτικά ελέγχοντας συνέχεια τη στάθμη (μην ανέβει δηλαδή πάνω από το ανώτατο όριο επ'ουδενί λόγω). Η κατανάλωση λαδιού είναι σ'ένα βαθμό φυσιολογική, ειδικά όταν είναι καινούριο το αμάξι.
                            Επίσης διάβασε το εγχειρίδιο χρήσης για το πως πρέπει να ελέγχεται η στάθμη του λαδιού: σε επίπεδο μέρος και με τον κινητήρα σβηστό αλλά σε θερμοκρασία λειτουργίας (δηλαδή μετά από μια βολτούλα μερικών λεπτών).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              interland-gr last edited by

                              Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
                              Αλλάξανε τον σταυρό στο τιμόνι στα πόδια του οδηγού καθώς και κάτι κάθετα σίδερα στην ανάρτηση, γέφυρα νομίζω το είπαν. Ο γδούπος ελαττώθηκε. Μπορεί να είναι και ιδέα μου, μπορεί να είναι και από λάστιχα. Θα δω πως θα πάει και στο σέρβις σε 9.000 χλμ θα το ξαναδώ.
                              Thanks

                              Αφού είπες ότι ο μηχανικός δεν βρήκε τίποτα? Πότε πρόλαβες σε μία μέρα μετά το προηγούμενο μήνυμα και Σάββατο και άλλαξες όλα αυτά!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tiger last edited by

                                [offtopic] Interland.gr,
                                Εσυ εχεις ενα μπλε speedster που βλεπω στην Λ.Βουλιαγμένης;[/offtopic]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  guiltycs last edited by

                                  Νομίζω ότι τόσο είχε από όταν το πήρα , θα το ελέγξω σύντομα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    guiltycs last edited by

                                    Τελικά είναι γεμάτες παραπάνω απο 4,5 γραμμούλες οπότε δεν χρειάζομαι συμπλήρωμα. Τα λάδια δεν είναι μαύρα. Τα κοίταξα όταν ο κινητήρας είχε δουλέψει για κανα εικοσάλεπτο και αφού άφησα τον κινητήρα σβηστό 5 λεπτά ώστε να κάτσει όλο το λάδι κάτω. Θυμάμαι τόσο ήταν και όταν το πήρα. Δεν κάει τελικά καθόλου ίσως και επειδή δεν το ζορίζω, το δουλεύω στις σε χαμηλές στροφές και σπάνια το χρησιμοποιώ μέσα στην πόλη. Στις 15.000 χιλιάδες θα πάω για αλλαγή λαδιών.

                                    Α και επίσης ένα άλλο προβληματάκι που παρουσίασε είναι στην πόρτα του οδηγού εκεί που ενώνεται με το υπόλοιπο αμάξωμα και έχει μια μαύρη βίδα που κρατάει την πόρτα αυτήν έχει λασκάρει και η πόρτα κουνιέται (ελάχιστα βέβαια και εφόσον την ακουμπησει κάποιος) όταν είναι ανοιχτή. Την έσφιξα ήδη μια φορά αλλά πάλι διαπίστωσα έχει λασκάρει ελάχιστα. Μήπως είναι χαλασμένη η βίδα? Να περάσω καμιά μέρα απ την αντιπροσωπία?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Αν δεν σου κάνει κόπο, καλό θα είναι να την αντικαταστήσουν. Όσο κουνιέται η πόρτα, τόσο υπάρχει φόβος να υπάρξει κάποια παραμόρφωση στους μεντεσέδες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xenophon74 last edited by

                                        Γεια σας.

                                        Είχα πρόβλημα με τον δείκτη.
                                        Κολλούσε στις τελευταίες γραμμές και δεν έδειχνε σωστά. Το πήγα συνεργείο, μου λένε φλοτέρ. Το αλλάζουν.

                                        Ο δείκτης δούλεψε κανονικά και τις 2 φορές που έβαλα 10 λίτρα βενζίνη ώστε να ξερώ ποσό είχα. Την τελευταία φορά όμως κόλλησε πάλι στις τελευταίες γραμμές και το BC έδειχνε 50-40-30 χλμ. Σβήνω το αμάξι, το αφήνω, ξαναβάζω μπροστά την μηχανή ο δείκτης πετάγεται πάνω δείχνοντας πως έχω περίπου άλλα 20 λίτρα. Το BC δείχνει και αυτό πιο πολύ.

                                        Μετά κάνω μια βόλτα, ο δείκτης πέφτει πάλι και κολλάει στις τελευτές γραμμές δίχως να ανάβει λαμπάκι. Μετά από λίγο σβήνω και πάω να ξαναβάλω και αυτό ήταν. Έμεινα ευτυχώς ακριβώς κάτω από το σπίτι μου.
                                        Εκείνη την στιγμή ο δείκτης ούτε καν έδειχνε γραμμές, ούτε καν άναβε λαμπάκι και το BC έδειχνε αυτονομία για 48 χλμ.

                                        Την δευτέρα πάω πάλι συνεργείο.
                                        Καμιά ιδέα;
                                        Κάτι έχω ακούσει για update στο software. Ισχύει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ιδέα δεν έχω, όμως γιατί αν είναι πρόβλημα λογισμικού γιατί να βγάζει σωστή ποσότητα ο υπολογιστής και να κάνει λάθος ο δείκτης; Όχι ότι αποκλείεται να είναι κι αυτό, αλλά μου φαίνεται περίεργο. Ίσως έχει κάτι πάθει ο ίδιος ο μετρητής στο ταμπλό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • X
                                            xenophon74 last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                            Ιδέα δεν έχω, όμως γιατί αν είναι πρόβλημα λογισμικού γιατί να βγάζει σωστή ποσότητα ο υπολογιστής και να κάνει λάθος ο δείκτης; Όχι ότι αποκλείεται να είναι κι αυτό, αλλά μου φαίνεται περίεργο. Ίσως έχει κάτι πάθει ο ίδιος ο μετρητής στο ταμπλό.

                                            Ο μετρητής στο ταμπλό μετρήθηκε με το TECH2 και έδειξε πως δουλεύει κανονικά. Το θέμα είναι πως δίνει λάθος ενδείξεις και το BC αλλά και ο δείκτης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 11 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr